گواهینامه ISO 10668

گواهینامه ایزو 10668
3.4/5 - (511 امتیاز)

گواهینامه ایزو 10668

گواهینامه ایزو 10668  چیست و چه کاربردی دارد؟ در جامعه امروز دارایی های نامشهود بسیار با ارزش می باشند. برند یکی از این دارایی های نامشهود است که بسیاری از سازمان ها آن را مورد توجه قرار نمیدهد. سند ارزش گذاری برند یک سند جامع و کاملی جهت تعیین ارزش برند هر مجموعه ایی هست. خیلی از شرکتها و سازمانها نیز بدنبال دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۶۶۸ هستند.

جهت مدیریت و کنترل هر موضوعی بایستی آن را اندازه گیری کنیم. سازمان ها جهت مدیریت برند خود به اندازه گیری ارزش برندهای خود نیاز دارند. با توجه به اینکه انتشار گزارشهای سالانه نشان میداد اختلاف نظرهایی در جوامع جهت اندازه گیری برندها وجود دارد. لذا سازمان ها را بر آن داشت تا بدنبال ایجاد یک استاندارد بین المللی برای ارزش گذاری برندها باشند. پس از چند سال تلاش مداوم متخصصان استاندارد 10668 منتشر شد.

جهت مشاهده متن فارسی استاندارد ایزو 10668:2010 کلیک نمایید.

ارزش گذاری برند چیست؟

ارزش گذاری برند تجزیه و تحلیل ارزش مالی یک شرکت با در نظر گرفتن تمام دارایی های مشهود و نامشهود آن است. به عبارت دیگر، این فرآیند تجزیه و تحلیل ارزش تخمینی یک نام تجاری است که بر اساس همه چیز از عملکرد مالی گرفته تا شناخت برند، درک مشتری و وفاداری مشتری است. اساسی ترین راه های اندازه گیری ارزش برند هنوز بسیار ساده هستند. یکی از ساده‌ترین روش‌ها این است که از شرکت‌های دیگر بپرسید که برای حقوق برند شما چه پولی می‌پردازند. با انجام این کار، طیف وسیعی از ارقام را به دست می آورید که می توانید به طور میانگین به ارزش بازار منصفانه برسید.

ارزش گذاری برند منعکس کننده آن چیزی است که برای مخاطبان هدف شرکت مهم است، که می تواند مشتریان را برای خرید محصولات یا خدمات ترغیب کند. به عنوان مثال، یک مشتری بالقوه ممکن است انتخاب کند که به یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی خاص مراجعه کند، زیرا به دلیل داشتن خدمات عالی به مشتریان شهرت دارد.

ارزش‌گذاری برند به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بازده سرمایه‌گذاری برند خود را بسنجند و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مناسب را در مجموعه‌ای از برندها توسعه دهند. توسط بازاریابان که باید در مورد تخصیص بودجه و منابع تصمیم گیری کنند. ارزش یک شرکت با رازش یک برند کاملا باهم متفاوت هستند. میزان ارزش یک کسب و کار ارزش کل یک شرکت شامل دارایی ها، حقوق صاحبان سهام، وجه نقد، سرمایه گذاری ها، مالکیت معنوی، ارزش روابط، نرخ فروش، سودآوری و ارزش برند است.اما مقدار ارزش برند توانایی کسب درآمد از برداشتی است که مشتریان از برند شما دارند.

ISO 10668:2010

ISO 10668:2010 الزامات رویه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری ارزش برند پولی را مشخص می‌کند. این سند یکی از اسناد مهم هست که توسط سازمان استاندارد جهانی ایزو منتشر گردید. ایزو ۱۰۶۶۸ امروزه توسط سازمانهایی که قصد ارزش گذاری برند خود را دارند استفاده میشود.

ISO 10668:2010 چارچوبی را برای ارزش گذاری برند، شامل اهداف، مبانی ارزش گذاری، رویکردهای ارزش گذاری، روش های ارزش گذاری و منبع یابی داده ها و مفروضات با کیفیت مشخص می کند. همچنین روش هایی را برای گزارش نتایج چنین ارزش گذاری مشخص می کند. نام دقیق این سند به شرح زیر است.

ISO 10668:2010

Brand valuation

Requirements for monetary brand valuation

ایزو ۱۰۶۶۸:۲۰۱۰

ارزش گذاری برند
الزامات برای ارزش گذاری برند پولی

برند
برند

دریافت گواهینامه ISO 10668

شرکتها و سازمانهای زیادی بدنبال اخذ دریافت گواهینامه ISO 10668 هستند. آنها معمولا بدلیل عدم آگاهی دچار افراد سودجویی میشوند که فقط قصد دریافت پولهای هنگفت از متقاضیان را دارند. آنها با سوء استفاده از عدم آگاهی متقاضیان یک برگه بی ارزش و بدون وجاهت حقوقی را با قیمت گزافی می فروشند. توجه بفرمایید که استعلام در یک سایت کفایت نمیکند. مرجع صادر کننده همواره بایستی از طریق سازمان ملی استاندارد ایران تایید گردد. فرد صادر کننده ایزو 10668 چه داخلی باشد و چه خارجی باشد بایستی از طریق سازمان ملی استاندارد ایران تایید گردد. نحوه دریافت گواهینامه ایزو ISO از جمله ایزو 10668 را از مرکز سیستم کاران بخواهید.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه ایزو ۱۰۶۶۸ را بدون واسطه از طریق سازمان مرکزی سیستم کاران اقدام نمایید. قبل از هر اقدامی با کارشناسان متخصص مرکز بصورت کاملا رایگان مشورت نمایید. نیازها و الزامات و محدودیتهای مالی و زمانی خود را با ما مطرح نمایید. مرکز سیستم کاران با اریاه بهترین راهکار شما را به گواهینامه ایزو 10668 می رساند. خیلی از شرکتها بابت ثبت برند و علامت تجاری اقدام به گرفتن مدرک ایزو 10668 میکنند.

دریافت گواهینامه ISO10668 با بالاترین سرعت و با بالاترین اعتبار را با کمترین قیمت بگیرید. گواهینامه ایزو 10668 بایستی قابلیت رجیستری در سایت را داشته باشد. البته هر سایتی معتبر نیست و گول لفاظی های شرکتها و افراد سود جو را نخورید.

مراجع صادر کننده گواهینامه ISO 10668

شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو 10668 در سطح دنیا خیلی زیاد هستند. این مراجع صادر کننده گواهینامه ISO 10668 با اعتبار های مختلف در حال تبلیغات برای ثبت و صدور انواع گواهینامه های یازو هستند. سازمان های صادرکننده مدارک ایزو معمولا از سطح اعتبار خود خیلی تعریف می کنند. هر یک از این شرکتها با ایجاد یک وبسایت به زبان لاتین و سایر زبانها گواهینامه های یازو صادره ی خود را رجیستر می کنند. اکثر این سایتها دست ساز است. لذا نباید به هر مرجعی اعتماد کرد.

مراجع ثبت و صدور مدرک ایزو 10668 بایستی اعتبار IAF را داشته باشند. البته مراجعی هم هستند که اعتبار IAF را ندارند. قطعا سطح اعتبار شرکتهای صادر کننده ایزو 10668 با عضویت IAF به مراتب بالاتر است. مرکز سیستم کاارن بعنوان تنها دارنده گواهینامه ایزو در امر اخذ گواهینامه های بین المللی از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران میباشد. صدور گواهینامه ایزو برای شرکت خود را به ما بسپارید.

لیست شرکتهای صادر کننده ایزو 10668

لیست شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو 10668 عملا وجود ندارد. چون یک نهاد خاص و معتبری وجود ندارد که همه افراد به آن لیست تمکین کنند. هر شرکت صادر کننده ایزو 10668 خود را معتب رمی داند و سایر رقبای خود را بدون اعتبار تعریف و تلقی میکند. تنها مرجع قابل اعتماد سازمان ملی استاندارد ایران است. سیستم کاران دارای گواهینامه ایزو معتبر از سازمان ملی استاندارد ایران می تواند در این حوزه به شما کمک کند.

فهرست شرکت های صادر کننده ایزو چیزیست که هر کاربری بدنبال آن است. برای دریافت لیست این مراجع در سطح بین المللی می توانید به سایت WWW.IAF.NU مراجعه نمایید. البته این سایت در کلاس جهانی است و هر کشوری در این نهاد عضویت دارد. به اعضای نهاد IAF در اصطلاح AB می گویند. هر AB نماینده قانونی و حکومتی هر کشوری در این نهاد می باشد. هر AB به شرکتهای صادر کننده ایزو اعتبار دهی میکند. این اعتبار دهی باعث میشود تا شرکت صادر کننده مجوز صدور گواهینامه ایزو را داشته باشد. مطالعه مقاله تخصصی لیست شرکت های صادرکننده ایزو می تواند در این حوزه خیلی به شما کمک کند.

برند سازی
برند سازی

مراحل دریافت گواهینامه ایزو 10668

شرایط و مراحل دریافت گواهینامه ایزو 10668 مانند شرایط دریافت سایر مدارک ایزو هست. مراحل اخذ گواهینامه ایزو برای اکثر شرکتها و سازمانها پیچیده بنظر میرسد. در حالیکه اینگونه نیست و براحتی می توانید گواهی نامه ISO10668 برای شرکتتان بگیرید.

مراحل دریافت گواهی نامه ایزو 10688 به شرح زیر است.

ابتدا فرم درخواست گواهینامه ISO 10688 را از مرکز دریافت نمایید و سپس آنرا تکمیل کنید.

مرجع صادر کننده ایزو 10688 را از روی فرم درخواست انتخاب نمایید.

مستندات ایزو 10688 را رایگان تحویل بگیرید و اجرایی کنید.

ممیزی ثبت و صدور مدرک ایزو 10688 با بالاترین سرعت انجام میگردد.

گواهینامه ایزو 10688 از مرجع معتبر با قابلیت استعلام در سایت صادر میگردد.

کاربرد گواهینامه ایزو 10668

گواهینامه ایزو 10668 به سازمان ها کمک می کند تا بتوانند در بین رقبا خودی نشان بدهند. دریافت گواهینامه ISO 10668 بعنوان یک مدرک مهم در محافل و جوامع مارکتینگی یک امتیاز مثبتی تلقی میگردد. دریافت گواهینامه ایزو ISO با هر عنوانی همیشه مزایای خود را دارد. وجود ارزش گذاری برند در هر سازمانی موارد زیر را بدنبال دارد.

برند سازمان، جایگاه اجتماعی صاحبانش را در جامعه بالا می برد.

باعث ایجاد شادی و رضایت در کارکنان میشود و سبب می گردد بهترین ها متقاضی حضور در سازمان باشند.

برند بودن سبب می گردد رهبری بازار را بدست آورید و خالق سلیقه های جدید باشید.

در شرایط بحرانی اقتصادی برندها مقاومت بیشتری داشته و همیشه موفق هستید.

شرکتهای برند همواره به وفاداری مشتریان خود متکی هستند.

برندهای بزرگ بر سیاست کشورها نیز تسلط و تاثیر دارند.

محصولات و بازارهای جوامع دیگر را تحت سلطه خود در میاورند.

برند سازی در نهایت سودآوری بهتری برای سازمان ها بعمل می آورد.

نکات مهم دریافت گواهینامه ایزو 10668

دریافت گواهینامه ایزو 10668 برای سازمان ها سبب می گردد تا هم خود سازمان و هم جامعه ارزش برند را بیشتر درک کنند. این موضوع سبب ایجاد نگرشی تازه در سازمان و در بین ذی نفعان آن می گردد. گواهینامه ایزو 10668 توسط مراجع صدور گواهینامه ایزو هم بصورت اکردیت و هم بصورت بدون اکردیت صادر می گردد. در این مقاله ما در مورد اخذ گواهینامه ایزو 10668 توضیح دادیم. اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۶۶۸ دارای ظرافتهای خاصی هست. برای همین توصیه میکنیم که بی دلیل بدنبال دریافت گواهینامه ایزو 10668 نباشید. حتما قبل از هر اقدامی با مرکز سیستم کاران به شماره تلفن ۷۹۱۶۵-۰۲۱ تماس حاصل بفرمایید. اطلاعات بیشتر را در مطلب تخصصی گواهینامه ایزو مطالعه بفرمایید.

چگونه ارزش برند ایجاد می کنید؟

مراحلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد و مستندسازی ارزش های برند خود انجام دهید:
با تیم خود طوفان فکری کنید.
تجربه مشتری را در نظر بگیرید.
ارزش هایی را شناسایی کنید که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شوند.
لیست خود را محدود کنید.
ارزش های خود را به دستورالعمل های برند خود اضافه کنید.

مرکز سیستم کاران اولین و بزرگترین مرجع اطلاع رسانی در خدمت شما متقاضیان محترم است. ثبت و صدور گواهینامه ISO10688 را به مرکز سیستم کاران بسپارید. این مرکز با بالاترین سرعت و کمترین هزینه صفر تا صد کار را انجام می دهد.

با سیستم کاران برند خود را گواهی کنید . . .

سیستم کاران – سازمان مرکزی

تلفن:  79165-021

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

8 Responses

  1. روز خوش . این همه استاندارد تعریف شده و صادر میشه آیا برای مشاغل کاری واقعا کاربرد داره یا فقط برای چشم هم چشمی گواهینامه رو تمام مشاغل میگیرن؟

  2. شرکت ما برای ارزش گذاری برند اقدام کرد و به ما گفتند گواهینامه ایزو گواهینامه ایزو ۱۰۶۶۸ دریافت کنیم. ما از مرکز سیستم کاران استاندارد ISO 10668 را دریافت کردیم و به ما کمک کرد. همچنین مشاوران مرکز سیستم کاران با صبر و حوصله مارا راهنمایی کردند. حتما برای تمدید گواهینامه هم به شما مراجعه میکنیم

  3. مطلب مفیدی درباره گواهینامه ایزو 10668 بود. ارزش گذاری برند تجزیه و تحلیل ارزش مالی یک شرکت با در نظر گرفتن تمام دارایی های مشهود و نامشهود آن است. ISO 10668:2010 الزامات رویه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری ارزش برند پولی را مشخص می‌کند. این سند یکی از اسناد مهم هست که توسط سازمان استاندارد جهانی ایزو منتشر گردید. ایزو ۱۰۶۶۸ امروزه توسط سازمانهایی که قصد ارزش گذاری برند خود را دارند استفاده میشود.

  4. مستندات کامل گواهینامه ایزو 10668 را از کجا میتوانم پیدا کنم و دانلود کنم؟ امکانش هست بدون دریافت گواهینامه ایزو 10668 از مستنداتش استفاده کنیم؟

  5. گوهینامه ایزو 10668 برای ارزش گذاری برند یک الزام است و موجب تعیین ارزش برند سازمان میشود. ارزش گذاری برند تجزیه و تحلیل ارزش مالی یک شرکت با در نظر گرفتن تمام دارایی های مشهود و نامشهود آن است

  6. ISO 10668:2010 الزامات رویه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری ارزش برند پولی را مشخص می‌کند. در واقع برای ارزش گذاری برند لازم وضروری است

  7. گواهینامه ایزو ۱۰۶۶۸ با عنوان الزامات برای ارزش گذاری برند پولی اهمیت زیادی برای ارزش گذاری برند دارد و کاربردهای زیادی برای شرکتها دارد.

  8. ما برای شرکت بازرگانی گواهینامه ایزو 10668 برای ارزش گذاری برند گرفتیم مرکز سیستم کاران گواهینامه ایزو 10668 برای ما صادر کردند و واقعا راضی بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo