گواهینامه‌ های مورد نیاز در مناقصه

گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه و اخذ انواع گواهینامه های ایزو ، HSE ، CE و انواع گواهینامه ملی و بین المللی را از سیستم کاران بخواهید
4.4/5 - (366 امتیاز)

گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه

تعداد و انواع گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه متناسب با نوع کارفرما متفاوت و بسیارند. گواهی های مورد نیاز در مناقصه را کارفرمای مناقصه گزار تعیین میکند. مناقصه گزینه‌ و فرآیندی است که پیمانکاران جهت برعهده گرفتن پروژه‌های با منفعت و سودده در آن شرکت می‌کنند.

سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت حضور در مناقصات باید کلیه مدارک و گواهینامه‌های مورد نیاز کارفرمایان را داشته باشند. اکثر سازمان‌های دولتی و خصوصی دوست دارند نتیجه بسیار مطلوب و بهتری از نتیجه کار خود داشته باشند. لذا از بین پیمانکاران بهترین آنها را برای اجرای پروژه خود انتخاب می کنند.

کارفرمایان به غیر از ذکر عنوان هزینه‌ها گزینه های دیگری را نیاز دارند. کارفرمای مناقصه گزار مدارکی همچون انواع گواهینامه‌های تخصصی و یا گواهینامه های سیستم‌های مدیریتی را از متقاضیان شرکت در مناقصات می خواهند. هر چه کارفرما مثل شرکت نفت بزرگتر باشد، سخت گیری بیشتر میگردد.

گواهینامه های بین المللی و ملی برای مناقصات کدامند؟

گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه ها به دو صورت بین المللی و ملی می‌باشند. گواهینامه های بین المللی برای شرکت در مناقصات نیز خودشان تنوع زیادی دارند. این دست گواهینامه ها از طریق مراجع صدور بین المللی اتخاذ می‌گردند.

گواهینامه های بین المللی مورد نیاز مناقصه شامل گواهینامه های ISO و  IMS و HSE-MS و CE و IPS و API و … می باشد. در ادامه هر یک این مدارک را توضیح میدهیم.

یکسری گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه، توسط ارگان‌های دولتی برای سازمان‌های متقاضی صادر می‌شوند. از جمله گواهینامه های ملی مورد نیاز برای شرکت در مناقصات می توان موارد زیر را نام برد.

گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ( رتبه )
مدرک یا گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی ( مجوز اداره کار )
گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران
گواهی صلاحیت انفورماتیک یا همان رتبه و گرید انفورماتیک

تمام مدارک ملی توسط سازمانها و نهاد های دولتی صادر می گردند. این نوع مدارک و گواهینامه ها بعنوان گواهینامه‌های داخلی و ملی شناخته می‌شوند. در ادامه مطلب به معرفی تک تک گواهینامه‌‌ها و مدارک مورد نیاز مناقصه‌ها نیز می‌پردازیم.

پرکاربردترین گواهی های ایزو برای مناقصات کدامند؟

گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه مهمترینش شامل اخذ انواع گواهینامه‌های ایزو می‌باشد. یکسری گواهینامه های ایزو بصورت عمومی برای کلیه کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکسری هم بصورت تخصصی مربوط به همان فعالیت مورد نظر صادر می‌گردند.

از مهم‌ترین گواهینامه‌های ایزو ISO میتوان ISO 9001 را نام برد. ایزو 9001 با نام سیستم مدیریت کیفیت بعنوان مرجع و مادر تمام گواهینامه عمل می‌کند.

دو گواهینامه دیگر با نام‌های ISO 14001 بعنوان سیستم مدیریت زیست محیطی و ISO 45001 بعنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی هم بعنوان گواهینامه‌های پر کاربرد نقش مهمی در پیاده سازی سیستم‌های مدیریتی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها دارند.

گواهینامه ISO 45001 ویرایش شده گواهینامه ایزو 18001 (OHSAS  ) می‌باشد. هنگامی که سازمانی قوانین و‌ دستورالعمل‌های این سه گواهینامه را در مجموعه خود پیاده و اجرا نماید بنوعی می‌توان گفت سازمان سیستم IMS یا همان سیستم مدیریت یکپارچه دارد.

اخذ و دریافت گواهینامه IMS می‌تواند بعنوان یک گزینه امتیاز آور برای متقاضیان حضور در مناقصات باشد.

گواهینامه HSE-MS نیز یک گواهی عمومی برای شرکت در مناقصات خیلی کاربرد دارد. گواهینامه HSE برای شرکت در مناقصات مورد نیاز اکثر شرکتهای پیمانکاری هست. اخذ و دریافت گواهینامه HSE برای مناقصه از طریق مرکز سیستم کاارن هم ارزان و هم سریع انجام خواهد شد.

گواهینامه صلاحیت پیمانکاری برای مناقصات

عنوان گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با نام‌های رتبه پیمانکاری یا گرید پیمانکاری یا گرید ساجات یا رتبه سازمان برنامه و بودجه هم نامیده می‌شود.

رتبه یا گرید یا گواهینامه صلاحیت پیمانکاری یکی ‌دیگر از گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه می‌باشد.

رتبه یا گواهینامه صلاحیت پیمانکاری دارای طبقه بندی از شماره پنج تا یک می‌باشد که هرچه رتبه سازمان‌ها عدد کمتر باشد یعنی در زمینه فعالیت خود امتیاز بالاتری کسب کرده است. این یک نقطه قوت برای سازمان جهت شرکت در مناقصات هست.

گواهینامه رتبه پیمانکاری برای شرکت‌های فنی و مهندسی می‌باشد و توسط مرکز سازمان برنامه و بودجه ( ساجات ) صادر می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی مقاله راهنمای دریافت رتبه یا صلاحیت پیمانکاری کلیک بفرمایید.

گواهی نامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی برای مناقصات

گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی یا همان مجوز اداره کار که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ( اداره کار ) استان مورد نظر صادر می‌گردد. این گواهینامه برای شرکت‌های با زمینه فعالیت در امور آشپزخانه و رستوران، تعمیر و نگهداری و تجهیزات و وسایل اداری، خدمات عمومی و نگهبانی ، فضای سبز ، تأسیسات ، چاپ و تکثیر و حمل و نقل صادر می‌گردد.

شرکتهای متقاضی گواهینامه صلاحیت پیمانکاری اداره کار برای ورود به مناقصات نیاز مبرم و اساسی به این گواهینامه دارند.

طرح طبقه بندی مشاغل یکی از پیش نیازهای دریافت گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی می باشد. البته این قانون در مقاطعی سخت گیرانه هست و در مقاطعی نیز سخت گیرانه نیست.

گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران برای مناقصات

مدرک و یا گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران یکی از مهم‌ترین اسناد مورد نیاز برای حضور در مناقصات می‌باشد که در طی این چند سال تأکید ویژه‌ای جهت اخذ این گواهی توسط کارفرمایان مخصوصا سازمان‌های دولتی شده است.

پیش نیاز اخذ گواهینامه صلاحیت HSE پیمانکاران داشتن یکی از دو مدارک رتبه پیمانکاری یا مجوز اداره کار می‌باشد. لازم به ذکر است بدانید گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران هم نیز توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صادر می‌گردد. مدرک تایید صلاحیت HSE اداره کار کاملا با گواهینامه HSE صادره از طرف مراجع صدور ایزو متفاوت می‌باشد.

گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی برای مناقصات

گواهینامه یا رتبه انفورماتیک هم یکی از گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصات برای شرکت‌های با زمینه فعالیت IT و ITC می‌باشد. این گواهینامه قبلا توسط شورای عالی انفورماتیک صادر میشد.

با انحلال شورای عالی انفورماتیک این گواهینامه هم توسط مرکز سازمان برنامه و بودجه یا همان ساجات صادر می‌گردد. گواهینامه رتبه انفورماتیک دارای طبقه بندی از شماره هفت تا یک می‌باشد. قطعا کسب رتبه با عدد کمتر امتیاز بالاتری برای سازمان مورد نظر بهمراه خواهد داشت.

راهنمای دریافت رتبه یا گرید انفورماتیک بعنوان یک مقاله مفصل در همین سایت موجود است.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران با کوله باری از تجربه، تخصص، دانش و مهارت در زمینه اخذ گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصات هم قدم با سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی گام برمی‌دارد. به تحقق پیوستن کلیه خواسته‌های سازمان‌ها و پیروزی در مناقصات سرلوحه کلیه امورات مرکز مشاوره سیستم کاران می‌باشد.

چگونگی دریافت گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات
مراحل و چگونگی دریافت گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات دغدغه اصلب غالب شرکتهاست. اخذگواهینامه ایزو نقش بسزایی بابت شرکت درون مناقصات دارد.

چگونگی دریافت گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات

موضوع چگونگی دریافت گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات اخذ گواهینامه ایزو نقش بسزایی بابت شرکت درون مناقصات دارد. بهمین جهت متقاضیان بابت حضور در مناقصات مستلزم دریافت ایزو هستند. بنابراین شرکتها و یا موسسات میتوانند از طریق مراجع مختلفی مدرک و گواهینامه ایزو اخذ نمایند.

گرفتن گواهینامه ایزو میتواند تحت اعتبار نهاد بین المللی بنام IAF International Accreditation Forum بمعنای انجمن اعتبار دهندگان بین المللی باشد.

دریافت ایزو ارزان و فوری برای مناقصات نیز موضوعی است که خیلی متقاضیان فقط یرای شرکت در مناقصات بدنبال آن هستند. شرکتها و مجموعه های پیمانکاری میتوانند گواهینامه ISO خود را تحت مراجع غیر IAF ، اخذ نمایند.

لازم بذکرست گواهینامه های ایزو صادره مراجع IAF ، صرف زمان و هزینه بالایی میباشد. شرکت و یا موسسات متقاضی مدارک با اعتبار IAF متحمل هزینه و زمان بیشتری میشوند. متقاضیان لزوما بدانند کارفرمای مناقصه گزار ، گواهینامه ایزو زیر نظر مراجع IAF را بهتر قبول میکند.

اما اگر کارفرما سخت گیر نباشد، متقاضیان میتوانند با رجوع به یک مرجع غیر IAF گواهینامه ایزو دریافت کنند. در اینصورت هزینه کمتر و حداقل زمان شامل حالشان شود.

گواهینامه ایزو مرجع IAF علاوه برحضور در مناقصات کمک زیادی در برند سازی مجموعه میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت هر نوع ایزویی بر روی مقاله راهنمای دریافت گواهینامه ایزو کلیک بفرمایید.

مراحل اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات

چگونگی دریافت گواهینامه ایزو جهت شرکت در مناقصات دولتی و غیر دولتی را در این مطلب تشریح میکنیم.

بطور کلی مراحل اخذ ایزو از انتخاب مرجع مورد نظر شروع میگردد. اولین مرحله جهت اخذ گواهینامه ایزو شناسایی و تعیین یک CB صادر کننده ایزو معتبر میباشد. مراجع متعددی هستند که گواهینامه ایزو صادر میکند. مراجع صادر کننده گواهینامه های ISO بطور کلی به دو گروه تقسیم میشوند.

دسته اول که اعتبار بالاتری دارند دارای مجوز فعالیت از IAF دارند. نهاد بین المللی International Accreditation Forum مخفف عبارت IAF انجمن اعتباردهندگان بین المللی هست.

دسته دوم مراجع غیرIAF هستند و دارای اعتبار خارج از IAF هستند. مراجع بدون اعتبار IAF بدلیل ارزان و سریع بودنشان خیلی طرفدار دارد. شرکتهای پیمانکاری زیادی بدنبال چنین گواهینامه هایی هستند.

دریافت گواهینامه ایزو فوری برای شرکت در مناقصات امروزه تبدیل به موضوع عادی شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک ایزو ارزان لطفا مقاله گواهینامه ایزو ارزان را ملاحظه بفرمایید. قطعا این مدرک یکی از گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه هست.

مزایای صدور گواهینامه ایزو

دریافت گواهینامه ایزو به تنهایی از مزایای صدور گواهینامه ایزو نیست. بلکه پیاده سازی ایزو شرکت را وادار می کند که مجموعه یک نظام منسجمی به خود بگیرد.

امروزه تهیه و تکمیل اسناد مناقصه بعنوان یکی شریان اصلی حیات یک مجموعه جهت شرکت در مناقصات میباشد. چون یک مجموعه تنها با داشتن اسناد مناقصه کامل و بدون عیب و نواقص میتواند امتیاز بیشتری بین رقبای خود بابت یک مناقصه کسب کند.

تنها مجموعه هایی موفق به اخذ پروژه های مناقصه ای هستند که دارای تیم قوی امور مناقصات و یا امور قراردادها باشند. کار اصلی تیم تهیه و تکمیل اسناد مناقصات میباشد.

پرونده اسناد مناقصات بایستی آنقدر مهم و قابل قبول باشد که ارزش وقت به روی مناقصه داشته باشد. بطور کلی تمرکز روی مناقصه ها بدان معناست اطمینان حاصل شود مشتری توانایی اجرای پروژه ها را دارد.

ارایه دستورالعملها و روشهای کاری و عملیاتی موجود در مستندات ایزو می تواند امتیازات خوبی در مناقصه جمع کند. شما می توانید کلیه مستندات ایزو امتیاز آور را بصورت رایگان از سایت ما دانلود نمایید. جهت ملاحظه و دانلود رایکان مستندات و مدارک ایزو بر روی منوی دانلود رایگان مستندات ایزو کلیک بفرمایید.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران درجهت ارتقاء سطح علمی و فنی شرکتها ایده های خوبی برای کسب امتیاز در مناقصات برای شما دارد.

ISO , HSE , IMS , CE , مناقصات
مدارک ISO , HSE , IMS , CE , از گواهینامه های ملی و بین المللی برای مناقصات هست.

ISO, HSE , IMS , CE مناقصات

دریافت مدارک مختلفی همچون ISO , HSE , IMS , CE , برای شرکت مناقصات خیلی مفید هستند. این مدارک جزو گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه و گواهینامه های ملی و بین المللی برای مناقصات هست.

گواهینامه ISO از انواع گواهینامه بین المللی میباشد که جهت مناقصات ممکنست از شرکتها بخواهند. شرکتهای مختلف با انواع فعالیت در تمامی حوزه ها میتوانند گواهی ایزو را دریافت نمایند.

همانطور که گفتیم گواهینامه های ایزو به دو دسته گواهینامه ایزو عمومی , گواهی ایزو تخصصی تقسیم میگردند.

استانداردهای ایزو عمومی

انواع استاندارد ایزو عمومی یکسری از انواع استاندارد میباشد که عمومی هست و برای هر شرکتی با هر نوع فعالیت اخذ میگردد. گواهینامه های عمومی ایزو از اسناد عمومی و گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه هستند.

ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ، ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی ، ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ، IMS سیستم مدیریت یکپارچه و HSE سیستم مدیریت محیط زیست و ایمنی و بهداشت حرفه ای و انواع استاندارد دیگر که عمومی هستند.

استانداردهای ایزو تخصصی

انواع استاندارد ایزو تخصصی انواع استاندارد مرتبط با فعالیت شرکت میباشد و مرتبط با حوزه کاری شرکت میباشد. بعنوان مثال گواهینامه ISO 29001 با عنوان سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و انواع دیگر استاندارد ایزو هست.

گواهینامه HSE

گواهینامه HSE از انواع گواهینامه های مورد نیاز در مناقصات ملی و بین المللی میباشد.

الزامات HSE متشکل از الزامات دو استاندارد ISO14001 سیستم مدیریت زیست محیطی وهمچنین ISO45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی هست. به عبارت دیگر ترکیب دو استاندارد 14001 و 45001 شباهت خیلی زیادی با مدل HSE دارد.

استاندارد HSE و یا HSE – MS را به تنهایی نیز میتوان دریافت کرد. اما بهترست بطور همزمان و یا در ابتدا دو استاندارد ISO14001 و همچنین ISO45001 را طراحی و پیاده سازی نمود. همچنین بهترست بطور همزمان یا قبل از تهیه و تدوین استاندارد HSE استاندارد ISO9001 با عنوان سیستم مدیریت کیفیت را نیز طراحی و پیاده سازی نمایند.

گواهینامه IMS

اخذ گواهینامه IMS برای مناقصات نیز یکی دیگر از انواع گواهینامه بین المللی میباشد. گواهینامه IMS با عنوان سیستم مدیریت یکپارچه از دریافت گواهینامه سه استاندارد ISO9001, ISO14001, ISO45001 بدست میاید.

البته لازم نیست هر سه استاندارد بطور همزمان طراحی و پیاده سازی گردند میتوان ابتدا ایزو 9001 وسپس ایزو 14001 و ایزو 45001 رادر یک بازده زمانی طراحی و پیاده سازی نمود.

در حقیقت زمانی که یک شرکت سه استاندارد 9001 ، 45001 و 14001 را جهت سازمانش طراحی و پیاده سازی نماید میگویند سازمان توانسته سیستم مدیریت یکپارچه را درون سازمانش پیاده سازی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد IMS و نحوه اخذ آن مقاله راهنمای دریافت گواهینامه IMS را با دقت مطالعه نمایید.

مراجع صادر کننده گواهینامه ISO ، HSE و IMS برای مناقصه

مراکز و مراجع صادر کننده گواهینامه ISO ، HSE و IMS برای مناقصه سئوال اکثر متقاضیان هست.

مراجع صادرکننده ایزو را اصطلاحا CB میگویند. خود این CB زیر نظر یک مرجع صادر کننده باعنوان AB مدیریت و اعتبار دهی میشوند. AB ها نیز زیر نظر مرجع اعتباردهنده بین المللی IAF اعتبار دهی میشوند.

گواهینامه ایزو,HSE  و همچنین IMS دارای اعتبار IAF بالاترین سطح اعتبار را دارند. صدها مرجع در کشور ایران هستند که ساخته و پرداخته ایرانیهاست. یعنی CB و AB ساخته ایرانیهاست که بدین گونه گواهینامه ایزو ها اصطلاحا غیر IAF می گویند. اتفاقا گواهینامه های غیر IAF در ایران و خیلی کشورهای دیگر کار راه انداز مناقصه هستند.

گواهینامه CE چیست؟

گواهینامه CE یکی دیگر از انواع گواهینامه بین المللی مورد نیاز در برخی مناقصات تامین کالا میباشد. که سه نوع میباشد: گواهی CE اورجینال یا همان اصلی اینگونه گواهینامه CE تنها مختص محصولاتی میباشد که CE بدانها تعلق میگیرد. برای شناخت گواهینامه سی ایی اتحادیه اروپا مطلب گواهینامه CE را مطالعه بفرمایید.

گواهینامه CE جهت هر محصول متفاوت میباشد و بطور جداگانه صادر میگردد.

مدارک و گواهینامه CE اورجینال دارای یک کد چهار رقمی شناسایی میباشد.

گواهینامه CE خود اظهاری نوع دیگر از گواهی CE میباشد که خود سازمان اظهار میکند و آزمایشهای لازم را انجام میدهد.

گواهی CE انطباقی نام دیگر گواهینامه CE میباشد که مورد استفاده شرکتها میباشد. مراجع صادر کننده گواهینامه CE نوتی فایبادی ها هستندکه زیر نظر NANDOO اعتبار میگیرند.

نحوه دریافت گواهینامه CE را با مطالعه مقاله تخصصی راهنمای دریافت گواهینامه CE یاد بگیرید. گواهینامه سی ایی در هر مناقصه ایی از گواهینامه‌های مورد نیاز در مناقصه نیست.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره و اطلاع رسانی با مشاوره رایگان آماده هرگونه خدمات اطلاع رسانی درخصوص گواهینامه ISO,HSE ,IMS ,CE  وانواع گواهی نامه داخلی و بین المللی جهت متقاضیان عزیز میباشد.

دریافت ایزو جهت شرکت در مناقصات
اخذ و دریافت ایزو جهت شرکت در مناقصات بسیار مهم و ضروریست و امروزه تهیه و تکمیل اسناد مناقصه بعنوان یکی شریان اصلی حیات یک مجموعه بجهت مشارکت در درون مناقصات میباشد

مدارک و گواهی های مورد نیاز در مناقصات

مدارک و گواهینامه های دیگری نیز وجود دارند که در مناقصات از آنها استفاده میگردد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.
گواهینامه TQM برای مناقصه و یا اخذ گرید مشاور از سازمان برنامه نیز کاربرد دارد. گواهینامه مدیریت کیفیت جامع TQM معمولا آمار درخواست کمتری دارد. TQM مخفف TOTAL QUALITY MANAGEMENT بمعنای مدیریت کیفیت جامع یا فراگیر هست.

در مقاله فوق سعی کردیم تا مدارک و گواهی های مورد نیاز در مناقصات را تشریح کنیم. با این حال چنانچه سوال یا ابهامی دارید از کارشناسان مرکز بصورت رایگان مشاوره بگیرید.

کارشناسان مرکز سیستم کاران به شماره تلفن 79165-021 و با آدرس اینستاگرام SYSTEMKARAN@ در خدمت کاربران عزیز است.

سلیقه ی کارفرمایان مختلف تنوع بالایی دارد و هر کارفرمایی ممکن است مدارک و اسناد متفاوتی از شما بخواهد. چنانچه از عناوین اسناد و مدارک خواسته شده اطلاعاتی ندارید با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید تا ما راهنماییتان کنیم.

رزومه سازی برای شرکت در مناقصات

یکی از خدمات مرکز ما رزومه سازی برای شرکت در مناقصات هست. وجود یک رزومه قوی در هر سازمانی از واجبات الزامی محسوب میگردد.

طراحی رزومه خودش یک تخصصی هست تا بتوان توانایی شرکت را به رخ کشید. رزومه کاری شرکت مبنی بر قدرت و توان مجموعه در گرفتن پروژه است.

تهیه و تدوین رزومه شرکت انتهای کار نیست. بلکه این رزومه بایستی همواره بروزرسانی گردد. از نمونه رزومه مرکز سیستم کاران بعنوان بک الگو می توانید استفاده نمایید.

گواهینامه های مورد نیاز در مناقصه و نظرات کاربران:

خانم قادری سئوال کردند:
سطح اعتبار گواهینامه های ایزو جهت حضور در مناقصات مناسب اهداف و برنامه های دیگر سازمان‌ها هست مثلا ما به غیر از مناقصه قصد صادرات محصولمون را هم داریم و از طرفی برای مناقصه هم وقت زیادی نداریم باید چکار کنیم؟

 

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. ما یه شرکت نفتی بزرگ داریم که میخوایم توی مناقصات شرکت کنیم. چه گواهینامه هایی برامون لازمه که با دست پر بریم واسه شرکت توی مناقصه و توی وندورلیست شرکت نفت هم میخوایم وارد بشیم

  2. ما قبلا گواهینامه های ایزو 9001 و 14001 و 45001 رو دریافت کردیم الان میخوایم گواهینامه HSE و صلاحیت پیمانکاری دریافت کنیم هزینه هر گواهینامه چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo