شرایط اخذ رتبه انفورماتیک

شرایط اخذ رتبه انفورماتیک
5/5 - (100 امتیاز)

 شرایط اخذ رتبه انفورماتیک

ضوابط و شرایط اخذ رتبه انفورماتیک چیست؟ رتبه انفورماتیک برای شرکت در مناقصات دولتی است شرکت و سازمان رتبه یا گرید میبایست کسب کند. پایه رتبه 1 تا 7 میباشد و از رتبه 7 شروع و اولین رتبه و بالاترین رتبه 1 میباشد. رتبه انفورماتیک قابل دریافت برای شرکتهای تازه تاسیس نیز میباشد.

گواهینامه انفورماتیک اعتبار 2 سال و توان مالی و فنی و اجرایی شرکت به نمایش بگذارد. یکی از موارد امتیازآور رتبه انفورماتیک اظهارنامه مالیاتی میباشد. براساس حقوق و دستمزد و درآمد ارائه در اظهارنامه است.

دریافت رتبه انفورماتیک

رتبه انفورماتیک در داخل کشور مختص شرکتهای انفورماتیکی هست. یک شرکت وقتی میخواهد در زمینه فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط فعالیت داشته باشند باید گواهینامه انفورماتیکی بگیرد. شرکت IT بایستی میزان تواناییها و قابلیتهای شرکت خود را به شرکتهای رقیب نشان دهند. دریافت گواهینامه صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی از دریافت گواهینامه صلاحیت پیمانکاری خیلی راحت تر هست.

اخذ و دریافت گرید انفورماتیکی شرکت خود را به مجموعه سیستم کاران بسپارید. این مرکز با تسلط کامل به قوانین و رویه های بروز سازمان برنامه و بودجه گواهینامه انفورماتیکی شما را با کمترین قیمت و در کمترین زمان اخذ می نماید. دریافت گواهینامه انفورماتیکی با قوانین موجود در صورت تکمیل بودن مدارک حدود دو ماه زمان می برد.

اخذ رتبه انفورماتیک برای مناقصات

شرکتهای فعال در انفورماتیک با رتبه های 1-7 بترتیب دارای بالاترین رتبه و پایینترین رتبه درحوزه های انفورماتیک در داخل ایران می توانند فعالیت کنند. براساس همین رتبه بندیها میتوانند طرحها و پروژه های موجود در مناقصات را با عقد قرار داد دریافت کنند. ارگانهای کارفرمایی در سطح کشور جهت احراز شرایط صلاحیت سازمانهای انفورماتیکی برای انجام طرحها و پروژه های آتی شورای عالی انفورماتیک در نظر میگیرند. بر مبنای شاخصها و معیارها شرکتهای کامپیوتری از لحاظ قابلیتهای کمی و کیفی تقسیم بندی میشوند. این تقسیم‌بندی همانطور که گفتیم از رتبه ۷ بعنوان پایین ترین و رتبه یک عنوان بالاترین هست.

ورود به مناقصات دولتی و غیر دولتی از مهمترین دلیل شرکتها برای اخذ رتبه انفورماتیک هست. چون کارفرماها نمی توانند خودشان شرکتها رو ارزیابی کنند. لذا سازمان برنامه و بودجه با مکانیزم های خاص خود اقدام به ارزیابی پیمانکران فعال در حوزه IT میکند.

البته مدارک دیگری نیز برای مناقصات نیاز هست. برای مثال مقاله گواهینامه HSE برای مناقصات را مطالعه بفرمایید.

عوامل موثر بر روی رتبه انفورماتیک

گرید انفورماتیک و عوامل تاثیر گذار میزان رتبه یک سازمان انفورماتیک میخواهد آنرا درج کند به موارد زیر بستگی دارد. شرکتهای دریافت کننده رتبه بندی برمبنای میزان حقوق و دستمزد پرداختی شرکت به کارکنان خود مورد آنالیز قرار میگیرند.

رتبه انفورماتیک و عامل دیگر در این زمینه درآمد مشمول مالیات مجموعه متقاضی رتبه انفورماتیک است. این مورد با بررسی اسناد و مدارک پرداختی مالیات بر مبنای اظهارنامه عملکرد سازمان امور مالیاتی ارزیابی میگردد. عامل دیگر برای ارگانهای متقاضی جهت اخذ رتبه بندی مورد نظر میزان رضایت مشتریان در انجام طرحها و پروژه های قبلی در سالهای گذشته هست. هر چه میزان این مورد مناسب بهتر باشد باعث رتبه‌بندی خوبی برای شرکت متقاضی میگردد.

شرایط اخذ گرید انفورماتیک

نهادهای دریافت گرید انفورماتیک باید شرایطی را نیز در این مورد لحاظ کند که از جمله میتوان به موضوع فعالیت شرکت در حوزه انفورماتیک اشاره کرد. در اساسنامه شرکت، ذکر فعالیت IT بطور شفاف الزامی و واجب است و باید به اینصورت فرایند را به درستی انجام دهند. عامل دیگر در این زمینه همانطور که گفتیم، داشتن اظهارنامه مالیاتی سال قبل هست.

مدیر عامل موجود در شرکت باید حداقل دارای مدرک کارشناسی رشته های کامپیوتری و یا رشته های مهندسی باشد. اگر مدرک تحصیلی مدیر دیپلم یا فوق دیپلم باشد، موظف به ارائه اسناد مبتنی بر سابقه کار در امور رایانه کامپیوتری میباشد که باید این مورد نیز بخوبی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

گرید انفورماتیک و از شرایط دیگر جهت اخذ انفورماتیک شرکتهای متقاضی باید حداقل دو کارشناس را بصورت تمام وقت با مدرک کارشناسی دریکی از رشته های که قبلا اشاره کردیم در سازمان خود بکار گیرند. این دو کارشناس باید در لیست بیمه شرکت باشند و حداقل یک ماه سابقه فعالیت دارا باشند.

معیارهای رتبه بندی رتبه انفورماتیک

گرید انفورماتیک و معیارهای دیگر درباره رتبه بندی نهادهای انفورماتیک اینست شرکتها با ارزیابی سه پارامتر نیروی انسانی در آمد و ضریب کاهشی رضایت مشتری هستند. این مورد نیز یکی از شاخصهای مهم زمینه رتبه‌بندی ارگانهای انفورماتیک درسطح کشور هست. نیروی انسانی بیشترین سهم را در این رتبه‌بندی بخود اختصاص دهد. میزان تاثیر این پارامتر ۷۰% درباره اخذ رتبه اتوماتیک موثرست. 30% باقیمانده رتبه بندی اتوماتیک نیز مربوط به پارامتر درآمد میباشد. درآمدهای مشمول مالیات معاف از مالیات در اظهارنامه مالیاتی شرکت ثبت گردیدست. کارشناسان مرجع صدور رتبه بندی میانگین درآمد سال مالی اخیر شرکت را مورد بازنگری قرار میدهند.

الزامات اخذ رتبه انفورماتیک
الزامات اخذ رتبه انفورماتیک جهت سازمانهایی میباشد که درسطح کشور درزمینه انفورماتیک فعالیت میکنند.

سایت رتبه انفورماتیک

سایت ساجات بصورت خودکار مدیرعامل را امتیازآور میکند. بنابراین مدرک تحصیلی مدیرعامل حتما باید در رشته زمینه و یا مرتبط باشد. به غیر از مدیرعامل یک نفر دیگر بایستی امتیازآور شود. در صورتی که میخواهید یک نفر امتیاز آور معرفی کنید میبایست دارای هفت سال سابقه در زمینه مرتبط باشد. فقط و فقط مدیرعامل میتواند دارای این شرایط باشد.

ثبت نام فقط از طریق سایت رسمی سازمان برنامه و بودجه انجام پذیرد. مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشید که شما را به سایتهای انحرافی نکشانند. از صحت و سقم و اصالت سایتی که در حال ثبت انم هستید، اطمینان حاصل نمایید.

شرایط اخذ رتبه انفورماتیک

شرایط اخذ رتبه انفورماتیک بشرح زیر میباشد.

برای اولین درخواست شرکت متقاضی میتواند تنها در سه رشته رتبه 7 و 6 حائز صلاحیت شود. افراد بازنشسته میتوانند عضو هیات مدیره ، مدیر عامل یا کارکنان امتیاز آور محسوب گردند. استفاده از کارکنان امتیاز آور بازنشسته در شرکت متقاضی بازنشسته باشند محدودیت ندارد.

افراد امتیاز آور عضو هیات مدیره صرفا مستندات مربوط به روزنامه رسمی کفایت دارد. افراد دریک شرکت بعنوان کارمند ویا عضو هیئت مدیره فعالیت نمایند وبعنوان کارکنان امتیاز آور محسوب گردند نمی توانند درشرکت دیگر نیز بعنوان فرد امتیاز آور محسوب شوند.

الزامیست یک عضو هیات مدیره یا مدیرعامل یا کارکنان امتیاز آور با رشته تحصیلی زمینه فوق دیپلم و بالاتر برای هر رشته درخواستی رتبه انفورماتیک داشته باشد.

در قسمت مربوطه انواع قرارداد خارجی میبایست تمام صفحات قرارداد دارای تاییدیه سفارت ایران در کشور هدف و معاونت کنسولی وزارت امور خارجه میرسد. ارائه مدارک مربوط به تاییدیه معاونت نظارت راهبردی در موارد کار خارجی با روال صادرات ، خدمات ، فنی و مهندسی و کلیه ماده 19 هست مفید میباشد.

در مورد بیمه میبایست در اصل بیمه پرداختی مربوط به قرارداد و اسناد مالیات پرداختی در کشور هدف به تایید سفارت ایران در کشور هدف و معاونت کنسولی وزارت امور خارجه برسد. بعلاوه اظهار نامه مالیاتی و برگ تشخیص قطعی دارای تاییدیه شعبه مالیاتی ایران برسد و موید و منعکس قراردادهای خارجی مورد ادعا باشد.

مدارک بانکی معتبر مبنی بر دریافت صورت وضعیت ها و حق الزحمه ازسوی کارفرما به صورت lc یا انواع روش ، این مدارک میبایست توسط بانکهای داخلی یا سفارت ایران داخل کشور هدف و معاونت کنسولی امور خارجه مورد تایید قرارگرفته باشد.

بارگزاری مدارک در سایت ساجات

رتبه انفورماتیک مدارکی نیاز دارد درون سایت قرارگیرد.

تمامی مدارک بایستی ممهور به مهر شرکت و امضای صاحبان امضا مجاز شرکت و جمله کپی برابر اصل است باشند.

روزنامه تاسیس اسکن تمام صفحه , نام شرکت هایلایت شده باشد.

صفحه اول اساسنامه با موضوع فعالیت. روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیئت مدیره و مدیر عامل , روزنامه رسمی آخرین تغییرات آدرس و کدپستی دقیق شرکت , صورتجلسه مجمع عمومی سهامداران ، ارزش سهام و تاریخ سهامداری در آن قید گردد.

اظهارنامه مالیاتی دو سال آخر , امضا فرم تعهد نامه , سوابق کاری مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و کارشناسان الزامی بیمه تجمعی سه سال اخیر ویژه کارشناسان الزامی و مدیریت و اعضای هیئت مدیره بدون محدودیت زمانی , مدارک کارشناسان الزامی و مدیر عامل و هیئت مدیره مدرک تحصیلی , صفحه اول شناسنامه , کارت ملی پشت و رو , کارت پایان خدمت , لیست بیمه سه ماهه آخر مدیر عامل و کارشناسان الزامی , قراردادهای شرکت از 5 سال قبل , اجاره نامه شرکت , تمامی انواع مجوز و انواع گواهینامه شرکت

رتبه انفورماتیک ویژه شرکت برای چندمین بار بدنبال دریافت رتبه انفورماتیک هستند. انواع قرارداد طبق شاخصه ارائه در سایت ساجات امتیاز آور میباشد.

شرایط دریافت رتبه IT
شرکتهای انفورماتیک برای اینکه بتوانند به فعالیتهای انفورماتیکی خود در کشور ادامه دهند. باید در ابتدا رتبه بندی IT شرکت خودرا مشخص کنند.

شرایط دریافت رتبه IT

شرایط دریافت رتبه IT و شرکتهای انفورماتیک برای اینکه بتوانند به فعالیتهای انفورماتیکی خود در کشور ادامه دهند. باید در ابتدا رتبه بندی IT شرکت خود را مشخص کنند. برای دریافت رتبه IT باید شرایط اولیه وجود داشته باشد. اولین شرط مهم داشتن شرکت ررسمی و ثبت شده بصورت حقوقی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تخصصی راهنمای دریافت رتبه یا گرید انفورماتیک را بخوانید.

مراجع صدور رتبه IT

امروزه گرید انفورماتیک در کشور توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه به سازمانهای مورد نظر عرضه میگردد. این سازمان تحت یک سری اساسنامه ها و الزامات خاصی رتبه بندی را به سازمان های متقاضی صادر میکنند. شرکتهای خواهان رتبه it در ابتدا باید که حوزه فعالیت خود را مشخص و واسنجی کنند تا بتوانند براحتی کارهای خود را در پیش گیرند.

شرکتهای خواهان رتبه ای که دریافت میکنند به مدت دو سال اعتبار دارد. و بعد از این مدت باید دوباره مدارک مورد نظر را به سازمان مذکور ارائه دهند تا سازمان دوباره بدانها اجازه فعالیت در کشور را بدهند. بطور معمول رتبه توسط شرکتهای انفورماتیک دریافت میگردد.

اخذ رتبه IT برای شرکت در مناقصات

شرکتها برای اینکه بتوانند در مناقصات دولتی و خصوصی براحتی شرکت کنند به سراغ اخذ رتبه IT میایند. عواملی که در این زمینه برای شرکت متقاضی موثر هست بصورت زیر میباشد. شرکتهای خواهان بطور معمول براساس نوع قرار داد خود، مبلغ دریافتی پرسنل مشغول در سازمان و راندمان مالی سازمان به سازمان برنامه و بودجه صادر کننده ارائه میشود. این سازمان براساس این شاخصها رتبه مورد نظر را به شرکت متقاضی میدهد.

سازمان برنامه و بودجه نظارت کننده مستقیم فعالیتهای سازمانهای خواهان رتبه بندی درسطح کشور هست و قبلا شورای عالی انفورماتیک این کار رامیکرد. سازمانهای خواهان رتبه انفورماتیک باید مدارک خود را از سامانه ساجات بارگزاری کنند. همچنین از طریق سامانه ساجات فعالیتهای خود را پیگیری کنند که در این سامانه مدارک بارگزاری شده باید طبق خواسته سازمان برنامه و بودجه باشد تا سازمان ساجات براحتی رتبه را به شرکت خواهان صادر کند.

در این زمینه فرایندهای متعددی مورد واسنجی قرار میگیرد تا شرکت متقاضی بتواند طبق قوانین در کشور فعالیت کند. در غیر اینصورت شرکت موفق به دریافت گرید صلاحیت انفورماتیکی نخواهد بود. برای اینکه پروسه اخذ رتبه انفورماتیکی به خوبی پیش برود، توصیه میکنیم که از پرسنل تحصیل کرده در سازمان خود استفاده کنید. در این صورت سازمان ساجات به شرکت متقاضی رتبه خوبی میدهد. از طرفی دیگر این پرسنل در انجام فعالیتهای خود مشکلی نخواهند داشت و وظایف خود را بنحو احسن انجام خواهند داد.

رتبه بندی رتبه انفورماتیک

رتبه انفورماتیک ازیک تا 7 طبقه بندی گردید و برای هر شرکتی یکی از این رتبه عرضه میشود. شرکتهای با تجربه و قوی در این زمینه بطور معمول عدد یک را به خود اختصاص میدهند.

موارد امتیاز آور در اخذ رتبه انفورماتیک

میزان سابقه بیمه پرداختی نیز در این زمینه تاثیر خوبی میتواند داشته باشد که با ارائه دادن مدارک مربوطه سازمان شرکت رتبه خوبی را میتواند بدست آورد. یکی دیگر از مواردیکه در گرفتن رتبه انفورماتیک موثر هست لیست بیمه کارکنان شرکت است و در صورت صحت اطلاعات موجود سازمان رتبه خوبی را دریافت خواهد کرد.

عامل دیگر در این زمینه لیست حقوق و دستمزد پرسنل در سازمان هست و باید بصورت دقیق شفاف سازی گردد. مدیران ارشد سازمان باید بطور تمام وقت در سازمان حضور داشته و در آنجا برای سازمان فعالیت کنند. موضوع فعالیت شرکت انفورماتیک نیز در امتیاز آوری شرکت موثر هست و همان طور که در ابتدا گفتیم باید به این مسئله بپردازیم تا شرکت کارهای خود را براحتی انجام دهد.

یکی دیگر از عوامل سازمان متقاضی ارائه اظهار نامه مالیاتی منتهی به سال درخواست شرکت به سازمان ساجات میباشد. یکی دیگر از عوامل مهم در این فرایندها میزان رضایت مندی مشتری هست و این مورد نیز مورد ارزیابی و بررسی قرار میگیرد. شرکتی موفق خواهد بود که در تمامی زمینه ها موفق عمل کند و به تعهدات خود پایبند باشد.

نحوه گرفتن رتبه انفورماتیک

مراحل و نحوه گرفتن رتبه انفورماتیک در داخل کشور برای آندسته از نهادهایی میباشد که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت میکنند. این شرکتها برای اینکه بتوانند صلاحیت مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن بدست آورند. بهتراست که برای مشاوره در ابتدا به سازمان مرکزی سیستم کاران مراجعه کنند و سوالات خود را از مشاوران سیستم کاران بپرسند. شرکت متقاضی در اولین قدم باید زمینه فعالیتی خود را نیز بخوبی مشخص و شفاف کنند.

دریافت رتبه انفورماتیک جهت شرکت در مناقصات

تمامی متقاضیان رتبه بندی درایران بجهت شرکت توی مناقصات بدنبال اخذ رتبه انفورماتیک هستند. که بادریافتش براحتی بتوانند از پروژههای دولتی و خصوصی یکی رابردارند و بررویش فعالیت کنند. نهادهای متقاضی بجهت گرید انفورماتیک بایستی مجوز اداره کار رانیز ازسازمانهای استانی خود بگیرند تا بتوانند صلاحیت فعالیت انفورماتیک رادرسطح کشور را بگیرند. در این ارگان هادر ابتداباید دفتر مرکزی خودرا نیز تاسیس کنند و ادرس درستش رابکارفرمایان بدهند

مراجع صدور رتبه انفورماتیک

نحوه دریافت رتبه انفورماتیک و قوانین آن در داخل کشور زیر نظر سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد. شرکت ها و نهادهای خواهان بابت اینکه بتوانند مدرک و یا صلاحیت انفورماتیکی خود را دریافت کنند باید به این سایت مراجعه کند و اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کنند.

شرکتهای انفورماتیکی را در کشور ایران بر اساس میزان رتبه بندی میشناسند. آن دسته از سازمانها که دارای عدد 1 و یا نزدیک این عدد میباشند بدین معناست که آن شرکت از نظر کیفیت فنی و دانش انفورماتیک در کشور در شرایط مطلوبی هست. همچنین فعالیتهایش در زمینه انفورماتیک دارای ظرفیت و تکنولوژی بالایی میباشد. آندسته شرکتها که دارای عدد 7 و یا نزدیک بدین عدد میباشند نیز بدین معناست نهاد یا نوپا هست و یا در زمینه فعالیتهای انفورماتیکی دانش کافی ندارد. بنابراین فلسفه رتبه بندی شرکتهای انفورماتیکی کشور نیز بهمین دلیل هست و در سطح منطقه ایران اجرا میگردد.

شرایط دریافت رتبه انفورماتیک

شرایط اخذ رتبه انفورماتیکی همانطور که قبلا هم گفتیم خیلی هم برای متقاضیان اطلاعات و نحوه اخذ رتبه انفورماتیک سخت نیست. مثلا مدیرانی که در این ارگانها مشغول بکار هستند باید در یکی از رشته های مربوطه و یا فنی دارای مدرک کارشناسی باشند. البته تجربه کاری از طریق بیمه نیز قابل بررسی و ارزیابی هست. مدیران باید در شرکت خود به صورت تمام وقت مشغول بکار باشند. این افراد نمیتوانند بطور همزمان در بیرون سازمان نیز شاغل باشند تا بتوانند صلاحیت مورد نظر را کسب کنند و به فعالیت خود ادامه دهند.

شرط دیگر برای ایندست ارگانها داشتن رضایت مشتریان در سالهای گذشته است. این مورد بخوبی و با دقت بررسی میگردد و نتایج به موقع سازمان اعلام میگردد. میزان حقوق دریافتی کارکنان نیز خیلی مهم هست و توسط ساجات مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد. تعداد افرادی که در سطح شرکت مشغول هستند نیز مهم هست و باید بررسی گردد. آن دسته ارگانها که تازه برای بدست آوردن مجوز شورای انفورماتیکی در سطح کشور اقدام کردند نیاز به ارائه اظهار نامه مالیاتی دارند.

شرایط دریافت رتبه انفورماتیک
اخذ و دریافت رتبه انفورماتیک یاهمان گرید انفورماتیک جهت شرکتهای فعال درزمینه IT و ITC کاربرد دارد.

شرایط دریافت رتبه انفورماتیک

رتبه انفورماتیک یا همان گرید انفورماتیک جهت شرکتهای فعال در زمینه IT و ITC کاربرد دارد. شرکتهای فعال حوزه ی انفورماتیک جهت وارد شدنِ به بازارهای کاری جدید بایستی رتبه انفورماتیک را بگیرند. در واقع گواهینامه صلاحیت شورای انفورماتیکی از پیش نیازهای شرکتهای متقاضی ورود به بازار کاری جدید جهت شرکتهای فعال در حوزه IT و ITC میباشد.

مرجع صدور رتبه انفورماتیک

شرایط دریافت رتبه انفورماتیک را قبلا شورای عالی انفورماتیک تعیین میکرد. چون قبلا شورای عالی انفورماتیک رتبه را صادر میکرد. اما امروزه گرید انفورماتیک از سوی سازمان برنامه و بودجه ( ساجات ) صادر میگردد و مدیریتش با سازمان بودجه و برنامه ( ساجات ) میباشد. لذا تمامی مراحل و صدور صلاحیت انفورماتیکی زیر نظر سازمان بودجه انجام میپذیرد.

شرایط دریافت هر دو یعنی شرایط دریافت رتبه از شورای عالی انفورماتیک و سازمان برنامه و بودجه یکی میباشد. شرایط دریافت رتبه همان روال قدیم یعنی همان روال شورای عالی انفورماتیک میباشد. ولی متقاضیان بایستی حتما از طریق سازمان برنامه و بودجه ( ساجات ) اقدام کنند. ساجات بایستی مدارک متقاضیان را بررسی کند و دستور به صدور گرید انفورماتیک بدهد.

رتبه IT مختص چه شرکتهایی هست؟

رتبه IT ، رتبه ITC ، ( گرید IT ) ، ( گرید ITC ) مورد استعمال شرکتهایی میباشد که در حوزه انفورماتیک فعالیت دارند. آنها بایستی از شرایط دریافت گرید انفورماتیک اطلاعات کافی داشته باشند. قابل ذکر میباشد شرکتهای فعال در حوزه ها و زمینه های دیگر بجز انفورماتیک مانند شرکتهای فعال درحوزه آب، برق، راه و ساختمان و… جهت دریافت و ثبت نام رتبه مجاز نیستند. یعنی باید تنها در زمینه IT و ITC فعالیت داشته باشند. البته دریافت سایر گواهینامه ها هم به شرکتهای انفورماتیکی توصیه می کنیم. مقاله تخصصی گواهینامه IMS را حتما مطالعه بفرمایید.

مدارک دریافت رتبه انفورماتیک

مدارک مورد نیاز جهت اخذ رتبه انفورماتیک و موارد کمک کننده ی دریافت گرید و رتبه بیشتر جهت سازمانهای متقاضی ازموارد دیگری میباشد که در حوزه رتبه حائز اهمیت میباشد.

تحصیلات مدیر عامل بایستی لیسانس و لیسانس ترجیحا مرتبط باشد. البته در صورت نداشتن تحصیلات مرتبط حداکثر مدیرعامل بایستی دیپلم و آن هم بشرط داشتن 12سال سابقه کار مرتبط در زمینه IT باشد. همچنین تحصیلات اعضای هیات مدیره نیز در دریافت رتبه و گرید انفورماتیک بسیار کمک کننده میباشد.

چنانچه تحصیلات هیات مدیره کارشناسی مخصوصا کارشناسی مرتبط با سری رشته های IT باشد سازمان متقاضی رتبه ی بهتری خواهد گرفت و برایش امتیاز آور خواهد بود. داشتن پرسنل امتیازآور جهت گرفتن و دریافت رتبه انفورماتیک بسیار موثر و تاثیرگذار میباشد. هر چه تعداد پرسنلهای شاغل در مجموعه متقاضی که دارای تحصیلات مرتبطه IT هستند بیشتر باشد سازمان متقاضی امتیاز بیشتر و رتبه بهتری میگیرد.

هر چه سابقه بیمه پرسنل امتیازآور ( پرسنل دارای رشته مرتبط ) بیشتر باشد در امتیاز و رتبه تاثیر بسزایی خواهد داشت و سازمان متقاضی از این لحاظ نیز دارای امتیاز بیشتری خواهد بود. داشتن قراردادهای کاری مرتبط هر چه دارای مبالغ بیشتر و سنگین تری باشد نیز باعث امتیاز بیشتر خواهد شد. همچنین اگر شرکت متقاضی گواهینامه ( رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیک ) دارای سابقه کار بیشتر و چندساله یی باشد و اظهارنامه مالیاتی بادرآمد و سود بالا باشد امتیاز و رتبه بهتر و بیشتری میگیرد. طی سه مرحله کارشناسی درجریان دریافت رتبه یاهمان گرید انفورماتیک همه ی مدارک و مستندات بررسی میشود.

متقاضیان گرید انفورماتیک

متقاضیان گواهینامه ی رتبه یا همان گرید انفورماتیک معمولا در فضاهای مجازی مثل گوگل با عناوین زیر بدنبال اطلاعات درباره شرایط دریافت رتبه انفورماتیک هستند:

رتبه بندی شرکت و اخذ گرید ، رتبه بندی و اخذ گرید ، رتبه بندی شرکت سریع و فوری ، شرایط و مدارک لازم جهت اخذ رتبه انفورماتیکی چیست؟ آئین نامه رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شرایط اخذ رتبه از سازمان برنامه و بودجه چیست؟ شرایط افراد امتیازآور و عوامل امتیازآور گرید انفورماتیک ، رتبه انفورماتیک ، گرید انفورماتیک چه چیزهایی هستند؟ مراحل و شرایط اخذ و دریافت رتبه ، شورای عالی انفورماتیک ، رتبه بندی شرکتهای انفورماتیک چگونه است؟ اسامی شرکتهای دارای رتبه یک انفورماتیک ، اخذ مجوز شورای عالی انفورماتیک چیست؟ مدارک فیزیکی شورای عالی انفورماتیک برای رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک ساجات چیست؟

بنر ایزو

مرکز سیستم کاران اولین و بزرگترین مرجع اطلاع رسانی در خدمت شماست.تنها با یک تماس با بالاترین سرعت و کمترین قیمت رتبه انفورماتیکی برای شرکت خود بگیرید.

اخذ گرید یا رتبه انفورماتیکی با سیستم کاران – سازمان مرکزی

تلفن: 79165-021

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo