اخذ گواهینامه ایزو از آلمان

اخذ گواهینامه ایزو از آلمان
4.9/5 - (354 امتیاز)

اخذ گواهینامه ایزو از آلمان

فهرست عناوین در مطلب اخذ گواهینامه ایزو از آلمان به شرح زیر می باشد.

  • دریافت گواهینامه ایزو
  • دریافت گواهی ایزو از آلمان
  • مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو از آلمان
  • شرایط لازم جهت دریافت گواهینامه ایزو از آلمان
  • مراجع صدور گواهینامه ایزو از آلمان
  • IAF چیه؟
  • نحوه استعلام اصالت گواهینامه ایزو از آلمان
  • چگونگی روند دریافت گواهی نامه ایزو از آلمان
  • انتخاب مرکز مشاوره ایزو ISO
  • تعیین نوع مراجع ثبت و صدور گواهینامه ISO
  • انتخاب نوع گواهینامه ایزو ISO
  • تهیه و تدوین نمونه مستندات ایزو
  • استقرار و پیاده سازی مستندات ISO

 

دریافت گواهینامه ایزو

استانداردهای ایزو در کشور ایران نسبت به کشورهای همسایه و حتی اروپایی خیلی زبانزد عام و خاص هست. دریافت گواهینامه ایزو نیز برای اکثر شرکتها، سازمانها و ارگانها مهم هست.

شرکت در مناقصات، صادرات، تبلیغات، رقابت با سایر رقبا و ارتقای جایگاه در بازار از اصلی ترین دلایل هر کسب و کاری برای دریافت ایزو هست. به همین خاطر صنعت ثبت و صدور گواهینامه ایزو در ایران رونق خوب و بازار داغی دارد.

افراد سودجو و متقلب با تبلیغات مخرب در گوگل خود را یک نهاد معتبر معرفی می کنند. از طرفی متقاضیان گواهینامه ایزو نیز آگاهی و دانش کافی را ندارند. بر همین اساس براحتی در دام این افراد سودجو می افتند. چنین شرکتها و افراد بی نام و نشانی آنچنان تبلیغات سنگینی می کنند که کسی به غیر اصل بودن آنها شک نمیکند.

گواهینامه ایزو توسط CB های اصلی و غیر اصلی ثبت و صدور می گردند. در این بازار مکاره ، اخذ گواهینامه ایزو از آلمان خیلی طرفدار دارد. ما در این مقاله سعی داریم که همه ابعاد فنی و حقوقی گواهینامه های اصل آلمانی را تشریح کنیم.

دریافت گواهی ایزو از آلمان

اخذ گواهینامه ایزو از آلمان یکی از سوژ‌ه‌های تبلیغاتی پر مخاطب در حوزه اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو می‌باشد. کشور آلمان یکی از اعضای اصلی سازمان بین‌المللی استاندارد می‌باشد و در طراحی و اجرای استاندارد‌های ایزو پیشرو است.

گواهینامه ایزو یکی از مهم‌ترین مدارک پرکاربرد برای رشد تکنولوژی و اقتصاد جوامع می‌باشد. امروزه بازار درخواست و تقاضای انواع گواهینامه‌های ایزو ISO بسیار رونق پیدا کرده است. سطح اعتبار گواهی‌نامه‌های ایزو که توسط مراجع ثبت و صدور ایزو با اعتبار بین المللی صادر می‌شوند یکسان می‌باشد.

اعتبار گواهینامه ایزو از آلمان هم سطح اعتبار گواهینامه‌های ایزو بین المللی از کشورهای دیگر می‌باشد ولی بخاطر تبلیغات گسترده و پیروی از تعهدات اجرای استاندارد‌های ایزو به یک برند تبدیل شده است. در این مقاله با راه و روش اخذ گواهی نامه ایزو از آلمان، روش ثبت و صدور گواهینامه ایزو از آلمان ، مدارک و شرایط لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو از آلمان آشنا می‌شوید.

 

مدارک لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو از آلمان چیست؟

فرم ثبت نام ایزو ، فرم سفارش ایزو ، فرم درخواست ایزو و Application form اولین مدرک مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه ایزو از آلمان می‌باشد. مشخصات و آیتم‌های داخل فرم شامل هم مشخصات مدیر عامل شرکت و نام و فعالیت شرکت و همچنین نام مرجع صدور ایزو و نام گواهینامه‌های ایزو می‌شود.

مهم‌ترین مدرک لازم دیگر جهت گرفتن گواهینامه ایزو از آلمان تهیه یکسری مدارک فنی یا همان مستندات ایزو می‌باشد. مستندات ایزو پکیجی از نمونه قوانین و الزامات ایزو می‌باشد که باید توسط افراد متخصص و تحصیلکرده تهیه و آماده شوند. کارشناسان مجرب این مرکز معتبر با توجه به چندین سال سابقه درخشان و تحصیلات مرتبطی که در این حوزه دارند کلیه مستندات مهمترین استانداردهای ایزو را آماده کردند. این مستندات را بصورت رایگان در اختیار متقاضیان ایزو قرار می‌دهند.

مستندات ایزو در قالب فرمت WORD هستند. هر سازمان و ارگانی متناسب با نیازش قوانین و الزامات مربوطه را متناسب با فرآیندهایش طراحی کند. مستندات ایزو در دو طبقه عمومی و تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمونه خط مشی کیفیت، نظامنامه کیفیت، اهداف کیفیت، چارت سازمانی و فرم‌ها و گزارش‌ها، دستورالعمل‌ها و نمونه روش‌های اجرایی از جمله نمونه مستندات عمومی ایزو هستند.

اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو از هر کشور و از هر برندی نیازی به داشتن تحصیلات و مدارک دانشگاهی معتبر ندارد. اخذ گواهینامه ایزو با اینکه یک مدرک بین المللی و جهانی می‌باشد اصلا نیازی به پرونده سازیهای پیچیده و دشوار و مدارک بیمه و مالیات ندارد.

فراهم سازی مدارک ایزو با مراجعه و انتخاب مراکز معتبر و قانونی همچون شرکت ما بسیار سهل و آسان می‌باشد.

 

شرایط لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو از آلمان چیست؟

مدیران و صاحبان هر نوع کسب و کاری می توانند از کشور آلمان گواهینامه ایزو بگیرند. براحتی با داشتن یک دفتر مرکزی و یا یک مجموعه درحال انجام یک یا چند فرآیند براحتی بدون هیچ گونه قید و شرطی می‌توانند درخواست ایزو از آلمان را داشته باشند.

زمان و هزینه اخذ و دریافت گواهینامه ایزو از آلمان ممکن است با وجود یکسری شرایط متفاوت شود.

انتخاب نوع مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو ، تعداد گواهینامه‌های ایزو می تواند روی زمان و هزینه تاثیر بگذارد. همچنین حجم سازمانی و تعداد پرسنل و میزان همکاری مدیریت و کارکنان بر شرایط مراحل و زمان و هزینه اخذ اثر می‌گذارند. مسلما هر چه حجم یک سازمان بزرگتر باشد فرآیندهای بیشتری نیز در حال اجرا دارد پس آموزش و طراحی و اجرای استاندارد‌های ایزو نیز زمان بیشتری را نیاز دارد.

گواهینامه ایزو از آلمان
اخذ گواهینامه ایزو از آلمان یکی از سوژ‌ه‌های تبلیغاتی پر مخاطب در حوزه اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو می‌باشد.

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو از آلمان کدامند؟

جهت شناسایی مراجع صادر کننده ایزو آلمان ابتدا باید با ایزو ISO و وظیفه سازمان ISO و نهادها و مراکز مرتبط با آن آشنا شوید. ایزو ISO نام اختصاری سازمان بین‌المللی استاندارد تحت عنوان International Organization for Standardization می‌باشد.

وظیفه سازمان ISO تهیه و تدوین انواع استانداردهای ایزو می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی عبارت سایت اصلی ایزو ISO کلیک نمایید.

سازمان ایزو ISO جهت رسیدگی و‌ نظارت بر روی کار مراجع و شرکت‌های صادر کننده گواهینامه ایزو یک نهاد بین‌المللی و رسمی با نام انجمن اعتبار دهندگان بین المللی ایجاد نمود. تنها مرجع رسمی مورد تایید ISO انجمن اعتبار دهندگان بین المللی یا همان IAF هست.

IAF چیست؟

در دنیا یک مرکزیت اصلی برای قانون گذاری ثبت و صدور گواهینامه ایزو وجود دارد. تمام کشورها در این نهاد هستند و تابع قوانین آن می باشند.

IAF مخفف عبارت لاتین International Accreditation Forum بمعنای انجمن اعتبار دهندگان بین المللی هست. مرکز IAF مجوز فعالیت بین المللی برای ثبت و صدور ایزو را ارائه می‌دهد.

IAF تحت عنوان نهاد بین المللی اعتبار دهندگان با مخفف IAF به عنوان بالا دست ترین نهاد اعتبار دهی می باشد. که کلیه گواهینامه استانداردهای ایزو مدون تحت نظر IAF بالاترین اعتبار را دارند.

سازمان جهانی ایزو تنها این نهاد را جهت ثبت و صدور ایزو معتبر می داند. AB ها یا همان مراجع اعتبار دهنده ایزو به عنوان نمایندگان IAF هستند. که به CB ها یا همان مراجع صادر کننده ایزو اعتبار می بخشند.

کلیه AB ها می بایستی از نهاد IAF تابعیت کنند و تابع قوانین این نهاد باشند. گواهینامه ایزو با اصالت به همین روال صادر می شود. یعنی آن دست گواهی نامه ها که نهایتا تحت اعتبار IAF هستند.

AB های کشورهای مختلف

نمایندگان زیادی از کشورهای مختلف یا همان AB های بسیاری در داخل نهاد IAF عضویت دارند. مثلا نماینده ایران NACI می باشد که تنها مرجع IAF در ایران هست.

از نمایندگان کشورهای دیگر می توان از آلمان DAKKS ، انگلستان UKAS ، ایتالیا ACCREDIA و سوئیس SAS و AB استرالیا JAS-ANZ نام برد. باید به این نکته توجه داشت که هر AB اجازه صدور ایزو به تعداد محدودی از انواع گواهی ایزو را می دهد.

AB ها مجوز صدور تمامی انواع و اقسام گواهی ایزو را ندارند. به عنوان مثال یک AB اجازه صدور ایزو 13485 را دارد و یک AB دیگر مجوز صدور ایزو 13485 را ندارد. جهت اطلاع و آگاهی از اینکه هر کدام از AB ها اجازه صدور کدام استاندارد را دارد به سایت IAF به آدرس WWW.IAF.NU وارد شوید.

امروزه دلالان و سودجویان و کلاهبرداران زیادی به بازار ورود کرده اند. آنها به ثبت و صدور گواهینامه ایزو فیک می پردازند و می گویند که این گواهی نامه زیر نظر DAKKS آلمان هست.

لوگو DAKKS و IAF را نیز روی آن می زنند. اما آن گواهینامه فیک و تقلبی می باشد. جهت این امر و اعتبار سنجی گواهی نامه ایزو تحت اعتبار IAF بایستی وارد سایت www.iafcertsearch.org شوید. مشخصات خواسته شده را وارد کنید و استعلام اعتبار ایزو IAF از طریق همین سایت بگیرید.

اخذ گواهینامه ایزو از آلمان و DAKKS

اعضای انجمن IAF حداقل یک نماینده از مراکز استاندارد ملی از هر کشوری می‌باشد. کشور آلمان هم یکی از اعضای سازمان ایزو می‌باشد که با نمایندگی DAKKS عضو رسمی انجمن IAF است. اعضای انجمن IAF را Accreditation Body یا اصطلاحاً AB می‌نامند. AB کشور آلمان DAKKS می‌باشد.

AB کشورها می‌توانند به تعداد زیادی مراجع و شرکت‌های صادر کننده گواهینامه ایزو تحت عنوان Certification Body اعتبار دهی کنند.

مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو را اصطلاحاً CB می‌نامند.

CB های زیادی تحت اعتبار DAKKS آلمان فعالیت می‌کنند.

تعداد و نام مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو هیچ‌گاه ثابت نیست و بسته به عوامل زیادی همچون سود و زیان‌های مکرر در حال کاهش و افزایش می‌باشند.

CB هایی که تحت اعتبار AB کشور آلمان که عضو انجمن IAF می‌باشد می‌توانند گواهینامه‌های ایزو تحت اعتبار IAF را صادر نمایند.

البته در کشور ایران یکسری CB ها و AB ها هستند که از نامهای آلمانی برگرفته شده‌اند و بدون اعتبار IAF و با لفظ برندهای آلمانی گواهینامه ایزو صادر می‌کنند.

اخذ گواهینامه ایزو از آلمان هم توسط مراجع صدور گواهینامه ایزو با اعتبار IAF و هم توسط مراجع صدور گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF انجام می‌شود. درخواست کنندگان و دریافت کنندگان انواع گواهینامه‌های ایزو با برند آلمانی حتما باید اصالت و‌ اعتبار مدرکشان را بررسی نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت لیست شرکت های صادرکننده ایزو کلیک نمایید.

 

استعلام اصالت و اعتبار گواهینامه ایزو از آلمان چگونه انجام می‌شود؟

سازمان‌ها و شرکت‌های دریافت کننده گواهی نامه ایزو ابتدا باید وارد سایت رسمی انجمن IAF شوند. سایت انجمن اعتبار دهندگان بین المللی فقط و فقط یک آدرس به نشانی WWW.IAF.NU می‌باشد. وقتی وارد سایت IAF شدید در قسمت جستجو نام AB کشور آلمان یعنی DAKKS را سرچ نمایید.

با مشاهده نام AB وارد سایت مذکور شوید و نام CB صادر کننده گواهینامه ایزو را جستجو نمایید. چنانچه نام CB عیناً با همان حروف مشهود شد وارد سایت CB شوید و کد رهگیری بر روی گواهینامه ایزو را جستجو کنید. با مشاهده کد رهگیری اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو از آلمان محرز و ثابت می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی گزینه نحوه استعلام گواهینامه ایزو کلیک نمایید.

 

راه و روش اخذ گواهینامه ایزو از آلمان چگونه است؟

انتخاب مرکز مشاوره معتبر ISO

گام اول در اخذ و دریافت گواهینامه ایزو از آلمان انتخاب یک مرکز مشاوره ایزو معتبر و اصیل می‌باشد. مراکز مشاوره معتبر نسبت به اعمال مشاوره و آموزش و طراحی و پیاده سازی استانداردهای ایزو و اتمام امورات ممیزی تسلط کافی دارد.

انتخاب نوع مرجع صدور گواهینامه ISO

گام دوم مشخص نمودن اهداف سازمان و انتخاب مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو می‌باشد. اکثر سازمانها و شرکت‌هایی که بدنبال صادرات محصولات و خدماتشان هستند و یا بدنبال پیاده سازی واقعی استانداردهای ایزو هستند مراجع صدور ایزو با اعتبار IAF را انتخاب می‌کنند.

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که بدنبال تبلیغات و برندسازی و حضور در مناقصات و حتی انجام تکنیک درست بازاریابی هستند اکثراً مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF را انتخاب می‌کنند.

استاندارد ISO و انواع ISO ها
گواهینامه های ایزو ، انواع و اقسام متعددی دارند.
انتخاب نوع گواهینامه ISO

گام سوم مشخص نمودن زمینه فعالیت سازمان و انتخاب نوع گواهی نامه ایزو می‌باشد. استانداردهای ایزو برای تمامی مشاغل تهیه و تدوین شده‌اند. هر مجموعه‌ای متناسب با فعالیتی که دارد می‌تواند یک یا چند گواهی ایزو را انتخاب کند. استانداردهای ISO در سه دسته سیستم‌های مدیریتی و محصولات و خدمات تقسیم بندی شده‌اند.

استانداردهای ایزو در حوزه سیستم‌های مدیریتی بیشترین متقاضیان را در کشور ایران دارند. قوانین و الزامات سیستم‌های مدیریتی در دو حوزه عمومی و تخصصی تهیه و تدوین شده‌اند. برخی از مهمترین استانداردهای ایزو عبارتند از:

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ( گواهینامه ISO9001 )

گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت رسیدگی به شکایات مشتریان گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ گواهینامه ISO 10002

استاندارد سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت – نفت و گاز و پتروشیمی گواهینامه ایزو ۲۹۰۰۱

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در صنایع خودرو سازی گواهینامه ایزو ۱۶۹۴۹

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ویژه تجهیزات پزشکی گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در آموزش گواهینامه ایزو ۱۰۰۱۵

لیست کامل استانداردهای ایزو در سایت رسمی سازمان ایزو به نشانی WWW.ISO.ORG منتشر شده است. متقاضیان انواع گواهینامه‌های ایزو می‌توانند با عضویت در این سایت اطلاعات لازم را بدست آورند.

نمونه مستندات ایزو
سازمان‌ها و مجموعه‌های خواهان ایزو می‌توانند نمونه مستندات ایزو را بصورت رایگان از سیستم کاران دریافت نمایند
تهیه نمونه مستندات ایزو و پیاده سازی مستندات ISO

گام چهارم تهیه نمونه مستندات ایزو و پیاده سازی استانداردهای ایزو می‌باشد. سازمان‌ها و مجموعه‌های خواهان ایزو می‌توانند نمونه مستندات ایزو را بصورت رایگان دریافت نمایند و توسط کارشناس داخلی اجرا و پیاده سازی نمایند.

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو تحت اعتبار IAF نسبت به طراحی و پیاده سازی واقعی استانداردهای ایزو سخت گیری می‌کنند.

جهت اخذ و دریافت گواهینامه ایزو از آلمان تحت اعتبار IAF باید کلیه مستندات جز به جز اجرا و پیاده سازی شوند. مشاوران و کارشناسان مرکز ایزو در کلیه مراحل فوق با اعمال مشاوره‌ها و آموزش‌های رایگان ارائه خدمات می‌نمایند. جهت دریافت و دانلود رایگان تمامی مستندات بر روی عبارت دانلود رایگان مستندات ایزو کلیک نمایید.

ممیزی ابتدایی و ممیزی انتهایی و ثبت و صدور گواهینامه ISO

گام پنجم انجام ممیزی اولیه توسط کارشناس داخلی جهت رفع نواقص و معایب احتمالی و ممیزی نهایی توسط ممیز مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو انجام می‌شود. در نهایت با نبود هیچ گونه مشکلی رأی به ثبت و صدور گواهینامه ایزو داده می‌شود.

نگهداری از اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو نیز بسیار مهم می‌باشد. کلیه سازمانها و شرکت‌های دریافت کننده گواهی ایزو موظف هستند در طی مدت اعتبار سه ساله مدرک ایزو هر ساله یک ممیزی مراقبتی سالیانه انجام دهند.

ممیزی مراقبتی سالیانه تعهد به اجرای مداوم اصول و الزامات ایزو را اثبات می‌کند.

مراحل فوق راه و روش اخذ گواهی نامه ایزو توسط مراجع آلمانی تحت اعتبار IAF می‌باشد. برخی سازمانها و شرکت‌های ایرانی بدلیل وجود تحریم‌ها و ورود اجناس خارجی چرخه تولید و درآمد خوبی ندارند. اما بخاطر اینکه اکثر این سازمان‌ها مایل به اخذ و دریافت گواهینامه ایزو هستند تنها راه پیشنهادی به آنها اخذ گواهینامه ایزو توسط مراجع غیر IAF می‌باشد.

گواهینامه ایزو از آلمان – گواهینامه TUV آلمان

آلمان یکی از کشورهایی هست که عضو سازمان جهانی ایزو بوده و درون سازمان IAF عضویت دارد. کشور آلمان یکی از کشورهای مهم در سطح جهان هست.

دریافت گواهینامه ایزو از آلمان و دیگر کشورها دغدغه شرکتهای متقاضی اخذ گواهینامه ایزو هست. خیلی از شرکتها بدنبال گواهینامه TUV آلمان هستند. دریافت مدرک TUV آلمان تقاضای خیلی شرکتهاست.

تلفن توف آلمان و یا تلفن نمایندگی TUV آلمان جهت دریافت گواهینامه ایزو TUV آلمان بیشتر آمار جستجو را در گوگل دارد. در زمانیکه ایران تحریم نبود نمایندگی توف ایران مشغول بکار بودند.

دریافت ایزو TUV آلمان در زمانی که ایران تحریم باشد کاری نشدنی هست. قبل از تحریم شرکتهای فعالی در ایران وجود داشتند. برای گواهینامه ایزو توف آلمان را از طریق سیستم کاران تجربه نمایید.

 

اخذ گواهینامه ایزو با سیستم کاران

مرکز سیستم کاران یکی از مراکز عام المنفعه اطلاعات و آگاهی های لازم را منتشر میکند. همچنین اطلاعات در خصوص اصالت ایزو و همچنین مراجع صادر کننده ایزو تحت اعتبار تمامی AB های کلیه کشورها از جمله آلمان را در اختیار درخواست کنندگان اخذ گواهینامه ایزو قرار می دهد.

مشاورین مرکز سیستم کاران با شناخت و شناسایی تمامی AB ها هر نوع اطلاعاتی را که متقاضیان در خصوص مراجع صادر کننده ایزو و AB ها دارند را در اختیارشان قرار می دهد.

این مرکز در میزان اعتبار سنجی و نحوه استعلام و رجیستری انواع گواهی ایزو با بهره گیری از وجود مشاورین خبره آنها را راهنمایی می کند. تا آنها در دام افراد شیاد و کلاهبردار و سودجو که خودشان را معتبرترین مرجع معرفی می کنند، نیافتند. آنها با ظاهر سازی و عوام فریبی و همچنین درج لوگو و برچسب و نیز مهر برجسته و بسیاری ترفندهای مختلف گواهی نامه معتبر اما در عین حال فیک صادر می کنند که در حقیقت امر فاقد اعتبار هست.

آنها با ساختن سایتهایی با عناوین دهان پر کن و فریبنده گواهی های ایزو را درون آن سایتها دارای قابلیت رجیستری معرفی میکنند که حتی نام سایتها ساختگی هست.  با سواستفاده از نام برندهای مختلف و کم و اضافه کردن پسوند و پیشوند و با بازی کلمات شبیه سایتها معتبر ساخته شده اند.

با ما در ارتباط باشید . . .
سیستم کاران – سازمان مرکزی
تلفن :    79165-021

TUV آلمان

اخذ ایزو از TUV آلمان – اخذ گواهینامه ISO – اخذ گواهینامه ایزو – ایزو TUV آلمان – تلفن توف آلمان – تلفن نمایندگی TUV آلمان – دریافت ایزو TUV آلمان – دریافت گواهینامه ISO – دریافت گواهینامه ایزو – گواهی ISO از آلمان – گواهی ایزو از آلمان – گواهی نامه ISO از آلمان – گواهی نامه ایزو از آلمان – گواهینامه ISO از آلمان – گواهینامه TUV آلمان – گواهینامه ایزو از آلمان – گواهینامه ایزو توف آلمان – مدرک ISO از آلمان – مدرک TUV آلمان – مدرک ایزو از آلمان – نمایندگی TUV آلمان – نمایندگی توف آلمان

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

4 Responses

  1. سلام ، شما می تونین از برندهای معتبر آلمان واسه ما گواهی ایزو بگیرید؟ از کجا مطمئن بشم که واقعا از آلمان هست؟ خیلیا میان با هزینه پایین میگن مثلا از توف آلمان گواهینامه میدن اما آیا واقعا آلمانی هست؟

  2. اصالت مرجع آلمان برای دریافت گواهینامه ISO چطور مشخص میشه؟ با توجه به مراجع آلمان که متفاوت هست آیا سایت مراجع آلمان یکی هستن ؟

  3. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و دو استاندارد دیگری که برای صنعت خودروسازی هستند فکر کنم ۱۶۹۴۹ یکیش باشه اگر بخواهیم از مراجع آلمانی بگیریم باید چیکار کنیم
    از چند جا شنیدم که tuv آلمان دیگه گواهینامه صادر نمیکنه حالا منظور برندهای فیکش را میگن که داخل ایران فعالیت میکردند یا برند اصلی tuv نمی‌دونم
    اگر شما اطلاعات بیشتری دارید لطفاً ما را آگاه کنید و بگید اگر آلمان نبود چه مرجعی بهتر هست و ممیزی و مستند سازی بهتری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo