گواهینامه ایزو ، تولید سیمان

گواهینامه ایزو
5/5 - (100 امتیاز)

گواهینامه ایزو ، تولید سیمان

دریافت گواهینامه ایزو ، تولید سیمان از مباحثی هست که برای شرکتهای فعال در این حوزه جای سوال دارد. صنایع سیمان از دیگر صنایع تولیدی نیازمند اخذ ایزو هستند. بمنظور اخذ گواهی نامه ایزو شرکتها همواره با سوالات و موارد زیر روبرو هستند.

گواهی نامه ISO مختص کارخانه تولید سیمان کدامند؟

گواهینامه ایزو ( مدرک ISO ) مورد نیاز شرکت سیمان چیست؟

مدت اعتبار گواهینامه ISO ، تولید سیمان چقدر است؟

شرایط لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو ( گواهینامه ISO ) در صنعت سیمان کدامند؟

مراجع صادر کننده ایزو مختص کارخانجات سیمان کدامند؟

نحوه تایید اعتبار مدرک ایزو کارخانه سیمان چگونه است؟

گواهینامه ایزو ( گواهینامه ISO ) با صنایع سیمان

انواع گواهینامه ISO که با صنعت تولید سیمان ارتباط دارد را میتوانیم اینگونه طبقه بندی کنیم.

گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ( ISO 9001 ) اولین و مهمترین گواهینامه ایزو مورد نیاز شرکتهاست.

گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی ( ISO 14001 ) بعد از ایزو 9001 مهمترین گواهینامه ایزو برای تمامی صنایع هست.

ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ( ISO 45001 ) در کنار ایزو 14001 از گواهینامه های ایزو دیگر برای شرکتهای فعال در حوزه سیمان و دیگر صنایع است.

گواهینامه HSE – MS اچ اس ای گواهینامه HSE از انواع دیگر گواهینامه های ایزو برای صنایع مختلف همچون سیمان هست.

اخذ گواهینامه ایزو 9001

اولین گواهینامه ایزو مرتبط تولید سیمان گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ( ISO 9001 ) میباشد. شرکت تولید سیمان با دریافت گواهینامه ایزو 9001 و البته اجرا و پیاده سازی روشهای اجرایی گواهینامه ISO 9001 میتواند تمامی فرایندهای شرکت را مدیریت کند.

دریافت ایزو 14001 برای صنایع سیمان

اخذ گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی (گواهینامه ISO 14001 ) اقدام بعدی شرکت سیمان هست. چون تولید سیمان بعلت نوع کار و محصولاتشان صدمات و آلودگی هایی در محیط زیست ایجاد میکنند. اجرا و پیاده سازی گواهینامه ایزو 14001 جهت شرکت سیمان سلامت و ایمنی محیط زیست را بدنبال دارد.

دریافت ایزو 45001 برای صنایع سیمان

دریافت گواهینامه ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ( گواهینامه ISO 45001 ) و اجرای روشهای گواهینامه ایزو 45001 میتواند باعث ایجاد محیط سالم و امنی برای کارکنان شرکت سیمان و مصالح ساختمانی شود.

اخذ HSE برای صنایع سیمان

دریافت گواهینامه HSE برای صنایع سیمان نیز یکی دیگر از گواهینامه های مورد نیاز این شرکتهاست. HSE تحت عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی الزامات مشترک بسیار زیادی با دو ایزو 14001 و ایزو 45001 دارد.

دریافت IMS برای صنایع سیمان

اگر شرکت تولید سیمان گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و گواهینامه ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای دریافت کند، میگویند شرکت دارای سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS ) میباشد. جهت کسب اطلاعات کافی در خصوص گواهینامه IMS کلیک نمایید.

فواید پیاده سازی گواهینامه ایزو توسط مجتمع صنایع سیمان :

مزایای و فواید پیاده سازی گواهینامه ایزو توسط مجتمع صنایع سیمان را میتوانیم اینگونه بیان کنیم.

شرکت و محصولات با استانداردهای ملی و جهانی مطابق باشد.

تولید با کیفیت بهتر و برنامه ریزی شده ارائه گردد.

ضایعات و آلودگی محیط زیست کاهش یابد.

حفظ ایمنی و سلامت کارکنان شرکت تامین میگردد.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران بعنوان بزرگترین مرجع اطلاع رسانی با مشاوره رایگان در خصوص اخذ گواهینامه ایزو ( گواهینامه ISO ) مختص صنایع فعال در زمینه سیمان فعالیت میکند. این مرکز آمادگی دارد کلیه اطلاعات فنی و حقوقی را در اختیار متقاضیان گواهینامه ایزو قرار دهد.

شرايط دريافت گواهی ايزو
شرايط دريافت گواهی ايزو شرایط خاص و سختی نیست و باتوجه نوع مرجع صادر کننده استاندارد ایزو شرایط اخذ ایزو فرق دارد.

شرایط دریافت مدرک ایزو برای صنعت سیمان

اخذ گواهی ایزو و شرایط دریافت مدرک ایزو برای صنعت سیمان دغدغه غالب متقاضیان صدور گواهینامه ایزو هست. استاندارد ایزو مدت های مدیدی است در سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد. در طول این سال ها سازمانها توانستند با بهره گیری از استانداردهای ایزو ، موفقیت های بسیاری را در میان رقبا بدست آورند. آنها با پیاده سازی و اخذ گواهینامه های ایزو ، توانستند با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب محصولات انبوهی را به کشورهای دور و نزدیک صادر کنند. سازمان ایزو ، استانداردهای بسیاری را متناسب با زمینه فعالیت شرکتها تدوین کرد که هدفش توسعه سازمان ها و شرکت های مختلف با هر حوزه بود.

مراجع صدور گواهینامه ایزو برای صنعت سیمان

شرکت ها و سازمانهایی که متقاضی دریافت مدرک ایزو هستند می توانند هم با مراجعه حضوری و هم غیر حضوری جهت اخذ گواهینامه ایزو اقدام نمایند. ولی شرکتهای متقاضی دریافت مدرک ایزو می بایست قبل از هر اقدامی جهت اعتبار مرجع صدور گواهی ایزو تحقیق و بررسی کنند. بایستی مطمئن گردند که مرجع صدور ایزو از مراجع معتبر هست یا از مراجعی که گواهینامه ایزو تقلبی صادر میکنند.

برخی از شرکتها و مراجع کلاهبردانی هستند که موسساتی جهت صدور گواهینامه ایزو تاسیس می کنند. به این نحو پول های متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو را میگیرند و فرار می کنند بدون اینکه آثاری برجای بگذارند. پس خوب است ابتدا شرکت های متقاضی بوسیله تحقیق و جمع آوری اطلاعات از دیگران دانش خود را در خصوص مراجع صدور گواهی ایزو افزایش دهند.

وقتی مراجع معتبر را پیدا کردند می توانند حضوری یا غیر حضوری اقدامات لازم را انجام دهند. غالبا شرکتها درون گوگل جستجو میکنند. آنها با مراکز و شرکتهای مشاوره که می توانند آنها را به مدرک ایزو مدنظرشان برسانند همچون سیستم کاران برخورد میکنند. پس از مشاوره اولیه و کسب اطلاعات لازم نامه ای تحت عنوان نامه اعلام قیمت ایزو برایشان ارسال میگردد که در آن مراکز مختلف با تعرفه های مختلف وجود دارد.

متقاضیان میتوانند متناسب با نیاز خود  یک مرکز صدور با سطح اعتبار IAF و یا غیر IAF را انتخاب کنند. سپس فرمی تحت عنوان فرم درخواست گواهینامه ایزو برای آنها ارسال میگردد که شامل یکسری اطلاعات میباشد که در گواهینامه درج میگردد. بعد از پر کردن فرم ها بر اساس اینکه از کدام مرجع ایزو میخواهند مدرک ایزو را بگیرند، شرایطی برای آنها مقرر می گردد.

جهت مشاهده لیست شرکت های صادرکننده ایزو کلیک نمایید.

شرایط دریافت ایزو IAF برای سیمان

ضوابط و شرایط دریافت ایزو IAF برای سیمان شرایط تقریبا قانونمندی دارد. شرکتها و سازمانهای متقاضی دریافت مدرک ایزو ، مطابق شرایط مشخص بایستی اقدامات زیر را انجام دهند.

1- شرکتها و سازمانهای متقاضی دریافت مدرک ایزو می بایست هزینه هایی را پرداخت کنند. اما هزینه های قابل پرداخت در صورت درخواست از مراجع IAF برای بیشتر شرکتها و سازمانهای متقاضی زیاد است. آنها توانایی همچین مبلغی را ندارند. بنابراین وقتی میبینند مبلغ زیاد است بسراغ ایزوی ارزان قیمت می روند. ولی برخی از متقاضیان هم هستند که خصوصا صادرات انجام میدهند و توانایی پرداخت هزینه بابت اخذ مدرک ایزو از مراجع IAF را دارند.

2- مراجع صادر کننده گواهی ایزو با توجه به نوع مرجع صدور گواهی ایزو ( IAF و غیر IAF ) ، زمان خاصی را برای دریافت مدرک ایزو مشخص می کنند. شرکت ها، سازمان های متقاضی دریافت مدرک ایزو می بایست طبق زمان مشخص شده زمانی سپری کنند. زمان سپری شده فقط برای برخی شرکت ها قابل تحمل است زیرا می خواهند مدرک دریافت کنند.

شرایط دریافت ایزو غیر IAF برای سیمان

ضوابط و شرایط دریافت ایزو غیر IAF برای سیمان شرایط سختی نیست. شرکتها و سازمانهای متقاضی دریافت مدرک ایزو ، براحتی و آسانی می توانند مدرک ایزو دریافت کنند. زیرا برعکس ایزو IAF ، ایزو غیر IAF بسیار راحتتر و آسانتر قابل دریافت است. زیرا شرکتها بدون اینکه زمان خاصی را سپری کنند یا هزینه خاصی را پرداخت کنند می توانند مدرک ایزو دریافت کنند. تنها دو شرط زیر وجود دارد که مدیران شرکت ها، سازمان های فعال سیمان می بایست انجام دهند.

1- مدیران شرکتها و سازمانهای فعال حوزه سیمان جهت اخذ مدرک ایزو می بایست خود را برای تمامی جلسات مناقصات توسط مراجع صادر کننده گواهی ایزو آماده کنند.

2- مدیران شرکتها و سازمانهای فعال در حوزه سیمان برای دریافت مدرک ایزو می بایست قبل از هر اقدامی تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهند. آنها می توانند بوسیله ­ی تجربه دیگران اطلاعات خود را افزایش دهند. زیرا بدون دانش و آگاهی نمی توان اقدام برای دریافت مدرک ایزو کرد.

شرایط اخذ گواهینامه ایزو در ایران برای سیمان

شرایط اخذ گواهینامه ایزو در ایران برای سیمان بسیار راحت است. به همین جهت شرکتهای زیادی در حوزه سیمان وارد این کار می شوند و مدرک ایزو دریافت می کنند و پیشرفتهای چشمگیری را مشاهده خواهند کرد. متاسفانه برخی از شرکتها هدف والایی جهت دریافت گواهینامه ایزو ندارند. برخی از شرکتها و سازمانهای متقاضی اخذ مدرک ایزو ، بخاطر حسادت و یا اینکه رقیبش گواهی ایزو دارد اقدام به اخذ گواهینامه ایزو میکند. از اهداف دیگر شرکتها چشم و همچشمی و پیشی گرفتن از رقبا را میتوان نام برد.

اینگونه سازمانها فکر می کنند چون مراحل ابتدایی بسیار راحت و آسان بود بنابراین بقیه مراحل هم آسان است. تصور میکنند براحتی و سهولت می توانند فعالیت کنند و پیشرفت کنند. اما بعد از مدتی متوجه می شوند شرکت پیشرفتی نمی کند اما رقیبان پیشرفت دارند و هر روز محصولات بیشتری تولید می کنند. وقتی دقت می کنند می بینند مدیران جهت پیاده سازی و اعمال الزامات ایزو در سازمان دانش و آگاهی لازم را ندارند. بهمین جهت بهره کافی را از مدرک ایزو نبردند.

چجوری گواهینامه ایزو ISO بگیرم؟
چجوری گواهینامه ایزو ISO بگیرم؟ نحوه اخذ گواهینامه ایزو معتبر در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه با سیستم کاران متناسب نیاز سازمان

صنایع سیمان جهت اخذ گواهینامه ایزو در ابتدای کار با سوالات متعددی روبرو میگردند.

چجوری گواهینامه ایزو برای کارخانه سیمان ISO بگیرم؟
نحوه دریافت گواهینامه ایزو ISO برای صادرات چگونه است؟
از کجا گواهی ایزو ISO مختص کارخانجات تولیدی سیمان بگیرم؟
شرایط اخذ گواهی نامه ایزو ISO ویژه شرکتهای سیمانی چیست؟
گواهینامه ایزو چیست و چطور باید گواهی ISO اختصاصی صنعت سیمان بگیرم؟
مدارک لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو برای کارخانه سیمان و گچ و مصالح ساختمانی چیست؟

مهمترین سوالی که برای صنعت سیمان در جهت اخذ گواهینامه برای سیمان پیش میاید این هست که اصلا گواهینامه ایزو چیست؟ در ادامه جهت اطلاعات لازم برای این شرکتها به تعریف مبحث گواهینامه ایزو میپردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گواهینامه ایزو متناسب شغل خود بر روی گواهینامه ایزو و مشاغل مختلف کلیک نمایید.

گواهینامه ایزو ISO چیست؟

گواهینامه ایزو یکی از انواع گواهینامه های مهم برای شرکتها همچون شرکتهای فعال در حوزه سیمان جهت مقاصد مختلف به شمار میاید. از اهداف مهم شرکتها جهت اخذ گواهینامه ایزو میتوانیم موارد زیر را نام ببریم. مناقصات ، صادرات ، رقابت ، تبلیغات و برند سازی ، پیاده سازی واقعی ، مطرح شدن در بازارهای داخلی و بین المللی از اهداف مهم شرکتهاست. بسیاری اهداف دیگری که سازمانها از اخذ و دریافت گواهی ایزو دارند که شاید سری باشد. و تنها خود سازمانها بدانند که هدفشان از دریافت گواهی ایزو چی هست؟ فرقی نمی کند که یک مجموعه چرا می خواهد گواهینامه ایزو بگیرد، به هر صورت در ابتدا باید بداند که گواهینامه ایزو چیست؟

تعریف درستی از ایزو و گواهینامه ایزو و مراجع صادر کننده ایزو مبحث نحوه اخذ گواهینامه ایزو را ساده میکند. اینکه چطور گواهینامه ایزو بگیریم؟ شرکتها و سازمانها و نهادها و مجموعه های آگاه با خیال راحت تری اقدام به اخذ ایزو می کنند. شرکتهای متقاضی ایزو چنانچه هر دغدغه ای در خصوص ایزو و گواهی ایزو و نحوه دریافت گواهی نامه ایزو دارند، میتوانند با مرکز سیستم کاران تماس بگیرند.

اخذ گواهینامه ایزو با سیستم کاران

مشتریان با تماس با مرکز ما خیالشان از هر بابت جهت اخذ گواهینامه ایزو آسوده می شود. آنها با خیالی آسوده تر جهت دریافت گواهینامه ایزو اقدام می کنند. ضمن اینکه اطلاعات لازمه را در خصوص مبحث تخصصی گواهینامه ایزو از مرکز سیستم کاران به راحتی می توانند به دست بیاورند. در ابتدا برای شما متقاضی محترم بیان می شود که گواهینامه ایزو ISO چیست؟ پس در ابتدا باید به تعریف گواهینامه ایزو ISO پرداخت.

سازمان جهانی ایزو ، وظیفه تدوین استانداردهای ایزو را بر عهده دارد. این الزامات و استانداردها وقتی در یک سازمانی طراحی و پیاده سازی می گردد در قالب یک گواهینامه ایزو صادر خواهد شد. استانداردهای ایزو ، انواع و اقسام متعدد و متنوعی دارند که یک مشخصه جهار پنج رقمی دارند. اما به طور کلی استانداردهای ایزو دو دسته می شوند یا گواهینامه ایزو عمومی هستند و یا گواهینامه های ایزو تخصصی میباشند.

گواهینامه های ایزو عمومی

گواهینامه های ایزو عمومی شامل سه گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ، گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت محیط زیست و گواهینامه ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای می گردد. این سه گواهینامه برای تمامی شرکتها فارغ از نوع فعالیتشان همچون صنعت سیمان کاربردی هست و مورد استفاده قرار می گیرد.

یکسری استاندارد ها و گواهی نامه های ایزو که می توان گفت سری مشتری مداری هستند نیز بنوعی جزو استانداردهای عمومی میتوانند باشند. زیرا مشتری رکن اصلی سازمانهاست. استانداردهای ایزو مشتری مداری را میتوان اینگونه تعریف کرد.

ایزو 10001 که تحت عنوان سیستم مدیریت رضایت مشتریان – کدهای ( منشور ) رفتاری برای سازمانها هست.

گواهینامه ISO 10002 که تحت عنوان سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان مطرح هست.

استاندارد ایزو 10004 که تحت عنوان سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان میباشد.

ایزو 10003 که تحت عنوان سیستم مدیریت کیفیت، حل اختلاف مشتریان مطرح میباشد.

گواهینامه های ایزو تخصصی برای کارخانه سیمان

مدارک و گواهینامه های ایزو تخصصی شرکتهای فعال در هر حوزه سیمان همان مدارک ایزو عمومی فوق می باشد. شرکتها و سازمانهای فعال در هر حوزه و زمینه ای همچون سیمان فقط همان استانداردهای عمومی را دریافت می کنند. البته در صنایع دیگر به غیر از سیمان ممکنه استاندارد تخصصی وجود داشته باشد. مثلا میتوان از گواهینامه های ایزو تخصصی به گواهینامه های زیر اشاره کرد.

ایزو 22000 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی که مختص شرکتهای فعال در حوزه صنایع غذایی هست.

استاندارد ایزو 29001 سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی که مخصوص شرکتهای فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی میباشد.

گواهینامه ایزو 13485 سیستم مدیریت کیفیت در صنایع و تجهیزات پزشکی که مختص تجهیزات پزشکی هست.

بسیاری از استانداردهای ایزو تخصصی دیگر که به قدری لیست استاندارد ایزو تخصصی زیاد هست که نمی توان تمامی آنها را نام برد. جهت مشاهده استاندارد ها و گواهینامه های ایزو مرتبط با حرفه خود می توانید به سایت سازمان جهانی ایزو ISO به آدرس WWW.ISO.ORG مراجعه کنید. لیست تمامی استانداردهای ایزو را در آنجا مشاهده کنید.

نهاد بین المللی IAF

وقتی به سایت سازمان جهانی مراجعه می کنید، در انتهای سایت سازمان جهانی ایزو می بینید که تنها نهاد بین المللی IAF را به عنوان تنها نهاد معتبر در خصوص ایزو معرفی میکند. ابتدا به سایت IAF به آدرس WWW.IAF.NU مراجعه کنید. لیست تمام AB های هر کشور را در آنجا مشاهده نمایید. تنها همان AB ها مجوز صدور گواهینامه ایزو اصلی را به CB های صادر کننده ایزو می توانند بدهند.

یکسری مراجع نیز هستند که AB و CB خصوصی هستند. آنها بیشتر در ایران فعالیت میکنند. البته در خارج از کشور نیز مراجع اینچنینی فعالیت میکنند. به این دست مراجع ، مراجع صدور غیر IAF میگویند. در ایران بنابر دلایلی همچون تحریمها، اوضاع اقتصادی و اوضاع سیاسی و عوامل دیگر، این مراجع راه اندازی شدند. در ایران مراجع غیر IAF کار متقاضی را راه می اندازد مگر در صادرات که غالبا سازمانها بایستی دارای گواهینامه اصیل ایزو IAF باشند.

چجوری گواهینامه ایزو بگیرم؟

سوال مهمی که برای شرکتها از جمله شرکتهای فعال در حوزه سیمان پیش میاید اینست که چجوری گواهینامه ایزو ISO بگیرم؟ چون مقوله ایزو مبحث تخصصی هست و نمی توانند مثلا بروند و از مغازه بخرند پس باید از یک مرکز مشاوره بگیرند. بعد برای دریافت ایزو اقدامی کنند. کمتر مرکزی هست که هم مشاوره و اطلاع رسانی کند و هم آنها را به گواهینامه ایزو که میخواهند می رسانند.

اما مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران هم خدمات مشاوره و هم ثبت و صدور گواهی ایزو از مراجع معتبر ملی و بین المللی را برای آنها انجام می دهد. سیستم کاران، متقاضیان را متناسب نیاز و هدفی که دارند در سریعترین زمان و با کمترین هزینه به گواهی ایزو مد نظرشان میرساند.

کافیست با مرکز ما با شماره 79165 – 021 تماس بگیرید. اطلاعات لازم را دریافت کنید. نامه اعلام قیمت و در نهایت فرم درخواست ایزو را دریافت نمایید. سپس طی مراحلی ساده و حتی غیر حضوری و به صورت اینترنتی به گواهینامه ایزو دست پیدا کنید. همچنین می توانید از طریق منوی اخذ گواهینامه ایزو با مشاهده و کلیک بر روی تصویر زیر فرم درخواست ایزو را پر کنید. پروسه صدور گواهی نامه ایزو ISO خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

دانلود فرم درخواست ایزو
گواهینامه ایزو یکی از انواع گواهینامه های مهم جهت مناقصات ، رقابت ، تبلیغات ، صادرات و مطرح شدن در بازارهای جهانی هست

مرکز سیستم کاران یکی از اولین و بزرگترین مراکز مشاوره و ثبت و صدور گواهینامه ایزو هست. سیستم کاران با مشاورین خبره به صورت 24 ساعته در خدمت متقاضیان محترم می باشد. کلیه خدمات مشاوره مرکز رایگان هست. تنها با یک تماس اطلاعات لازمه را درخصوص اخذ انواع گواهینامه های ایزو از مراجع معتبر ملی و بین المللی بگیرید. در اولین فرصت و با کمترین هزینه با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه اخذ گواهینامه ایزو بر روی مقاله هزینه اخذ گواهینامه ایزو چقدر است؟ کلیک نمایید.

دریافت ایزو و نظرات کاربران:

آقای روشن گفت:
استعلام اصالت گواهینامه ایزو را هم لطفاً توضیح دهید. با مطالعه مقاله فوق راه گرفتن گواهینامه ایزو و اینکه مراجع مورد نظر را چگونه انتخاب کنیم متوجه شدم ولی اینکه از چه روشی خیالمون راحت بشه گواهی نامه تقلبی نیست مهم هست. همچنین لیست مراجعی که باهاشون کار میکنید را برای بنده ارسال فرمایید.

مهندس عسگری پرسید:
شما در حوزه صدور گواهینامه hse هم فعالیت میکنید؟ جهت حضور در یک مناقصه به گواهی hse نیاز داریم و متاسفانه زمان زیادی هم وقت نداریم. تکلیف چی هست راه و روش کار چی هست؟

خانم کیا پرسید:
مدت زمان و هزینه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ به همراه گواهینامه های مرتبط با صنایع چوب و کاغذ چقدر میشه ؟ آیا کلیه پرسنل مجموعه باید جدا گانه آموزش ببینند و مدرک بگیرند؟

اقای میرزاییان گفت:
اخذ گواهینامه ایزو از مراجع با اعتبار naci در کشور ایران نیاز به مدارک خاصی داره آخه برای گرفتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کار مدارک فیزیکی متعددی را به همراه مدارک دارایی و مالیات و غیره ما ارائه دادیم گفتیم بپرسیم ببینیم گرفتن مدرک ایزو از مراجع داخل ایران هم همین طور هست.

دریافت ایزو و نظرات کاربران2:

آقای فتاحی گفت:
گواهینامه ایزو را خیلی راحت‌تر از اون چیزی که تصور می‌کردم دریافت کردم از صبر و پاسخگویی به موقع کارمندان محترم سیستم کاران سپاس گزارم. اخذ گواهینامه ایزو از طریق این مرکز را توصیه میکنم.

آقای مشایخی گفت:
شرایط گرفتن تمام گواهینامه‌های ایزو همه یک جور هست. اگر مجموعه ما چند گواهی ایزو درخواست داشته باشد کارهای ثبت و صدور یک جا انجام داده میشود یا باید یکی یکی پیش بریم؟

آقای نوری گفت:
گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را برای شرکت در وندورلیست میخواستیم. شرایط حضور در وندورلیست همین شرایطی هست که گفتید؟ لطفاً قیمت و مدت زمان گرفتن هر کدام از گواهینامه های فوق را برامون بفرستید.

مشاور ایزو گفت:
اخذ و دریافت گواهینامه ایزو چه از مراجع با اعتبار naci و چه از مراجع بین المللی دیگر شرایط سخت و پیچیده‌ای ندارد. همچنین به مدارک خاصی هم نیاز ندارد. شما بدون دغدغه و استرس با تکمیل فرم درخواست ایزو و دریافت نمونه مستندات ایزو بصورت رایگان و مشاوره ۲۴ ساعته کارشناسان سیستم کاران به آسانی انواع گواهینامه‌های ایزو عمومی و تخصصی را دریافت نمایید.

گروه مشاوران جوان گفت:
شرایط دریافت تمام گواهینامه های ایزو مثل هم هست. اگر گواهی نامه های ایزو با اعتبار IAF درخواست داشتید باید حتما پیاده سازی و ممیزی نمونه مستندات ایزو را هم انجام دهید. اگر گواهی نامه های ایزو بدون اعتبار IAF خواستید بدون پیاده سازی نمونه مستندات ایزو و ممیزی گواهینامه ایزو برای شما صادر می‌شود. اخذ و دریافت چند گواهینامه ایزو بصورت همزمان هم امکان دارد.

دریافت ایزو و نظرات کاربران3:

خانم فتحی گفت:
اخذ گواهینامه تخصصی ایزو ۱۳۴۸۵ چه شرایطی داره که وزارت بهداشت و درمان هر مرجعی را قبول نمیکنه. ما می‌خواهیم از یک برند معتبر آلمانی این گواهی را بگیریم ولی به ما گفتند هزینه الکی نکنیم. ابتدا مراجع مورد تأیید وزارت بهداشت را پیدا کنیم. لطفاً راهنمایی بفرمایید.

خانم یاورخواه گفت:
شرایط دریافت گواهینامه ایزو از مرکز naci یا از مراکز بين المللی مثل آلمان یا فرانسه یا انگلیس راحت تر هست؟ شرایط اخذ گواهینامه های اداره کار که خیلی سخته. گفتم احتمال داره گرفتن گواهینامه ایزو از ایران هم سخت باشه و اذیت کنند.

مشاور ISO گفت:
شرایط اخذ گواهینامه های ISO و HSE یکسان هست؟ چون ما جهت حضور در مناقصات نیازمند هر دو مدرک هستیم. گفتیم اگر یکسان هست یک مرجع را برای دریافت دو گواهی انتخاب کنیم تا هم ارزانتر هم زودتر برامون تمام بشه.

خانم محمدزاد گفت:
گواهینامه ایزو فقط برای محصولات و اجناس صادر میشه یا میتونیم برای فعالیت در حوزه خدماتی هم استاندارد های ایزو را بگیریم؟ فعالیت ما تامین نیروی انسانی هست چه استانداردی مناسب کار ما هست؟

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

One Response

  1. با کمک شرکت سیستم کاران ایزوهای 9001 و 14001 و 45001 و گواهینامه HSEرو برای کارخانه سیمان دریافت کردیم ممنون از کادر حرفه ای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo