گواهینامه ایزو رایگان

گواهینامه ایزو رایگان
5/5 - (5013 امتیاز)

گواهینامه ایزو رایگان

گواهینامه ایزو رایگان درخواست تمامی متقاضیان اخذ ایزو هست. گواهی نامه ایزو یکی از مدارک مورد نیاز شرکتها جهت شرکت در مناقصات هست.

گواهی ایزو رایگان برای شرکت در مناقصات و یا تبلیغات متقاضی دارد. شرکتها ممکنست بنابر هر دلیلی همچون مشکلات مالی بدنبال اخذ ایزو ارزان و حتی رایگان باشند. البته گواهینامه ای باعنوان گواهی ایزو رایگان وجود خارجی ندارد. گاهی مراجع صادر کننده ایزو بعنوان اشانتیون گواهی هایی را به رایگان به شرکتهایی که چند گواهی دریافت می کنند، ارائه میکنند.

بیشتر مراجع صادر کننده ایزو در ایران غیر IAF هستند. این مراجع غیر IAF جهت جذب مشتری و مطرح کردنشان خدماتی را رایگان ارائه می دهند.

ایزو ISO چیست؟

ایزو یک سازمان بین المللی هست که استانداردها درون آن سازمان تدوین و تهیه می شوند. تمامی استانداردهای ایزو درون سازمان جهانی ایزو تهیه و تدوین و تایید می شوند. سپس منتشر خواهند شد. ایزو ها تعدادشان زیاد هست و انواع و اقسام زیادی دارند. انواع ایزو به واسطه ی یک کد 4 الی 5 رقمی از هم متمایز می شوند و قابل تشخیص هستند.

مثلا ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت می باشد. ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای هستند. این سه استاندارد مهمترین و عمومی ترین انواع استاندارد ایزو محسوب می گردند که مورد نیاز تمامی شرکتها فارغ از نوع فعالیت و حوزه کاری آنهاست.

گواهینامه ایزو ISO چیست؟

وقتی که تمامی ایزو ها در یک شرکتی طراحی و پیاده سازی گردید در قالب یک گواهینامه منتشر می گردد. گواهینامه ایزو برای سازمانهای مختلف با اهداف مختلف اهمیت دارد. به بیان دیگر سازمانها با اهداف و مقاصد مختلف به دنبال اخذ و دریافت گواهی نامه ایزو می روند. انها قصد دارند تا یک سیستم مدیریتی منسجم در سازمان خود مطابق الزامات استاندارد ISO ایزو طراحی کنند.

به جز این استاندارد های ایزو عمومی ، یکسری استانداردهای تخصصی ایزو نیز هستند که با توجه به زمینه فعالیت سازمان تعیین می گردند. مثلا ایزو 29001 سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی هست.

گواهینامه ایزو 22000 ( گواهینامه ISO 22000 ) سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی و ایزو 27001 سیستم مدیریت امنیت اطلاعات هستند. بسیاری از سیستمهای مدیریت خصوصی یا همان گواهینامه های ایزو تخصصی دیگر که با توجه به حوزه فعالیت هر سازمان تعیین می شوند. تعدادشان نیز بسیارست و بخش اعظم ایزو را ایزو های تخصصی تشکیل می دهد.

هدف از اخذ گواهی نامه ایزو ISO چیست؟

شرکتها جهت اخذ و دریافت گواهینامه ایزو اهداف و مقاصد متعددی دارند و اهداف شرکتها از گرفتن گواهی ایزو متفاوت هست که اهداف شرکتها را می توان چنین طبقه بندی نمود:

اخذ گواهینامه ایزو برای صادرات به کشورهای دیگر
دریافت گواهینامه ایزو برای شرکت در مناقصات
گرفتن گواهینامه ISO برای صادرات در یازارهای جهانی
اخذ گواهی نامه ایزو برای تبلیغات
اخذ گواهینامه ایزو برای رقابت با رقبای همکار
دریافت گواهینامه ایزو برای جلب مشتریان بیشتر
گرفتن گواهی ایزو جهت وارد شدن درون بازارهای ملی و بین المللی
اخذ ایزو برای پیاده سازی واقعی استانداردهای ایزو ISO
دریافت ایزو جهت اضافه شدن به ووندوور لیست کارفرماها

انواع گواهینامه ایزو

گواهی ایزو همانطور که گفتیم بطور کل دو دسته میشوند: عمومی و تخصصی . مهمترین انواع ایزو ، انواع عمومی ایزو هستند که عبارتند از:

  • ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت
  • ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی
  • ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای
  • HSE سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی
  • IMS سیستم مدیریت یکپارچه ( از تهیه و تدوین سه استاندارد ایزو 9001 ، ایزو 14001 و ایزو 45001 یعنی سه سیستم مدیریتی ، سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای سیستم مدیریت یکپارچه شکل میگیرد). البته ims یک گواهینامه نیست و اصطلاحا گواهینامه نام میگیرد. مراجع غیر IAF گواهینامه IMS را به صورت رایگان ارائه میدهند.

شرکتها و سازمانها با هرنوع فعالیت غالبا نیازمند اخذ این 5 گواهی هستند و به دنبال اخذ ایزو هستند.

گواهینامه های ایزو تخصصی

جز گواهینامه های عمومی ایزو یکسری گواهی ایزو تخصصی هستند و با توجه بنوع فعالیت سازمان تعیین میگردند. یکسری دیگر نیز از انواع ایزو تحت عنوان سیستمهای مشتری مداری مورد تقاضا و درخواست شرکتهاست. استانداردهایی همچون:

  • ایزو 10001 سیستم مدیریت کیفیت – رضایتمندی مشتریان – کدهای منشورسازمان
  • گواهی ایزو 10004 سیستم مدیریت رضایت مشتری
  • گواهی نامه ایزو 10002 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری)
  • ایزو 22000 در خصوص سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی
  • گواهی ایزو 13485 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع پزشکی
  • ایزو 10006 سیستم مدیریت کیفیت در پروژه
  • گواهینامه ایزو 31000 سیستم مدیریت ریسک
  • ایزو 15189 سیستم مدیریت آزمایشگاههای پزشکی – الزامات کیفیت و صلاحیت
  • مدرک ایزو 21502 سیستم مدیریت پروژه
  • ایزو 10015 سیستم مدیریت آموزش
  • گواهینامه ایزو 20000 سیستم مدیریت خدمات فن آوری اطلاعات
  • ایزو 27001 سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
  • گواهی ایزو 50001 سیستم مدیریت انرژی
  • ایزو 16949 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع خودروسازی
  • مدرک ایزو 13485 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع و تجهیزات پزشکی
  • ایزو 28001 سیستم مدیریت ایمنی زنجیره تامین
  • گواهی ایزو 29001 سیستم مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو رایگان

برخی مراجع مانند سیستم کاران مستندات رایگان در اختیار شرکتها قرار می دهند. اما در این میان باید مراقب بود در دام مراجعی نیفتاد که گواهی ایزو تقلبی صادر میکنند. گواهینامه ایزو فتوشاپی و تقلبی را به عنوان گواهی معتبر و ارزان میفروشند. یا گواهینامه رایگان ارائه میکنند جهت جذب مشتریان و شرکتهای متقاضی به خودشان. درحالیکه اون گواهینامه ایزو تقلبی هست.

مراجعی که چند گواهینامه را به قیمت گزاف ارائه کرده و مثلا دو گواهینامه را به قیمت 4 الی 5 گواهینامه ایزو به شرکت متقاضی میدن و یه گواهینامه ایزو رایگان هم هدیه می کنند. اما دو برابر هزینه اون گواهینامه رایگان رو روی گواهینامه های ایزو دیگر میکشند.

اخذ گواهینامه ایزو با سیستم کاران

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران انواع گواهی نامه ایزو را برای متقاضیان صادر میکند. همچنین خدماتی را به رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهد. تمامی خدمات مشاوره مرکز سیستم کاران رایگان بوده و مشاوران خبره و باتجربه ما بصورت 24 ساعته خدمات مشاوره را ارائه میدهند. تمامی مستندات را بصورت رایگان بهمراه گواهینامه ایزو به شرکتها میدهد.

گاها طرحهایی را در مناسبتهای مختلف میگذارد. مثلا طرح تخفیف یلدا و یا طرح تخفیفی نوروز و دیگر طرحها و در این طرح ها گاها گواهینامه ایزو رایگان ارائه میکند. این مرکز تمامی انواع گواهی ایزو را با کمترین هزینه و سریعترین زمان متناسب شرایط و نیاز سازمان به دست مشتری میرساند. با خیال راحت صفر تا صد کار صدور ایزو خود را به ما بسپارید و بصورت کاملا غیر حضوری به گواهی ایزو خودتان برسید.

اخذ گواهینامه ایزو – دریافت گواهینامه ISO

اخذ گواهینامه ایزو چگونه است؟

نحوه دریافت گواهینامه ایزو ؟

گرفتن گواهی نامه ایزو ISO

مراحل اخذ و دریافت گواهینامه ایزو ISO

متقاضیان اخذ و دریافت گواهینامه ISO وقتی که می خواهند ایزو بگیرند با سوالات متعددی روبرو می شوند.

مراحل دریافت گواهی نامه ایزو

نحوه اخذ گواهی ISO و روش دریافت ایزو ISO بستگی به شرکت صادر کننده ایزو دارد.

مراحل گرفتن گواهینامه ایزو و نحوه ثبت و صدور گواهی ISO از طریق شرکتهای با اعتبار عالی معمولا سخت تر و پر هزینه تر هست.

مدارک لازم جهت اخذ گواهی ایزو ISO را رایگان از طریق مرکز سیستم کاران دانلود نمایید. بنابراین شرایط دریافت آیزو IZO بسته به عوامل متعددی متفاوتند. چنانچه مرجع صادر کننده ایزو اصیل باشد و تحت اعتبار IAF باشد قطعا گواهی نامه ایزو اینچنینی با شرایط سخت تر صادر خواهد شد.

یعنی همه مراحل قانونی بایستی با دقت و کامل تر طی بشود. مثلا ممیزی در این قبیل مراجع با سختگیری بیشتری صورت می پذیرد. پیاده سازی ISO نیز با سختگیری بیشتری همراه خواهد بود.

چنانچه یک مرجع غیر IAF باشد ممیزی ساده خواهد بود. انجام تکالیف الزامی بصورت صوری و ظاهری و پیاده سازی نیز اختیاری خواهد بود. پس پر واضح هست که گواهی نامه های ایزو غیر IAF در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه صادر می گردند. ضمن اینکه اینگونه مدارک ایزو اتفاقا کار راه اندازند.

حتی درون مناقصات در اکثر موارد قابل استفاده هست و در زمان یکساعته نیز صادر می شوند و دارای اعتبار غیر اصلی هستند.

گواهینامه ایزو تقلبی

در بین این مراجع افراد کلاهبرداری نیز هستند که گواهی ایزو تقلبی پرینتی بدون اصالت را با هزینه های گزاف و ادعای اعتبار ارائه می دهند.

جهت شناخت مراجع معتبر صادر کننده گواهینامه ایزو ISO با سیستم کاران تماس بگیرید.

مراجع غیر IAF اصالت گواهی ایزو اصیل و با اصالت را ندارند. مثلا مرجعی با عنوان ASCB قطعا اصالت IAF ندارد و چنانچه ادعای اصالت کند فقط کافیست گواهینامه صادره اش را به سازمان ملی استاندارد نشان دهید. فقط در اینصورت است که متوجه می شوید گواهینامه اش اصالت IAF ندارد.

پس بایستی شرکتها آگاه باشند تا در دام چنین ادعاهای دروغین گرفتار نشوند و گواهینامه ایزو غیر IAF را به جای IAF بهشان ارائه دهند.

گواهینامه ایزو اصیل درون سایت IAF قابلیت رهگیری و رجیستری را دارد و قطعا درون سایت IAF قابل مشاهده هستند.

مرکز سیستم کاران به عنوان یکی از اولین و بزرگترین مراکز مشاوره و ثبت و صدور گواهینامه ایزو ISO با مشاورین خبره به صورت 24 ساعته در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

خدمات مشاوره مرکز رایگان است و تنها با یک تماس 021-79165 اطلاعات لازم را در خصوص گواهینامه ایزو بگیرید. برای اخذ گواهینامه ایزو از مراجع معتبر ملی و بین المللی در اولین فرصت و با کمترین هزینه با ما تماس بگیرید.

از کجا گواهی ایزو بگیریم؟
از کجا گواهی ایزو بگیریم؟ 79165 – 021 گواهینامه ایزو معتبر درکوتاهترین زمان و با کمترین هزینه از مراجع معتبر ملی و بین المللی با سیستم کاران

گواهینامه ایزو | گواهینامه ایزو از کجا بگیریم؟

  • گواهینامه ایزو | گواهینامه ایزو از کجا بگیریم؟
  • مراجع معتبر گواهینامه های ایزو کدامند؟

انواع گواهی نامه‌های ایزو ISO رامی‌توانید توسط مراجع IAF‌ و غیر IAF توسط مرکز سیستم کاران دریافت نمایید.

گواهینامه‌های ایزو ISO ارزان و فوری را می‌توانید توسط مراجع بدون اعتبار IAF توسط مرکز سیستم کاران اخذ نمایید.

انواع گواهی‌های ایزو ISO باقیمت مناسب در زمان مناسب رامی‌توانید توسط مراجع تحت اعتبار IAF توسط مرکز سیستم کاران بگیرید.

گواهینامه ایزو ، گواهی ایزو ، گواهی‌ نامه ایزو چیست؟

گواهینامه ISO مدرکی است که با اهداف و مقاصد مختلفی از طرف سازمان‌ها و شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف درخواست و اخذ می‌شود. مدرک ایزو کیفیت، امنیت و سلامت محصولات، تولیدات و خدمات را اثبات می‌کند.

گواهی ایزو بانام Certificate ISO بصورت جهانی ارائه می‌شود.

چگونه ایزو بگیریم؟

  • اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها نمی‌دانند که از کجا و چگونه گواهی ایزو رابگیرند؟
  • از کدام مراجع می‌توانند گواهی ایزو بگیرند؟
  • جهت دریافت گواهینامه ایزو ازکجا شروع کنند؟
  • اقدامات لازم برای گرفتن گواهینامه ایزو چیست؟
  • مدارک لازم برای اخذ ایزو چیست؟
  • شرایط مورد نیاز جهت اخذ و دریافت گواهی ایزو‌ چیست؟ مرکز سیستم کاران با داشتن چندین سال سابقه و با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب و متخصص تمامی نیازها و خواسته‌های شما راهمراه بامشاوره رایگان انجام می‌دهند.

مراحل دریافت گواهی ایزو

پروژه اخذ هر نوع مدرک و گواهینامه ایزو با طی کردن چند مرحله حاصل می‌شود. اولین مرحله مشخص کردن نوع مرجع و مرکز صادر کننده گواهی ایزو می‌باشد.

مراجع ثبت و صدور معتبر و قابل ریجستری انواع گواهینامه‌های ایزو به دو گروه تقسیم میشوند. یک دسته مراجع صدور ایزو تحت اعتبار IAF بااصالت بین المللی هستند. دسته دیگر مراجع صدور بدون اعتبار IAF بااصالت داخلی تقسیم می‌شوند.

مراجع ثبت و صدور گواهی نامه ایزو تحت اعتبار IAF انجمن اعتبار دهندگان بین المللی

شرکتهای صدور گواهی ایزو رااصطلاحا CB می‌نامند. CB مخفف Certification Body سرتیفیکیشن بادی می‌باشد.

AB نام مراکز و نهادهایی هست که برروی کار CB ها نظارت و مدیریت می‌کنند. AB مخفف Accreditation Body می‌باشد.

IAF بعنوان یک نهاد معتبر و بالا دستی به AB ها اعتبار بخشی می‌کند.

وقتی یک CB در طی مسیر اعتبار و اصالتش به نهاد و انجمن IAF برسد گواهی‌نامه‌های ایزو ISO را با اعتبار IAF صادر می‌نماید. صادرات مهم‌ترین هدف یک سازمان جهت اخذ گواهینامه ایزو توسط مراجع IAF دار می‌باشد.

اخذ و دریافت گواهینامه ایزو توسط مراجع IAF

اخذ و دریافت گواهینامه ایزو توسط مراجع IAF با قیمت و زمان مناسبی توسط مرکز سیستم کاران انجام دهید. در اکثر سایتها و مقاله‌ها گرفتن گواهینامه ایزو از مراجع تحت اعتبار IAF انجمن اعتبار دهندگان بین المللی را ذکر کرده اند.

غالبا اخذ ایزو را پروسه‌ای زمان‌بر و طولانی قید کرده‌اند. ولی بارعایت یکسری اصول و قواعد می توان این زمان را به حداقل رساند.

مدت زمان اخذ گواهینامه ایزو

مواردی مانند مشخص نمودن اهداف سازمان و تعیین زمینه فعالیت شرکت متقاضی روی مدت دریافت ایزو تاثیر دارد. همچنین انتخاب صحیح مرجع صدور گواهینامه ایزو نیز در زمان آن بی تاثیر نیست

تخصص و مهارت کارشناسان مرکز مشاوره جهت طراحی و ارائه درست مستندات ایزو و‌ پیاده سازی استانداردهای ایزو نیز مهم هست. اجرای ایزو اصولی زیر نظر مشاوران و کارشناسان ایزو و همکاری و دانش مدیریت و کارکنان مجموعه همگی باعث افزایش و یا کاهش زمان می‌شوند.

اخذ و دریافت گواهینامه ایزو ISO توسط مراجع IAF دار خیلی هم زمانبر میشود. البته بیشترین هزینه و زمانی که جهت گرفتن ایزو با اعتبار IAF صرف میشود مربوط به انجام پیاده سازی است. تاخیر در زمان مرحله ممیزی توسط کارشناس مرجع صدور گواهینامه ایزو و وجود انطباقات و عدم انطباقات نیز موثر می‌باشد.

مراجع ثبت و صدور گواهی نامه ایزو بدون اعتبار IAF انجمن اعتبار دهندگان بین المللی

گواهینامه ایزو | گواهینامه ایزو از کجا بگیریم؟

همانطور که گفته شد مراجع ثبت و صدور گواهی ایزو را اصطلاحا CB می‌نامند. هنگامی که CB ها تحت اعتبار یک AB بدون عضویت انجمن IAF فعالیت کنند گواهینامه‌های بدون اعتبار IAF را صادر می‌نمایند. طبق مطالب و عناوین گفته شده گرفتن گواهینامه ایزو توسط مراجع غیر IAF ارزان و فوری انجام می‌شود.

همین دو مزیت ارزان و فوری باعث شده در کشور ایران متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF تعدادشان از متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو با اعتبار IAF بیشتر باشد.

کاربرد گواهینامه ایزو ISO ارزان و فوری

مهم‌ترین کاربرد گواهینامه ایزو ارزان و فوری جهت شرکت در مناقصات می‌باشد. اکثر سازمانها و شرکتها مخصوصاً شرکتهای پیمانکاری هنگامی که با مرکز تماس برقرار می‌کنند خیلی عجله دارند و بانگرانی و دغدغه درخواستشان را اعلام می‌کنند.

اکثر این شرکتها زمان کافی ندارند و شاید حداقل یک روز فرصت داشته باشند. در هنگام تقاضای گواهینامه ایزو اعلام می‌کنند هر مبلغی را حاضر هستند پرداخت کنند. مرکز ما باصداقت طبق قوانین مشتری مداری ، تمام مراحل و شرایط را تشریح میکند.

بعد از تکمیل فرم ثبت نام ایزو از یک مرجع صدور غیر IAF در مدت زمان کوتاهی با هزینه بسیار کم گواهی و مدرک ایزو مورد نظر مشتری را صادر می‌نماید. ولی در این میان متأسفانه یکسری مراکز مشاوره ایزو تقلبی و کلاهبردار هستند که در قبال خواسته فوری گواهی ایزو از مشتریان سوءاستفاده می‌کنند و به بهانه سریع آماده کردن گواهی ایزو مبالغ سنگین و گزافی را دریافت می‌کنند.

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو تقلبی و جعلی

گواهینامه ایزو | گواهینامه ایزو از کجا بگیریم؟

اکثر مراجع ثبت و صدور تقلبی گواهی ایزو سعی می‌کنند با القاب و عناوین تخصصی متقاضی ایزو را گمراه کنند. این مراجع دروغین با ذکر نام کشورهای آمریکایی و اروپایی مانند انگلستان، فرانسه، کانادا و چاپ گواهینامه‌های رنگ و لعاب دار ذهن مشتریان را منحرف کنند.

متقاضیان و مشتریان اخذ انواع گواهینامه‌های ایزو هوشیار باشند که در بحث صدور گواهینامه ایزو فقط و فقط یک انجمن و نهاد اعتبار دهنده و مورد تأیید سازمان ایزو بنام IAF داریم.

چنانچه تبلیغ نهادهای اعتبار دهنده دیگری مانند ASCB را در سایتهای دیگری مشاهده کردید مطمئن باشید اعتبار iaf ندارد.

استعلام گواهینامه ایزو

در زمان امروزی ساخت سایتهای مختلف با زبانهای خارجی و فتوشاپ گواهینامه ایزو بسیار ساده می‌باشد. این مراکز جعلی ادعا میکنند اخذ گواهینامه ایزو تحت اعتبار ASCB قابلیت استعلام دارد. درصورتیکه اگر به سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران ( مرکز NACI ) که عضو رسمی انجمن IAF می‌باشد مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد بغیر از انجمن اعتبار دهندگان بین المللی IAF هیچ نهاد اعتبار دهنده دیگری راتصدیق نمی‌کند.

برندسازی و تبلیغات، بازاریابی، حضور در مناقصات، جهت کسب نام و شهرت در میان رقبا اهدافی هست که گواهی غیر اعتبار IAF برایشان کفایت میکند. همچنین حضور در لیست تأمین کنندگان مجاز کارفرمایان سازمان‌ها ازجمله اهدافی هستند که ثبت و صدور گواهی ایزو بدون اعتبار IAF‌ برایشان براحتی انجام می‌شود. البته AVL شرایط سخت تری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی مطلب نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت کلیک نمایید.

مراحل دریافت گواهینامه ایزو

اولین اقدام لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو مشخص نمودن اهداف سازمان برای انتخاب صحیح مرجع صدور گواهی نامه ایزو می‌باشد. مرحله بعدی انتخاب نوع گواهی نامه ISO می‌باشد. انتخاب نوع استاندارد و گواهی ایزو با توجه به زمینه فعالیت هر مجموعه‌ای انتخاب می‌شود. البته سازمان ایزو یک استاندارد پایه و اساسی و بسیار مهم برای تمام مشاغل بصورت عمومی تهیه و تدوین نموده است.

مهم‌ترین و اساسی‌ترین استاندارد ایزو

سیستم مدیریت کیفیت گواهینامه ISO 9001 ‌تحت یک استاندارد در حوزه سیستم‌های مدیریتی بعنوان استاندارد مادر مطرح هست. متن استاندارد ایزو ۹۰۰۱ بقدری جامع و ‌کامل است که با شفاف سازی فرآیندها و عملکردهای یک مجموعه موجب ارتقاء سطح کیفیت محصولات و خدمات هر مجموعه‌ای می‌شود.

استانداردهای ایزوی دیگری نیز در حوزه سیستم‌های مدیریتی بصورت عمومی تهیه شده‌اند که بعد از استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مهم و پر کاربرد می‌باشند. ولی مانند ایزو ۹۰۰۱ پایه و اساس گواهینامه‌های دیگر نیستند. مانند گواهینامه ISO 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و گواهینامه ISO 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی. اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی دارید، مطلب درباره گواهینامه های ایزو ISO را بخوانید.

لیست استانداردهای ایزو

لیست کامل استانداردهای ایزو که شامل استانداردهای سبستم‌های مدیریتی در دو بخش عمومی و تخصصی و استانداردهای محصولات و خدمات می‌باشند.

فهرست کامل استانداردها در سایت رسمی ایزو به نشانی WWW.ISO.ORG وجود دارند. متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه و ثبت نام بعنوان یک عضو از اطلاعات سایت ISO بهره‌مند گردند.

مرکز سیستم کاران نیز لیست استانداردهای ایزو مهم و پرکاربرد ایزو را بصورت رایگان در سایت رسمی خود جهت استفاده متقاضیان و کاربران منتشر نموده است.

فرم درخواست ایزو ISO

مرکز ما با مشاوره کامل و رایگان هم در انتخاب مرجع صدور گواهینامه ایزو و هم در انتخاب مناسب نوع گواهینامه ایزو در کنار متقاضی ایزو ارائه خدمات می‌کند. مرحله بعدی تکمیل فرم درخواست گواهینامه ایزو می‌باشد.

مشخصات فرم درخواست ایزو شامل نام مدیرعامل، نام و زمینه فعالیت شرکت، نام مرجع صدور ایزو و نام گواهینامه ایزو مشخص میشود. میزان هزینه و مدت زمان صدور و یکسری قوانین و دستورالعمل‌های منعقد شده بین طرفین قرارداد می‌باشد.

درخواست فرم ثبت نام ایزو و تکمیل فرم در واقع اولین مدرک مورد نیاز جهت دریافت گواهی ISO می‌باشد. دومین مدرک مورد نیاز تهیه نمونه مستندات گواهینامه ISO می‌باشد.‌

مستندات رایگان گواهینامه ایزو

مستندات انواع گواهینامه‌های ایزو عمومی و تخصصی توسط کارشناسان مرکز سیستم کاران تهیه و تدوین شده‌اند. مدارک ایزو بصورت رایگان دراختیار متقاضیان محترم قرار داده می‌شود.‌ جهت دانلود رایگان مستندات ایزو کلیک بفرمایید.

دانلود نمونه مستندات ایزو

طبق مسیر اخذ پروژه دریافت گواهینامه ایزو با مشخص نمودن اهداف سازمان کار پیش می رود. با تعیین نوع مرجع صدور گواهینامه ایزو و انتخاب نوع گواهی ISO مرحله دوم طی میشود.

تکمیل فرم ثبت نام ایزو و تهیه نمونه مستندات ISO بخش تئوری مراحل دریافت گواهی نامه ایزو انجام شده است. از این قسمت به بعد وارد مرحله عملی گرفتن گواهی ایزو می‌شوید.

چنانچه سازمانی از طریق مراجع صدور گواهی ایزو تحت اعتبار IAF اقدام به دریافت ایزو کرده باشد باید به طراحی و پیاده سازی واقعی استانداردهای ایزو در سطح فرآیندها و مجموعه‌اش بپردازد. این مرحله عملی می‌تواند هم توسط کارشناسان و متخصصان سازمان انجام شود و یا در صورت تقاضای مدیریت مجموعه توسط مشاوران و کارشناسان متخصص مرکز سیستم کاران انجام شود.

ممیزی داخلی ایزو ، ممیزی خارجی ایزو

ممیزی داخلی نیز بعد از پیاده سازی استانداردهای ایزو و مستندات توسط یک کارشناس خودی جهت رفع نواقص و عدم انطباقات صورت میگیرد. بدینوسیله بایستی مجموعه برای یک ممیزی نهایی توسط کارشناس مرجع صدور گواهی ایزو آماده شود. برای اطلاع از نحوه ممیزی داخلی بر روی عبارت روش اجرایی ممیزی داخلی کلیک بفرمایید.

ممیزی نهایی ( خارجی ) نیز اکثر مواقع طی دو مرحله انجام می‌شود. در صورت نبود هیچ گونه مشکلی بازرس مرجع ایزو رأی به ثبت و صدور گواهی ایزو را اعلام می‌کند.

مدت اعتبار گواهی ایزو ، گواهی ISO

مدت اعتبار اکثر گواهینامه‌های ایزو سه ساله می‌باشد ولی بشرط تمدید سالیانه. هرسال یکبار توسط بازرس مرجع صدور ایزو یک ممیزی مراقبتی جهت بازدید و بازرسی انجام می‌شود. اگر مجموعه درطی این یک سال به تعهدات خود همچنان پایبند باشد اعتبار گواهی تایک سال دیگر برایش تمدید می‌شود. ولی اگر دچار نفص و مشکلی شده باشد، عدم انطباق صادر میگردد. اگر درفرصت تعیینی عدم انطباقها رفع شوند که خب اعتبار گواهی تمدید می‌شود. ولی اگر معایب و نواقص برطرف نشود اعتبار گواهینامه ایزو باطل می‌شود.

با ما در اتباط باشید

سیستم کاران – سازمان مرکزی

تلفن :   79165-021

دریافت گواهینامه ایزو

 

 

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

7 Responses

  1. گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را از نوع ارزان می‌خواستیم ولی نه اینکه یه تیکه کاغذ به ما بدید می‌خواهیم چهار تا جا نشون می‌دیم و می‌بریم مناقصه معتبر باشه و کارمون را راه اندازه. لیست مراجعی که ارزان هستند را برامون همراه با فرم ثبت نام برامون ارسال کنید . بعد با شما تماس میگیریم .

  2. گواهینامه ایزو ۲۹۰۰۱ را درخواست دارم البته صرفا فقط گواهی را می‌خوام و هزینه و وقتی برای پیاده سازی واقعی مستندات ایزو را نداریم . ایزو ۹۰۰۱ را هم دو سال پیش دریافت کردیم . اون را هم می‌خواهیم تمدید کنیم. لطفاً لیست مراجع را برام بفرستید. قیمت‌ها را هم مشخص کنید. تا بعد از بررسی رابط شرکت را خدمتتون بفرستیم . شرکت ما هم تهران هست. ممنون‌

  3. گواهینامه های ایزویی که بصورت رایگان ارائه میدهید شامل چه مدارکی میشه یعنی گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ هم جزئش میشه و سوال دیگری که ذهن بنده را مشغول کرده این هست که اصلا این مدارک اعتبار دارند و میشه با اونها حالا هم در مناقصه هم در بازار کاری کرد . نکته دیگر اینکه نمونه مستندات برای همین گواهی نامه ها ارائه میشه

  4. گواهینامه های ایزو جهت ورود به وندورلیست چیا هستند آیا اونها هم مشمول صدور گواهینامه ایزو رایگان می‌شوند؟ لیست استانداردهای ایزو و لیست مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو را از کجا باید ببینیم اگر لینکی یا فایلی هست برامون بفرستید. شرکتهای وندور لیستی اغلب چه مراجعی را می‌پسندند.

  5. گواهینامه ایزو ارزان یا همان رایگان را میخواهم گواهینامه هایی که برای فروشگاه مناسب باشند .من نمی‌خواهم مدارک فوق را ارگانی جایی ارائه دهم که از نظر قانونی مشکلی ایجاد شود . در حد اینکه دو سه تا قاب بگیرم و تبلیغات انجام دهم تا رضایت مشتریان را بیشتر جلب کنم . تو یکسری مطالب اسم گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ را خیلی دیدم اگر استاندارد مهمی هست حتما برام صادر کنید .
    نوع مرجع اصلا برام مهم نیست
    فقط گواهینامه به زبان لاتین باشه بهتره

  6. گواهینامه های ایزو را که گفتید رایگان صادر میکنید شامل چه نوع گواهی نامه هایی میشه
    چون بعید می‌دونم گواهی معتبر با اعتبار naci ایران رایگان تمام بشه
    البته ما چند تا گواهی آموزشی هم درخواست داریم ..
    در قبال گرفتن گواهی ایزو ۹۰۰۱ معتبر ایرانی مدارک آموزشی را رایگان صادر میکنید
    البته جسارتا اگر مطالب سایتتون شعار نباشه

  7. ما گواهی های ایزو 9001، ایزو 14001 و ایزو 45001 یا به عبارتی دیگر IMS رو برای شرکتمون اخذ کنیم. شما میتونید به سریعترین شکل ممکن این کار رو بکنید چون خیلی فورس هست. برای گرفتن مشاوره با همین شماره تلفن 79165-021 تماس بگیریم برای مشاوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo