اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی

دریافت گواهینامه ایزو بدون بازرسی و ممیزی به مزاج خیلی از شرکتها خوش می آید. شرکتهای زیادی هستند که بدنبال اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی و فوری هستند.
5/5 - (100 امتیاز)

اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی

دریافت گواهینامه ایزو بدون بازرسی و ممیزی به مزاج خیلی از شرکتها خوش می آید. شرکتهای زیادی هستند که بدنبال اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی و فوری هستند. معمولاً مراجع صادرکننده ISO که تحت اعتبار IAF نیستند مدرک ایزو بدون ممیزی ثبت و صادر میکنند.
اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی جهت شرکت در مناقصات کاربرد دارد. همچنین گرفتن گواهینامه ایزو بدون بازرسی بیشتر جنبه تشریفاتی دارد. شرکتهای زیادی در جامعه هستند که تمایلی به بازرسی ایزو ندارند. اما میخواهند با کمترین هزینه و کمترین زمان مدرک ایزو دریافت نمایند.

اخذ ایزو بدون ممیزی

دریافت و اخذ ایرو بدون ممیزی از زمانی شروع شد که تعداد مراجع صادرکننده ISO در ایران گسترش پیدا کرد. تعداد CB های زیادی اقدام به ثبت و صدور ایزو بدون ممیزی میکنند. روش دریافت ایزو بدون ممیزی بدلیل پایین بودن قیمت و کم بودن زمان خواهان زیادی دارد.
اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری بدون ممیزی در اکثر مناقصات کار پیمانکاران را راه می اندازد. خیلی از شرکتهای پیمانکاری ویژه نیاز فوری به مدرک ISO دارند. اما وقت کافی برای پیاده سازی ایزو و ممیزی ISO ندارند. برای همین متقاضی گواهینامه ایزو بدون ممیزی هستند. در این خصوص حتما با مشاوران مرکز سیستم کاران مشورت نمایید. مراقب افراد و شرکتهای سودجو باشید. آنها گواهینامه های ISO بدون ممیزی را با قیمت بالا به شما میفروشند.

اخذ گواهینامه ایزو بدون مستندسازی

عبارت اخذ گواهینامه ایزو بدون مستندسازی نیز امروزه خیلی مصطلح گردیده است. متقاضیان زیادی بدنبال دریافت گواهینامه ISO بدون مستندسازی و بدون پیاده سازی هستند. مراجع صادرکننده مدرک ISO بدلیل رقابت فشرده بین خودشان گواهینامه ایزو بدون مستندسازی صادر میکنند.
اخذ گواهینامه ایزو بدون مستندسازی معمولاً با هزینه خیلی کم و در زمان کوتاهی اتفاق می افتد. بدلیل کاهش فرایندهای اجرایی و رفت و آمدهای کارشناسان، پروسه ثبت و صدور مدرک ایزو خیلی سریع پیش میرود.
دریافت گواهینامه ایزو بدون مستندسازی طرفداران زیادی در ایران و سایر کشورها دارد. چون با این کار متحمل هزینه های مشاوره و کاغذ بازی و مستندسازی نمی شوند. بنابراین بدون اجرا و پیاده سازی ایزو به مدارک ISO خود میرسند.

دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی با استعلام

فرایند دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی با استعلام در سایت خیلی رایج است. CB های زیادی برای جذب مشتریان خود گواهینامه ایزو بدون مستندسازی صادر میکنند.
گواهینامه ایزو بدون ممیزی مانند همان مدارک ISO با ممیزی در سایت قابلیت استعلام دارد. البته خیلی شرکتها تمایل دارند که ممیزی حتماً انجام گردد. اما درصد بالایی از متقاضیان تمایلی به درگیری با فرایند ممیزی و مستندسازی ندارند. برای همین بدنبال یک گواهینامه ISO بدون ممیزی و مستندسازی اما با قابلیت استعلام گیری هستند.

صدور گواهینامه ایزو بدون ممیزی

برای سفارش صدور گواهینامه ایزو بدون ممیزی قبلش با مرکز سیستم کاران به شماره تلفن 79165-021 تماس حاصل نمایید. مشاوران و کارشناسان مرکز با شنیدن حرفها و صحبتهای شما، نیاز شما را تخمین میزنند. سپس بهترین راهکار را برای درگیری کمتر شما ارائه میدهند.
صدور گواهینامه ایزو بدون ممیزی دارای آمار 90 درصد در جامعه امروز است. ثبت و صدور گواهینامه ISO بدون ممیزی روز به روز در حال افزایش است. شما هم میتوانید برای صدور گواهینامه ایزو بدون ممیزی اقدام نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی برای مناقصات

شرکت در مناقصات برای اکثر پیمانکاران اهمیت خاصی دارد. یکی از مدارکی که در مناقصات از پیمانکاران میخواهند، مدارک ISO است. اما پیمانکاران تمایلی به پیاده سازی و ممیزی جهت اخذ ISO ندارند. برای همین اکثرا خواهان دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی برای مناقصات هستند.
اگر بدنبال دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی برای مناقصات هستید، حتما با مرکز ما تماس بگیرید. کارشناسان ما حتما به شما کمک میکنند. حتی میتوانید مستندات مورد نیاز خود را از ما رایگان بگیرید. همچنین برای دانلود این مستندات بر روی منوی دانلود رایگان مستندات ایزو کلیک نمایید. کلیه مستندات ISO را برای خودتان دانلود و نگهداری کنید. چنانچه روزی کارفرمایی از شما مستندات ایزو را خواست به آنها ارائه نمایید. تمامی مستندات ISO در قالب WORD هستند. دانلود و نگهداری مستندات ایزو رایگان است و ضرری ندارد.

اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی و بی دردسر

شرایط اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی و بی دردسر انقدر راحت هست که هر شرکتی با هر بودجه ای میتواند ISO اخذ نماید. شیرینی دریافت مدرک ایزو بدون بازرسی برای هر فردی قابل لمس است. شما میتوانید این شیرینی را لمس نمایید. مرکز سیستم کاران صفر تا صد دریافت مدرک ISO را برای شما انجام میدهد.
گواهینامه ایزو بدون ممیزی و بازرسی و بدون دردسرهای جانبی بیشتر برای ورود به وندور نفت، مناقصات، تبلیغات، صادرات و… کاربرد دارد. تنها با تکمیل فرم درخواست گواهینامه ایزو ISO این مرحله را تجربه کنید. قبل از هرکاری ابتدا با مشاوران مرکز سیستم کاران مشورت نمایید. شماره تماسهای مرکز را در بخش تماس با مرکز ببینید و تماس بگیرید.

نحوه دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی و پیاده سازی

اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی یک راه حل اضطراری و موفق برای دریافت فوری و ارزان این مدارک است. گواهینامه های بدون ممیزی و پیاده سازی ISO طرفداران زیادی در جامعه پیدا کرد. برای کسب اطلاعات از نحوه دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی و پیاده سازی حتما با کارشناسان مرکز مشاوره نمایید.
ابتدا فرم درخواست گواهینامه ایزو را تکمیل نمایید و به مرکز از طریق تلگرام یا ایتا یا واتساپ و یا ایمیل ارسال نمایید. پس از تکمیل و ارسال فرم درخواست ایزو مابقی کار را به کارشناسان ما بسپارید. مرکز سیستم کاران صفر تا صد کار اخذ گواهینامه و دریافت مدرک ایزو را برای شما انجام میدهد.

مدارک ISO بدون بازرسی مزایا و معایب

معایب مدرک ISO بدون ممیزی نیز زیاد است. یکی اینکه قطعا چنین گواهینامه هایی مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران نیست. سازمان ملی استاندارد ایران یک مرکزی بنام مرکز ملی تایید صلاحیت ایران دارد. به این مرکز به اختصار NACI میگویند. مدرک ایزو بدون ممیزی و بازرسی مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نمیباشد.
عیب دوم مدرک ایزو بدون بازرسی، عدم مستندسازی و پیاده سازی فرایندهای سازمانی و الزامی ISO است. یعنی عملا متقاضی فقط یک گواهینامه بدون ممیزی در دست دارد و هیچ پشتوانه فنی پشت این مدارک ISO نیست.

CB های صادرکننده گواهینامه ایزو بدون ممیزی

با افزایش سرسام آور تعداد CB های ثبت و صدور گواهینامه ها ایزو در ایران عملا بازار برای آنها تنگ گردید. این رکود بازار منجر به کاهش قیمتهای صدور ISO و همچنین کاهش سخت گیری آنها شد. سخت گیری CB ها تا آنجا ادامه پیدا کرد که عملا امروزه بدون ممیزی و یا با یک ممیزی تشریفاتی و صوری اقدام به ثبت و صدور گواهینامه ایزو میکنند. CB های صادرکننده گواهینامه ایزو بدون ممیزی روز بروز بر تعدادشان اضافه میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 79165-021 تماس حاصل فرمایید.

هزینه ایزو بدون ممیزی

هزینه اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی چقدر است؟ متقاضیان گواهینامه ISO بدون ممیزی میخواهند بدانند چقدر باید هزینه کنند تا بدون فرایند ممیزی و مراحل پیچیده و اضافی گواهینامه ایزو دریافت کنند. شرکتها ممکن است فکر کنند خرید گواهینامه ایزو بدون ممیزی گران تر است و باید مبلغ اضافی بپردازند تا از زیربار ممیزی بیرون بیایند.
باید بدانیم این تصور غلط است و برخلاف باور عموم، گواهینامه های ISO بدون ممیزی و بازرسی بسیار ارزان هستند. بنابراین اگر یک شرکتی بخواهد از شما بابت عدم انجام ممیزی پول بیشتری بگیرد کلاهبردار و سودجو است. ما توصیه میکنیم در مورد قیمت ایزو بدون ممیزی تحقیق نماییدو از مشاوران مرکز سیستم کاران اطلاعات کسب کنید. اما چرا مدرک ایزو بدون ممیزی هزینه کمتری دارد؟
چون نیازی نیست مشاوران پیاده سازی در شرکت شما حضور یابند و برای پیاده سازی راهنمایی و مشاوره بدهند. همچنین سرممیزی یا کارشناس ممیز خارجی نیز برای بررسی و ممیزی به سازمان نخواهد آمد. حضور مشاور و ممیز هزینه بر است. بایستی برای هر روز حضور آنها مبالغی از سوی شرکت متقاضی ایزو پرداخت گردد. همچنین گواهینامه ایزو بدون ممیزی غالبا از مراجع بدون اعتبار IAF صادر می گردد و نباید قیمت بالایی برای این ایزوها پرداخت. نهاد بین المللی IAF یک انجمن است که قوانین مربوط به ثبت و صدور گواهینامه های ISO را تدوین و ابلاغ می نماید.

آدرس وب سایت رسمی دریافت ایزو اخذ ایزو کجاست؟

آدرس شرکت صادر کننده گواهی نامه ایزو کجاست ؟ و خیلی سئوالات دیگر در مورد سایت ISO که متقاضیان ایزو به ایشان پیش می آید. سایت ایزو عملا وجود ندارد و یک سایت رسمی در کل دنیاست. آدرس سایت سازمان ایزو www.iso.org هست. توجه بفرمایید که سایت ایزو برای صدور گواهینامه های ایزو نیست.

اعتبار گواهینامه ایزو بدون ممیزی

متقاضیان ایزو در مورد اعتبار گواهینامه ایزو بدون ممیزی شک و تردید دارند و نگران هستند اگر گواهینامه ایزو بدون ممیزی بخرند، کارفرماها قبول نمیکنند. این موضوع برای سازمانهای متقاضی ایزو مهم است و بایستی با اطمینان کامل اقدام نمایند. اگر قصد دارید برای شرکت خود گواهینامه ایزو بدون ممیزی بگیرید، باید در مورد کارفرمایی که این گواهینامه را میخواهد تحقیق کنید و بدانید اعتبار گواهینامه ایزو بدون ممیزی برایشان مورد قبول هست یا خیر.
مراجع صدور گواهینامه ISO در بازار خیلی زیاد و متعدد هستند و گواهینامه های ایزو با عناوین و رنگها و اشکال مختلف صادر میکنند. اکثر کارفرمایان ممکن است با تمامی این برندها و نام ها آشنا نباشند و اطلاعاتشان در مورد گواهینامه ایزو کافی نیست بنابراین اگر کارفرما به موضوع ممیزی و یا برند گواهینامه ISO اشاره نکند، میتوانید گواهینامه ایزو بدون ممیزی اخذ نمایید.
بنابراین اینطور نیست که این گواهینامه های ایزو بدون ممیزی معتبر نباشند و خیلی مواقع کاربرد دارند. اگر مطمئن نیستید گواهینامه ISO بدون ممیزی مناسب کار شما هست یا خیر میتوانید با شماره تماس 79165-021 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

مراحل اخذ ISO بدون ممیزی

مراحل اخذ ISO بدون ممیزی چیست؟ اگر قصد دارید بنابر دلایل مختلف مثل کمبود وقت و کمبود بودجه ایزو بدون ممیزی بگیرید، کار شما بسیار راحت میشود. شما دیگر نیازی نیست پروسه ممیزی و کارهایی مثل مستندسازی که زمانبر است انجام دهید. همچنین بازدید ممیز و بررسی عدم انطباقها و ممیزی دوباره برای رفع عدم انطباقها صورت نمیگیرد بنابراین مراحل بسیار کمتری دارید.
تنها کافیست انتخاب کنید قصد اخذ کدام گواهینامه های ایزو را دارید و فرم درخواست ایزو را پر نمایید. سپس فرم را برای کارشناسان ما در شبکه های اجتماعی که برایتان مقدور است ارسال نمایید. بدین ترتیب کارشناسان ما با بررسی موارد انتخابی شما کار ثبت و صدور ISO را آغاز میکنند.

گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام
اخذ گواهینامه ایزو ISO معتبر و قابل استعلام در کمترین زمان و پایین ترین قیمت

اخذ گواهینامه ایزو

اهمیت اخذ گواهینامه های ایزو در سازمان شما جهت مدیریت بهینه شرکت با بهترین روشهای استاندارد هماهنگ و مطابق است. دریافت گواهینامه ایزو برای سازمان ها و شرکت ها ضروری است. بسیاری از سازمانها و شرکتها بدنبال دریافت گواهینامه‌های ایزو هستند. برخی از این سازمان‌ها تمایل به پیاده‌سازی الزامات و مستندات را ندارند و بدنبال دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی هستند. متقاضیان عزیز می توانند درخواست اخذ ایزو ، مراحل ، شرایط ، مدارک و نحوه اخذ گواهینامه ایزو را از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتساپ و یا هر پیام رسان دیگر درخواست خود را ارسال نمایند.
مرکز سیستم کاران با تلفن تماس 79165-021 بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان است . شما عزیزان می توانید با مشاوره کارشناسان مرکز ما جهت اخذ انواع گواهینامه های ایزو در کمترین زمان و کمترین هزینه اقدام نمایید.
متقاضیان عزیز می توانند فرم درخواست گواهی ایزو را از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتساپ و یا هر پیام رسان دیگر با شماره همراه 09198386295 ارسال دریافت نمایند. یا بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

دانلود فرم درخواست ایزو
گواهینامه ایزو یکی از انواع گواهینامه های مهم جهت مناقصات ، رقابت ، تبلیغات ، صادرات و مطرح شدن در بازارهای جهانی هست

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. با سلام. اطلاع رسانی در خصوص دریافت ایزو بدون ممیزی،و بازرسی خیلی مفید بود . ما برای شرکتمون نیاز،داریم با مرکزتون حتما تماس میگیریم . ممنون

  2. صدور گواهینامه ایزو بدون ممیزی برای شرکت هایی که فعالیت گسترده‌ای با سازمانهای دولتی و بزرگ ندارند بسیار کاربردی است. ممنون

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo