گواهینامه ایزو ، ماشین آلات صنعتی

گواهینامه ایزو ، ماشین آلات صنعتی
5/5 - (126 امتیاز)

گواهینامه ایزو ، ماشین آلات صنعتی

موضوع گواهینامه ایزو ، ماشین آلات صنعتی همواره در جوامع صنعتی سر زبانها هست. تولیدکنندگان ماشین آلات صنعتی جهت ایجاد ارتقاء سطح و جایگاه خود در بازار و همچنین بمنظور دستیابی مقاصد دیگر بدنبال اخذ مدرک ایزو ( گواهینامه ISO ) هستند. لذا جهت دریافت ایزو و کسب اطلاعات در این حوزه سئوالات زیر را در ذهن خود دارند:

تاثیر گواهینامه ISO در صنعت ماشین آلات صنعتی چیست؟

انواع گواهینامه ISO جهت تولید ماشین آلات صنعتی کدامند؟

زمان مورد نیاز دریافت گواهینامه ISO در تولید ماشین آلات صنعتی چقدر است؟

نیاز صنعت ماشین آلات صنعتی به ایزو چگونه است؟

مراکز و مرجع معتبر صدور ایزو برای ماشین آلات صنعتی کجا هستند؟

نحوه و شرایط اخذ گواهینامه ایزو ، ماشین آلات صنعتی چیست؟

استانداردهای ایزو متناسب با ماشین آلات صنعتی

گواهینامه ISO مرتبط باصنعت ماشین آلات صنعتی (که معمولاً فعالان درحوزه ماشین آلات صنعتی ) دریافت میکنند، بترتیب الویت بشرح زیر میباشد:

گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ( ISO 9001 )

 ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی ( ISO 14001 )

گواهینامه ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ( ISO 45001 )

دریافت گواهینامه ایزو 9001

اصولا شرکتهای تولیدی باید جهت دریافت گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت اقدام کنند. زیرا گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت پایه و اساس هر استاندارد دیگری میباشد.

استاندارد ایزو 9001

یکی ازمحبوب ترین استانداردها ایزو 9001 میباشد. چنین استانداردی متعلق به صنعت تولید ماشین آلات صنعتی نیست. بسیاری شرکتهای دیگر با زمینه فعالیت مختلف بابت ایجاد یک سیستم کیفیت از ایزو 9001 استفاده میکنند.

پیاده سازی واقعی ایزو 9001 مستلزم برنامه ریزی متفکرانه، تدوین برنامه های استراتژی، مستند سازی، آموزش و اجرا دارد. ناگفته نماند تقریباً همه کارمندان باید حدودی نحوه کار خود را تغییر دهند.

اخذ گواهینامه ایزو 9001 برای تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی بعنوان اولین استاندارد الویت و اهمیت دارد.

دریافت ایزو 14001 و ایزو 45001

همزمان با دریافت گواهینامه ایزو 9001 و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ، شرکت ماشین آلات صنعتی میتواند جهت دریافت گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی ( ISO 14001 ) و گواهینامه ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایی اقدام کند.

اخذ گواهینامه ISO 14001 شرکت ماشین آلات صنعتی را در جهت حفظ محیط زیست خود و افراد جامعه متعهد میکند.

اخذ گواهینامه ISO 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای نیز در تولید ماشین آلات صنعتی میتواند احتمالات خطر و آسیب را برای کارکنان شرکت به حداقل یا حتی صفر برساند. اقدام شرکت جهت دریافت گواهینامه ایزو 45001 بیانگر اهمیت به سلامت و بهداشت شغلی کارکنان میباشد و میتواند انگیزه کارکنان را نیز بالا ببرد.

دریافت IMS برای شرکتهای ماشین آلات صنعتی

با دریافت گواهینامه ایزو 9001 ( ISO 9001 ) و گواهینامه ایزو 14001 ( ISO 14001 ) و همچنین اخذ گواهینامه ایزو 45001 ( ISO 45001 ) در اصطلاح میگویند شرکت تولید ماشین آلات صنعتی دارای سیستم مدیریت یکپارچه IMS میباشد.

شرکتها باید علاوه بر دریافت گواهینامه ایزو ( گواهینامه ISO ) خود را در پیاده سازی واقعی گواهینامه های ایزو موظف بدانند تا بتوانند اثربخشی گواهینامه ایزو را در بخشهای مختلف شرکت یا سازمان خود مشاهده کنند.

مزایای طراحی و پیاده سازی استانداردهای ایزو برای صنعت ماشین الات صنعتی

طراحی و پیاده سازی سیستمهای مدیریتی و اخذ گواهینامه ISO توسط شرکت ماشین آلات صنعتی فواید و مزایای زیر را حاصل میکند:

محصولات با استانداردهای داخلی و بین المللی تطبیق می یابد.

ارائه تولید با کیفیت بهتر و برنامه ریزی شده انجام میگردد.

ضایعات کاهش می یابد.

باعث کاهش آلودگی محیط زیست میگردد.

حفظ ایمنی و سلامت کارکنان شرکت حاصل میگردد.

انگیزه در کارکنان برای تولید با کیفیت بیشتر میشود.

توان رقابتی با رقبا بالا میرود.

جلب رضایت و حمایت سازمانهای نظارتی و دولتی حاصل میگردد.

افزایش توان برندینگ را خواهیم داشت.

توان ورود به بازارهای خارجی و موجبات افزایش صادرات حاصل میگردد.

فرهنگ یکپارچه کیفیت ، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی ایجاد میگردد.

الگویی مناسب برای نسل آینده تداعی میشود.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران بعنوان بزرگترین مرجع مشاوره و اطلاع رسانی در خدمت شماست. این مرکز در رابطه با مشاوره ، آموزش و نحوه اخذ گواهینامه ایزو ( گواهینامه ISO ) جهت شرکتهای تولید کننده دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و سایر متقاضیان مدرک ایزو ( مدرکISO ) آمادگی همکاری دارد. مرکز سیستم کاران به کلیه سئوالات فنی و حقوقی هموطنان عزیز درباره دریافت گواهینامه ایزو و سایر گواهینامه های بین المللی مانند گواهینامه CE ( گواهی نامه سی ایی ) پاسخگویی و اطلاع رسانی میکند.

مراحل اخذ ایزو
مراحل اخذ ایزو با انتخاب انواع CB ها متفاوت می‌شود. CB نام اختصاری شرکت‌های ثبت و صدور گواهینامه ایزو هست.

مراحل اخذ ایزو

مراحلی که هر شرکت متقاضی باید برای اخذ مدرک ایزو تلاش کند تا آن را به دست آورد عبارتند از:

تشکیل جلسات توجیهی مدیریتی

1- مدیران شرکت های متقاضی دریافت مدرک ایزو ، باید در جلساتی که مشاوران ایزو ترتیب میدهند حضور پیدا کنند. به دستورالعمل های الزامی ایزو عمل کنند. در این جلسات مدیران میانی و مدیران ارشد وظایف مربوط به حیطه کاری خود را متوجه می شوند. آنها موظف هستند که کارهای درخواستی را انجام دهند.

تشکیل جلسات کاری میانی

2- کارمندان شرکت های متقاضی مدرک ایزو نیز باید در جلساتی که مشاوران ایزو برای آنها ترتیب می دهد حضور به عمل برسانند تا کاملا در مورد کار و وظایف خود توجیه گردند. در مورد شغل، ماموریت هایی که در حیطه کاری باید انجام دهند آگاهی یابند. مشاوران ایزو همه این موارد را برای کارکنان بیان می کنند و آنها را متوجه کارشان می کنند تا به نحو احسن وظایف شغلی خود را انجام دهند.

شناسایی و تحلیل فرایندها

3- تحلیل و بررسی فرآیندها که مرجع استاندارد ایزو ایجاد و الزام کردند برعهده مشاور و مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت می باشد. مدیر عامل و مدیران ارشد وظیفه دارند که با کمک مشاور فرآیندها را تحلیل و بررسی کنند. همچنین کارکنان شرکت در روند این فرآیندها فعالیت دارند تا هدفی که برای شرکت در نظر دارد، برسند.

تعیین اهداف سیستم مدیریت یکپارچه

4- در این مرحله، مشاور ایزو هدف های هر شرکت و سازمان متقاضی مدرک ایزو را جداگانه بررسی و مشخص و معین می کند. مدیران ارشد و کارکنان و اعضای شرکت می بایست طبق آن اهداف IMS شرکت را پیش ببرند و از آن اهداف تعدی نکنند. این اهداف در ابتدای هر سال تعریف و مستند میگردد. همچنین هر هدف در دوره های خاصی بایستی مورد پایش و اندازه گیری قرار گیرند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تدوین هدفها بر روی مقاله نمونه اهداف کیفیت ، زیست محیطی ، ایمنی و بهداشت ، HSE ، IMS کلیک نمایید.

طراحی و اجرای سیستم

5- اجرای راهکارهایی که مشاوران ایزو برای شرکت های متقاضی در نظر گرفته اند برعهده مدیر و مدیران شرکت می باشد. مدیر عامل و مدیران ارشد وظیفه دارند راهکارهای تعیینی را در سطح شرکت و برای اعضای کارکنان اعمال و پیاده سازی کنند.

در مسیر اعمال راهکارها، اگر به موانعی برخورد کردند آن موانع را هر چه زودتر از بین ببرند و رفع کنند. همچنین مدیران باید بر کار اعضای شرکت نظارت جدی و کامل داشته باشند تا هر کسی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

خودِ کارکنان شرکت اگر دیدند که موانعی در اجرای رهکارها وجود دارد فوراً به مدیر یا مدیران ارشد گزارش دهند. تا مدیران آن موانع به وجود آمده را رفع کنند و مسیر پیشرفت و ترقی شرکت را هموار سازند.

ممیزی دریافت گواهینامه ایزو

6- مرحله آخر برای دریافت مدرک ایزو انجام ممیزی نهایی ثبت و صدور هست. دریافت گواهینامه ایزو برای ماشین آلات صنعتی مستلزم پاس کردن ممیزی نهایی هست. ممیزی ها در دو نوبت معمولا انجام میگردد. چنانچه عدم انطباقهایی در این ممیزی ها کشف گردید بایستی فورا رفع گردند.

روش گرفتن استاندارد ایزو
روش گرفتن استاندارد ایزو ، صدور گواهینامه ایزو و شرایط اخذ ایزو سوال غالب شرکتهای متقاضی ثبت و صدور گواهی ایزو هست

مشاوره اخذ گواهینامه ایزو برای ماشین آلات صنعتی

بسیاری متاسفانه فقط بابت اخذ مدرک ایزو، رغبت نشان میدهند و از خدمات مشاور ایزو ، پیاده سازی ایزو و اجرا استفاده نمیکنند. اکثر شرکتها راغب به استفاده از خدمات مشاور ایزو و پیاده سازی ایزو و هچنین اجرای عملی، نیستند.

شرایط اقتصادی شرکتها باعث اخذ چنین تصمیمی هست. همچنین تخصص نداشتن و حرفه ای نبودن مشاورها در امر مشاوره باعث میگردد تا مدیران شرکتها اثربخشی واقعی حس نکنند. برای همین تمایلی بابت بکارگیری مشاور نمی کنند. عملا مشاورهای امروزی تبدیل به مشاوران اخذ ایزو شدند. آنها فقط مشاوره اخذ گواهینامه ایزو می کنند، نه مشاوره پیاده سازی ایزو را!

تشخیص اصالت گواهینامه ایزو 

اخذ گواهینامه ایزو اصل در گروی اصالت و اعتبار مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو می‌باشد. یعنی به طور قطع اگر از اصالت و اعتبار مرجع صدور گواهینامه ایزو مطمئن شدید از اصل بودن گواهینامه ایزو نیز خیالتان راحت باشد. شما هنگامی که وارد سایت سازمان ISO  به نشانی WWW.ISO.ORG می‌شوید کلمه‌ای به نام IAF  را مشاهده می‌کنید.‌

IAF چیست؟

IAF  مخفف عبارت International Accreditation Forum  با نام انجمن اعتبار دهندگان بین المللی می‌باشد. انجمنIAF  مورد تایید سازمان بین المللی استاندارد می‌باشد و به عنوان تنها نهاد رسمی و قانونی در تمام دنیا به شمار می‌آید. شما وقتی بر روی گزینه IAF کلیک نمایید وارد سایت این نهاد می‌شوید و می‌توانید نام تمامی کشورهایی که عضو رسمی این نهاد هستند را مشاهده نمایید. هر کشور حداقل یک نهاد اعتبار دهنده دارد که عضو رسمیIAF  می باشد.

NACI چیست؟

ایران هم یک نهاد اعتبار دهنده بنامNACI  به معنی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران دارد که عضو رسمی انجمن اعتبار دهندگان بین المللی می‌باشد. شرکتهای ثبت و صدور گواهینامه ایزو ایرانی بتیستی از naci مجوز فعالیت بگیرند.

AB چیست؟

مرکز اعتبار دهنده نیز همان Accreditation Body  می‌باشد که به اختصارAB  نامیده می‌شود.AB  ها نیز یک سایت دارند که وقتی وارد آن می شوید می‌توانید نام مراجع صادرکننده گواهینامه ایزو را که به صورت رسمی و قانونی در آن کشور فعالیت می‌کنند را ببینید. مثلاً وقتی وارد سایت کشور آلمان به عنوان یک نهاد اعتبار دهندهAB  می‌شوید، مرجع صدور DAKKS را که به عنوان یک مرجع صدور گواهینامه بسیار معتبر می باشد را مشاهده می کنید.

CB چیست؟

حالا اگر بخواهید مسیر رسیدن به مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو اصل را به عقب برگردیم باید ازCB  مورد نظر شروع کنیم. باید از هر سی بی که به عنوان مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو اصل معرفی میگردد شروع کنیم. بعد از آن باید به مرکز اعتبار دهنده AB  رسمی کشور مربوطه برسیم که عضو انجمن اعتبار دهندگان بین المللی IAF باشد.

نام آن AB نیز در صفحه اصلی سایت IAF وجود دارد. متقاضیان محترم اگر به هر دلیلی نتوانستید تشخیص اصالت گواهینامه ایزو اصل را انجام دهید می‌توانید با مرکز سیستم کاران ارتباط برقرار نمایید. با مشاوره رایگان کارشناسان مرکز از اصالت و اعتبار گواهینامه ایزو مرجع صدور اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که بدانید سایت اصلی و رسمی IAF به نشانی WWW.IAF.NU می‌باشد.

اخذ گواهینامه ایزو اصلی
گرفتن گواهی نامه ایزو اصلی و کسب اطلاعات صحیح و درست حق مسلم تمام مشتریان و متقاضیان گواهینامه ایزو اصل می‌باشد.

اخذ گواهینامه ایزو اصلی

دریافت گواهینامه ایزو اصلی و کسب اطلاعات صحیح و درست حق مسلم تمام مشتریان و متقاضیان گواهینامه ایزو اصل می‌باشد. در واقع باید بگوییم یک مدیر دانا و کاردان از یک مجموعه متقاضی گواهینامه ایزو ابتدا به دنبال کسب اطلاعاتی درست و قانونی می‌رود. تا بتواند بهترین تصمیم را برای افزایش سطح ارتقاء سازمانش بگیرد. متاسفانه سایت‌های متعددی با عناوین و مطالب مختلفی در فضای مجازی در خصوص انواع گواهینامه‌های ایزو فعالیت می‌کنند.

هر کدام ادعا می‌کنند که گواهینامه ایزو اصل را برای متقاضیان اتخاذ می‌نمایند. سوال اصلی این است که آیا تمام شعارها و ادعاها حقیقت دارند؟ آیا می‌توان به مطالب وعناوین هر سایتی اعتماد کرد؟ به طور قطع جواب منفی است و عاقلانه نیست تصمیمات و اهداف خود را با توجه به یک سری از شعار‌ها و تبلیغات پیگیری نمایید. باید از راه اصولی و قانونی برای دریافت گواهینامه ایزو وارد شوید. جهت تعیین اصل بودن گواهینامه خود مقاله نحوه استعلام گواهینامه ایزو را مطالعه بفرمایید.

آیا اخذ گواهینامه ایزو اصل به صورت فوری امکان پذیر است؟

بگذارید با یک مثال ساده بیان کنم که آیا میتوان گواهینامه ایزو اصل را در مدت زمان کوتاهی به صورت فوری دریافت کنید یا نه؟ هنگامی که یک نانوا با آرد خمیر درست می کند، برای اینکه نان خوب و با کیفیتی بپزد باید مدت زمانی را به خمیر استراحت دهد تا طی یک سری فرآیندهای مطلوب، خمیر کیفیت لازم را برای تبدیل شدن به یک نان تازه و مرغوب را داشته باشد. اخذ گواهینامه ایزو اصل هم به همین منوال میباشد.

اخذ گواهینامه ایزو اصلی برای ماشین آلات صنعتی بصورت یکی دو روزه امکان پذیر نیست. مراجع بدون اعتبار IAF هستند که بصورت یکی دو روزه مدرک ایزو صادر می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد صدور فوری و ارزان گواهینامه های ایزو بر روی مقاله اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری کلیک بفرمایید.

مراحل قانونی اخذ گواهینامه ایزو

هنگامی که شما درخواست گواهینامه ایزو را می‌دهید باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دریافت گواهینامه اصلی و معتبر چند مرحله را بگذرانید. با صبر و حوصله روال قانونی صدور گواهینامه ایزو را طی نمایید تا به یک نتیجه مطلوب برسید. البته هنگامی که مدارک سازمان متقاضی آماده باشد و مدیریت و تمامی کارمندان همکاری لازم را جهت پیاده سازی قوانین و دستورالعملهای را داشته باشند و مرکز مشاوره ایزو ( سیستم کاران ) تسلط کافی برای مشاوره صحیح و اصولی داشته باشد، سرعت اخذ گواهینامه ایزو اصل نیز افزایش پیدا میکند.

ولی نه تا آن حد که ظرف مدت چند روز یا کمتر از یک ماه این اتفاق بیافتد. مسلما وقتی یک مرکز مشاوره اعلام می‌دارد که می‌تواند گواهینامه ایزو اصل را در مدت زمان کوتاهی برای شما صادر کند. مطمئن شوید بیشتر یک کلاهبرداری و سود جویی در کار است.

مراجع ثبت و صدور ISO 9001
مراجع ثبت و صدور ISO 9001 تماس 79165 – 021 ثبت گواهی نامه ISO 9001 معتبر و فوری و ارزان توسط مراجع معتبر صادر کننده ایزو بسیار حائز اهمیت هست

صدور گواهینامه ISO9001 معتبر و فوری و ارزان از مراجع معتبر

ثبت گواهی نامه ISO 9001 معتبر و فوری و ارزان توسط مراجع معتبر صدور ایزو بسیار حائز اهمیت هست. این امر به این دلیل هست که ISO 9001 با عنوان سیستم مدیریت کیفیت عمومی ترین و مهمترین نوع استاندارد ISO محسوب می گردد.

شرکتها و سازمانها اغلب اول گواهینامه 9001ISO که مد نظرشان هست. به همین جهت شرکتهای متقاضی گواهینامه ISO معمولا در خصوص ثبت گواهی نامه ISO 9001 با دغدغه های زیاد و فراوانی روبرو می شوند. مثلا اینکه از کجا باید گواهی ایزو 9001 بگیرند که دارای اعتبار باشد؟ و یا اینکه مثلا از شرکتهای تازه تاسیس هستند. وضع مالی این مجموعه ها معمولا کافی و مناسب نیست. یا اینکه می خواهند درون مناقصه شرکت کنند و وقت زیادی ندارند. به همین جهت به دنبال اخذ گواهی نامه ISO 9001 فوری و ارزان هستند. اگر قصد دریافت مدرک ایزو با قیمت را دارید ، مطلب گواهینامه ایزو ارزان را ملاحظه بفرمایید.

گواهینامه ایزو 9001 برای ماشین آلات صنعتی

ISO 9001 با عنوان سیستم مدیریت کیفیت از سری استانداردهای 9000 محسوب می گردد. ISO ها یکسری از استانداردها و الزامات معین می باشند که درون سازمان ISO تهیه و تدوین میشوند و منتشر می گردند. مهمترین نوع استاندارد که درون این سازمان تدوین گردید، همین گواهی ISO9001 هست.

مهمترین و عمومی ترین نوع استاندارد ISO و مادر تمامی استانداردهاست. زیرا الزامات کیفی کلیه ی استانداردها درون این استاندارد ایزو9001 تعریف گردیده و شرکتها جدای از نوع فعالیتشان بسیار مهم هست که در ابتدا گواهی ایزو9001 بگیرند. بعد از آن بابت اخذ و دریافت دیگر انواع استاندارد عمومی ایزو و یا تخصصی ایزو متناسب نیاز و نوع فعالیتشان اقدام نمایند.

ارتباط ایزو 9001 با دیگر گواهینامه های ایزو

ISO 9001 اغلب با استانداردهای ایزو14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای غالبا داخل یک سازمان پیاده سازی می شوند.

پیاده سازی یکپارچه و همزمان سه استاندارد ایزو9001 و ایزو14001 و ایزو45001 در کنار یکدیگر سیستم مدیریت یکپارچه را تشکیل می دهد. در اصطلاح میگویند سازمان دارای یک سیستم مدیریت یکپارچه می باشد که در اصطلاحا بهش IMS میگویند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیستم مدیریت یکپارچه مقاله گواهینامه IMS را مطالعه بفرمایید.

اهمیت پیاده سازی ایزو 9001 برای ماشن آلات صنعتی

پیاده سازی ایزو 9001 بسیار برای سازمانها و شرکتهای با حوزه ی کاری ماشین آلات صنعتی مهم هست و اهمیت بالایی دارد. مهمترین حسن پیاده سازی ISO 9001 درون سازمان به وجود آوردن یک نظم سازمانی منسجم و محکم درون سازمان به واسطه ی یک چارت سازمانی و همچنین تعریف وظایف هر پرسنل و نیز تقسیم کار می باشد.

این امر موجب ایجاد نظم سازمانی خواهد شد و هر فردی وظایف خودش را می داند. ایزو9001 سطح کیفی خدمات و محصولات و همچنین فرآیندهای یک سازمان را تعریف می نماید. با این وسیله در بهبود کیفی سازمانها و شرکتها و تولید محصولی با کیفیت تاثیری بسزایی دارد.

مراجع ثبت و صدور ISO 9001

مراجع ثبت و صدور ایزو 9001 و همان مراجع ثبت و صدور ISO دو گروه و دو تیپ می شوند. البته در اصل مراجع ثبت و صدور ISO 9001 دارای IAF هستند. یعنی اینکه مراجع ثبت و صدور ایزو یا همان CB می بایست تحت اعتبار یکسری نهادهای دولتی اعتبار دهنده ISO فعالیت نمایند که اصطلاحا بهشان AB می گویند.

در نهایت AB ها می باید خودشان تحت نظر نهاد بین المللی IAF فعالیت بکنند که اصولی ترین راه ثبت و صدور گواهی نامه ISO 9001 همین هست.

ایزو9001 معتبر و دارای اعتبار مانند دیگر انواع ISO ، گواهی نامه ایزو یی می باشد که به این نحو و روند صادر گردد و مراجع ثبت و صدور آن ایزو تحت اعتبار iaf باشند. یکسری دیگر مراجع از نوع غیر IAF هستند که این دست از مراجع غیر IAF توسط AB و CB داخلی مدیریت می گردند. در این میان هستند شرکتها که اقدام به ثبت ISO می کنند و اما دلالانی هستند که گواهینامه ایزو تقلبی را ارائه می دهند و دیگر مراکز را بدون اعتبار خوانده و خودشان را معتبرترین معرفی می کنند.

گواهی نامه ISO9001 معتبر گواهی نامه ای است که به این شکل و نحو طراحی و پیاده سازی گردد و از طریق همین مراجع IAF صادر می گردد.

سیستم کاران به عنوان یک مرکز عام المنفعه با خدمات مشاوره رایگان در خصوص ثبت و صدور گواهی نامه ISO در خدمت متقاضیان می باشد تا متقاضیان محترم با توجه به شرایط مالی و اقتصادی و زمان لازمه به گواهی نامه ISO متناسب نیاز خودش برسد.

مستندات ایزو ، گواهینامه ایزو
مستندات ایزو ، گواهینامه ایزو از الزامات مهم در خصوص اخذ گواهی ایزو هست.

مزایای ایزو برای مشتریان ماشین آلات صنعتی

استانداردهای ایزو در واقع گواهی و ضمانتی هستند برای کاربران نهایی محصولات و خدمات تا با خیال راحت نیازهایشان را رفع نمایند و به سازمان‌ها و شرکت‌های تولید کننده اعتماد کنند. گواهینامه ایزو به شرکت تولیدی ماشین آلات صنعتی بها و ارزش می دهد. مشتریان با دیدن آرم ایزو بر روی ماشین الات صنعتی رضایت خاصی حس می کنند.

خیلی از مشتریان خارجی ماشین آلات صنعتی نیز به ایزو اهمیت می دهند. اخذ گواهینامه ایزو معتبر برای ماشین آلات صنعتی باعث افزایش فروش خواهد گردید.

رابطه مستندات ایزو با گواهینامه ایزو چیست؟

هر سازمان و ارگانی که درخواست گواهینامه ایزو نماید صرفاً با دریافت یک مدرک نمی‌تواند ادعا کند مطابق با استانداردهای ایزو رفتار می کند. ادعای سازمان متقاضی هنگامی درست و به جا است که بسته به نوع شغل و نوع گواهینامه ایزویی که انتخاب می‌کند، بتواند مستندات مرتبط با سطح استانداردی را که درخواست می کند، را در سطح مجموعه‌اش اجرا و پیاده سازی نماید. یکی از ارکان مهم در مراحل اخذ گواهینامه ایزو بین المللی طراحی و اجرای مستندات و پیاده سازی استاندارد های ایزو میباشد.

مستندات ایزو با گواهینامه ایزو یک رابطه‌ی مستقیم و تنگاتنگ دارد و دریافت یک گواهینامه ایزو بین المللی و رسمی یک سازمان را قدرتمند و جهانی می‌کند و دستیابی به اهداف متعالی در گرو طراحی و پیاده‌سازی مستندات ایزو می‌باشد.

اهداف شرکتها از پیاده سازی سیستمهای مدیریتی

اهدافی همچون تولید محصولات بیشتر و با کیفیت و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و همین اهداف در خط مشی کیفیت کارخانه تولید ماشین آلات صنعتی نیز وجود دارد. یعنی تولید محصولات بیشتر و با کیفیت بهتر و حضور موفق در بازارهای داخلی و جلب رضایت مشتریان و صادرات محصولات به بازارهای خارجی می‌باشد.

مرکز سیستم کاران ، پیشرو در ارایه خدمات رایگان به متقاضیان اخذ گواهینامه های ملی و بین المللی در خدمت شماست. شرکتها و کارگاه های تولیدی انواع ماشین آلات صنعتی می توانند برای ردیافت انواع گواهینامه های یازو از طریق سیستم کاران اقدام نمایند.

با ما در ارتباط باشید…

سیستم کاران – سازمان مرکزی
تلفن: 79165-021

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

One Response

  1. ما کارخانه ماشین آلات صنعتی داریم برای تبلیغات و برندینگ گواهینامه ایزو را چطور باید دریافت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo