راهنمای دریافت گواهینامه HSE

راهنمای دریافت گواهینامه HSE
4.9/5 - (3368 امتیاز)

راهنمای دریافت گواهینامه HSE

فهرست عناوین:

راهنمای دریافت گواهینامه HSE

گواهینامه HSE یا HSE – MS چیست؟

راهنمای دریافت گواهینامه HSE توسط CB های با اعتبار IAF

درخواست و دریافت و اخذ فرم ثبت نام گواهی نامه HSE

تعیین اهداف سازمانی از اخذ گواهینامه HSE و انتخاب نوع CB

تعیین گواهینامه HSE و تهیه و تدوین نمونه مستندات سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست

اجرا و مستند سازی و استقرار و پیاده سازی قوانین و الزامات استاندارد HSE

ممیزی و ثبت و صدور گواهینامه HSE

گواهینامه HSE-MS یا گواهی ایمنی اداره کار

فرق بین گواهینامه HSE-MS با گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران

راهنمای دریافت گواهینامه HSE-MS

راهنمای دریافت گواهینامه HSE جهت سهولت متقاضیان تهیه و تدوین شده است. گواهی نامه HSE همان با نام کامل گواهینامه HSE-MS است. معنی عبارت HSE-MS سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی می باشد. خیلی از افراد یا شرکتها بدنبال گواهینامه HSE هستند. اما نیازمندان گواهی HSEMS گاهی اوقات اطلاعات کافی در مورد چنین گواهی نامه ای ندارند.

 

گواهینامه HSE-MS چیست؟

Health Safety and Environmental Management System عبارت کامل گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست می‌باشد. متن استاندارد HSE تلفیق مشابهی از قوانین و الزامات دو استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ می‌باشد. ایزو ۱۴۰۰۱ تحت عنوان سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ تحت عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی از مهم‌ترین استانداردهای عمومی ایزو در حوزه سیستم‌های مدیریتی هستند.

طراحی و اجرای مستندات این دو استاندارد در کنار هم یک سیستم مدیریتی کاملی را بوجود می‌آورد. استاندارد HSE-MS مورد تأیید اکثر سازمانهای جهانی و استاندارد سازی می‌باشد.

قوانین و قواعد این مدل دو فاکتور ایمنی در محیط کار و حفظ و صیانت از منابع زیست محیطی را در یک مجموعه ایجاد می‌نماید. متقاضیان گواهی نامه HSE اکثراً شرکت‌های پیمانکاری جهت حضور در مناقصات هستند.

اخذ و دریافت گواهینامه HSE همراه با گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ تحت عنوان سیستم مدیریت کیفیت موجب اجرای یک سیستم مدیریت یکپارچه می‌گردد.

 

راهنمای دریافت گواهینامه HSE توسط CB های با اعتبار IAF چیست؟

درخواست و دریافت فرم ثبت نام گواهی نامه HSE

فرم ثبت نام، سفارش گواهینامه ایزو یا Application form اولین مدرک مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه HSE می‌باشد. متقاضیان محترم گواهی HSE می‌توانند با برقراری ارتباط با مراکز ما فرم مربوطه را بصورت رایگان دریافت نمایند.

تعیین اهداف سازمانی و انتخاب نوع CB

تمامی مشاغل و حرفه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها ابتدا باید هدفشان را از گرفتن مدرک HSE مشخص نمایند. زیرا مراجع و CB های زیادی جهت ثبت و صدور گواهی ایزو و اچ اس ای فعالیت می‌کنند. البته کلیه اهداف و برنامه‌های هر مجموعه‌ای با دریافت گواهینامه HSE با اعتبار IAF محقق می‌گردد.

 

تعیین گواهینامه HSE و تهیه نمونه مستندات سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست

نمونه مستندات مهم‌ترین و پرکاربردترین استانداردهای ISO و HSE توسط کارشناسان این مرکز تهیه شده است. پکیج کامل نمونه مستندات را بصورت رایگان دریافت نمایید.

 

اجرا و پیاده سازی قوانین و الزامات استاندارد HSE

سازمان‌ها و شرکت‌های خواهان hse می‌توانند توسط کارشناسان داخلی یا بیرونی به اجرای الزامات‌ این استاندارد بپردازند. مدیران و مسئولان و صاحبان کار باید در این قسمت دقت و جدیت لازم را داشته باشند.

ممیزی و ثبت و صدور گواهینامه HSE

بررسی مشکلات و نواقص و عدم انطباقات جهت کسب نتیجه سریع‌تر و مطلوب‌تر اکثر مواقع در دو مرحله صورت می‌پذیرد. مرحله اول ممیزی به دست کارشناس داخلی هست. در این مرحله سعی می‌شود کلیه مشکلات برطرف گردد. مرحله دوم ممیزی به دست کارشناس مرجع صادر کننده هست. در نهایت بعد از بازدید سر ممیز و اعلام رضایت گواهینامه HSE ثبت و صادر می‌شود.

 

گواهینامه HSE-MS یا گواهی ایمنی اداره کار

اکثر متقاضیان گواهی HSE را برای شرکت در مناقصات نیاز دارند. البته یک سری متقاضیان اهداف دیگری برای گرفتن مدرک HSE دارند. اما یک نکته خیلی خیلی مهم در رابطه با اخذ گواهینامه HSE وجود دارد.

آیا گواهینامه HSE-MS مدنظر شماست یا گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران؟ چون اکثر متقاضیان واقعا نمی دانند که گواهینامه مدنظر هست. به همین خاطر به اشتباه نام گواهی HSE یا نام گواهی ایمنی را به زبان می آورند. ادامه مطلب راهنمای دریافت گواهینامه HSE را مطالعه بفرمایید.

 

فرق بین گواهینامه HSE-MS با گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران

گواهینامه HSE یا همان HSE-MS گواهینامه ایی هست که توسط مراجع صادر کننده گواهینامه ISO صادر می گردد. جهت مشاهده لیست شرکت های صادرکننده ایزو کلیک نمایید. گواهی HSE یک گواهینامه بین المللی است. اما گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران توسط اداره کار صادر می شود. گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران یک گواهینامه غیر بین المللی است. اما گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران توسط اداره کار صادر می شود. گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران یک گواهینامه غیر بین المللی است. در واقع گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران توسط یک نهاد دولتی بنام وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی الزام شده است.

بنابراین متقاضیان محترم ابتدا با دقت بیشتری اقدام نمایند. لازم هست که بین دو گواهینامه HSE-MS و گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران یکی را انتخاب کنند. در این بخش منظور ما درخواست گواهینامه HSE-MS است. برای دریافت گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کار اینجا کلیک بفرمایید.

 

دریافت گواهینامه HSE-MS

دریافت گواهینامه HSE-MS همانند دریافت گواهینامه های ISO هست. چون مراجع صادر کننده گواهینامه HSE همان مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو هستند. به مراجع صادر کننده گواهینامه های HSE و ISO در اصطلاح CB گفته می شود. هر CB معتبری که قادر به ثبت و صدور گواهی نامه ISO هست. گواهی HSE نیز صادر می کند.

بنابراین کافیست همان قوانین و اطلاعات مربوط به دریافت ایزو را یاد بگیرید. به جهت راهنمایی کردن متقاضیان کلیه قوانین و اطلاعات دریافت گواهینامه ایزو در یک مطلب دیگری آمده است. برای دیدن راهنمای گواهینامه HSE کافیست همان مطلب مربوط راهنمای دریافت گواهینامه ایزو ISO را ملاحظه بفرمایید. جهت ملاحظه لینک مستقیم راهنمای دریافت گواهینامه ISO اینجا کلیک بفرمایید.

مرکز سیستم کاران سازمان مرکزی بزرگترین و اولین سامانه مشاوره و ثبت و صدور گواهینامه ملی و بین المللی در خدمت شماست. امیدواریم از مطالعه مطلب راهنمای دریافت گواهینامه HSE لذت ببرید.

نحوه دریافت گواهی HSE
نحوه دریافت گواهی HSE را اگر بخواهیم عامیانه بگوییم کاملا با مراحل اخذ ایزو یکسان میباشد.

نحوه دریافت گواهینامه HSE

چگونگی و نحوه دریافت گواهینامه HSE را اگر بخواهیم عامیانه بگوییم کاملا با مراحل اخذ ایزو یکسان میباشد. در ادامه در خصوص نحوه دریافت گواهینامه HSE بیشتر توضیح خواهیم داد.

مراجع اخذ گواهینامه HSE

برای دریافت مدرک HSE میتوان از طریق دو مرجع IAF و غیر IAF اقدام کرد. مراحل دریافت HSE از طریق مراجع عضو IAF پروسه حداقل یک ماهه دارد. همچنین هزینه بسیار بیشتری نیز نیاز دارد. دریافت از طریق مراجع غیر IAF با سرعت خیلی بیشتر و ارزانتر میسر است. نحوه دریافت گواهی HSE مستقیما به ایزو مربوط میشود. زیرا کاملا گواهینامه های همراستایی هستند. با اینکه گواهی های مجزا هستند اما باهم ارتباط دارند و شرایطی یکسان دارند.

درباره HSE

معمولا کسانیکه اسم گواهی HSE را میشنوند و در گوگل اقدام به جستجوی عبارت HSE و یا گواهی HSE-MS میکنند شناختی کامل ازاین گواهی HSE ندارند. باید قبل از اقدامی جهت دریافت گواهی نامه HSE ابتدا شناختی نسبی از گواهی HSE کسب کرد. البته شناخت گواهی HSE مستقیما با شناخت ایزو ISO نیز ارتباط دارد.

کلمه HSE ترجمه لغویش بهداشت ، ایمنی و محیط زیستHealth, Safety and Environment (HSE)  است. به حد زیادی یک مدل و یا استانداردی مهم در شرکتها و سازمانهاست. هر سازمان یا شرکتی باید بخشی را جهت استقرار واحد HSE تدارک ببیند. بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (HSE) به یک بخش یا دپارتمان در یک شرکت مربوط است. این واحد وظیفه رعایت و حمایت قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفه ای را به همراه حفاظت محیط زیست برعهده دارد. همچنین همواره باید بر اجرای قوانین نظارت داشته و کنترل لازم را انجام دهند.

اهداف HSE

بخشهای بهداشت ، ایمنی و محیط زیست در شرکتها و سازمانها بطور کلی 2 وظیفه و هدف دارند.

پیشگیری از وقوع حوادث و حوادث ناشی از شرایط غیر طبیعی و کاهش عوارض جانبی که ممکنست ناشی از شرایط بوجود بیاید. بطور مثال برخورد با آتش ، انفجار و مواد مضر در محیط کار نمونه ای از اولین هدف هست. کاهش ردپای کربن یک شرکت و تأثیر آن بر روی محیط زیست نمونه ای از هدف دوم است. در هر دو هدف ،ترکیب الزامات نظارتی در سیاستهای کتبی شرکت نقش مهمی در اجرای درست و پیاده سازی استانداردهای مربوط دارد.

ارتباط HSE با گواهینامه ایزو 45001

سیستم مدیریت iso45001 یا اوهساس سابق (OHSAS) در رابطه با ایمنی و بهداشت کارکنان است. استاندارد ایزو 45001 سازمانها و شرکتها را قادر میسازد با جلوگیری از آسیبهای ناشی از کار و سلامتی مکانهای ایمن و سالم را فراهم کنند.

ISO 45001 بابت هر سازمانی که مایل به ایجاد ، پیاده سازی و حفظ سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی هستند کاربرد دارد. مزیت آن از بین بردن خطرات و به حداقل رساندن خطرات از جمله نقایص سیستم، و امنیت و بهداشت شغلی کارکنان هست. ایزو 45001 مشابه بخش هایی از الزامات HSE هست.

ارتباط HSE با گواهینامه ایزو 14001

ایزو14001 استاندارد بعدی مرتبط گواهی hse است، iso14001 یک استاندارد بین المللی است و الزامات لازم و مربوط به یک سیستم مدیریت زیست محیطی کارآمد (EMS) را مشخص میکند. این الزامات و قوانین را سازمان ایزو تدوین و تنظیم میکند. موقعیتی را فراهم میکند که یک سازمان می تواند بجای ایجاد الزامات عملکرد محیطی ازآن پیروی کند.

ایزو 14001 استانداردی میباشد که سیستم مدیریت محیط زیست را در یک سازمان مورد بررسی قرار میدهد. تلفیق iso14001 باسایر استانداردهای سیستمهای مدیریت، بخصوص ISO 9001 ، میتواند در دستیابی اهداف تعریف شده سازمان را بیشتر یاری کند.

سیستم مدیریت محیط زیست را به عنوان بخشی سیستم مدیریتی جهت مدیریت جنبه های زیست محیطی ، انجام تعهدات مربوطه انطباق و رسیدگی بخطرات و فرصتها استفاده میشود تعریف میکند. چارچوب استاندارد ISO 14001 میتواند در یک روش برنامه بابت بهبود یک مجموعه بطور مستمر مورد استفاده قرار گیرد.

نمایندگی HSE
نمایندگی HSE یعنی مراکز مشاوره ای که با داشتن مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای درزمینه اخذ گواهینامه ایمنی و بهداشت محیط کار و همچنین حفظ و صیانت ازمحیط زیست را اطلاع رسانی می کنند.

اخذ HSE ارزان

دریافت HSE ارزان متقاضیان زیادی دارد. باتوجه باشرایط مالی و اقتصادی و سیاسی کشور وهمچنین تحریمات و تورم و همینطور کسادی کسب و کار باعث شده تااغلب شرکتها به اخذ گواهینامه ایزو ارزان و همچنین گواهینامه HSE ارزان روی بیاورند.

پیاده سازی گواهینامه HSE

قبلا به دلیل ناشناخته تر بودن انواع گواهینامه ایزو و همچنین گواهینامه HSE اخذ گواهینامه HSE و همینطور گواهینامه ایزو هزینه بالاتری داشت. همینطور هنوز مراجع غیر IAF را نساختند. مشاوران علم و آگاهی کمتری داشتند. بهمین جهت پیاده سازی و مشاوره هزینه داشت. بدلیل وجود تنها مراجع صادر کننده iaf پیاده سازی نیاز بود که بیشترین هزینه ثبت و صدور گواهینامه ایزو در حیطه مراحل ثبت و صدور گواهینامه ایزو ، مرحله پیاده سازی ایزو میبیاشد که طی چندین مرحله رفع عدم انطباقها صورت میگیرد.

پیاده سازی قبلا به دلیل عدم شناخت کافی و عدم امکانات لازم طی چندین مرحله گاها انجام میشد. هرکدام از مراحل  و هزینه و زمان خاص خودش را میطلبد.

اهمیت اخذ گواهینامه HSE

اخذ hse ارزان بدلیل اینکه اغلب گواهینامه HSE بهمراه اخذ دو استاندارد ISO14001 و همچنین استاندارد ISO45001 صورت میگیرد.

اخذ سه استاندارد ISO14001 و همچنین ISO45001 و همینطور HSE با هم صورت میگیرد. ISO9001 سیستم مدیریت کیفیت همینطور بهمراه سه استاندارد ISO14001 سیستم مدیریت زیست محیطی ، ISO45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و نیز HSE سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی طراحی و پیاده سازی و همچنین اخذ میگردد.

هزینه دریافت چهار استاندارد کنار یکدیگر قطعا هزینه زیادی میخواهد. بهمین دلیل شرکتهای متقاضی دریافت گواهینامه HSE بیشتر از انواع گواهینامه ایزو ممکنست متقاضی اخذ گواهینامه ارزان باشند. گواهینامه HSE نیز برای اینکه بسیار درون مناقصات از طرف کارفرمایان مناقصه گذار درخواست میگردد. برای تمامی مشاغل با هر نوع فعالیت و هر حوزه و زمینه فعالیت کاربردی میباشد و درخواست میگردد متقاضیان بیشتری دارد.

دلایل اخذ گواهینامه HSE ارزان

شرکتها بدلیل داشتن هزینه های بالا و جانبی بابت فرآیندهایشان واقعا برایشان مقدور نیست. آنها مجبور بودند برای گواهینامه HSE دارای اعتبار IAF میلیونها هزینه کنند. به همین جهت سراغ اخذ گواهینامه HSE ارزان میروند. آنها بدنبال مراکزی میگردند که گواهینامه HSE ارزان صادر کنند. قطعا دراین میان به مراجع اخذ گواهینامه HSE غیر IAF میرسند.

اطلاعات لازم را از طریق فضاهای مجازی و جستجو درون فضاهای مجازی با عناوین مختلف زیر کسب میکنند.

اخذ گواهینامه HSE ارزان

دریافت ، اخذ گواهینامه اچ اس ای ارزان

اخذ گواهینامه HSE ارزان و فوری

دریافت و اخذ گواهینامه اچ اس ای ارزان و فوری

اخذ گواهینامه HSE-MS ارزان

دریافت گواهینامه HSE-MS ارزان و فوری

باشماره های مراکز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره 79165-021 تماس بیگیرید.این مرکز معتبر با سابقه بالا و مشاوران با تجربه کاملا رایگان اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان اخذ گواهینامه HSE ارزان قرار می دهد.

مشاوره HSE

مراکز مشاوره نیز چاره ای به جز معرفی مراجع صادر کننده گواهینامه HSE دارای اعتبار غیر IAF را ندارند.

مراجع صادر کننده گواهینامه HSE غیر IAF را به سازمان متقاضی معرفی میشوند. مگراینکه سازمان متقاضی اخذ گواهینامه HSE بخواهد گواهینامه با اعتبار IAF بگیرد.

دریافت HSE ارزان بدلیل تقاضای بالای متقاضیان و عدم آگاهی کارفرمایان رواج پیدا کرد. برای دریافت گواهی نامه HSE امکان در دام افتادن آنها بدست افراد سود جوی صادر کننده گواهینامه HSE تقلبی بالا میرود.

گواهینامه تقلبی آنچنان فتوشاپ میشود که قابل تشخیص نیست. شرکتها نیز نمیتوانند تشخیص بدهند که گواهینامه HSE مورد نظر تقلبی میباشد.

شرکتهای متقاضی دریافت گواهینامه HSE در ایران از طریق سازمان مرکزی سیستم کاران اقدام نمایند. از نحوه رجیستری گواهینامه HSE خود مطمئن شوید.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران باتیم و مشاورانی قوی آماده ارائه هرگونه مشاوره بصورت رایگان در زمینه گواهینامه های ایزو و گواهینامه HSE-MS و یا مجوزهای اداره کار میباشد. سیستم کاران شما را درکمترین زمان و باکمترین هزینه به گواهینامه مورد نظرتان میرساند.

گواهینامه hse
مدرک HSE نیاز اکثریت مشاغل کاری میباشداین گواهینامه سه عنوان ایمنی، محیط زیست، بهداشت ایمنی دربرمیگیرد.

گواهینامه hse

گواهی نامه hse مدرک HSE اختصارا Health Safety & Environment Management System بنظر برخی شباهت زیادی با تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران دارد.  ایزو14001سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو 45001 سیستم مدیریت بهداشت شغلی شباهت فراوانی به گواهی نامه سیستم مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست hse دارند. پایه و اساس گواهینامه ایزو 14001 و ایزو 45001 و گواهی نامه hse سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 میباشد. ولی الزامی بابت دریافت ایزو 9001 نیست. اما 9001 کمک شایانی بابت اخذ گواهینامه hse میکند.

مزایای دریافت گواهینامه HSE

اخذ مدرک سیستم مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست hse برای صاحبان مشاغل مزایای خوبی دارد. HSE باعث افزایش ایمنی در محیط کاری میگردد.

استاندارد HSE-MS، ایمنی و سلامت کارکنان داخل سازمان را تضمین میکند.

تلفات جانی و مالی را کاهش می دهد.

انگیزه کارکنان را افزایش می دهد.

راندمان و بهره وری را افزایش میدهد.

جلب نظر نهادها و سازمانها و کارفرمایان

کاهش هزینه های پنهان ناشی از حوادث کار و تخریب محیط زیست.

کاهش حوادث ناشی ازکار و جلوگیری از وقوع حوادث منجربه فوت و یا جرح.

اهمیت آموزش HSE

مدرک معتبرhse استقرار صحیح و اصولی نظام مدیریت کیفیت مستلزم درک عمیق ،درست و عین حال ساده و کاربردی کلیه بندهای استاندارد سیستم مدیریت HSE میباشد. لذا با اجرای آموزش در حوزه ایمنی و بهداشت بایستی دانش HSE را ارتقا داد.

مراحل دریافت گواهی نامه HSE
دریافت گواهی نامه HSE تماس 79165 – 021 و اخذ مدل HSE معتبر برای تمامی شرکتهای فعال در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه با سیستم کاران

مراحل دریافت گواهینامه HSE

تشریح مراحل دریافت گواهی نامه HSE در ابتدا مستلزم شناخت HSE میباشد. گواهینامه HSE سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE یک اصطلاح کلی جهت مقررات ، روشها و فرآیندهای طراحی شد. بخاطر کمک و حفاظت از کارگران و پرسنل ، محیط زیست و مردم از آسیب و هر گونه خطرات میباشد. مراحل دریافت گواهینامه HSE از طریق سیستم کاران خیلی راحت هست.

مراحل دریافت گواهی نامه HSE مدارک و شرایط لازم جهت اخذ گواهینامه HSE شامل موارد زیر است.

اولین مرحله انتخاب مرجع مورد نظر

دومین مرحله پیاده سازی و استقرار ممیزی

سومین مرحله ثبت وصدور گواهینامه ایزو میباشد.

مراجع اخذ HSE دودسته میشوند. یا IAF هستند ویا غیر IAF. البته در مناقصات چنانچه کارفرما مناقصه گذار در مواقع نادر متقاضی گواهینامه IAF هستند.

تنها مرجع IAF ایران NACI میباشد و دیگر کشورها هر کدام مراجع AB تحت اعتبار IAF مختص خودشان دارند.

لازم بذکرست اخذ مدرک HSE از مراجع IAF در داخل گواهینامه لوگوی IAF درج نمیشود. ولی درون سایت IAF قابلیت رجیستر دارد. متقاضیان میتوانند گواهی نامه HSE خودرا درسایت CB مشاهده کنند.

HSE مخفف چیست؟

HSE باختصار Health Safety & Environment Management System به زبان لاتین است. تشابه فراوان و محسوسی بین HSE و تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران وجود دارد. اکثر افراد و متقاضیان و شرکتها این دو گواهی را به اشتباه میگیرند.

ایزو14001سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو 45001 سیستم مدیریت بهداشت شغلی شباهت فراوانی دارند به گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE .

لزوم دریافت گواهینامه HSE

شرایط رقابتی شدید امروز داخل بازار جهانی، بابت شرکتهای طیف گسترده بخشهای تولیدی و خدماتی ضروری هست. اجرای متغیر تضمین کیفیت محصولات و یا خدمات خود ارائه دهند. حداقل شرایط لازم من باب ایجاد یک سیستم ایمنی با کیفیت ، محیطی ، غذایی ، ایمنی ، شغلی مستند بوجود آید. گواهی پیروی استانداردها را اکنون به معیارهای بین المللی ارزیابی تبدیل میکند. اعتبار و توانایی شرکت مطابقت مداوم استانداردهای کیفیتی بابت رضایت مشتری هست.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران در راستای جستجوی متقاضیان در زمینه ، اخذ گواهینامه ایزو و HSE  کمک شایانی میکند. جهت دریافت گواهینامه ایزو راه آسانتری را انتخاب کنید. از راهنمایی کارشناسان ، مشاوران مرکز سیستم کاران اطلاعات کافی و کامل پیدا کنید. سپس تصمیم نهایی خود جهت، اخذ ایزو، گواهینامهHSE بگیرید.

اخذ گواهینامه HSE فوری

اخذ HSE فوری مورد تقاضای متقاضیان اخذ گواهی HSE میباشدکه نیازمند اخذ HSE هستند.

مراجع صادر کننده گواهینامه HSE فوری

چنانچه مشتریان نیاز به اخذ HSE فوری داشتند مراجع صادر کننده جهت ثبت و صدور مشغول فعالیت میباشند. اخذ HSE فوری با قیمت مناسب همچنین مستندات حاوی مطالب مفید میباشد تحویل مشتری میشود. چنانچه مشتری مسائل HSE نیاز به راهنمایی دارد میتواند از این مستندات HSE استفاده نماید. این مراجع صادر کننده بسیار زیاد هستند و میتوانند به متقاضیان کمک کنند.

اخذ HSE فوری جهت شرکت در مناقصه

اخذ HSE فوری مورد نیاز شرکتهایی هست که مناقصه دارند. وقتی کارفرمای مناقصه بگوید متقاضیان HSE نداشته باشند نمیتوانند در مناقصه شرکت کنند. اینکه شرکت متقاضی اخذ HSE دریافت کند بستگی دارد که چقدر اصول اولیه HSE رعایت میشود. موارد مورد بررسی اخذ HSE فوری برای متقاضیان موارد ایمنی این استاندارد میباشد. رعایت اصول ایمنی کارگران، حفظ محیط زیست اطرافمان، دستورالعمل بهداشتی جهت کارکنان. مجموعه فهرست موارد اخذ HSE فوری برای متقاضیان بیان میگردد. چنانچه متقاضیان این دستورالعمل ها رعایت نکنند خسارت جبران ناپذیری برایشان خواهد داشت.

اخذ HSE فوری

اخذ HSE فوری بسیار آسان، کم هزینه و یک روزه خواهد بود. همچنین هزینه اخذ HSE بسیار ارزان بوده این ارزانی همچنین صادر کردن فوری متقاضیان زیادی خواهان این استاندارد میباشند.

اهمیت اخذ HSE

بسیار اهمیت فراوان دارد که متقاضیان اهمیت مسئله HSE درک کرده باشند. جهت حفظ جان کارگران، حفظ محیط زیست، ایمنی بهداشت میتوان گفت HSE بهترین گزینه جهت کمک رسانی میباشد. اهمیت اخذ HSE به انجا رسید که بعنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه ها تدریس میشود. بدلیل جنبه اهمیت HSE دانشگاه جهت بالا بردن سطح دانش دانشجویان مسائل HSE تدریس میگردد.

شرکتهای نیازمند HSE

نیاز HSE جهت شرکتهای نفتی، گاز، پتروشیمی، مبرم هست و باید حتما مسائل HSE رعایت شود. اگر مسائل HSE فوری این شرکتها رعایت نشود خسارت بسیار زیاد جبران ناپذیری خواهد داشت. پس HSE دست کم نگیریم.

افسر ایمنی برای پیاده سازی HSE

مسئله دیگر سازمانها پیاده سازی میباشد. اگر سازمان بخواهد پیاده سازی انجام دهد، نیاز به یک افسر ایمنی مسئول میباشد. این افسر ایمنی تمام مباحث HSE مسلط هست و برای سازمان دارنده گواهینامه HSE فوری میتواند کمک باشد. مسئولیت این افسر ایمنی شناسایی عدم انطباقهای ایمنی در سطح سازمان هست. همچنین باید اختیاراتی از مدیران بگیرد تا بتوانند این عدم انطباقها رفع نمایند.

روش اجرایی HSE

سازمان باید دستورالعملها و روشهای اجرایی خود را تهیه و تدوین کنند. البته بدین مفهوم نیست که روشهای اجرایی مدون الزاما جهت تمامی عملیات و فعالیتها مورد نیاز هستند. بحرانی بودن فعالیت یا عملکرد از دیدگاه HSE لزوم تدوین روش اجرایی مستند و کنترل شده بهداشت ایمنی، محیط زیست برای فعالیت تعیین میکند.

ما در بخش منوی دانلود رایگان مستندات ایزو همه دستورالعملها و روشهای اجرایی و فرمهای HSE-MS را قرار دادیم.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران در راستای جستجوی متقاضیان درزمینه اخذ ایزو ، جهت حضور در مناقصات ، صادرات و تبلیغات گسترده به متقاضیان اخذ گواهینامه های ایزو مشاوره میدهد.

با ما در ارتباط باشید…

تلفن  79165-021

سازمان مرکزی – سیستم کاران

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

6 Responses

  1. سلام
    گواهینامه HSE-MS با گواهینامه HSE فرقی میکنه؟ چون ما گواهینامه HSE-MS داریم بعد که به کارفرما گفتیم میگه گواهینامه HSE مد نظرشون هست و ما نمیدونیم چیکار کنیم . گفتم بپرسم آیا فرق دارند یا کارفرما آگاهی کافی نداره؟

  2. گواهینامه hse اداره کار را میخواستم. هنوز قرارداد و پیمانی نبستم ولی می‌دونم برای حضور در مناقصه کارفرما گواهی فوق را از ما میخواد . باید چکار کنیم شما میتونید یا باید مستقیم به مرکز و اداره کار مراجعه کنیم.

  3. گواهینامه ایمنی عمومی کارفرمایی و گواهینامه مسئول ایمنی برای اخذ گواهینامه ایمنی موقت دو ماهه اداره کار را میخواستم. زمان زیادی نداریم. هر کاری باید انجام بدهیم و هر مدرکی باید ارائه بدهیم لطفاً بگید تا آماده کنیم تا هر چه سریعتر این گواهینامه ها را برای ما صادر کنید. الان الویت ما گرفتن این گواهی هست ولی گواهینامه hse غیر اداره کاری را هم میخواهیم. برای هماهنگی بیشتر با شما تماس میگیریم.

  4. گواهینامه HSE-MS را اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی صادر می‌کنه یا مرکز ملی استاندارد ایران ؟ فرم درخواست را پر میکنیم و خدمتتون می‌فرستیم ولی قبلش هم بگید که مرجع صادر کننده کدام هست و هزینش هم چقدر میشه . هدف ما از گرفتن این گواهی اجرای دو طرح رعایت الزامات موارد زیست محیطی و رعایت الزامات ایمنی و بهداشت شغلی هست. انتخابمون درست هست یا باید گواهی و استاندارد دیگری انتخاب کنیم.

  5. گواهینامه ی HSE به درد چه شرکت هایی میخورد؟ ما چطور میتونیم گواهینامه ی HSE دریافت کنیم؟
    آیا میتوانیم ظرف کمتر از یک هفته این گواهینامه را بگیریم چون برای مناقصات میخوایم.

  6. گواهینامه hse بین المللی با اعتبار iaf هم ما از مرکز سیستم کاراان گرفتیم. کارفرمای ما قبول کرد. چون تمام مستندات رایگان سیستم کاران را داشتیم و ارایه دادیم. نمونه فرمهای hse رایگان گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo