اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر تلفن 79165-021

اخذ گواهینامه ایزو : شرایط دریافت ایزو ، مراحل اخذ ایزو ، هزینه اخذ ISO
5/5 - (100 امتیاز)

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر

امروزه همه دنبال اخذ گواهینامه ایزو – فوری- ارزان-معتبر هستند. حدود 95 درصد متقاضیان که بدنبال اخذ گواهینامه ایزو ISO هستند، به اجبار کارفرما یا موارد دیگر است. افراد و شرکت بخاطر مسائل مختلفی اخذ گواهینامه ISO برایشان مهم است.

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر – قابل استعلام – قابل قبول کارفرما را از طریق مرکز سیستم کاران اقدام نمایید. سازمان مرکزی سیستم کاران پیشرو در ارائه خدمات دریافت گواهینامه های بین المللی ISO است. برای اخذ گواهینامه ISO دیگر صرف زمان زیاد و هزینه گزافی نکنید. تمام روال اخذ گواهینامه ایزو –  فوری –  ارزان –  معتبر را بصورت قانونی ملی کنید.

اخذ گواهینامه ایزو فوری با اهداف زیر معمولاً انجام می گردد. در این مقاله ما این اهداف را تشریح می کنیم. سپس برای هر هدفی که شما دارید یک راهکار بهینه و مقرون به صرفه برایتان ارائه می کنیم.

اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات

کارفرماها و سازمانهای بزرگت دولتی و غیردولتی برای جذب تامین کنندگان و پیمانکاران مناقصه برگزار می کنند. در راستای اجرای هر پروژه قطعاً به یک پیمانکار توانمندی و قوی نیاز دارند. انتخاب یک پیمانکار با صلاحیت از طریق یک سری شاخصها انجام می گردد. این شاخص ها نشانگر و سنجش گر میزان توانایی اجرای پروژه هستند. اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات نیز یکی از شاخص ها است.

دریافت گواهینامه ایزو – مناقصه شرکت نفت

وزارت نفت یکی از بزرگترین مجموعه های صنعتی در سطح ایران هست. وزارت نفت، خود به چهار گروه عظیم تقسیم می گردد. این چهار گروه شامل شرکت نفت، شرکت ملی گاز ایران، شرکت پخش و پالایش و شرکت پتروشیمی ایران می باشد. هر یک از این چهار گروه، خودش دارای چندین شرکت زیر گروه هستند.

مجموعه منظم وزارت نفت با این حجم گسترده کاری قادر به انجام امور اجرایی و فنی و صنعتی بدنه خود نیست. لذا از خدمات شرکتهای پیمانکاری و تأمین کنندگان استفاده می کنند. دریافت گواهینامه ایزو – مناقصه شرکت نفت در این مورد موضوعیت دارد. لذا شرکتهای پیمانکاری، شرکتهای بازرگانی و سازندگان که در قالب تأمین کنندگان کاملا ً نفتی هستند، بدنبال اخذ گواهینامه ایزو – فوری –  ارزان – معتبر و قابل استعلام برای وزارت نفت هستند.

دریافت گواهی ایزو گواهینامه ISO برای شرکت در مناقصات نفتی باعث کسب امتیاز بیشتر می گردد. وقتی براحتی می توان امتیاز ورود به مناقصه وزارت نفت را کسب کرد، پس چرا باید تعلل کنیم.

مدارک ISO مورد نیاز در مناقصات نفت، گاز و پتروشیمی را از طریق مرکز سیستم کاران دریافت نمایید. مرکز سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 در خدمت شماست. گواهینامه ایزو مورد قبول وزارت نفت را فقط از طریق سیستم کاران دریافت نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو – مناقصه شرکت گاز

همانطور که گفتیم شرکت گاز نیز یکی از ارکان چهارگانه وزارت نفت می باشد. شرکت ملی گاز ایران درراستای تأمین خدمات و کالاهای مورد نیاز خود به بخش خصوصی و پیمانکاران متوسل می گردد. جهت ارزیابی تأمین کنندگان، سازندگان و پیمانکاران شرکت ملی گاز ایران دریافت گواهینامه ایزو ضروریست.

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر و قابل استعلام برای شرکت ملی گاز ایران امتیاز بالایی را در رده بندی تأمین کنندگان و پیمانکاران دارد. لذا شما هم می توانید جهت کسب این امتیاز، براحتی و بدون دردسر مدارک ایزو ISOرا دریافت نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو – مناقصه پتروشیمی

شرکت پتروشیمی نیز یکی از ارکان 4گانه وزارت نفت می باشد. پتروشیمی برای جذب بهترین پیمانکاران و تأمین کنندگان پتروشیمی آنها مورد ارزیابی قرار می دهد، یکی از معیارهای ارزیابی پیمانکاران، سازندگان و تأمین کنندگان، اخذ گواهینامه ایزو معتبر می باشد.

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر که قابلیت استعلام از طریق سازمان ملی استاندارد ایران را داشته باشد بهتر است. سازمان ملی استاندارد ایران یک زیر سازمان دارد که نامش مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران است. نام اختصار ملی و بین المللی مرکز ملی تأیید صلاحیت  ایران NACI است.

اخذ گواهی نامه ISO معتبر از سایر نهادهای کشورهای دیگر اشکالی ندارد. به شرطی که مرجع صادر کننده ISO اعتبار IAF را داشته باشد. اگر مرجع صادر کننده ISO اعتبار IAF را دارا باشد، نیز مورد قبول پتروشیمی می باشد.

مرکز سیستم کاران با توجه به نیاز شما بهترین اعتبار گواهینامه ISO را برای شما صادر می کنند. انتخاب سطح اعتبار مرجع صادر کننده ایزو بر عهده متقاضی است.

دریافت گواهینامه ایزو – مناقصات شهرداری

شهرداریها معمولاً برای مناقصات خود گواهینامهISO نمی خواهند. لذا دریافت گواهینامه ایزو- مناقصات شهرداری کمتر عنوان می گردد. شهرداری ها معمولاً برای پیمانکارن خود رعایت HSE را الزام می کنند.

اخذ گواهینامه HSE برای مناقصات شهرداری بیشتر متقاضی دارد. علاوه بر دریافت مدرک HSE رعایت الزامات و قوانین HSE نیز مهم است. برای درک بهتر موضوع HSE، مطالعه مقاله تخصصی و فنی گواهینامه HSE-MS را پیشنهاد می کنیم.

شهرداریها معمولاً فقط از پیمانکاران خود مدارک ISO یا HSE نمی خواهند. تهیه و تدوین HSE PLAN نیز یکی از خواسته های کارفرمایان در حوزه شهرداری است.

HSE PLAN یک سندیست که کل چهارچوب و اساس رعایت الزامات مدل HSE را در اجرای یک پروژه تشریح می کند.

سند HSE-PLAN برای هر پروژه بصورت انحصاری  تهیه و تدوین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر مطلب تخصصی نمونه HSE PLAN ( نمونه HSE-PLAN ) را حتماً بخوانید.

اخذ گواهینامه ایزو – مناقصه شرکت آب و فاضلاب

شرکت آب و فاضلاب نیز یکی بزرگترین کارفرماها در سطح کشور میباشد. این سازمان منظم همواره در حال توسعه شبکه های آبرسانی و فاضلاب هست. سازمان آب و فاضلاب کشور جهت اجرای پروژه های خود، نیاز پیمانکاران و تأمین کنندگان متخصص در این حوزه دارد. اخذ گواهینامه ایزو – مناقصه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در همین موضوع عنوان می گردد.

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر و قابل رهگیری بعنوان یک شاخص و معیار ارزیابی تلقی می گردد. بدین صورت که آب و فاضلاب برای ارزیابی پیمانکاران خود مکانیزم خاصی دارد. هر پیمانکاری با عبور از فیلترهای مشخصی در هر قسمتی از توان مدیریتی و اجرایی خود امتیاز کسب می کند.

کسب  امتیاز از بابت گرفتن گواهینامه ایزو همواره مورد توجه مدیران شرکتهای پیمانکاری آب و فاضلاب می باشد. جهت ثبت و صدور گواهی ایزو از طریق مرکز سیستم کاران اقدام نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو – مناقصه سازمان انرژی اتمی

سازمان انرژی اتمی بعنوان یک سازمان صنعتی و استراتژی در ایران اهمیت ویژه ای  دارد. سازمان انرژی اتمی یک مجموعه با تکنولوژی بالا تلقی می گردد. این سازمان بزرگ بصورت انفجاری در حال رشد و توسعه می باشد. دریافت گواهینامه ایزو – مناقصه سازمان انرژی اتمی موضوعیت که برای پیمانکاران این حوزه جایگاه خوبی دارد.

دریافت و اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر و قابل قبول برای این سازمان را با سیستم کاران تجربه کنید. سیستم کاران به شماره 79165-021 همواره بهترین مرجع هست که با الزامات و ساختار سازمان انرژی اتمی آشناست.

قبل از اقدام جهت دریافت انواع گواهینامه های ایزو حتماً از طریق این مرکز، دانش خود را افزایش دهید. لیست استاندارهای پرکاربرد را با مطالعه مقاله لیست استانداردهای ایزو پر کاربرد یاد بگیرید.

اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات دولتی

سایر نهادهای دولتی و حتی نیز دولتی نیز دارا بودن گواهینامه ISO را  یک امتیاز محسوب می کنند. پیمانکاران، تولید کنندگان و سازندگان در حوزه های مختلف همواره بدنبال گرفتن مدارک ISO هستند. اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر با کد رهگیری در بین این پیمانکاران رواج دارد.

دریافت گواهینامه ایزو – مناقصه وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی برای اجرای پروژه های شهری و راهسازی از توانمندی پیمانکاران استفاده می کنند. پیمانکاران نیز بایستی مدارک ISO داشته باشند تا بتوانند با امتیاز بهتری در این مناقصات شرکت کنند.

اخذ گواهینامه ایزو – مناقصه وزارت نیرو

شرکت های برق منطقه ای و شرکتهای تابعه وزارت نیرو هم از توان تأمین کنندگان، تولید کنندگان و پیمانکاران داخل بهره می برند. این وزارت با برگزاری مناقصات مختلف از بین چندین پیمانکار و تأمین کننده، اصلح ترین را انتخاب می کند. دریافت گواهینامه ISO و اخذ فوری گواهینامه ISO معتبر برای این دسته پیمانکاران الزامی است.

دریافت اخذ گواهینامه ایزو – مناقصه سایر وزارت خانه ها

سایر وزارت خانه ها بعضاً برای اجرای طرحهای خود پیمانکاران خود را ملزم به اجرای استاندارد های ISO می کنند. گواهینامه ISO سندی دال بر اجرای الزامات این استانداردها هست. دریافت گواهینامه های ایزو برای شرکت در مناقصات بعنوان یک امتیاز مثبت در جامعه کارفرمایی اهمیت دارد.

اخذ مدرک ISO برای مناقصات خصوصی

برخی شرکتهای خصوصی و نیمه خصوصی بزرگ نیز برای اجرای پروژه های خود از خدمات پیمانکاران استفاده می کنند. داشتن گواهینامه ایزو ISO برای این پیمانکاران نیز واجب است. البته مقدار چنین کارفرمایانی که خصوصی هستند و گواهینامه ایزو را مطالعه می کنند به نسبت کارفرمایان دولتی خیلی کمتر هستند.

 

اخذ گواهینامه ایزو برای ورود به وندور لیست ها

وندور لیست یک عبارتی است که معنای لیست تأمین کنندگان مجاز را دارد. اکثر سازمانها و نهاد وزارت خانه ها برای ایجاد یک سازمان منسجمی از پیمانکاران و تأمین کنندگان خود وندور لیست دارند. یعنی یک فهرستی از تأمین کنندگان، سازندگان و پیمانکاران مجاز برای مجموعه خود دارند.

وندور لیست شرکتها با عناوین و نام های مختلفی بر سر زبانهاست. از جمله این عبارات و اصطلاحات می توان موارد زیر را نام برد.

Approval vendor List) AVL)

وندورلیست

لیست AVL

فهرست تأمین کنندگان مجاز

لیست تأمین کنندگان مجاز

در ادامه ما قصد داریم تا انواع وندورلیستهای معمول در ایران تشریح می کنیم.

 

اخذ گواهینامه ایزو برای وندور لیست شرکت نفت

اینکه می گوییم اخذ گواهینامه ایزو برای وندور لیست شرکت نفت منظور برای وزارت نفت هست. همانطور که قبلاً گفتیم وزارت نفت دارای 4 رکن اساسی است. دریافت گواهینامه ISO برای ورود به ALV شرکت نفت امتیاز بالای دارد. این امتیاز از نوع امتیازاتی است که براحتی می توان آنرا کسب کرد. همچنین شما می توانید جهت ورود به ALV، مقاله تخصصی نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت را مطالعه نمایید. در ادامه ما وندولیست شرکتهای 4 گانه وزارت نفت را تشریح می کنیم.

اخذ گواهینامه ایزو – ALV شرکت نفت

شرکت نفت برای سازندگان و تأمین کنندگان فراخوان هایی قرارداد تا آنها نسبت به ثبت خود اظهاری اقدام نمایند. شرکت نفت برای ورود شرکتها به ALV یک سری شاخصها قرار داد. برای سازندگان شاخصهای شانزده گانه و برای تأمین کنندگان شاخصهای هشت گانه ترتیب داد. در هر دوی این شاخصها، اخذ گواهینامه ایزو امتیاز دارد.

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر و مورد تأیید وزارت نفت یکی از امتیازات راحت هست. بنابراین خیلی از شرکتها تنها با دریافت چند گواهینامه ایزو برای ALV نفت امتیاز جمع می کنند. با گرفتن گواهی نامه های ایزو بطور اتوماتیک سایر مستندات و مدارک امتیازآور در وندورلیست شرکت نفت را تأمین می کنند. در مکانیزم ارزیابی ثبت نام کنندگان از شاخصهای 16 گانه 8 گانه استفاده می گردد.

شرکتهای متقاضی فهرست بلند شرکت نفت بایستی تا می توانند امتیاز جمع کنند. دریافت گواهینامه های بین المللی ایزو تضمین کننده افزایش امتیاز است. شرکتهای بازرگای معمولاً سه گواهینامه ایزو 9001و گواهینامه ایزو 14001 و گواهینامه ایزو 45001 را میگیرند. شرکتهای سازنده و تولیدکنندگان می توانند علاوه بر سه استاندارد فوق گواهینامه ایزو 29001 را نیز اخذ نمایند.

وندور لیست نفت و گواهینامه ایزو
نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت یا همان AVL شرکت نفت برای شرکتهای فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خیلی مهم است.

اخذ گواهینامه ایزو برای وندور لیست شرکت ملی گاز ایران

وندور لیست شرکت ملی گاز ایران یک وندور جداگانه نیست. در واقع ALV شرکت گاز همان ALV یکپارچه وزارت نفت است. خیلی از شرکتها تصور می کنند که وندورلیست شرکت گاز از وندور نفت جداست. در حالیکه اینطور نیست. لیست ALV نفت یک اصطلاح هست. این لیست عملاً برای 4 زیر مجموعه بزرگ وزارت نفت هست.

اخذ گواهینامه ایزو برای وندورلیست شرکت ملی گاز ایران امتیاز دارد. شرکتهای بازرگانی و سازندگان قطعات و کالاهای صنعت گاز با اخذ گواهی ایزو نسبت به رقبای خود یک گام جلوتر هستند. نحوه ورود به وندورلیست یا ALV شرکت گاز بصورت یکپارچه است. با اخذ مدارک ایزو از طریق مرکز سیستم کاران (تلفن 79165-021) امتیاز ALV را کسب نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو برای وندور لیست شرکت ملی پتروشیمی ایران

دریافت و اخذ گواهینامه ایزو برای وندور لیست شرکت ملی پتروشیمی ایران نیز یکی از سئوالات متقاضی ورود به ALV پتروشیمی است. همانطور که قبلا گفتیم فهرست بلند ALV پتروشیمی عملاً به تنهایی جود ندارد.

وندورلیست شرکت پتروشیمی در واقع دردل همان وندور لیست وزارت نفت هست. شرکتهای متقاضی وندور لیست یا همان فهرست بلند پتروشیمی ها بایستی در فراخوان یکپارچه ثبت نام کنند.

اخذ گواهینامه ایزو – فوری – ارزان – معتبر و مورد تأیید پتروشیمی ها از طریق مرکز سیستم کاران مقدور است. خیلی شرکتها هدف از گرفتن مدارک بین المللی ایزو، ورود به ALV پتروشیمی است. اصلی ترین گواهینامه ایزو و مطلوب وزارت نفت ایزو 9001 است. استاندارد ایزو 9001 تحت عنوان سیستم مدیریت کیفیت امتیاز دارد. سایر گواهینامه های ایزو نیز امتیاز آور است. دریافت گواهینامه 29001 ISO برای سازندگان نیز توصیه می گردد.

اخذ گواهینامه ایزو برای وندورلیست شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی

شرکت ملی پالایشی و پخشی فرآورده های نفتی نیز مانند سه شرکت بزرگ متصل به وزارت نفت در قالب ALV یکپارچه گام برمی دارد. اخذ گواهینامه ایزو برای وندورلیست شرکت ملی پخشی و پالایشی فرآورده های نفتی نیز امتیاز شایانی دارد.

شرکتهای خصوصی فعال  در این حوزه نیز می توانند با دریافت ISO این امتیاز را براحتی کسب نمایند. برای کسب امتیاز عالی در وندورلیست گواهینامه های ایزو معتبر و مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران بگیرید. مراقب افراد و شرکتهای سودجو باشید که به شما گواهی ایزو نامعتبر از نظر نفت ندهند.

دریافت گواهینامه ایزو ISO – وندورلیست شرکت مپنا

شرکت مپنا یک شرکت بزرگ و مادر تخصصی در ایران است. گروه مپنا برای بکارگیری تأمین کنندگان کالا و خدمات خود وندورلیست دارد. وندور لیست مپنا امروزه احتیاج و نیاز اکثر شرکتهای پیمانکار است. مپنا براساس یک سری شاخصها این شرکتها را ارزیابی می کند.

پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی و اخذ گواهینامه ایزو می تواند امتیاز بیشتری برای ما جذب کند. چون فقط دریافت ایزو امتیاز ندارد. بلکه پیاده سازی انواع استانداردهای مدیریتی و ارتقاء دانش سازمانی پیمانکار نیز مد نظر است.

اخذ گواهینامه ISO ایزو – وندور لیست فولاد

شرکتهای فولادی جز منابع بزرگ و مادر محسوب میگردند. از ایزو آنها هم  برای جذب تأمین کنندگان -پیمانکاران جز نیاز به ارزیابی آنها دارند. اخذ گواهینامه ایزو – وندور لیست فولاد در این مقطع مؤثر است. شما اگر قصد دارید وارد وندور لیست شرکت فولاد شوید با اخذ گواهینامه ایزو امتیاز بهتری می گیرید. دریافت گواهینامه بالا برای ورود به وندورلیست شرکت فولاد نیز را از طریق مرکز سیستم کاران تجربه نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو ISO – وندور لیست شرکتها

سایر شرکتهای بزرگ نیز برای خودشان یک لیست تأمین کنندگان مجاز کالا و خدمات دارند. معیارهای ارزیابی و شاخص انتخاب آنها ممکن است که متفاوت باشد. اما یک شاخص در بین تمام آنها مشترک است. این شاخص مدیریت صحیح و نظم سازمانی و رعایت استاندارهای ملی و بین المللی می باشد. دریافت گواهینامه ایزو  ISO- وندور لیست شرکتها برای این منظور مطرح میگردد.

اخذ گواهینامه ایزو ISO برای صادرات

یکی از ابزارهای رشد و توسعه هر جامعه ای میزان صادرات کالا و خدمات آن به سایر جوامع می باشد. امروزه صادرات بعنوان مشتریان اصلی و اقتصادی هر مملکتی محسوب میگردد. ورود به بازارهای بین المللی مستلزم ارائه یک محصول یا یک خدمت با کیفیت است.

اخذ گواهینامه ایزو ISO برای صادرات می تواند یک امتیاز مثبت و اثر بخشی در رشد صادرات تلقی گردد. اخذ گواهینامه ایزو جهت صادرات در اکثر شرکتها و سازمانها موضوعیت دارد. در واقع صادرکنندگان کالا و خدمات همواره سعی دارند تا نمایش بهتری از خود اجرا کنند. یکی از تکنیکهای ابراز قدرت و کیفیت هر سازمانی مدارک بین المللی ISO است. یک سازمانی هر چه بیشتر بتواند خود را نمایش دهد، در بازار مالی خارجی بیشتر رخنه می کند.

گواهینامه ایزو صادرات ( صادر کننده )
گواهینامه ایزو ، صادرات ( صادرکننده ) 79165 – 021 ثبت و صدور گواهینامه ایزو معتبر و ارزان و فوری برای شرکتهای صادر کننده به کشورهای دیگر

اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به عراق

کشور عراق بعنوان همسایه غربی کشور ایران در حال توسعه و رشد است. هر دو کشور سعی دارند تا مناسبات سیاسی و اقتصادی خود را افزایش دهند. افزایش سطح صادرات کالا و خدمات ایرانی به کشور عراق باعث احساسی نیاز  به کیفیت گردید. از طرفی رقابت بین صادرکنندگان بر سر تصاحب بازارهای عراق باعث گردید تا آنها هزینه بیشتری برای نمایش خود بپردازند.

اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به عراق یکی از این تکنیکهای نمایشی است. اقلیم کردستان عراق نیز تمایل زیادی به کالاها و خدمات ایران دارد. با دریافت گواهینامه های بین المللی ISO راحت تر و پر سود ده تر در بازارهای عراق گام بردارید.

اخذ گواهینامه ISO ایزو برای صادرات به افغانستان

کشور افغانستان بعنوان همسایه فوق کشور ایران یکی  از بازارهای صادرات ایران است. هر سال میلیونها تن کالا و محصولات ایران به کشور افغانستان صادر می گردد. خیلی از تاجران و خریداران افغانستان تمایل دارند که این کالا و محصولات دارای گواهینامه ایزو باشند. اخذ گواهینامه ISO  ایزو برای صادرات به افغانستان برای این دسته از محصولات و کالاها کاربرد دارد.

دریافت گواهینامه ISO راه صادرات به افغانستان را تسهیل می کند. لذا جهت دریافت مدارک بین المللی ایزو می توانید از طریق سازمان مرکزی سیستم کاران اقدام نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو ISO برای صادرات به کشورهای همسایه

اخذ و دریافت گواهینامه ایزو ISO برای صادرات به کشورهای همسایه فقط مختص عراق و افغانستان نیست. خیلی از همسایگان ایران نیاز به کالا و محصولات و خدمات ایران دارند. شرکتی که دارای گواهینامه های بین المللی ISO است، در بازارهای رقابتی همیشه پیروز است. سهم بازار بیشتری برای دارندگان گواهینامه ایزو است.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه ایزو ISO برای صادرات به کشورهای همسایه در تخصص ماست. مرکز سیستم کاران به سازمان مرکزی با تلفن 79165-021 در خدمت شماست. یکی از مزایای مهم صادرات به کشورهای همسایه به غیر از ارز آوری، فاصله نزدیک و کم بودن هزینه های حمل و نقل می باشد.

اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به اروپا

خیلی از کالاها و خدماتی هست که در اروپا گران هستند. لذا کشورهای اروپایی برای تأمین این کالاها و خدمات همواره سراغ کشورهای دیگر می روند. کشور ایران نیز از این موضوع استثناء نیست. کالاها و محصولات و خدمات زیادی در ایران هست که در اروپا مشتریان خوبی دارد. اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به اروپا از همین جا اهمیت پیدا می کند. وجود گواهینامه ایزو به صادرکنندگان ایرانی  یک اعتبار مضاعف می دهد.

دریافت گواهینامه ISO باعث ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان اروپایی می گردد.

اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به کشورهای عربی

کشورهای عربی فقط شامل کشورهای همسایه ایران نمی باشند. اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به کشورهای عربی قاره آفریقا و سایر کشورهای آفریقایی نیز کاربرد دارد. گواهینامه ایزو ISO برای محصولات و کالاهای صادراتی ایران به آفریقا و سایر کشورهای عربی حکم یک امتیاز خوب را دارد.

مدرک ایزو نشان دهنده امنیت کد کالا و خدمات در شرایط این و با کیفیت ارائه می گردد. معمولاً محصولاتی که دارای گواهینامه های ایزو هستند با قیمت بالاتر و سرعت بیشتر خرید و فروش می گردند.

اخذ گواهینامه ایزو ISO جهت صادرات به آمریکا

کشور آمریکا و سایر کشورهای واقع در قاره ی آمریکای شمالی و جنوبی  نیز بازار خوبی برای صادرات هستند. اخذ گواهینامه ایزو ISO جهت صادرات به آمریکا و……. از طریق سازمان مرکزی سیستم کاران مقدور است. برای صادرات حتی المقدور گواهینامه ایی که اعتبار IAF را داشته باشد. چون گواهینامه های ایزو با اعتبار IAF بالاترین سطح اعتبار در سطح جهان اطلاق می گردند.

اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به روسیه

روسیه نیز یکی از کشورهای هدف برای صادرات است. اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به روسیه از اهمیت زیادی برخوردار هست. کشور روسیه همسایه شمالی ایران است و از کالاهای و محصولات ایران خیلی استقبال می کند. مخصوصاً محصولات کشاورزی و غذای ایران مورد پسند مردم روسیه می باشد.

دریافت گواهینامه ایزو جهت صادرات به کشور روسیه نیز یکی از خدمات مرکز سیستم کاران به شماره تلفن 02179165 می باشد.

دریافت گواهینامه ایزو – تبلیغات

از قدیم گفتند که هر چی در میاری نصفش را صرف تبلیغات کن! بله. تبلیغات یک تمایل خیلی مهم جهت جذب مشتریان برای کالاها و خدمات ماست. اما تبلیغات باید اثر بخشی باشد. دریافت گواهینامه ایزو – تبلیغات رابطه مستقیم با هم  دارند.

اخذ گواهینامه ایزو برای اکثر شرکتها و سازمانها جنبة تبلیغاتی دارد. تبلیغات با دریافت گواهینامه ایزو یکی از ارزانترین و کارآمدترین ابزارها می باشد.

اخذ گواهینامه ISO برای شرکت در نمایشگاهها

خیلی از شرکتها و سازمانها در نمایشگاه های داخلی و خارجی زیادی شرکت می کنند. نمایش توان فنی و مدیریتی در این نمایشگاه ها می تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی سازمان گردد. اخذ گواهینامه ISO برای شرکت در نمایشگاه ها باعث نمایش قدرت شما می گردد. مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان با رویت گواهینامه های بین المللی ISO و سایر مجوزها اعتبار خوبی از شما در ذهنشان ایجاد می گردد. دریافت گواهینامه ISO ایزو نمایشگاهی نیز نیز از خدمات مرکز سیستم کاران است.

اخذ گواهینامه ISO برای تبلیغات

همانطور که گفتیم اخذ گواهینامه ISO برای تبلیغات یکی از اهداف اکثر متقاضیان است. آنها با ارائه گواهینامه های بین المللی ISO و گواهینامه CB سعی دارند تا توان خود را به عرصه نمایشی بگذارند.کمتر تبلیغی شما می بینید که دارای علائم ISO ، CB یا سایر مجوزها نباشد. گواهی نامه های ISO بر اساس توانمندی شرکت و سازمان متقاضی صادر می گردد. پس از صدور شرکت متقاضی می تواند با استفاده از لوگوهای ISO و سایر علائم تبلیغاتی نسبت به تبلیغات خود اقدام نماید. لوگوی ISO و CB و ….. روی بسته بندی اکثر محصولات و کالاها درج می گردد. پایین یا بالای سر برگ شرکتها آرم های ISO را می بینیم. همه اینا مظاهر وجود ISO در یک سازمان است.

اخذ گواهینامه ایزو – پیاده سازی استانداردها

موضوع اخذ گواهینامه ایزو – پیاده سازی استاندارها یک واژه غریب برای شرکتهاست. چون اکثر شرکتها فقط قصد دریافت ISO را دارند. آنها برای پیاده سازی استانداردها اهتمام نمی ورزند. برای همین تمایلی برای پیاده سازی ISO ندارند. اما شرکتهای زیادی هستند که هدفشان از اخذ گواهینامه ایزو، پیاده سازی استانداردها هست. آنها حتی برای  اخذ مدرک ISO چندان رغبتی ندارند. بلکه موضوع طراحی و اجرای سیستم های مدیریتی برایشان اهمیت بیشتری دارد.

تعداد این سازمانها روز به روز به افزایش است. مشاوران و کارشناسان ISO نیز تعدادشان رو به افزایش است. اخذ گواهینامه ایزو بهمراه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بهترین و مطلوب ترین حالت ممکنه برای  شرکتهاست. برخلاف سایر شرکتها که فقط دریافت برگه ISO برایشان اهمیت دارد. ما پیشنهاد می کنیم که ISO را در سطح عالی در مجموعه خود طراحی و پیاده سازی نمایید.

از مزایای پیاده سازی ایزو در مجموعه خود لذت ببرید. گرفتن گواهینامه ایزو در راستای پیاده سازی ISO یک ایزوی واقعی تلقی می گردد.

اخذ ایزو ISO – دریافت گواهینامه واقعی ایزو

همانطور که قبلاً گفتیم اخذ ایزو ISO – دریافت گواهینامه واقعی ایزو تقاضای برخی شرکتهاست. اما برای پیاده سازی واقعی ایزو چکار باید بکنیم؟ در ادامه مراحل کلی جهت پیاده سازی واقعی استاندارهای مدیریتی ISO را تشریح می کنیم.

اخذ گواهینامه ایزو – مشاوره ایزو ISO

استفاده از خدمات یک مشاور ایزو خبره و متخصص می تواند کمک شایانی به روند پیاده سازی ISO نماید. اخذ گواهینامه ایزو – مشاوره ایزو ISO در قطب مکمل این فرایند هستند. مشاوره طراحی و مستندسازی سیستم های مدیریتی در تخصص کارشناسان و مشاوران ISO است. بکارگیری مشاوران در این زمینه می تواند سرعت کار شما را افزایش دهد. از خدمات مشاوره طراحی و پیاده سازی ISO مرکز سیستم کاران استفاده نمایید.

دریافت گواهینامه ISO – طراحی سیستم

پس از انتخاب یک مشاور ایزو حرفه ای نوبت مرحله بعد می رسد. مرحله دوم در دریافت گواهینامه  ISO- طراحی سیستم می باشد. طراحی سیستم توسط یک فرد یا یک گروه کاملاً مسلط به تحلیل سیستمها انجام می گردد. رشته مهندسی صنایع با گرایش تحلیل سیستم ها بهترین انتخاب برای اعضای این کارگروه  می باشد.

اخذ گواهینامه ایزو واقعی مستلزم طراحی سیستم می باشد. طراحی سیستم شامل شناسایی فرایندها و تعامل و ارتباطات بین آنهاست. پس از شناسایی بایستی تحلیل اجمالی بر کلیه فرایندها صورت پذیرد. استفاده از ماتریس فرایندها و نقشه فرایندها در این مرحله خیلی مؤثر است. در طراحی سیستم گاهی ممکنه که فرایندهای فعلی مورد مهندسی مجدد قرار بگیرند. لذا اعمال تغییرات مثبت در این فرایندها امری بدیهی تلقی می گردد. جهت مطالعه و افزایش دانش در مورد نقشه فرایندها مقاله تخصصی نمونه نقشه فرایند Process Map را مطالعه نمایید.

اخذ ISO – اجرای سیستم

مرحله بعدی اخذ ISO – اجرای سیستم است. سیستم جدید که طراحی گردید بایستی مستندسازی گردد. مستندسازی فرایندها شامل تهیه و تدوین رونمای اجرایی، دستورالعملها و فرمها و نظامنامه است. پس از مستندسازی و تهیه مستندات و مدارک مورد نیاز، بایستی وارد فاز اجرا بشویم. اجرای مستندات معمولاً با آموزشی حضوری و در حین انجام فرایند بهتر اعمال می گردد. چون کارکنان و صاحبان فرایند شاید به این سیستم آشنا نباشند.

مستندات بایستی طوری باشند که براحتی قابل اجرا باشند. چنانچه در اجرای مستندات با عدم انطباقها و شکافهایی مواجه شدیم بایستی نسبت به بهینه سازی آنها اقدام کرد.

دریافت ایزو ISO – ممیزی داخلی

جهت اخذ دریافت ایزو ISO – ممیزی داخلی امری واجب و بدیهی است. ممیزی داخلی در واقع همان لفظ بازرسی و داخلی است. ممیزی داخلی نه تنها یک فرایند را الزامی برای ایزو هست بلکه یکی از ابزارهای مهم و اساسی در پایش سطح پیاده سازی سیستم است.

فرایند ممیزی داخلی مانند یک خط کش میزان اثر بخشی سیستم را تعیین می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید روش اجرایی ممیزی داخلی را مطالعه نمایید.

روش اجرایی ممیزی داخلی
روش اجرایی ممیزی داخلی به منظور حصول اطمينان از انطباق فعاليت هاي موثر بر كيفيت، ایمنی ، بهداشت و محیط زیست و نتايج مربوطه آنها تدوین گردید

اخذ گواهینامه ایزو – رفع عدم انطباقها

مرحله بعدی در اخذ گواهینامه ایزو – رفع عدم انطباقها می باشد. در ممیزی داخلی قطعاً با یک سری عدم انطباقهای ماینر یا ماژور (مینور و ماژور) مواجه می شویم. لذا بایستی برای هر عدم انطباق یک اقدام اصلاحی تعریف کنیم.

اخذ گواهینامه ایزو مستلزم اجرای این اقدامات اصلاحی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام اقدامات اصلاحی عدم انطباقها می توانید روش اجرایی مدیریت اقدامات اصلاحی ار مطالعه بفرمایید.

اخذ گواهینامه ISO – ممیزی ثبت و صدور ISO

آخرین مرحله اخذ گواهینامه ISO – ممیزی ثبت و صدور ISO است. مراجع صادر کننده ISO پس از انجام ممیزی اقدام به ثبت و صدور گواهینامه ایزو می کنند.

ممیزی ثبت و صدور ISO معمولاً در دو مرحله انجام می گردد. لیست مراجع صادر کننده ایزو در ایران زیاد هستند. جهت شناخت بهتر در مورد CB های صادر کننده ایزو بایستی در مورد آنها تحقیق کنید. همچنین می توانید مقاله تخصصی لیست شرکت های صادر کننده ایزو را مطالعه نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو – نظم سازمانی

هدف اصلی از اخذ گواهینامه ایزو – نظم سازمانی بهبود کسب و کار است. همواره در جوامع بشری وقتی یک کسب و کار ایجاد می گردد، در مرحله بعدی موضوع توسعه آن مطرح میگردد. شرکت و سازمانهای دولتی و خصوصی همواره بدنبال ایجاد و توسعه نظم سازمانی هستند. نظم سازمانی حلقه مفقوده شرکتهای بی سر و سامان است.

از اینرو اخذ گواهینامه ایزو می تواند منجر به ایجاد نظم سازمانی گردد. نظم سازمانی یعنی اینکه هر تارها با یک نظم خاص و سیستماتیک در حال اجرا باشند. بهره وری، سودآوری و نظم سازمانی حاصل طراحی و پیاده سازی یک سیستم مدیریت کیفیت است. سازمانهایی که بطور واقعی سیستم مدیریت کیفیت را پیاده سازی کنند یک گام نسبت به رقبا جلوتر هستند.

اخذ گواهینامه ایزو جهت ایجاد یک نظم سازمانی تنها با پیاده سازی واقعی میسر می گردد. همانطور که قبلاً گفتیم این کار را توسط یک مشاور حرفه ای انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاور ایزو مقاله تخصصی مشاوره سیستمهای مدیریتی را بطور کامل بخوانید.

دریافت و اخذ گواهینامه ایزو بدون اینکه در ساختار سازمانی تحول مثبتی ایجاد نکند، عملاً و صرفا یک برگه محسوب می گردد. لذا شایسته است که قبل از اخذ یک برگه ISO، ابتدا سیستم مدیریت کیفیت را در مجموعه خود مستقر نمایید. از خدمات مرکز سیستم کاران به شماره 79165-021 در این خصوص استفاده نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو – شرایط و مراحل

اخذ و دریافت گواهینامه ایزو – شرایط و مراحل خاص خود را دارد. برخی مراجع و CB ها کار را برای متقاضیان ایزو سخت می کنند. برخی مراجع دیگر اصلاً سخت گیری نمی کنند. اما چرا اینگونه است که سطح بوروکراسی و سخت گیری این نمادها با هم فرق دارد. دلایل این پیچیدگی ما می تواند شامل موارد زیر باشد.

1- سطح اعتبار CB صادر کننده ایزو ISO

2- میزان توقع متقاضی ISO که دارد.

3- درصد سوی که CB برای خودش در نظر می گیرد.

4- کلاس گذاشتن و تشریفات بدون دلیل و اضافی

5- پولدار بودن یا بی پولی شرکت متقاضی

اما دریافت گواهینامه ISO از طریق سیستم کاران با راحتترین و سریعترین و ارزان ترین روش ممکن در حال اجراست. جهت ثبت سفارش با شماره 79165-021 تماس بگیرید.

اخذ گواهینامه ایزو – تکمیل فرم درخواست ایزو

جهت اخذ گواهینامه ایزو- تکمیل فرم درخواست ایزو الزامیست. متقاضیان محترم می توانند فرم درخواست گواهینامه ایزو ISO را دانلو نمایند. پس از تکمیل فرم جهت بررسی اولیه به مرکز ارسال نمایید. راه حل ارسال فرم درخواست ISO به مرکز سیستم کاران از طریق موارد زیر است.

تلگرام به شماره 09198386295

واتساپ به شماره 09198386295

ایتا به شماره 09198386295

ایمیل به آدرس info@systemkaran.org

پس از دریافت فرم، کارشناسان مرکز مفاد درخواست را بررسی می کنند. چنانچه نیاز به اصلاحاتی باشد، نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد. در فرم درخواست ایزو توجه به سه مورد خیلی اهمیت دارد.

نام شرکت

آدرس شرکت

زمینه فعالیت

اخذ گواهینامه ISO ایزو – مستندسازی

مستندسازی یا Documentation یک فرایند کارآمد جهت مدیریت مدارک سوابق در حال  گردشی یک سیستم مدیریتی است. یک کارشناس مستندسازی بایستی مهارت تدوین فرایندها بر روی کاغذ را دارا باشد.

دوره آموزشی مستندسازی ISO نیز بعنوان یکی از دوره های آموزشی همواره مطرح بود. اخذ گواهینامه ISO ایزو – مستندسازی رابطه یک به یک و مستقیمی با هم دارند.

مستندسازی فرایندهای ISO باعث می گردد تا اشتباهات فردی حذف گردند. همچنین باعث ایجاد یک نظم سازمانی و وحدت رویه میشود.

تمام پرسنل مطابق با مستندات بصورت یکپارچه و یکدست کار خود را انجام می دهند. تک روی ها و سلیقه های شخصی حذف می گردند. جهت بازدید از نمونه مستندسازی می توانید بر روی منوی دانلود رایگان مستندات ایزو کلیک نمایید. در این صفحه نمونه های زیادی از انواع مستندات قابل مشاهده و دانلود رایگان است.

مستندات ایزو ، گواهینامه ایزو
مستندات ایزو ، گواهینامه ایزو از الزامات مهم در خصوص اخذ گواهی ایزو هست.

اخذ گواهینامه ایزو ISO – ممیزی صدور گواهینامه

ممیزی صدور گواهینامه، فرایندی است که توسط CB انجام می گردد. در این فرایند موسسه ثبت و صدور گواهینامه ISO تمامی فرایندهای الزامی و تخصصی شرکت متقاضی را ممیزی می کند. اخذ گواهینامه ایزو ISO – ممیزی صدور گواهینامه هر دو در کنار هم معنا دارند.

دریافت گواهینامه ایزو ISO بدون ممیزی خیلی خواهان دارد. اخذ مدرک ایزو بدون ممیزی از نظر مشتری وجود دارد. اما در واقع ممیزی صدور گواهینامه ایزو در حال اجراست. در حالیکه خود متقاضی شاید متوجه انجام این فرایند نشود.

اخذ گواهینامه ISO ایزو بدون ممیزی یا بدون بازرسی را ابتدا کاملاً برای خود شفاف کنید. پس برای دریافت گواهی نامه ایزو بدون بازرسی یا همان بدون ممیزی اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر حتماً با کارشناسان مرکز سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 تماس حاصل نمایید.

دریافت گواهی نامه ایزو ISO ثبت و صدور

در نهایت برای دریافت گواهی نامه ایزو ISO – ثبت و صدور انجام می گردد. ثبت و صدور گواهینامه ایزو آخرین مرحله چرخه دریافت گواهینامه ایزو می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به روی مقاله تخصصی اخذ ایزو : مراحل ، شرایط ، مدارک و نحوه اخذ گواهینامه ایزو کلیک نمایید.

با مرکز سیستم کاران به راحت ترین روش گواهینامه های  بین المللی ایزو ISO و CB و IMI و HSE بگیرید. همچنین این مرکز می تواند برای مجموعه شما دوره های آموزشی رایگان ترتیب دهد.

اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری را از طریق ما تجربه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اخذ مدرک ایزو بصورت فوری و ارزان بر روی مقاله تخصصی اخذ فوری و ارزان گواهینامه ایزو کلیک نمایید. سازمان مرکز سیستم کاران با شماره تماس 79165-021 در خدمت متقاضیان محترم می باشد. قبل از هر اقدامی از وضعیت اعتباری و حقوق مرجع صادر کننده ایزو خود مطمئن شوید.

گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام
اخذ گواهینامه ایزو ISO معتبر و قابل استعلام در کمترین زمان و پایین ترین قیمت

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo