از کجا گواهینامه ایزو ارزان بگیرم؟

از کجا گواهینامه ایزو ارزان بگیرم؟
4.9/5 - (4316 امتیاز)

 از کجا گواهینامه ایزو ارزان بگیرم؟

از کجا گواهینامه ایزو ارزان بگیرم؟
اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری از چه مراکزی امکانپذیرست؟
چگونه می توان یک گواهینامه ایز. معتبر و مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران گرفت؟
چطور میشه گواهینامه ایزو ISO از مراجع صادر کننده خارجی گرفت؟
گواهی نامه ISO ایزو با اعتبار IAF چیست؟
گواهینامه ایزو را در چه مدت زمانی میشه گرفت؟
گواهینامه ایزو ارزان و فوری را چگونه می توان گرفت؟
نحوه تمدید سالانه گواهینامه ایزو چگونه است و با چه هزینه انجام می گردد؟

و خیلی سئوالات دیگر که اکثر افراد بئنبال جوابهای آن هستند.

روش‌ اخذ ارزان گواهی ایزو

کلمات ارزان و رایگان یکی از محبوب ترین عباراتی هست که کلیه مصرف کنندگان و مشتریان از شنیدن آن خوشحال میشوند. در بحث اخذ و دریافت گواهینامه‌های ایزو نیز مشتریان به دنبال گرفتن گواهینامه‌هایی هستند که برایشان ارزان و یا حتی رایگان صادر شود.

اکثر افراد و درخواست کنندگان لیست ایزوها که با مراکز مشاوره ایزو تماس برقرار می‌کنند از همان ابتدا موضوع هزینه و قیمت برایشان بسیار مهم می‌باشد. آنها مطرح می‌کنند که گواهی ایزو با قیمت ارزان میخواهند. چرا که امروزه اوضاع اقتصادی نابسامانی که در تمام ارگان‌ها و شرکتها ایجاد شده مشکلات زیادی را بار آورده است. البته ناگفته نماند این خواسته و تقاضای مشتریان اخذ انواع گواهینامه‌های ایزو بسیار معقول و به جا می‌باشد.

اخذ گواهینامه ایزو سیستم کاران

به همین جهت مرکز سیستم کاران بعنوان یک مرکز معتبر با خصلت ویژه مشتری مداری در صدد برآورده سازی کلیه نیازهای متقاضیان گواهینامه‌های ایزو است. این مرکز با مراجع صدور گواهینامه ایزو متعددی ارتباط گرفته و برای مشتریان گواهینامه‌های ایزو را صادر می‌کند. البته ارزان تمام شدن دریافت گواهینامه ایزو به غیر از سطح اعتبار مرجع صادر کننده به انصاف و وجدان مشاوره ایزو نیز مرتبط می‌شود.

جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکتهای صادر کننده ISO بر روی مقاله لیست شرکت های صادر کننده ایزو کلیک نمایید.

مشاوره ایزو رایگان – سیستم کاران

بارها و بارها شنیده ایم که برخی مراکز مشاوره ایزو از ناآگاهی، اعتماد مشتریان و متقاضیان گواهینامه ایزو سو استفاده می کنند. آنها در ازای طراحی مستندات و مشاوره‌های طراحی اجرا و پیاده سازی استانداردهای ایزو مبالغ بسیار سنگینی را درخواست و دریافت می کنند.

سازمان بزرگ سیستم کاران به علم و آگاهی و تخصص و تجربه مشاوران و کارشناسانش مفتخرست. همچنین و از همه مهمتر به تدبیر و درایت مدیریت مجموعه  (آقای مهندس مجید کریمی علویجه – پدر علم ایزو در ایران) که خدمات بسیار زیادی را به صورت کاملاً رایگان به مشتریان و متقاضیان انواع گواهینامه های ایزو ارائه میدهد.

مستندات ایزو رایگان – سیستم کاران

من باب مثال مرکز سیستم کاران کلیه مستندات مرتبط با انواع استانداردهای ایزو را توسط متخصصان و کارشناسان خبره تهیه و تنظیم نمود. مستندات در یک پکیج کامل با فرمت WORD بصورت رایگان در اختیار تمامی کاربران و متقاضیان انواع گواهینامه ایزو قرار داده خواهد شد. دانلود رایگان مستندات ایزو از طریق سایت اصلی سیستم کاران نیز به راحتی ممکنست.

همچنین کلیه مشاوره‌ ها از صفر تا صد صدور گواهینامه ایزو را به صورت رایگان به مشتریان محترم ارایه میگردد.

قسمت دیگر ارزانی گواهینامه ایزو که مربوط به مراکز مشاوره ایزو نمی‌شود انتخاب مرجع صدور گواهینامه ایزو می‌باشد. در این مطلب اطلاعات لازم در مورد انواع مراجع صدور گواهینامه ایزو ارائه می‌شود.

البته از قدیم می گویند که در هر ارزانی و هر گرانی حکمتی نیز وجود دارد. حکمت این موضوع را مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره سیستم کاران خدمت شما ارائه می‌دهند. ابتدا باید مشخص شود سازمان‌ها و چه شرکتهایی می‌توانند تقاضای گواهینامه ایزو ارزان را داشته باشند؟ چرا که یکسری از سازمان‌ها و مجموعه‌ها نمی توانند با اخذ گواهینامه ایزو ارزان به اهداف و چشم اندازهای خود دست پیدا کنند.

کاربرد گواهینامه‌های ایزو ارزان

کاربرد گواهینامه های ISO برای شرکتها متفاوت هست. تعدادی از این کاربردها به شرح زیر هست:
اخذ گواهینامه ایزو بابت حضور در مناقصات خصوصی و دولتی

دریافت مدارک ایزو برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و سازمان‌ها و شرکت‌های نوپا و جوانی که تازه تاسیس شده اند و برای اولین بار قصد گرفتن گواهینامه ایزو را دارند.

گرفتن گواهینامه ISO برای انجام تبلیغات و برندسازی در سطح داخلی کشور و بازاریابی

از جمله کاربرد هایی هستندکه میتوان برای آنها از گواهینامه های ایزو ارزان استفاده نمود.

گواهینامه‌های ایزو – دلایل ارزانی

ابتدا باید یک سری مفاهیم را بدانیم که بتونیم دلایل قیمتهای متفاوت صادر کنندگان ایزو را متوجه بشیم. برای همین در زیر اصطلاحات مهم را توضیح مختصری میدیم.

ISO مخفف International Organisation for Standardiztion سازمان بین‌المللی استاندارد می باشد.
IAF مخفف International Accreditation Forum انجمن اعتبار دهندگان بین المللی هست.
AB مخفف Accerdiation Body مراکز اعتبار دهنده به مراجع صدور گواهینامه ایزو هست.
CB مخفف Certification Body مراجع صدور گواهینامه ایزو هست.

سازمان ایزو ISO و انجمن اعتبار دهندگان بین المللی IAF و مراکز اعتبار دهنده و مراجع صدور گواهینامه ایزو از جمله سازمانهایی هستند که در هزینه صدور گواهینامه‌های ایزو مهم هستند. سطح اعتبار گواهینامه‌های ایزو مهمترین اصل در ارزان و گران تمام شدن مدارک ایزو می باشد.

سازمان جهانی ایزو

نهاد سازمان جهانی ایزو ISO بعنوان سازمان بین‌المللی استاندارد در رأس همه امور قرار دارد. سازمان ایزو وظیفه تهیه و تدوین انواع استانداردهای مورد نیاز جامعه بشریت را در تمام مشاغل و حرفه‌ها بر عهده دارد.

 سازمان جهانی ISO وظیفه اعتبار‌دهی و نظارت بر‌ نمایندگان و مراکز اعتبار دهنده یعنی AB ها را بر عهده انجمن بزرگ و رسمی IAF می گذارد. وظیفه اعتباردهی به مراجع صدور گواهینامه ایزو را بر عهده AB ها می نهد. در نهایت وظیفه صدور گواهینامه‌های ایزو را برعهده مراجع صدور گواهینامه ایزو یعنی CB ها می گذارد.

البته AB ها نیز در دو دسته دولتی ( رسمی ) و خصوصی ( غیر رسمی ) فعالیت می‌کنند. بنابراین مراجع صدور گواهینامه ایزو به دو صورت کار صدور گواهینامه ایزو را انجام می‌دهند. شکل اول CB هایی که تحت نظارت و بازرسی نهاد AB رسمی عضو انجمن IAF فعالیت می‌کنند و گواهینامه‌های ایزو را کاملا معتبر و رسمی صادر می‌کنند. کلیه قوانین و دستورالعمل‌های سازمان ISO را انجام می‌دهند.

شکل دوم CB هایی که تحت نظارت و بازرسی نهاد AB غیررسمی بدون عضویت IAF فعالیت میکنند. آنها گواهینامه‌های ایزو را با اعتبار خودشان صادر می‌کنند و ملزم به اجرای قوانین و دستورالعمل‌های انجمن IAF نیستند.

تفاوت دو مرجع صدور گواهینامه ایزو IAF و غیر IAF

مراجع صدور ایزو IAF دار ملزم به طراحی و اجرای مستندات و پیاده سازی واقعی استانداردهای ایزو و انجام ممیزی نهایی توسط کارشناس مرجع صدور گواهینامه ایزو هستند. بنابراین زمان و هزینه بیشتری را لازم دارند.

مراجع صدور گواهینامه ایزو غیر IAF ملزم به طراحی و اجرای مستندات و پیاده سازی استانداردهای ایزو و انجام ممیزی نهایی نیستند. بنابراین زمان و هزینه بسیار کمتری را لازم دارند. بهمین خاطر است که هر ارزانی حکمتی دارد.

به طور قطع هر سازمان و شرکتی با گرفتن گواهینامه ایزو از مراجع خصوصی نمی‌تواند در زمینه صادرات و ورود به بازارهای جهانی موفق شود. البته اخذ ارزان و فوری گواهینامه ایزو فواید بسیار زیادی دارد.

فواید اخذ ارزان و فوری گواهینامه ایزو

دریافت گواهی نامه ایزو ارزان و فوری بدلیل از دست ندادن مناقصات

اخذ گواهینامه ISO فوری و ارزان بابت جلب اعتماد کارفرمایان

گرفتن مدارک ایزو فوری و ارزان جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان در بازارهای داخلی

دریافت گواهینامه ISO فوری و ارزان بدلیل کم شدن هزینه‌ها و صرفه جویی در هزینه‌های سازمان

و بسیاری محسنات دیگر از فواید کلی اخذ گواهینامه ایزو ارزان می‌باشند.

صفر تا صد اخذ و دریافت گواهینامه ایزو ارزان

مراحل اخذ گواهینامه ایزو را میتوان اینگونه تعریف کرد.

اعلام درخواست گواهینامه ایزو ISO

اولین مرحله از مراحل گواهینامه ایزو اعلام درخواست گواهینامه ایزو بصورت کتبی هست. سپس سازمان ملزم به آماده سازی مدارک مورد نیاز می‌باشد.

ارسال و تکمیل و باز ارسال فرم درخواست گواهینامه ایزو

متقاضی با ارتباط گرفتن با مرکز سیستم کاران به شماره 79165-021 می‌تواند فرم ثبت نام گواهینامه ایزو را درخواست نماید. بعد از آن آماده سازی مدارک مورد نیاز جهت گرفتن گواهینامه ایزو را انجام دهد. لازم به یادآوریست که مدارک ایزو ارایه شده توسط مرکز کاملا رایگان هست.

فرم ثبت نام گواهینامه ایزو همان فرم تقاضای گواهینامه یا گواهینامه‌های ایزو می‌باشد. مرکز سیستم کاران لینک دسترسی به فرم درخواست گواهینامه ایزو ISO ، گواهی ISO را در تمام صفحات رسمی سایت‌هایش قرار داده است. حتی متقاضیان می‌توانند بصورت حضوری فرم درخواست گواهینامه ایزو را دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

دانلود فرم درخواست ایزو
گواهینامه ایزو یکی از انواع گواهینامه های مهم جهت مناقصات ، رقابت ، تبلیغات ، صادرات و مطرح شدن در بازارهای جهانی هست

تهیه نمونه مستندات ایزو دانلود رایگان مستندات ایزو ISO

تهیه نمونه مستندات ISO ایزو مرتبط با هریک از انواع گواهینامه‌های ایزو نیز مدرک مورد نیاز دیگری می‌باشد.

فرم ثبت نام گواهینامه ایزو چیست؟
مدرک مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه ایزو چه نام دارد؟
چه مدارکی برای دریافت مدرک ایزو لازم است؟
فرم ثبت نام گواهینامه ایزو را چگونه بگیرم؟
نمونه مستندات گواهینامه ایزو را چگونه تهیه کنم؟
چه مراکزی کار مستند نویسی استانداردهای ایزو را انجام می‌دهند؟
نمونه مستندات گواهینامه ایزو را از کجا بگیرم؟
مستندات گواهینامه‌های ایزو را چگونه تهیه کنیم؟
مستندات ایزو را چه کسی می‌نویسد؟

مرکز مشاوره سیستم کاران کلیه مستندات مربوط به تمام مشاغل و اصناف را توسط کارشناسان خبره مرکز سیستم کاران آماده دارد. دانلود رایگان تمامی مستندات ایزو در فرمت Word در سایت بصورت رایگان با دسترسی آسان در اختیار متقاضیان قرار دارد. همچنین دانلود رایگان فرمهای ایزو ISO نیز از طریق همین سایت به راحتی انجام می گردد.

انواع مستندات گواهینامه های ایزو

مستندات گواهینامه‌های ایزو شامل دو بخش عمومی و تخصصی می‌شوند.

مستندات عمومی در تمام مشاغل بکار میرود و بصورت کلی شامل حال فرآیندها می‌شوند. خصوصی که هر سازمان و مجموعه‌ای متناسب با فرآیندها و عملکردهای تخصصی، قوانین و دستورالعمل‌های ایزو را مطابق با متن استاندارد‌های تخصصی ایزو طراحی و آن‌ها را اجرا می‌نماید.

مشخص نمودن اهداف سازمان در دریافت گواهینامه ایزو نقش بسیار موثری را ایفا می‌کنند. چون اهداف یک سازمان است که مشخص می‌کند سازمان متقاضی مراجع رسمی و بین المللی یا مراجع خصوصی و غیر رسمی را انتخاب نماید. برای اخذ گواهینامه ایزو ارزان یک مرجع صدور گواهینامه ایزو با اعتبار داخلی را باید انتخاب کنید. در مرحله بعدی انتخاب نوع گواهینامه ایزو مهم می‌باشد.

استانداردها و الزامات سازمان ایزو ISO

استاندارد‌ها و الزامات مدون از سوی سازمان ایزو شامل سیستم‌های مدیریتی، محصولات و خدمات می‌شود.

انواع سیستمهای مدیریتی ایزو به سیستم‌های مدیریتی در دو حوزه سیستم‌های مدیریتی عمومی و سیستم‌های تخصصی تقسیم می‌شوند.

پرکاربردترین استانداردهای سیستم مدیریتی ایزو

گواهینامه ایزو 9001 ( گواهینامه ISO9001 ) با نام گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مهمترین و عمومی ترین نوع گواهی ایزو هست.

ایزو ۱۴۰۰۱ با نام گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی یکی دیگر از عمومی ترین انواع گواهینامه های ایزو می باشد.

گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ با نام گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی نیز از دیگر انواع استاندارد های عمومی هستند.

با این تعاریف ایزو 9001 و ایزو 14001 و ایزو 45001 مهم‌ترین و پر مصرف‌ترین استانداردها و گواهینامه‌های مدون در حوزه سیستم‌های مدیریتی از طرف سازمان ایزو می‌باشند.

IMS سیستم مدیریت یکپارچه چیست؟

مزایا و فواید سه گواهی ISO 9001 و ISO 14001 و ISO 45001 بقدری طیف گسترده و وسیعی دارد که از اخذ همزمان سه گواهی فوق یک سیستم مدیریت یکپارچه ایجاد می‌شود. نام سیستم مدیریت یکپارچه را اصطلاحا IMS می‌گویند. برخی از مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو جهت ایجاد یک سیستم مدیریت یکپارچه گواهی نامه IMS را صادر می‌کنند.

بعضی از متقاضیان و کاربران بخاطر یک تصور غلط فکر می‌کنند گواهینامه IMS استانداردی تدوین شده از سوی سازمان ایزو است. متأسفانه برخی سودجویان و کلاهبرداران هزینه زیادی در قبال صدور مدرک دریافت می‌کنند.

مرکز سیستم کاران گواهینامه IMS را به صورت رایگان در قبال اخذ همزمان سه گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی اعطا می‌نماید.

متقاضی گواهینامه ایزو ارزان بعد از انتخاب نوع مناسب گواهینامه ایزو می‌تواند بصورت اختیاری مستندات رایگانی‌ که از طرف مرکز سیستم کاران دریافت می کند را در سطح مجموعه‌اش طراحی و اجرا نماید. در نهایت باز هم بصورت اختیاری توسط کارشناس داخلی مجموعه ممیزی و بازرسی کار را بررسی نمایید. سیستم کاران بدون هیچ اتلاف وقت و صرف هزینه بالا گواهینامه ایزو را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

آیا گواهینامه ایزو بااعتبار داخلی ارزان قابلیت ریجستری دارد؟

از کجا گواهینامه ایزو ارزان بگیرم؟

چه مراجعی ایزو معتبر و ارزان صادر میکنند؟

گواهی نامه ایزو چه از مراجع بین المللی و رسمی ( IAF ) و چه از مراجع خصوصی و داخلی ( غیر IAF ) صادر شود قابلیت ریجستری دارد. ریجستری اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو از مراجع بین المللی به سازمان IAF ختم می‌شود. ریجستری گواهینامه ایزو از مراجع غیر IAF فقط تا نهاد اعتبار دهنده یعنی AB دنبال می‌گردد.

البته یکسری گواهینامه‌ها و مدارک ایزو هستند که تحت اعتبار هیچ مرکز و ارگانی نیستند. این نوع گواهی نامه های ایزو بصورت غیر رسمی و بدون اعتبار گواهینامه‌های جعلی و فتوشاپی به سازمانها ارائه می‌ گردند. متقاضیان و مشتریان انواع گواهینامه‌های ایزو بدین نکته توجه داشته باشند که تنها نهاد رسمی و قانونی که زیر نظر سازمان ISO فعالیت میکند انجمن IAF است.

اگر گواهینامه‌‌ای با اعتبار نهادی مثل ASCB دیدند یا دریافت کردند، بدانند ASCB یک سایت نامرتبط با IAF می‌باشد. برند ASCB مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران نیز نیست. قطع به یقین تمام مراجع تحت امرش که با سوء استفاده از بکار گیری نام IAF اقدام به صدور می کنند، نیز جعلی و دروغین می‌باشند.

استعلام گواهینامه را بطور کامل یاد بگیرید. چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگه استعلام گیری دارید مقاله نحوه استعلام گواهینامه ایزو کلیک نمایید.

روش صدور گواهینامه ISO سریع
روش صدور گواهینامه ISO سریع چطور و چگونه هست؟ آیا اصلا امکان صدور گواهینامه ایزو فوری وجود دارد.

روش صدور گواهینامه ISO سریع

صدور گواهینامه ISO نیازمند پیاده سازی مستندات میباشد. این امر مستلزم صرف هزینه و زمان کافی میباشد. بسیاری از شرکتها و سازمانها زمان کافی بابت اجرای الزامات گواهی ایزو را ندارند.

برای مثال پیمانکاران درصدد ورود به مناقصه می بایست گواهینامه ISO را در کارنامه خود داشته باشند. چنانچه عجله دارند و بخواهند به اجرای کامل مصوبات ایزو بپردازند، بطور حتم به مناقصه نمی رسند. بنابراین یا باید از مناقصه صرف نظر کنند و یا گواهینامه ISO سریع را بدست آورند. اما چگونه میتوان این مشکل را حل کرد و روش صدور گواهینامه ISO سریع چطور و چگونه هست؟

در ادامه در خصوص همین مسئله اطلاعاتی را قرار داده ایم تا متقاضیان را راهنمایی کند.

انتخاب نوع گواهینامه ایزو

قبل از هر چیز باید نوع گواهینامه ISO را متناسب فعالیت خود انتخاب کرد. ایزو انواع مختلفی دارد. برخی از انواع ایزو عمومی بوده و در همه زمینه ها قابل استفاده هستند. این نوع گواهینامه ایزو پایه محسوب میشوند.

دسته دیگر انواع ایزوهای تخصصی هستند که تنها در یک زمینه خاص قابل استفاده میباشند. برای دستیابی بعضی از این ایزو ها باید پیش نیاز آنها که گواهی نامه های عمومی هستند را دریافت کرد. انواع ایزو عمومی کاربرد زیادی دارند. شرکتهایی که برای تبلیغات و برند سازی از انواع گواهینامه ISO استفاده میکنند، سراغ نوع ایزو ها می آیند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم جهت تاکید دوباره به دلیل اهمیت استاندارد های مهم و کاربردی، استانداردهای زیر برای تمامی سازمانها به نوعی الزام می باشد.

استانداردهای ایزو ISO پر تقاضا

ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت از انواع ایزو عمومی و اصلی محسوب میشود. استاندارد گواهی ایزو 9001 موجب افزایش کیفیت کالاها و خدمات میشود.

ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی یکی دیگر از ایزوهای پر کاربرد محسوب میشود. مصوبات گواهی ایزو برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست پی ریزی می گردد. اجرای کامل گواهینامه ISO 14001 سبب پیشگیری از عوارض و آلودگیهای زیست محیطی میگردد.

ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی وبهداشت نیز جزء ایزو عمومی بشمار می آید. استاندارد های ایزو 45001 موجب بالا رفتن ایمنی و سلامتی افراد و محیط شغلی میشود. همین مسئله باعث انگیزه بیشتر کارکنان می گردد.

گواهی HSE سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست نیز از دیگر گواهی نامه های عمومی بشمار می آید. همانطور که از نامش مشخص هست گواهینامه HSE-MS الزامات مشترک بسیاری با ایزو 14001 و ایزو 45001 بوجود دارد.

گواهی IMS سیستم مدیریت یکپارچه نیز از دیگر گواهی نامه های عمومی بشمار می آید. برخی شرکتها برای ثمر بخشی اجرای استاندارد ها ، ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو 14001 و ایزو 45001 را بطور همزمان پیاده سازی مینمایند. از طراحی و پیاده سازی این سه استاندارد یک گواهی به دست میاید که به آن گواهی IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) میگویند.

مراجع ثبت و صدور ایزو

تعداد زیادی مراجع صادر کننده ایزو در کشور ما وجود دارند اما همه آنها نمیتوانند به صدور گواهینامه ISO سریع اقدام کنند.

سازمان ایزو نمایندگان خود را در کشورهای دیگر از طریق انجمن IAF عضو فعال سازمان ایزو معرفی میکند. این نمایندگان به AB معروف هستند. AB ها مسئول تعیین سطح اعتبار CB ها میباشند که همان مراجع صادر کننده گواهینامه ISO میباشند.

CB گواهی ایزو را در صورتی ارائه میدهندکه از اجرای کامل استاندارد هایش اطمینان حاصل کنند. اجرای کامل مستندات نیز به طور حتم مشمول صرف زمان کافی میباشد. در نتیجه این مراکز نمیتوانند گواهینامه ISO سریع صادر کنند.

به همین دلیل مراجعی که زیر نظر انجمن IAF نمیباشند، می توانند جهت اخذ گواهینامه ایزو سریع وارد عمل شوند. در حقیقت مدرک ارائه شده توسط این دست مراجع اعنبار بالایی ندارد و در برخی فعالیتها مانند صادرات مورد قبول نیست. اما میتوان در صورت نیاز این ایزو ها را به گواهینامه های معتبر IAF تبدیل کرد که البته صرف هزینه های خود را میطلبد.

پیاده سازی استانداردهای ایزو

روش صدور نوع ایزو بدین صورت هست که متقاضی شرایط مناسب جهت اجرای الزامات ISO را فراهم مینماید و شروع پیاده سازی آنها می نماید. مراکز مشاوره از جمله سایت WWW.021-79165.IR در این زمینه کمک فراوانی به متقاضیان میتواند انجام دهد. این مراکز با ارائه سی دی محتویات مستندات ایزو به صورت آماده با استفاده از تجربیاتشان را در اختیار متقاضی قرار میدهند تا انجام پیاده سازی بسیار ساده تر شود.

سپس مرجع صادر کننده را مطلع می کنند تا اینکه ممیزی را انجام دهند. در نهایت گواهینامه ISO صادر میگردد. روش دیگر برای اخذ گواهی ایزو در سریعترین زمان ممکن، قرار داد با مرکز مشاوره و واگذاری تمامی مراحل اجرایش به مرکز میباشد.

در این گونه موارد بدلیل کمبود زمان و نیاز فوری اخذ گواهی، افراد سودجو با دریافت هزینه های بالا متقاضیان را به مشکل می اندازند. در صورتی که این مدل ایزو ها به خاطر سطح پایین اعتبار آنها هزینه پایین تری خواهند داشت. بعضی کلاهبرداران نیز از موقعیت استفاده کرده و گواهینامه های کاملا تقلبی وجعلی راکه هیچ سندیتی ندارند در قبال گاها دریافت هزینه های زیاد، در اختیار متقاضیان قرار میدهند.

ایزو فوری و ارزان از کجا بگیرم؟
ایزو فوری و ارزان از کجا بگیرم؟ 79165 – 021 دریافت گواهینامه ایزو فوری و ارزان و معتبر از طریق مراجع معتبر ملی و بین المللی با سیستم کاران

ایزو فوری و ارزان از کجا بگیرم؟

ایزو فوری و ارزان از کجا بگیرم؟ این سوال بیشتر مدیران مجموعه ها و شرکتهاست. آنها وقتی میخواهند متناسب با شرایط و هدف خود نسبت به اخذ گواهینامه ایزو اقدام کنند، دو مبجث وقت و هزینه برای دریافت گواهینامه ایزو برایشان بسیار اهمیت دارد.

ابتدا باید مراجع صدور ایزو را بشناسیم. سپس با شناخت مراجع ، انتخابی درست در این زمینه داشته باشیم. گواهی ایزو توسط یک سازمان بین المللی بنام سازمان بین المللی استاندارد با نام کامل international standard organization بطور مخفف ISO تهیه و تدوین می گردند.

وظیفه سازمان ایزو

وظایف سازمان ایزو در حیطه های متفاوتی است. مهمترین وظیفه سازمان ایزو تعیین و تدوین سری قوانین و پروتکل هایی برای بهتر شدن و یک مجموعه و یکسان سازی قوانین تدوین شده در سراسر دنیاست. قطعا اگر مدیر مجموعه بدنبال بهتر شدن مجموعه خود باشد این استانداردها را بطور کامل اجرا می کند. تاثیر بسزای ان را در مجموعه خواهد دید. ایزو مجموعه را در مسیر رشد و تلقی قرار میدهد.

مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو

گواهی ایزو توسط مراکزی صادر میگردد که به اختصار CB نام دارد. نام کامل آنCERTIFICATTION BODY  به معنی موسسه صادر کننده گواهی ایزو هست. مراکز مشاوره و صدور گواهی ایزو یکی از اعضای مهم CBها در ایران هستند.

CBها در جهان زیر نظر یک سری موسسه فعالیت میکنند که به نوعی زیر مجموعه انها به حساب می آیند. به این موسسات به اختصار AB گفته میشود که مراجع بالاتر و اعتبار دهنده CB ها هستند. AB با نام کامل ACCREDITY BODY به معنی موسسه اعتبار دهنده است. هر کشور AB مجزا و مخصوص خود را دارد که همگی زیر مجموعه یک انجمن بین المللی واحد هستند که بر این موسسات نظارت دارند.

انجمن بین المللی با نام اختصاری IAF معروف هستند. نام کامل این انجمن INTERNATIONAL ACCREDITATION FROUM به معنی انجمن اعتبار دهندگان بین المللی است. انجمن IAF برای هر کشور AB مخصوصی با نامهای گوناگونی را تعریف کرده است. با مراجعه به سایت iaf میتوان لیست کامل کشورها بهمراه AB کشورش را مشاهده کرد. در ایران NACI تنها AB تعریف شده انجمن IAF هست.

ازکجا ایزو فوری و ارزان بگیرم؟

از کجا ایزو فوری و ارزان بگیرم؟ در ایران پاسخ بدین سوال میتوان گفت هم بسیار سخت iست وهم بسیار راحت می باشد. سخت از نظر اینکه موسسه و مراجع معتبر صادر کننده گواهی ایزو قابل استعلام هستند و تشخیص انها از موسسات دیگر بسیار سخت است.

آسان از این نظر که در کشور ایران موسسات صدور ایزو زیاد هستند و کارشناسان جهت صدور ایزو فیلتر سختی را تعیین نکرده اند. به همین دلیل میتوان بسیار راحت گواهی نامه ایزو دریافت کرد. خب حالا به بررسی موسسات صدور گواهینامه ایزو در ایران میپردازیم تابتوانیم بفهمیم ازکجا ایزو ارزان و فوری بگیریم.

ابتدا باید این را توضیح داد که به طور کل مدرک صادر شده ایزو دارای اعتبار IAF هست و یا بطور خصوصی و مستقل از طریق مراجع غیر IAF هست.

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو در ایران

موسسات صدور گواهینامه ایزو در ایران نیز به دو دسته تقسیم میشوند. اول دسته موسسات صدور ایزو یا همان CB فعال زیر نظر NACI هست. مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI تنها AB ایرانی عضو انجمن IAF هست. البته تعداد CB های تحت نظر NACI زیاد نیست و شناسایی موسسات زیرنظر NACI راحت هست.

دسته دوم موسسات خصوصی مشاوره و صدور گواهینامه ایزو میباشد. از موسسات خصوصی صدور ایزو نیز میتوان مدرک ایزو با اعتبار IAF و هم مدرک غیر IAF دریافت کرد. البته تمامی مدارک صادر شده باید قابلیت استعلام و رجیستری در سایت را داشته باشند.

گواهینامه ایزو ارزان و فوری از کجا بگیرم؟ – اطلاعات تکمیلی

گواهینامه ایزو ارزان و فوری از کجا بگیرم؟ این سوال یعنی میخواهید بدانید بر اساس نوع و دلیل دریافت ایزو ، وقت و هزینه متناسب با آنرا بسنجید. مراحل و پروسه دریافت ایزو با توجه به زمان و هزینه مورد نظری که برای گواهی ایزو در نظر گرفتید و نوع مرجعی انتخابی آن متفاوتست.

انتخاب درست مرجع میتواند شما را در جهت درست راهنمایی کند. بطورمثال، دریافت گواهی ایزو توسط مراجع IAF پروسه ای حداقل نزدیک به 15 روز تا یکماه بازه زمانی دارد. این زمان درون موسسات خصوصی تا 3 روز کاهش پیدا میکند. کارشناسان نیز با سهولت بیشتری صلاحیت متقاضی گواهی را تایید میکنند. ابتدا باید قبل درخواست ایزو حتما زمان لازم تا وقت اخذ گواهی را سنجید. باید متناسب با زمان و مشورت با یک مرکز مشاوره خوب انتخاب درستی را انجام داد.

از کجا ایزو فوری و ارزان بگیرم؟ قطعا این سوال، سوال ایزو فوری و ارزان معتبرست یا نه را نیز در پی خواهد داشت. همانطور که گفتیم مدرک ایزو باید کاملا قابل استعلام و رهگیری درون سایت باشد. فرقی ندارد چه توسط مراجع عضو IAF صادر شده باشد و چه مراجع غیر IAF ایزو را صادر کنند، حتما باید در سایت مربوطه مرجع صادرکننده قابلیت رهگیری و استعلام داشته باشد.

استعلام درون سایت بوسیله کد رهگیری مندرج در گواهینامه توسط سایت انجام میشود. عنوان سایت جهت استعلام در پایین برگه ایزو درج می گردد.

مراحل اخذ ایزو ارزان
مراحل اخذ ایزو ارزان چگونه است؟چطور ایزو ارزان بگیرم؟ 79165 – 021 اخذ ایزو ارزان و فوری و معتبر از مراجع معتبر صادر کننده ایزو با سیستم کاران

مراحل اخذ ایزو ارزان

مراحل اخذ ایزو ارزان چگونه است؟
چطور ایزو ارزان بگیرم؟

ابتدا بایستی درباره خود واژه ایزو اطلاع و آگاهی داشت. بدانیم که اصلا ایزو چیست؟

ایزو چیست؟

ایزو کلمه ای هست که شاید خیلی از شماها شنیدید، یا علامت آنرا بر روی یکسری محصولات و خدمات دیدید. حتی در تبلیغات تلویزیونی یکی از افتخارات در کارنامه محصول، داشتن ایزو هست. در مجموع میان مردم عامه اسم ایزو یعنی استاندارد بودن و کیفیت بالا و یک دلگرمی بابت اینکه با خیال راحت از محصول استفاده کنیم.

مطمئنا میتوان گفت اکثر افراد اطلاعاتی از طریق مراجع صدور گواهینامه ایزو ندارند. نمیدانند اسم ایزو چاپ شده بر روی محصولات و یا خدمات از چه سطح اعتباری برخوردارست. آیا مرجع صدور گواهینامه ایزو بین المللی هست یا از مراجع خصوصی میباشد.

مرکز مشاوره ما سعی دارد انواع گواهینامه های ایزو را از مراجعی صادر کند که همگی دارای اعتبار باشند. سطح اعتبار گواهینامه ایزو با توجه به نوع برندشان فقط از لحاظ هزینه ای ، قیمتهایشان بالا و پایین می رود.

سازمان ایزو

سازمان ایزو نهاد بین‌ المللی استاندارد جهانی میباشد که تمام سازمانهای استاندارد هر کشوری عضو این مجمع میباشند. داشتن گواهینامه ایزو سندی هست که نشان میدهد مجموعه یا سازمان شما دارای یک سیستم مدیریتی درست و مدون هست و محصولات و خدمات خود را به نحو احسن ارائه میدهد.

مزایای اخذ ایزو

فواید ایزو در جامعه این هست که استانداردهای ایزو که در سطح جهان و بین المللی وضع میشوند میتوانند به قوانین داخلی در زمینه تولیدات، خدمات و بهبود شرایط کمک کنند.

وقتی که تمام جوانب زندگی روزمره انسانها با قوانین سازمان بین المللی استاندارد سازی شود، خدمات و محصولات تحت گواهی ایزو ارائه شود، به مصرف کننده این حس منتقل میشود این محصول قابل اعتمادهست. قطعا محصول دارای گواهی ایزو کیفیت بهتری نسبت به محصولات بدون گواهی ایزو دارد.

سازمان استاندارد جهانی ایزو ISO در محل ژنو سوئیس قرار دارد و وظیفه تهیه و تدوین استاندارد در تمامی حوزه ها را دارد. ایران هم جزء سازمان جهانی استاندارد میباشد. مرکز رسمی ملی تایید صلاحیت ایران یک سازمان دولتی هست و کار اعتبار دهی مراجع صدور گواهینامه ایزو را بر عهده دارد.

مراجع صادر کننده ایزو

همانطور که قبلا اشاره کردیم، مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو ISO را اصطلاحا CB میگویند. تعداد بی شمار زیادی CB در دنیا و ایران در حال فعالیت هستند. اصولاًهر CB بایستی تحت اعتبار یک مرجع اعتبار دهنده فعالیت کند. مراجع اعتبار دهنده CB ها را در اصطلاح AB میگویند.

AB ها به دو دسته تقسیم میشوند. یا AB دولتی و رسمی هستند و یا AB غیردولتی و خصوصی هستند. AB دولتی و رسمی هر کشوری عضو انجمن اعتبار دهندگان بین المللی میباشند که نامش انجمن بین المللی IAF هست. پس نتیجه میگیریم اگر یک CB تحت اعتبار یک AB باعضویت انجمن IAF گواهینامه ایزو صادر کند بالاترین سطح اعتبار را دارد. اگر مرجع صادر کننده ایزو غیر IAF باشد از سطح اعتبار و درجه پایینتری برخوردار هست.

گواهینامه ایزو ارزان قیمت

گواهینامه ایزو ارزان یکی از پرطرفدارترین انواع گواهینامه های ایزو در ایران میباشد. اخذ گواهینامه ایزو ارزان یکی از ابداعات مراکز مشاوره ایزو میباشد تا بتوانند من باب هر سازمانی چه کوچک و بزرگ باهر تعداد پرسنل و فرآیندی گواهینامه ایزو صادرکند.

صدورگواهینامه ایزو ارزان بدین منوال هست. کارشناسان و مشاوران مراکز مشاوره با تجربه مستندات انواع گواهینامه های ایزو را به صورت فنی و تخصصی جمع آوری می کنند. سپس مستندات را در دسترس متقاضیان گواهینامه ایزو قرار می دهند. در نتیجه گواهی ایزو ارزان به خاطر مستندات آماده و با حذف هزینه مشاوره جهت مستندسازی و تهیه مستندات دیگر دور از دسترس و انتظار نیست. شرکتهای متقاضی گواهینامه ایزو میتوانند به راحتی، در کمترین زمان و با کمترین هزینه مدرک ایزو را اخذ کنند.

متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو ارزان

اکثر متقاضیان گواهینامه ایزو ارزان شرکتهای نوپا و جوان هستند. مخصوصا سازمانهایی که اولین بار میخواهند گواهینامه ایزو را بگیرند و اخذ کنند. این شرکتها به دلایل مختلفی دنبال گواهی ایزو ارزان هستند.

گاهی اوقات به علت کمبود بودجه متقاضی ایزو ارزان هستند.

غالبا به خاطر عدم آگاهی و نداشتن علم و دانش در مورد اخذ انواع گواهینامه های ایزو و سطح اعتبارشان به دنبال گواهینامه ایزو ارزان می روند.

گاهی اوقات به دلیل عدم اعتماد به یکسری مراکز مشاوره نمیخواهند زیر بار هزینه های سنگین اخذ گواهینامه ایزو بروند.

این دلایل و بسیاری دلایل دیگر باعث می گردد سازمانها ترجیح دهند، در ابتدای کار گواهینامه های ارزان و فوری را دریافت نمایند.

اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری برای مناقصات

یکسری دیگر از متقاضیان گواهینامه ایزو ارزان شرکتهایی هستند که میخواهند در مناقصات شرکت کنند و فقط اخذ مدرک گواهینامه ایزو برایشان مهم هست. اکثر کارفرمایان محترم بابت آگاه نبودن از سطح اعتبار گواهینامه های در اصطلاح IAF دار و گواهینامه های غیر IAF هر نوع گواهینامه ایزو راقبول دارند. همچنین عدم اطلاع از قوانین ایزو باعث شد متقاضیان و پیمانکاران اجرایی بدنبال اخذ گواهینامه ایزو ارزان باشند.

به دلیل افزایش بهره وری گواهینامه های ایزو ارزان و زیاد شدن مناقصات و شرکت اکثر سازمانها درون مناقصات و همچنین دسترسی راحت و آسان به این گواهینامه ، گواهینامه ایزو ارزان بسیار طرفدار پیدا کرد.

بایستی به این مهم اشاره کرد که گواهینامه HSE برای مناقصات نیز از اهمیت بالایی برخوردارست.

مراحل اخذ ایزو ارزان و فوری از طریق مراجع معتبر صادر کننده ایزو

فواید ایزو ارزان عبارتند از:

صرفه جویی و کم شدن هزینه های مجموعه با توجه به آماده بودن مستندات.

افزایش رضایت مشتریان.

آماده شدن سازمان متقاضی برای برداشتن گامهای بعدی.

آشنایی با استانداردها و مستنداتشان که باعث میشود در مراحل بعدی که سازمان تمایل به کسب اعتبار بالا و جهانی شدن دارد، پیش زمینه ای بابت ایزوها داشته باشد.

برنده شدن در اکثر مناقصات و قدرت نمایی دربین رقیبان.

نهادینه کردن اسم ایزو و رواج درداخل جامعه.

مراحل اخذ گواهی ایزو ارزان به این صورت هست.

در مرحله اول نوع استاندارد و گواهی مورد نیاز مجموعه را انتخاب میکنیم.

سراغ یکی از مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو میرویم که ملزم به رعایت قوانین بین المللی نیستند و سختگیر نباشند.

بعد از ارائه مدارک و پر کردن فرم درخواست و مطالعه مستندات آماده که از طرف مرکز سیستم کاران در فضای مجازی منتشر شده است گواهینامه ایزو بصورت ارزان و مناسب برایتان صادر میگردد.

اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری
اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری و معتبر در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه از طریق مراجع معتبر موردتوجه اکثر صاحبان انواع مشاغل می‌باشد..

اخذ گواهی نامه ایزو ارزان و فوری

دریافت گواهی نامه ایزو ارزان و فوری دغدغه اغلب شرکتها میباشد که با مقاصد گوناگون میخواهند جهت اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت اقدام کنند. دریافت گواهینامه ایزو فوری و ارزان با مقاصد و تعاریفی درخواست میگردد.

مهمترین هدف اخذ گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات هست. همچنین اخذ گواهینامه ایزو برای تبلیغات از اهداف مهم دیگر اخذ گواهینامه ایزو هست. اخذ گواهی نامه ایزو و برند سازی وهمچنین اخذ گواهی ایزو و صادرات و سایر مقاصد دیگر از اهداف شرکتهاست.

به همین جهت اخذ گواهینامه ایزو شامل مراحلی میشود. مراحل بایستی طی شود تا گواهینامه ایزو جهت سازمان صادر گردد و شرکت بتواند به اخذ گواهینامه ایزو دست یابد. به طور کلی اخذ گواهینامه ایزو شامل سه مرحله میشود.

انتخاب مرجع صادر کننده

پیاده سازی و مستند سازی

ثبت و صدور گواهینامه ایزو .

هرکدام از این مراحل جهت اخذ گواهی ایزو از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتخاب مرجع صادر کننده ایزو

اخذ گواهی نامه ISO ارزان و فوری در اولین مرحله انتخاب مرجع صادر کننده میباشد. ابتدا بایستی مرجع صادر کننده مشخص شود. مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو دو دسته میشوند یا اینکه مراجع IAF هستند و یا مرجع غیر IAF هستند.

مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو IAF

مراجع IAF آن دسته مراجع ثبت و صدور هستند که دارای اعتبار بین المللی هستند. مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو را در اصطلاح cb مینامند. cb زیر نظر یک مرجع بالا دست با عنوان ab فعالیت میکند و مدیریت میشود. در نهایت خود این AB تحت اعتبار یک مرجع بالادست ب اعنوان نهاد بین المللی اعتبار دهندگان گواهینامه ایزو IAF میباشد که در راس آنها قرار دارد.

جهت صادرات بایستی گواهینامه ایزو دارای اعتبار بین المللی و جهانی باشد. گواهینامه IAF از لحاظ زمان و هزینه، زمان زیاد و هزینه زیادی میخواهد. به همین دلیل ایرانیها خودشان به ساخت مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو اقدام کردند. مراجع صدور غیر IAF شکل گرفتند.

مراکز صادر کننده ایزو غیر IAF

مراجع صادر کننده ساختگی ایرانیها البته ضمن اعتبار داشتن جهت مناقصات و تبلیغات کار راه انداز میباشد. اما این مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو در ایران بابت صادرات کاربردی نمیباشند و جهت صادرات معتبر نیستند.

درون ایران حدود 500 الی 600 مرجع هستند که گواهینامه ایزو صادر میکنند. این ازدیاد مراجع باعث بوجود آمدن برندهای مختلفی شد. این مراجع روز به روز درون ایران رو به افزایش هستند. البته در این بین یکسری افراد سودجو نیز به ساخت گواهینامه تقلبی و پرینتی اقدام کردند.

متاسفانه گاها این گونه گواهینامه ایزو تقلبی آنچنان با تبحر فتوشاپ میشوند که واقعی به نظر میایند و تقلبی بودنشان بنظر نمی آید. بنابراین سازمانهای متقاضی دریافت گواهینامه ایزو بایستی با آگاهی و دقت کافی جهت انتخاب مرجع صادر کننده ایزو برای اخذ گواهی نامه ایزو اقدام کنند.

پیاده سازی استانداردهای ایزو

اخذ گواهی نامه ISO در مرحله دوم مرحله پیاده سازی میباشد. جهت پیاده سازی بر روی سه استاندارد عمومی تاکید بیشتری میگردد که جهت هر سازمان با هرنوع فعالیت بسیار پر کاربرد میباشند. ISO 9001 باعنوان سیستم مدیریت کیفیت ، ISO 14001 باعنوان سیستم مدیریت زیست محیطی و همچنین ISO45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی سه استاندارد ایزو مهم هستند.

منظور از کیفیت ارائه خدمات و همچنین ارائه خدمات در تمامی فرآیندها منجمله کالا میباشد.

پیاده سازی طی یکسری مراحل صورت میپذیرد که مهمترین مرحله پیاده سازی انواع استاندارد ایزو انجام مدیریت استراتژیک میباشد. مدیران کلیدی بایستی مجموعه و نمایندگانی را جمع کنند و کمیته ای تشکیل بدهند. سپس یک نفر را آموزش دهند تا آن فرد بتواند انجام برنامه های استراتژیک را در دستور کار خودقرار بدهد و برنامه استراتژیک را به مرحله اجرا درآورد.

مطالعه دستورالعمل آموزش بسیار می تواند جهت نحوه آموزش کارکنان به تفکیک مشاغل آنها برای مدیران کلیدی یاری رسان باشد.

آموزش مدیران کلیدی

در گام اول مدیران کلیدی یک مجموعه باید که آموزش کافی ببینند.

بررسی ریسکها

همچنین در مرحله پیاده سازی کلیه ریسکها بایستی مورد بررسی قرار گیرد. این ریسکها ، ریسکهایی مانند ریسک بر روی سرمایه انسانی و مالی و منابع انسانی و مالی هستند. همچنین شامل انواع ریسک عملیاتی، انواع ریسک تاثیرگذار روی تمامی فرآیندها و خدمات و عوامل دخیل شرکت می گردند.

مثلا در خصوص ریسک بر روی منابع انسانی میتوان از مواردی همچون مریضی و سفر و استعفا یاد کرد. در مبحث پیاده سازی بایستی مدیران کلیدی آموزش ببینند و افراد زیر دست را نیز آموزش بدهند. تمام اینها ضمن صرف زمان هزینه بر میباشد. به همین دلیل مرحله پیاده سازی اغلب نادیده گرفته میشود.

ثبت و صدور گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو در مرحله سوم شامل ثبت و صدور گواهینامه ایزو می گردد. در این مرحله گواهینامه ایزو بعد از طی مراحل گفته شده و دستور ممیز و با تصویب مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو ، صادر میگردد.

مشاوره ثبت و صدور گواهی ایزو

اخذ گواهی ایزو مرحله دیگری نیز ممکنست داشته باشد که مرحله مشاوره میباشد. مرحله مشاوره با درخواست سازمان متقاضی استاندارد ایزو صورت میپذیرد. چنانچه سازمان متقاضی دریافت ایزو بخواهد پیاده سازی را انجام دهد به مشاوره نیاز دارد.

یک مشاور به سازمان میفرستند تا آن مشاور کارهای پیاده سازی ایزو را انجام بدهد. هزینه مشاوره ایزو بنا بر تجربه مشاور و همچنین تحصیلات و میزان علم و آگاهی مشاور متفاوت هست.

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

13 Responses

  1. از کجا میتونم بفهمم که گواهی نامه ایزو که گرفتیم اعتبار داره یا نه؟ ما سه روز گواهی ایزو گرفتیم اما می ترسیم که معتبر نباشه از کجا بفمیم اصلا اعتبار داره؟

  2. ما از طریق شما دو روزه گواهی گرفتیم و انصافا هم با هزینه خیلی پایین و کارمون راه افتاد. ممنونم از زحمات بیکران شما

  3. اخذ گواهینامه ایزو بصورت فوری و ارزان تا چه میزان معتبر هست ؟ اصلا از نظر کارفرمایان مورد قبول واقع میشه یا مثلاً برای صادرات جوابگو هست یا در واقع خودمون را گول می‌زنیم و فقط در حد یه تکه کاغذ برای تبلیغات به کار برده میشه

  4. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را ما میتونیم ارزان بگیریم ولی بعد از تمام شدن مناقصه بقیه هزینه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با اعتبار بین‌المللی را پرداخت کنیم و گواهینامه ایزو قانونی را دریافت کنیم؟

  5. گواهینامه های ایزو ارزان هم قابل استعلام هستند و میشه به کارفرما اثبات کنیم که گواهینامه ایزویی که گرفتیم معتبر هست چون اگر قابل رجیستری نباشند عملا بی اعتبار هستند.

  6. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و گواهینامه های ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را با قیمت ارزان بهمراه گواهی IMS بصورت رایگان از مرکز سیستم کاران دریافت کردیم . مدارک فوق دارای اعتبار داخلی بودند و پاسخ نیازهای ما را دادند. ممنونم از تیم قوی سیستم کاران 🙏

  7. چند کارگاه نجاری و مبل سازی دارم میخوام گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ براشون بگیرم برای همه یک گواهی کفایت میکنه یا باید برای هر کارگاه جداگانه گواهی بگیرم ؟

  8. گواهینامه های ایزویی که قیمتشون ارزونه کلا جنبه قانونی دارند مورد توجه کشورهای بین‌الملل واقع میشن. لطفاً نام مراجع را لیست کنید برای ما بفرستید

  9. گواهینامه ایزو ارزان اسمش قشنگه و ارزان بودنش خیلی دلچسبه ولی اصلا گواهی کار راه اندازی نیست فوقش تو مناقصه کارفرما قبول می‌کنه ولی اشتباه من را نکنید بخواهید دوبار دوبار پول بدید . در مناقصه بعدی که شرکت کردم کارفرماش فهمید گواهی بدون اعتبار IAF ایراد گرفت و ما را رد کرد و متاسفانه نتونستیم حضور داشته باشیم . اگر از همون اول حرف مشاور را گوش داده بودیم و گواهینامه ایزو با اعتبار IAF گرفته بودیم اینقدر ضرر و زیان نمی‌کردیم. البته ناگفته نماند سیستم کاران به ما گفت بخاطر مناقصه گواهی ارزان و فوری بگیر ولی بعد سر فرصت بیا ماء تفاوت بده و گواهینامه معتبر بگیر ولی ما توجه نکردیم.

  10. گواهینامه IMS را به تنهایی صادر میکنید صرفا ما یک مدرک از شما میخواهیم
    قبلا تلفنی با مشاور سیستم کاران صحبت کردم گفتند باید برای اخذ گواهینامه ims اول سه گواهی ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را بگیریم تا ims را بصورت رایگان برامون صادر کنند
    گفتند ims گواهی نامه ایزو نیست پس اگر گواهی ایزو نیست پس چرا اکثر کارفرماها تو مناقصات گواهی فوق را درخواست میکنند…
    اگر نمیشه که اون سه تا گواهی را با ارزانترین قیمت و در کوتاهترین زمان لطفاً صادر کنید یه مدرک ims هم حتما کنارش بذارید. ممنون

  11. ارزانترین گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را میخواستم
    صرفا یه مدرک میخوام مرجع صدور و اعتبارش برام مهم نیست چون بازرسی نمیشه
    فقط برای اینکه بتونم امتیاز بالاتری میان رقبا بگیرم گواهینامه رانندگی ارزان هم کارم را راه میندازه
    فرم را پر میکنم خدمتتون می‌فرستم
    قیمتها را اعلام کنید.

  12. گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را خیلی ارزان میتونید صادر کنید
    کسب و کار تازه ای راه اندازی کرده ایم و بودجه زیادی نداریم
    ولی داشتن اسم و رسم گواهینامه ایزو خیلی به کارمون میاد
    اگر بتونید فعلا یه گواهینامه ارزون به ما بدید تا در آینده با رونق کسب و کارمون گواهی معتبر و قانونی بگیریم .

  13. برای شرکت در مناقصات از مجموعه ی شما گواهینامه ایزو دریافت کردم.
    قیمتش واقعا از دیگر مراکز منصفانه تر بود و همانطور که گفته شده بسیار سریع و فوری به دستم رسید و در مناقصات خیلی کاربردی بود.
    باتشکر از مجموعه ی خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo