اخذ گواهینامه ایزو 9001 فوری و قابل استعلام 79165-021

گواهینامه ISO-9001
5/5 - (100 امتیاز)

اخذ گواهینامه ایزو 9001 فوری و قابل استعلام 79165-021

گواهینامه ایزو 9001 اولین استانداردی است که هر شرکتی می گیرد. اخذ گواهینامه ISO9001 از بین تمام استانداردها معمول تر است. هر کسب و کاری و هر شرکتی با هر زمینه فعالیتی می تواند گواهینامه ایزو 9001 بگیرید. اخذ گواهینامه ایزو 9001 فوری و قبال استعلام در سایتهای مورد تایید سازمان ملی استاندراد ایران اهمیت زیادی دارد.

دریافت گواهینامه ایزو 9001 بایستی از طریق مراجع با اعتبار IAF انجام پذیرد. اخذ گواهینامه ایزو 9001 فوری و قابل استعلام یکی از خدمات اصلی مرکز سیستم کاران است.

همانطور که گفتیم هر شرکتی می تواند ISO9001 را دریافت نماید. استاندارد ایزو 9001 با عنوان سیستم مدیریت کیفیت یک استاندارد عمومی محسوب می گردد. از یک راننده تاکسی تا یک شرکت بزرگ خودروسازی می تواند موفق به دریافت مدرک ایزو 9001 گردند.

شرایط دریافت گواهینامه ایزو 9001

برای کسب اطلاعات از شرایط دریافت گواهینامه ایزو 9001 می توانید از کارشناسان مرکز سیستم کاران کمک بگیرید. اما در این جا هم ما شرایط اخذ گواهینامه ایزو 9001 فوری بطور مختصر این شرایط را تشریح می کنیم.

دریافت مدرک ایزو – تعیین هدف

اخذ گواهینامه ISO9001 با تعیین هدف شروع میگردد. ابتدا باید ببینیم که هدفمان از دریافت گواهینامه ISO9001 چیست؟ برخی شرکتها برای شرکت در منناقصات بدنبال گرفتن مدرک ISO9001 هستند. برخی دیگر بخاطر ورود به وندور لیست شرکت نفت اقدام به دریافت ایزو 9001 می کنند. (جهت کسب اطلاعات در مورد لیست AVL مقاله تخصصی نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت را بخوانید.) شرکتهایی هم هستند که هدفشان طراحی و پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت هستند.

پس از تعیین هدف از اخذ ایزو 9001 انتخاب یک مرجع صدور مطمئن و معتبر است. شرکتها و مراجع مختلفی مدعی ثبت و صدور مدارک ISO معتبر و قابل استعلام هستند. اما قابل استعلام بودن یک گواهی کفایت نمی کند. چون این افراد و شرکتها با طراحی و ایجاد وب سایت هایی دست ساز خود گواهینامه های صادر شده توسط خودشان را در آن سایت ثبت می کنند.

لیست CB های مجاز و معتبر را همیشه از سازمان ملی استاندارد ایران یا مرکز ملی تایید صلاحیت ایران استعلام بگیرید. (مقاله تخصصی لیست شرکت های صادرکننده ایزو را بخواهنید.)

حدود 95 درصد مراجع صادر کننده گواهینامه ISO9001 مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران نیستند. این دو شرط فوق از شروط عمومی دریافت مدرک ISO9001 برای شرکتها هست.

اخذ گواهینامه ISO9001 – اعتبار اصلی

اگر بدنبال یک گواهینامه ISO9001 معتبر و قابل استعلام هستید بایستی مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران باشد. این مرکز که به اختصار NACI معروف است، از سازمانهای متعلق و زیر شاخه سازمان ملی استاندارد ایران است.

دریافت گواهی نامه ISO9001 ( ایزو9001 ) چه داخلی باشد یا خارجی بایستی اعتبار IAF را داشته باشد. نهاد IAF یک مرکز بین المللی است که تمام کشورها در آن عضویت دارد. نهاد دولتی NACI نیز عضویت IAF را دارد. پس بدنبال گرفتن یک گواهینامه ISO9001 معتبر باشید که تحت اعتبار IAF به شما گواهی می دهد.

دریافت گواهینامه ISO9001 – شرایط فنی

جهت اخذ گواهینامه ایزو 9001 مطابق با الزامات استاندارد سیستم مدیریت کیفیت کامهای زیر را باید انجام بدهید.

شناسایی فرایندهای سازمانی در اخذ گواهینامه ایزو 9001 شناسایی فرایندهای عمومی و تخصصی در هر شرکتی بعنوان اولین گام در هر شرکتی مطرح است. برای اعتبار از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید. یک سری فرایندها که در متن استاندارد الزامی هستند. تعامل و توالی این فرایندها را مشخص نماید. ورودی  و خروجی هر فرایند را نیز تعریف کنید. شبکه ایی از این فرایندها را در قالب یک طرح یا نقشه کلی ترسیم نمایید. این نقشه را در اصلاح نقشه فرایندها می گویند.

مستند سازی در دریافت گواهی ISO9001

پس از شناسایی فرایندهایی سازمانی عمومی و الزامی و تخصصی بایستی مستندسازی را شروع کرد. شعار ایزو این است آنچه که انجام می دهی را مستندسازی کن و آنچه را که مستند کردی انجام بده. فرایند مستندسازی فرایند، یکی از تخصصی ترین بخشهای طراحی یک سیستم مدیریت کیفیت محسوب می گردد.

دریافت گواهینامه ایزو 9001 واقعی در اثربخشی بدون انجام مستندسازی عملا کاری بیهوده و ناکارآمد است. مستندسازی برای اخذ گواهینامه ایزو پایه و  اساس هر سازمان پویا و اثربخشی است. برای مستندسازی می توانید از نمونه مستندات موجود در سایت مرکز سیستم کاران استفاده نمایید. سیستم کاران با شماره تماس 79165-021 در خدمت متقاضیان محترم می باشد. در پیاده سازی ایزو ISO ، مستندسازی حرف اول را می زند.

گواهینامه ایزو 9001 چیست؟
گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت یکی از عمومی ترین و مهمترین نوع گواهینامه ایزو هست

مزایای دریافت گواهینامه ایزو 9001 چیست؟

خیلی کاربران می پرسند که مزایای دریافت گواهینامه ایزو 9001 چیست؟ پساده سازی واقعی و دریافت مدرک ایزو 9001 مزایای زیادی دارد که شامل موارد زیر می‌باشد:

بهبود کیفیت محصولات و خدمات:

ایزو 9001 به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند و کیفیت محصولات و خدمات خود را افزایش دهند.

افزایش رضایت مشتری:

با بهبود کیفیت و فرآیندها، رضایت مشتریان افزایش می‌یابد که می‌تواند منجر به وفاداری بیشتر مشتریان شود.

بهینه‌سازی فرآیندها:

این استاندارد به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای داخلی خود را شناسایی و بهینه‌سازی کنند، که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری منجر شود.

ایجاد فرهنگ بهبود مستمر:

پیاده‌سازی ایزو 9001 نیازمند فرهنگ بهبود مستمر در سازمان است که می‌تواند به رشد و توسعه سازمان کمک کند.

افزایش اعتبار و شهرت:

داشتن گواهینامه ایزو 9001 می‌تواند اعتبار و شهرت سازمان را در بازار افزایش دهد و به جذب مشتریان جدید کمک کند.

دسترسی به بازارهای جدید:

برخی از بازارها و مشتریان ممکن است تنها با سازمان‌های دارای گواهینامه ایزو 9001 همکاری کنند.

مدیریت ریسک بهتر:

این استاندارد به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ریسک‌های مرتبط با کیفیت را شناسایی و مدیریت کنند.

بهبود ارتباطات داخلی:

ایزو 9001 می‌تواند به بهبود ارتباطات و همکاری بین بخش‌های مختلف سازمان کمک کند.

این مزایا باعث می‌شود که بسیاری از سازمان‌ها به دنبال دریافت گواهینامه ایزو 9001 باشند.

دریافت گواهینامه ایزو 9001 فوری و ارزان

جهت دریافت گواهینامه ایزو 9001 فوری  و ارزان می توانید از طریق مرکز سیستم کاران اقدام نمایید. این مرکز بدلیل تعداد مشتریان بالا و حاشیه سود کم، صفر تا صد ف%

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo