مدرک فنی و حرفه ای معتبر

مدرک فنی و حرفه ای معتبر و دریافت گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای بایستی از طریق مراحل قانونی انجام گردد.
5/5 - (102 امتیاز)

مدرک فنی و حرفه ای معتبر

سازمان فنی و حرفه ای کشور در راستای توسعه سطح مهارتهای شغلی و دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر فعالیت می کند. این سازمان با شعار ایجاد تغییر مثبت و اشتغال پایدار آموزشهای گسترده ایی را تعریف کرد. مدرک فنی و حرفه ایی معتبر گواهینامه ایی است که سازمان فنی و حرفه ایی کشور به کارآموزان اعطا می کند.

گواهینامه معتبر فنی و حرفه ایی از طریق آموزشگاه سیستم کاران بخواهید. مرکز سیستم کاران با توجه به نیاز کارآموزان و متقاضیان دوره های مورد نیاز را اجرا می کند. دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای بایستی از طریق مراحل قانونی انجام گردد. افراد و موسسات سودجوی زیادی بدون مجوز سازمان فنی و حرفه ای کشور در حال فعالیت هستند. این موسسات و افراد غیر مجاز اقدام به ثبت و صدور گواهینامه های آموزشی نامعتبر می کند. در این مقاله شما عناوین زیر را خواهید دید:

مدرک فنی و حرفه ایی چیست؟

انواع مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ایی، گواهینامه مهارت

گواهینامه حضور در دوره فنی و حرفه ای

مدرک معتبر اداره کار

گواهینامه یا مدرک معتبر وزارت کار

مدرک یا گواهینامه آموزشی قابل ترجمه رسمی

گواهینامه آموزشی بین المللی

نحوه اخذ گواهینامه آموزشی

دریافت گواهینامه آموزشی فنی و حرفه ای

رشته های فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای چیست؟

در خصوص سوال اغلب کاربران راجب مدرک فنی و حرفه ای چیست؟ اینگونه می توان پاسخ داد که مدرک فنی و حرفه ای با القاب و عناوین مختلفی بر سر زبانها هست. افراد از آن تحت عناوین و ادبیاتهای متفاوت نام می برند. مانند:

مدرک فنی و حرفه ایی

گواهینامه فنی و حرفه ای

گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای

کارت مهارت فنی و حرفه ای

گواهی سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک مهارت فنی و حرفه ای

دوره فنی حرفه ای

گواهینامه آموزشی فنی و حرفه ای

مدرک آموزشی فنی و حرفه ای

گواهی دوره آموزش مهارت فنی و حرفه ای

و خیلی عناوین دیگر که کاربران در فضاهای اجتماعی و اینترنتی بدنبال آن هستند. همه عناوین فوق یکی هستند. اما آن چیزی که در بالای اصل مدرک نوشته می شود، عبارت “گواهینامه مهارت ” است.

گواهینامه مهارت دارای یک ساختار و قالب یکسان و استانداردی است. سازمان فنی و حرفه ای کشور گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای را به افراد واجد شرایط می دهد. واجد شرایط یعنی گذراندن دوره های آموزشی و طی کردن آزمون تئوری و عملی آن دوره توسط کارآموز.

مدرک فنی و حرفه ای برگه ای است که اثبات کننده میزان دانش و مهارت کارآموز در یک رشته خاص است.

انواع مدرک فنی و حرفه ای

بطور کلی انواع مدرک فنی و حرفه ای به دو دسته کلی تقسیم می گردند. خارج از این دو دسته سازمان فنی و حرفه ای مدرک صادر نمی کند. شما عزیزان بایستی با هر دو این مدارک آشنا گردید تا در آینده دچار مشکلات نشوید.

گواهینامه های تحت اعتبار سازمان فنی و حرفه ای شامل موارد زیر است.

  • گواهینامه مهارت
  • گواهینامه حضور در دوره آموزشی

در ادامه این دو گواهینامه را تشریح می کنیم. پس مزایا، معایب و فرق های بین مدرک مهارت، مدرک حضور در دوره آموزشی را توضیح می دهیم.

برای ادوار و زمانهای مختلف عناوین و انواع مدارک فنی و حرفه ای با هم فرق می کرد. هر زمانی متناسب با نیاز جامعه و رشد عملی و تکنولوژی این عناوین هم عوض می گردد.

در طول تشکیل سازمان فنی و حرفه ای کشور از زمان امیرکبیر تاکنون انواع و اقسام رشته ها و فرمتهای مختلف مدارک تجربه شده است. دو نوع گواهی مهارت و گواهی حضور در دوره آموزشی در حال حاضر مطرح هست. لذا در آینده ممکن است که این عناوین تغییر کند.

مدرک فنی و حرفه ای با عنوان گواهینامه مهارت

شاید مدرک فنی و حرفه ای با عنوان گواهینامه مهارت را تابحال ندیدید. گواهینامه مهارت اصلی ترین و معتبرترین مدرک فنی و حرفه ای است. برای اخذ گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای باید در دوره آموزشی مذکور شرکت کنید. پس با شرکت در آزمونی که سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند، نمره قبولی را کسب نمایید.

برخی رشته ها هم دارای آزمون تئوری هستند و هم آزمون عملی دارند. گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه ایی دارای ارزش بالایی است. چون هم میشه باهاش مهاجرت کرد و هم میشه باهاش برای کسب و کار وام گرفت.

اشتغال یا مدرک مهارت سازمان فنی و حرفه ای براحتی انجام می گردد. گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در سایت سازمان فنی و حرفه ای قابل رهگیری است. از نظر اعتباری گواهی مهارت آموزشگاه فنی و حرفه ایی بالاترین درجه و گرید را دارد.

اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای فقط از طریق خود سازمان بواسطه معرفی از سوی آموزشگاه سیستم کاران مقدور است. آموزشگاه سیستم کاران کارآموزان را جهت دریافت اصل مدرک مهارت به سازمان معرفی می نماید. پس از اتمام دوره، باید در آزمون‌های تئوری و عملی شرکت نمایید. پس از قبولی در دو آزمون به شما مدرک معتبر فنی و حرفه ای  یا گواهینامه مهارت ( بعنوان نمونه گواهینامه آموزشی ICDL ) اعطا خواهد گردید.

گواهینامه حضور در دوره آموزشی فنی و حرفه ای

اخذ گواهینامه حضور در دوره آموزشی فنی و حرفه ای متقاضی زیادی نیز دارد. گواهی حضور در دوره آموزشی تحت اعتبار سازمان فنی و حرفه ای برای شرکت در دوره آموزشی بدون آزمون است.

 اگر متقاضی در دوره آموزشی مهارت های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کند اما آزمون ندهد گواهی نامه حضور در دوره آموزشی دریافت می کند.

گواهینامه حضور در دوره آموزشی فنی و حرفه ای توسط آموزشگاه سیستم کاران صادر می گردد. آموزشگاه سیستم کاران از سازمان دارای مجوز رسمی می باشد. مراقب افراد و شرکتها و آموزشگاه های غیر رسمی و غیر قانونی باشید. آنها بدون هیچگونه رسمیتی اقدام به ثبت و صدور انواع مدارک مهارت غیر اصلی می کنند.

گواهینامه فنی و حرفه ای دوره های آموزشی دارای سرفصلهای زیادی می باشد. در سازمان مرکزی فنی و حرفه ای حدود 1500رشته مهارت در گروه ها و خوشه های مختلف تعریف گردید. هر آموزشگاهی مجوز تدریس تنها تعدادی از این رشته ها را دارد.

آموزشگاه سیستم کاران یکی از بزرگترین مراکز آموزشی معتبر با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای است.

مدرک معتبر اداره کار

تقاضا برای مدرک معتبر اداره کار رو به افزایش است. مدرک معتبر اداره کار در جامعه تعابیر مختلفی دارد. برخی به همان گواهینامه فنی و حرفه ای مدرک معتبر اداره کار می گویند. برخی دیگر به گواهینامه ای که مرکز تحقیقات و حفاظت فنی کار صادر می کند مدرک معتبر اداره کار می گویند.

وجه اشتراک این مدارک این است که هر دوی آنها تحت اعتبار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. برای همین خیلی از افراد در لفظ عامیانه از عبارت مدرک معتبر اداره کار استفاده می نمایند.

گواهینامه معتبر اداره کار را برخی گواهینامه معتبر اداره کار می دانند. برای همین به اشتباه می افتند و از مراجع مختلف بدنبال این مدارک هستند.

برای اخذ گواهینامه یا مدرک معتبر اداره کار ابتدا با مشاوران و کارشناسان آموزشی آموزشگاه سیستم کاران مشورت نمایید. جهت ارتباط با واحد آموزشی مرکز آموزشی سیستم کاران با تلفن 021-79165 تماس حاصل نمایید و اطلاعات بروز و دقیق و حقوقی مدارک آموزشی را کسب نمایید.

گواهینامه یا مدرک معتبر وزارت کار

گواهینامه یا مدرک معتبر وزارت کار همان مدرک معتبر اداره کار است. برخی افراد عنوان اداره کار را بکار می برند و برخی واژه وزارت کار را استفاده می کنند. مرکز تحقیقات و سازمان فنی و حرفه ای هر دور زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کنند. هر دو آنها وجاهت قانونی دارند. البته مدارک سازمان فنی و حرفه ایی دارای اعتبار بیشتر و بهتری می باشند.

گواهینامه معتبر وزارت کار از طریق سازمان فنی و حرفه ای صادر می گردد. آموزشگاه های آزاد مانند آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سیستم کاران رابط بین متقاضیان و سازمان می باشند.

جهت دریافت گواهینامه یا مدرک معتبر وزارت کار بواسطه مرکز آموزش سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 اقدام نمایید. متقاضیان و دانشجویانی که گواهینامه آموزشی دریافت نمودند یعنی مهارت در رشته درخواستی دارند. شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان نسبت به دریافت گواهینامه های آموزشی مانند گواهینامه آموزشی مهندسی فروش از آموزشگاه سیستم کاران اقدام نمایید.

آموزشگاه‌هایی مانند سیستم کاران که مجوز سازمان فنی و حرفه ای کشور را دارند دوره‌های متنوعی در زمینه مهندسی فروش  دارند. دوره های کوتاه مدت فنی و حرفه ای در شاخه امور ادرای در مشاغل مختف مهندسی فروش  وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

مدرک یا گواهینامه آموزشی قابل ترجمه رسمی

اخذ گواهینامه مهارت برای مهاجرت اهمیت زیادی دارد. برای همین خیلی از متقاضیان بدنبال مدرک یا گواهینامه آموزشی قابل ترجمه رسمی هستند. مدرک فنی و حرفه ای با قابلیت ترجمه رسمی یکی از مدارک مهم برای مهاجرت و اشتغال در سایر کشورهاست.

افرادی که قصد مهاجرت دارند بایستی یک کسب و کار یا یک شغل برای خود معرفی کنند. در کشورهای مهاجرپذیر افراد دارای مهارت ارزش و جایگاه خوبی دارند. برای همین خیلی از مهاجرین تلاش می کنند تا یک مهارت کسب کنند اما کسب مهارت به تنهایی کفایت نمی کند.

دریافت گواهینامه یا مدرک فنی  و حرفه ای نیز مهم است. چون بالاخره به یک طریقی بایستی این مهارت گواهی گردد.

جهت کسب مهارت بر اساس تجربه های خود می توانید از طریق آموزشگاه سیستم کاران اقدام نمایید. آموزشگاه سیستم کاران دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در صدها دوره مهارت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید. سپس با معرفی به سازمان فنی و حرفه ای می توانید گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای بگیرید.

قبل از انتخاب یک مهارت، حتما با مشاوران و کارشناس واحد آموزش سیستم کاران مشورت نمایید. یک مهارتی انتخاب نمایید که هم تجربه کاری در آن دارید و هم علاقه به آن رشته دارید.

انتخاب رشته مهارت فنی و حرفه ای خیلی اهمیت دارد. چون انسان را یک عمر درگیر خود می کند. وجهه های اجتماعی و اقتصادی رشته مهارت انتخابی در آینده نمود پیدا می کنند. کسب درآمد از مهارتهای شغلی هدف اصلی کارآموزان هست. پس فقط دریافت گواهینامه مدرک فنی و حرفه ای معتبر هدف ما نیست. بلکه یادگیری و ایجاد یک تغییر مثبت در ساختار شخصیتی و شغلی کارآموزان هدف اصلی ماست.

اخذ گواهینامه آموزشی معتبر

امروزه کاربران زیادی بدنبال اخذ گواهینامه آموزشی معتبر هستند. هدف آنها ورود به بازار کار و یا ارتقاء شغلی در حوزه خودشان است. اما همواره در رابطه با دریافت مدارک آموزشی معتبر دچار چالشهای فراوانی هستند.

اخذ گواهینامه آموزشی معتبر واقعی توسط آموزشگاه معتبر فقط قابل اجرا است. آموزشگاه معتبر فقط بایستی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ایی باشد. سازمان فنی و حرفه ای کشور در راستای حمایت از ترویج فرهنگ مهارت اختیاراتی به انواع آموزشگاه های آزاد داد. یکی از اختیارات اجرای آموزش های فراگیر در سطح جامعه می باشد.

آموزشگاه آزاد سیستم کاران نیز بعنوان یک آموزشگاه معتبر در خدمت شماست. دریافت گواهینامه مدرک فنی و حرفه ای معتبر با عنوان گواهینامه مهارت فنی و حرفه ایی را از طریق مرکز آموزشی سیستم کاران تجربه نمایید. قبل از هر اقدامی با کارشناسان و مشاوران آموزشی آموزشگاه سیستم کاران مذاکره نمایید.

نحوه دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای

سئوال نحوه دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای برای اکثر متقاضیان مدارک فنی و حرفه ای مطرح است. خیلی از کارآموزان اطلاعات کافی و حقوقی را در این مورد ندارند. آنها فقط بدنبال گواهینامه مهارت هستند. برای اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای بایستی ابتدا از طریق واحد آموزش آموزشگاه اقدام به ثبت نام کرد.

انتخاب رشته و مهارت با مشاوره کارشناسان راحتتر خواهد بود. پس از ثبت نام در دوره های آموزشی مهارت، آموزشهای لازم برگزار می گردد. کارجویان و کارآموزان ابتدا با مهارتها آشنا می گردند. پس از طی دوره، کارآموزها برای آزمون آماده می گردند.

آموزشگاه سیستم کاران کارآموزان را جهت اخذ آزمون به سازمان فنی و حرفه ایی معرفی می نماید. برای آنها کارت ورود به جلسه آزمون صادر می گردد. سپس به حوزه آزمون مطابق نشانی اعلامی مراجعه و آزمون اجرا می گردد. چنانچه یک مهارتی هم کلاس تئوری و هم کلاس عملی داشته باشد، آزمون عملی هم دارد. آزمون عملی در یک روز مجزای دیگر برگزار می گردد.

گواهینامه مهارت در صورت قبولی درآزمونهای تئوری و عملی صادر می گرد. دریافت مدرک فنی و حرفه ای معتبر بدون آزمون عملا قابلیت صدور ندارد.

ثبت نام دوره های آموزشی فنی و حرفه ای

جهت ثبت نام دوره های آموزشی فنی و حرفه ای با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید. شماره تماس 79165-021 آموزشگاه سیستم کاران در خدمت شماست. دوره های آموزشی فنی و حرفه ای تنوع زیادی دارند. در واقع برای اکثر مشاغل و مهارتها دوره آموزشی وجود دارد. کارآموزان بایستی نسبت به علایق و توانایی خود این مهارت ها را انتخاب کنند.

ثبت نام دوره های فنی و حرفه ای می تواند آینده شغلی متقاضیان را تحت شعاع قرار دهد. آینده شغلی برای هر فردی اهمیت دارد. چون باعث کسب درآمد و حقوق مالی پایداری می گردد. لذا متقاضیان بایستی در این قسمت با دقت و تحقیق کافی اقدام نمایند.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی مهارت سازمان فنی و حرفه ایی ابتدا از خدمات مشاوران رایگان استفاده نمایید. مشاوران و کارشناسان آموزشی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

لیست دوره های آموزشی مهارت های فنی و حرفه ای

در این قسمت ما لیست دوره های آموزشی مهارت های فنی و حرفه ای را به شما ارائه میکینم. همانطور که قبلا گفتیم تعداد زیادی مهارت در سازمان تعریف شدند. برای هر مهارت نیز یک دوره آموزشی وجود دارد. آموزشگاه سیستم کاران تعداد زیادی از مهارتها را آموزش می دهد. لیست مهارت های فنی و حرفه ای را در زیر فهرست کردیم. بعضی از این مهارت ها شاید اسم و نام مشابهی داشته باشند. اما دارای استاندارد مهارت های متفاوتی هستند. لذا در انتخاب این مهارتها دقت نمایید. پیشنهاد می کنیم که قبل از انتخاب استاندارد آموزشی هر مهارت را مطالعه نمایید.

گواهینامه افسر HSE (بهداشت ایمنی و محیط زیست)
مدرک مهارت افسر HSE (بهداشت ایمنی و محیط زیست)
گواهینامه افسرHSE درپروژه های نفتی
مدرک مهارت افسرHSE درپروژه های نفتی
گواهینامه ارزیاب ریسک ایمنی و بهداشت شغلی
مدرک مهارت ارزیاب ریسک ایمنی و بهداشت شغلی
گواهینامه بکارگیری HSE در صنایع (مقدماتی)
مدرک مهارت بکارگیری HSE در صنایع (مقدماتی)
گواهینامه بکارگیری HSE در صنایع (پیشرفته)
مدرک مهارت بکارگیری HSE در صنایع (پیشرفته)
گواهینامه مسئول پیاده سازی سامانه مدیریت   HSE-MS 
مدرک مهارت مسئول پیاده سازی سامانه مدیریت   HSE-MS 
گواهینامه بکارگیری الزامات بهداشت و ایمنی در محیط کار
مدرک مهارت بکارگیری الزامات بهداشت و ایمنی در محیط کار
گواهینامه رعایت الزامات ایمنی کار در ارتفاع و جلو گیری از سقوط
مدرک مهارت رعایت الزامات ایمنی کار در ارتفاع و جلو گیری از سقوط
گواهینامه مسئول حفاظت و ایمنی
مدرک مهارت مسئول حفاظت و ایمنی
گواهینامه بازرس ایمنی تعمیرگاه وسایل نقلیه
مدرک مهارت بازرس ایمنی تعمیرگاه وسایل نقلیه
گواهینامه بازرس ایمنی ساختمان
مدرک مهارت بازرس ایمنی ساختمان
گواهینامه مسئول مهندسی انسانی یا ارگونومی
مدرک مهارت مسئول مهندسی انسانی یا ارگونومی
گواهینامه انجام عملیات کمک های اولیه
مدرک مهارت انجام عملیات کمک های اولیه
گواهینامه رعایت الزامات بهداشتی وایمنی گاز H2S درمحیط های صنعتی
مدرک مهارت رعایت الزامات بهداشتی وایمنی گاز H2S درمحیط های صنعتی
گواهینامه رعايت الزامات سلامت، بهداشت و ايمني در محيط كار جوشکاری و برشکاری
مدرک مهارت رعايت الزامات سلامت، بهداشت و ايمني در محيط كار جوشکاری و برشکاری
گواهینامه سر آتش نشان
مدرک مهارت سر آتش نشان
گواهینامه آتش نشان
مدرک مهارت آتش نشان
گواهینامه سر آتش نشان صنعتی
مدرک مهارت سر آتش نشان صنعتی
گواهینامه انجام کمک های اولیه هنگام وقوع حادثه
مدرک مهارت انجام کمک های اولیه هنگام وقوع حادثه
گواهینامه فرماندهی سوانح و حریق
مدرک مهارت فرماندهی سوانح و حریق
گواهینامه امدادگر حوادث
مدرک مهارت امدادگر حوادث
گواهینامه مدیریت ایمن در محیط کار
مدرک مهارت مدیریت ایمن در محیط کار
گواهینامه مسئول ارزیابی پوسچر در ارگونومی شغلی
مدرک مهارت مسئول ارزیابی پوسچر در ارگونومی شغلی
گواهینامه پدافند غير عامل در صنايع
مدرک مهارت پدافند غير عامل در صنايع
گواهینامه مسئول بهداشت کار
مدرک مهارت مسئول بهداشت کار
گواهینامه تعمیر و نگهداری ابزار و تجهیزات کار
مدرک مهارت تعمیر و نگهداری ابزار و تجهیزات کار
گواهینامه آمادگی در مقابل بلایای طبیعی و انسانی
مدرک مهارت آمادگی در مقابل بلایای طبیعی و انسانی
گواهینامه کاربر رایانه
مدرک مهارت کاربر رایانه
گواهینامه کاربر   ICDL
مدرک مهارت کاربر  ICDL
گواهینامه مدير ارشد كسب و كار   MBA
مدرک مهارت مدير ارشد كسب و كار   MBA
گواهینامه مدیر اجرایی
مدرک مهارت مدیر اجرایی
گواهینامه مدیریت مالی
مدرک مهارت مدیریت مالی
گواهینامه مهندسی فروش
مدرک مهارت مهندسی فروش
گواهینامه مدیریت ریسک
مدرک مهارت مدیریت ریسک
گواهینامه مهندسی صنایع و سیستم
مدرک مهارت مهندسی صنایع و سیستم
گواهینامه کارشناس تضمین کیفیت
مدرک مهارت کارشناس تضمین کیفیت
گواهینامه مدير تضمين كيفيت
مدرک مهارت مدير تضمين كيفيت
گواهینامه مميز داخلي سيستم مديريت كيفيت
مدرک مهارت مميز داخلي سيستم مديريت كيفيت
گواهینامه سرمميزی داخلي
مدرک مهارت سرمميزی داخلي
گواهینامه مميزي سيستم هاي مديريتي بر اساس 2011-19011 ISO
مدرک مهارت مميزي سيستم هاي مديريتي بر اساس 2011- 19011 ISO
گواهینامه طراحي سيستم يكپارچه مديريت (IMS)
مدرک مهارت طراحي سيستم يكپارچه مديريت (IMS)
گواهینامه پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع  TQM
مدرک مهارت پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع  TQM
گواهینامه کنترل کیفیت
مدرک مهارت کنترل کیفیت
گواهینامه مديريت پروژه بر اساس استاندارد  ICB
مدرک مهارت مديريت پروژه بر اساس استاندارد  ICB
گواهینامه برنامه ریزی استراتیژیک با روش SWOT
مدرک مهارت برنامه ریزی استراتیژیک با روش SWOT
گواهینامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدرک مهارت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
گواهینامه مديريت بهره وري
مدرک مهارت مديريت بهره وري
گواهینامه مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید
مدرک مهارت مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید
گواهینامه مدیر مهندسی تولید
مدرک مهارت مدیر مهندسی تولید
گواهینامه مدير توليد
مدرک مهارت مدير توليد
گواهینامه کنترلر کیفیت
مدرک مهارت کنترلر کیفیت
گواهینامه مدیر برند و تبلیغات
مدرک مهارت مدیر برند و تبلیغات
گواهینامه تحلیل گر بورس (کار و دانش)

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. لیست دوره های فنی حرفه ای و معرفی مدرک فنی حرفه ای داخل مطالبتون مفید بود و کاربردی

  2. مدرک فنی حرفه ای معتبر برای همه کارکنان و شاغلین در تمام شرکت ها و سازمان ها جزو ضروریات است. اینکه راهنمایی کردید برای دریافت این گواهینامه چطوری اقدام کنیم ممنون

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo