گواهینامه ایزو ، صنعت مبلمان

گواهینامه ایزو ، صنعت مبلمان
4.8/5 - (100 امتیاز)

گواهینامه ایزو ، صنعت مبلمان

سئوال خیلی از فعالان در حوزه تولید مبل ، گواهینامه ایزو ، صنعت مبلمان هست. صنایع تولید مبلمان خانگی و اداری با اهداف مختلفی بدنبال گرفتن گواهینامه های ایزو هستند. برای همین مدیران و کارشناسان صنعت مبل سازی بدنبال کسب جواب برای سئوالات زیر هستند.

مدرک ایزو یا گواهینامه ISO مرتبط تولیدی مبل چیست؟

کدام گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) جهت واحدهای تولید مبلمان استفاده میشود؟

اخذ گواهینامه ایزو ISO در صنعت مبلمان چه امتیازاتی دارد؟

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو برای صنایع مبلمان کجا هستند؟

گواهینامه های ایزو ISO مرتبط با صنعت مبلمان

سازمان استاندارد جهانی برای همه صنایع یک سری استانداردهای عمومی و تخصصی منتشر کرده است. گواهینامه ایزو iso برای صنعت مبلمان خانگی و یا اداری نیز همین طور هست. برای صنعت مبلمان گواهینامه های تخصصی خاصی وجود ندارد. اما معمولا شرکتها و یا صنایع مرتبط با مبل گواهینامه های عمومی و مشتری مداری زیر را دریافت می کنند.  استانداردهای ایزو و گواهینامه ISO و مرتبط باصنعت مبلمان بشرح زیر میباشد:

گواهینامه ایزو 9001 برای مبلمان

مدرک و یا گواهینامه iso 9001 یکی از عمومی ترین استانداردهای موجود در جهان می باشد. گواهی نامه ایزو 9001 برای مبلمان تقاضای خیلی زیادی دارد. برای همین اکثر تولید کنندگان بدنبال دریافت گواهینامه ایزو 9001 برای کارگاه ها و کارخانجات مبل سازی خود هستند.

گواهینامه ایزو 9001 با عنوان سیستم مدیریت کیفیت برای مبل سازی مطرح هست. هدف از دریافت این گواهینامه ارتقای سطح کیفی تولیدات مبل است.

اخذ ایزو 9001 برای صنعت مبلمان

در واحدهای تولید مبل بهتر است ابتدا گواهینامه ایزو 9001 ( مدرک ISO9001 ) سیستم مدیریت کیفیت اخذ شود.

اخذ گواهینامه ایزو 9001 میتواند واحدهای فعال در زمینه تولید مبلمان روشها و فرآیندهایی جهت بخش تولید ، انبار ، آموزش ، محصول نامنطبق و … ارائه دهد که با اجرا و پیاده سازی آنها میتوان در روند تولید و کیفیت محصول بهبود مستمر داشته باشند.

گواهینامه ایزو 14001 برای مبل سازی

سیستم مدیریت زیست محیطی نیز یک استاندارد عمومی محسوب می گردد. استاندارد ایزو 14001 و گواهینامه ISO 14001 درباره رعایت مسائل زیست محیطی برای تولید مبل هست. عدم تخریب محیط زیست برای کارگاههای تولیدی مبلمان از درجه اهمیت بالایی برخوردار هست.

رعایت نکات زیست محیزی در هر صنعت و کسب و کاری اهمیت دارد. لذا صنعت مبلمان نیز از این موضوع استثنا نیست.

گواهینامه ایزو 45001 برای مبلمان

دریافت گواهینامه ایزو 45001 برای مبلمان نیز درخواست بالایی دارد. استاندارد ISO 45001 تحت عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای یک استاندارد قوی برای حفاظت از جان کارکنان تلقی می گردد.

اخذ گواهینامه ISO45001 در صنعت مبلسازی علاوه کاهش حوادث ناشی از کار باعث تبلیغات برای تولید کننده نیز میگردد.

پیاده سازی دو استاندارد ایزو 14001 و ایزو 45001 در کنار هم معنا پیدا میکند. این دو گواهینامه مکمل همدیگر هستند.

بعد از دریافت گواهینامه ایزو 9001 برای صنعت مبل ، اخذ گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001 و دریافت گواهینامه ISO 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایISO 45001  برای تولیدی مبلمان در الویت دوم مورد نیاز است.

گواهینامه IMS برای مبل سازی

اخذ سه استاندارد ایزو 9001 و ایزو 14001 و ایزو 45001 بصورت همزمان گواهینامه IMS را ایجاد میکند. گواهینامه IMS برای مبل سازی تحت عنوان سیستم مدیریت یکپارچه می باشد. برخی مراجع برای خود عنوان سیستم مدیریت یکپارچه نیز گواهینامه IMS بطور مجزا صادر می کنند.

دریافت گواهینامه IMS این اطمینان را به تولید کننده مبلمان می دهد که به سه الزامات این استانداردها پایبند هست. 

در صورتی که تولیدی مبلمان گواهینامه ایزو 9001 و گواهینامه ایزو 14001 و گواهینامه ایزو 45001 را دریافت کند میتواند گواهینامه IMS  را نیز داشته باشد. لذا در اصطلاح میگویند این تولیدی دارای سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS ) است.

اخذ گواهینامه های ایزو مشتری مداری مناسب صنایع مبلمان

هر تولیدی مبل مستقیما و یا غیر مستقیم با مشتریان خود در ارتباط هست. مشتری مداری برای تولید کننداگن مبل در حد یک شعار نیست. چون می دانند که این مشتری هست که مشتری جدید می آورد. پس کاهش و حذف شکایات و همچنین افزایش سطح رضایت مشتریان برای آنها خیلی مهم هست.

امروزه مشتری و مشتری مداری حرف اول هر سازمانی را می زند. صنعت مبلمان که در این خصوص خیلی حساس هست. در دنیای پر رقابت تولید کنندگان مبل سعی دارند تا با تعاملی منطقی مشتریان خود راضی نگه دارند.

گواهینامه ایزو 10002 برای مبل سازی

دریافت گواهینامه ISO 10002 سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان (مدرک ISO 10002 ) اولین گواهینامه ایزو مشتری مداری می باشد. اگر کارگاه تولیدی مبل دارید به دریافت گواهینامه ایزو 10002 خیلی اهمیت بدهید. استاندارد ایزو 10002 الزاماتی دارد که رعایت آنها باعث رشد و شکوفایی شما خواهد گردید.

اخد فوری گواهینامه ایزو 10002 برای صنعت مبلمان را از طریق سیستم کاران بصورن ارزان و فوری تجربه کنید. مرکز سیستم کاران با شماره تماس 79165-021 در خدمت شماست.

گواهینامه ایزو 10004 برای مبل سازی

دریافت گواهینامه ایزو 10004 سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان ( مدرک ISO 10004 ) در بهبود روابط خود با مشتریان و همچنین استفاده از نظرات و سلیقه آنها بهره مند می گردید.

اخذ گواهینامه ISO 10004 برای کارگاه های تولیدی مبلمان حکم یک کنترل گیفیت رایگان و دقیق را دارد. چون مصرف کنندگان در حین مصرف و با ظرافت متوجه معایب تولید می شوند. پس اگر مشتریان و مصرف کنندگان نطرات خود را در مورد سطح کیفی کارتان به شما می گویند را به دیده منت قبول کنید. معایب کار خود را برطرف کنید.

رعایت الزامات استاندارد سنجش رضایت مشتریان باعث می شود تا به مرور زمان سطح کیفیت محصولات بالاتر برود.

گواهینامه ایزو 10001 برای مبل سازی

گواهینامه ایزو 10001 یک گواهینامه فوق تخصصی در حوزه مشتری مداری هست که هر کسی نمیگیره. این استاندارد روابط تولید کننده مبل را با مشتریان خود به بالاترین سطح ممکنه افزایش میدهد.

اخذ گواهینامه ISO 10001 دارای الزامات عالی و لذت بخشی برای طرفین تولید کننده مبل و مشتریان هست. برای دریافت گواهینامه های ایزو مشتری مداری از طریق سیستم کاران اقدام بفرمایید. گواهینامه ها همگی معتبر و قابل استعلام هستند.

گواهینامه ایزو 10668 برای مبل سازی

ارزش گذاری برند در صنعت مبلمان توجه صاحبان این کسب و کار را به خود جلب کرده است. استاندارد ایزو 10668 یک استاندارد عالی برای ارزش گذاری برند محسوب می شود.

دریافت گواهینامه ایزو 10668 برای ارزش گذاری برند از اهمیت ویژه ایی برخوردار هست. شما هم می توانید برای برند خود گواهینامه ISO 10668 دریافت نمایید.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه ایزو 10668 را از طریق سیستم کاران به شماره 79165-021 تجربه کنید.

دریافت گواهینامه ایزو ( گواهینامه ISO ) در تولیدی مبلمان و دستاوردها

ره آورد دریافت گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) در تولیدی مبلمان میتواند موارد زیر باشد:

تولیدات و محصولات مبله با استانداردهای ملی و بین المللی تطبیق میگردد.

ارائه کیفیت بهتر در محصولات افزایش می یابد.

برخورداری از امتیاز شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی کسب میشود.

مزیت رقابتی نسبت به رقبا بالا می رود.

کاهش آلودگیهای زیست محیطی در دستور کار قرار میگیرد.

کاهش ضایعات و هزینه های تولید محقق میگردد.

ایمنی و سلامت و بهداشت کارگران بالا میرود.

مدیریت ارتباط با مشتریان CRM راه اندازی میگردد.

گواهینامه ایزو ، صنعت مبل و سئوالات متداول

مدرک ایزو ISO برای صنایع تولید مبلمان (خانگی و اداری ) چیست؟

آموزش و نحوه گرفتن گواهینامه ایزو ISO برای صنایع تولیدی مبلمان چگونه است؟

گواهینامه ایزو ( مدرک ایزو ) مرتبط با صنعت مبلمان خانگی و اداری چند تا هستند؟

شرایط اخذ گواهینامه ایزو ( مدرک ISO ) برای صنایع تولید مبلمان چیست؟

گواهینامه ایزو IS0 برای صنایع تولیدی مبلمان جهت برندسازی چگونه است؟

تمامی موارد بالا از جمله سئوالات و ابهامات متقاضیان فعال در زمینه مبلمان خانگی و اداری جهت اخذ گواهی نامه ایزو ( گواهینامه ISO ) میباشد. همچنین ابهاماتی همچون اعتبار سنجی گواهینامه ایزو ، مدت اعتبار گواهینامه ایزو ، مراجع معتبر صادر کننده گواهینامه ایزو ، نحوه تمدید سالیانه گواهینامه ایزو و غیره در اذهان متقاضیان مدرک ایزو میباشد.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران بزرگترین مرجع اطلاع رسانی در خصوص نحوه آموزش و اخذ گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) در خدمت کلیه متقاضیان مدرک ایزو میباشد. با یک تماس با شماره تلفن 79165-021 جواب تمام سئوالات فوق را بگیرید.

گواهینامه ایزو ISO مرتبط با صنایع تولیدی مبلمان – خلاصه

گواهینامه ایزو ISO مرتبط با صنایع تولیدی مبلمان بطور خلاصه عبارتند از:

 ایزو 9001 ( گواهینامه ISO9001 ) با عنوان سیستم مدیریت کیفیت هست.

گواهینامه ایزو 14001 ( گواهی نامه ISO 14001 ) در مورد سیستم مدیریت زیست محیطی میباشد.

ایزو 45001 ( گواهینامه ISO 45001 ) تحت عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای است.

گواهینامه ایزو 10002 ( گواهینامه ISO 10002 ) با موضوع سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان هست.

 ایزو 10004 ( گواهینامه ISO 10004 ) درباره سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان میباشد.

گواهینامه ایزو 10001 ( گواهینامه ISO 10001 ) تحت عنوان سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان – منشور رفتار سازمان مطرح هست.

کواهینامه HSE-MS در مورد سیستم مدیریت بهداشت ، ایمنی و محیط ریست می باشد.

گواهینامه ایزو 10668 برای ارزش گذاری برند نیز کاربرد دارد.

اهداف صنایع مبل از اخذ گواهینامه ایزو

در جوامع امروزی بخاطر استفاده بیش از اندازه از مبلمان در زندگی ، افراد بدنبال مبل با کیفیت میروند. صاحبان مشاغل و صنایع فعال در زمینه مبل بدنبال کیفیت و خدمات خوب در تولید مبل هستند.

از این رو در صدد گرفتن گواهینامه ایزو جهت صنعت مبل هستند. ولی متاسفانه هیچ علاقه ای در مورد پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ندارند. فقط بخاطر برندسازی و فروش بیشتر محصولات خود به گرفتن مدرک ایزو روی میآورند.

امابرخی صاحبان مشاغل و صنایع مبلمان بدنبال کاغذبازی پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت نیستند. بلکه مشتاق پیاده سازی سیستم با هدف افزایش کارایی و سود هستند.

پس بیاییم با گرفتن گواهینامه ایزو کارایی و بهره وری را افزایش دهیم و مشتریان زیادی را جذب کنیم.

دریافت گواهینامه ایزو

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران بعنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی رایگان در خدمت متقاضیان گواهینامه ایزو برای صنایع تولیدی مبلمان (خانگی و اداری) و هموطنان عزیز جهت ارائه کلیه اطلاعات لازم میباشد. لذا جهت کسب اطلاعات تکمیلی و همچنین اطلاعات حقوقی مرتبط با نحوه اخذ گواهینامه ایزو ISO تماس حاصل فرمایید. از مستندات مرتبط با گواهینامه ایزو برای صنعت مبلمان میتوانیم به نمونه روش اجرایی تبلیغات اشاره کنیم.

اخذ گواهینامه ایزو ISO در صنعت مبل را با سیستم کاران تجربه کنید.

سیستم کاران – سازمان مرکزی

تلفن : 79165-021

 

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. سلام
    بنده یک کارگاه تولید بزرگ مبلمان و سرویس خواب در خیابان رهنان اصفهان دارم
    جدیدا رقابت میان افرادی که در این صنف فعالیت می‌کنند زیاد شده و قصد داریم با اخذ گواهینامه های ایزو و استاندارد های مربوط به صنعت مبل سازی برند و اعتبار کارمون را افزایش بدیم
    بغیر از گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ کم در این مطلب نام برده اید آیا استاندارد تخصصی هم سازمان ایزو برای این صنعت تعریف کرده
    بنده در تلگرام هم برای شما پیام میگذارم
    منتظر جوابتون هستم

  2. سلام ما کارگاه تولید مبلمان داریم و میخوایم اقدام به اخذ گواهینامه ایزو کنیم برامون مهمه که حتما معتبر باشه از بین گواهینامه های ایزو 9001 و 14001 و 45001 و 10002 کدوم گواهینامه ها اهمیت بیشتر داره و بیشتر به درد صنعت مبلمان میخوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo