راهنمای دریافت گواهینامه آموزشی

گواهینامه آموزشی ایزو ISO
5/5 - (1086 امتیاز)

راهنمای دریافت گواهینامه آموزشی

موضوع راهنمای دریافت گواهینامه آموزشی ویژه متقاضیان گواهینامه آموزشی فردی می باشد. هر فردی میتواند اقدام به سپری کردن دوره های آموزشی کند.

دوره های آموزشی و دریافت گواهینامه آموزشی از ضروریات پرورش افراد متخصص در حوزه های مختلف می باشد. اگر شما نیز بدنبال دریافت گواهی نامه و مدارک آموزشی هستید، مطلب راهنمای دریافت گواهینامه آموزشی را مطالعه بفرمایید.

انواع دوره های آموزشی

دوره های آموزشی دارای تنوع خیلی زیادی هستند. چون در حوزه های مختلف شاخه های تخصصی گوناگونی وجود دارد. هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند دوره آموزشی خود را انتخاب و سپری نماید. این دوره های آموزشی همواره در حال تغییر هستند.

با رشد روز افزون دانش و تکنولوژی ، طبعا عناوین و سر فصل های آموزشی نیز تغییر می کند. مثلا در یک زمانی ( محدوده سالهای 2000 الی 2008 میلادی ) دروه آموزشی ISO9001:2000 متداول بود. اما وقتی در سال 2008 استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 9001 دستخوش تغییرات شد، ویرایش جدید منتشر شد. از همین رو نمی توان یک لیست کامل از دوره های آموزشی در وب سایت منتشر کرد.

لیست کامل دوره های عمومی و تخصصی و حرفه ایی که توسط مراجع مختلف برگزار می گردند را از مرکز سیستم کاران دریافت نمایید. مرکز سیستم کاران بطور رایگان لیست کامل دوره را در اختیار شما قرار می دهد.

حتی جهت دوره های آموزشی مخصوص و اخذ گواهینامه های تخصصی همچون گواهینامه آموزشی آشپزی می توانید از مرکز سیستم کاران اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مراکز آموزشی دوره های آموزشی و صدور گواهینامه آموزشی

مراکز، سازمانها . نهادهای مختلفی دوره های آموزشی را برگزار می کنند. هر جایی متناسب با سیاست روز خودش اقدام به برگزاری دوره های تخصصی می نماید. خیلی از مراجع و مراکز دولتی هستند. همچنین مراجع و مراکز دیگر دولتی نبوده و بطور خصوصی فعالیت می کنند.

طبق قاعده هر مرکزی شاید بتواند فقط یک سری دوره های خاص را اجرا کند. حتی خیلی سازمانها و یا وزارت خانه ها اقدام به برگزاری دوره های سازمانی، داخلی می نمایند. از جمله مراکز دولتی یک چنین آموزشهایی برگزار می کنند و اعتبار بالایی دارند، سازمان فنی و حرفه ایی است.

دوره هایی که در سازمان فنی و حرفه ایی برگزار میشود اهمیت ویژه ایی دارد. اما سازمان فنی و حرفه ایی هر سرفصلی را آموزش نمی دهد.

اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز یک سری دوره های خاص برگزار می کند. خیلی از دانشگاه ها توسط انجمن های فرعی خود اقدام به برگزاری آموزش می نمایند.

مرکز سیستم کاران سازمان مرکزی هم در جهت توسعه فعالیتهای خود اقدام به اجرای آموزشهای عمومی و خصوصی می نماید. هدف از این کار پرورش و رشد استعدادهای دانش پذیران است.

آموزشها گاهی حضوری و گاهی بصورت آنلاین و گاهی نیز بصورت مکاتبه ایی است. پس از گذراندن دوره های درخواستی خود، گواهینامه آموزشی نیز دریافت می کنید. یکی از گواهینامه های آموزشی که متقاضیان بسیاری دارد، گواهینامه آموزشی MBA هست.

اعتبار گواهینامه آموزشی

اعتبار گواهینامه آموزشی قطعا در حد مدارک تحصیلی دانشگاهی نیست. توجه بفرمایید که مدارک صادر شده توسط سازمان مرکزی سیستم کاران و سازمان فنی و حرفه ایی و یا اداره کار به هیچ وجه حتی معادل مدارک مدارک دانشگاهی نیست.

مدارک دانشگاهی تنها از طریق دانشگاه ها و موسسات آموزش علمی مورد تایید وزارت علوم صادر می گردد.

بنابراین هیچ مرجعی غیر از دانشگاه ها و موسسات آموزشی حق صدور مدارک آموزشی معادل یا هم تراز فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس یا دکترا را ندارند. بلکه گواهینامه های آموزشی صادره برای دوره های کوتاه مدت هست. مراقب کلاهبرداران باشید. چون هر عنوان و لقبی برای خالی کردن جیب شما استفاده می کنند.

مدارک آموزشی معتبر

وقتی اسم از کلمه معتبر می آید باید ببینیم معتبر به تعبیر و تعریف چه کسی است؟ مثلا ممکنه شما یک دوره ایی را در شرکت نفت گذرانده اید. پس از دوره گواهینامه یا همان مدرک آموزشی را نیز دریافت کرده اید. حال قصد دارید با این مدرک آموزشی در سازمان هواپیمایی استخدام شوید. اما سازمان هواپیمایی مدرک آموزشی شرکت نفت را قبول نکنید و یا بر عکس.

متاسفانه در ایران یک وحدت رویه بین کارفرماها رایج نیست. هر کارفرمایی ممکنه گواهینامه آموزشی جای خاصی را قبول کند. مثلا ممکنه یک نهادی از شما گواهی نامه آموزشی فنی و حرفه ایی را طلب کند و نهاد دیگر از شما گواهینامه آموزشی اداره کار را طلب کند. همین طور ممکنه نهاد سوم از شما گواهینامه آموزشی صادره از مرکز سیستم کاران را قبول کند.

بنابراین نمی توان با قاطعیت گفت مدرک چه نهادی معتبر است. چون در نهایت این کارفرماست که حرف آخر را می زند. این کارفرماست که قراره شما را استخدام کند. لذا هر طور که خودش صلاح بداند از شما گواهی نامه آموزشی معتبر به تعریف خود را بخواهد.

گواهینامه آموزشی با قابلیت ترجمه رسمی

به غیر از مدارک تحصیلات عالیه مورد تایید وزارت علوم که توسط دانشگاه صادر می گردد، مدارک صادره از سازمانهای فنی و حرفه ایی قابلیت ترجمه رسمی دارند. چون سازمان فنی و حرفه ایی زیر نظر آموزش و پرورش است.

گواهینامه آموزش صادر شده توسط سازمان فنی و حرفه ایی را می توان برای ترجمه رسمی را ندارند. این درحالیست که مثلا گواهینامه آموزشی صادر شده توسط اداره کار چنین قابلیتی ندارد. هر چند گواهینامه های آموزشی اداره کار برای خود اداره کار بعنوان یک نهاد دولتی معتبر است، اما قابلیت ترجمه رسمی را ندارد.

گواهینامه آموزشی هلال احمر هم قابلیت ترجمه رسمی را ندارند.

لازمست قبل از اخذ هر گونه گواهینامه آموزشی سپس از مطالعه دقیق راهنمای دریافت گواهینامه آموزشی با مرکز سیستم کاران مشورت کنید. این مرکز بطور کاملا رایگان از طریق تلفنی، ایتا، واتساپ و تلگرام در خدمت متقاضیان محترم می باشد. کافیست از طریق کانالهای ارتباطی فوق ( در بخش ارتباط با مرکز ) اطلاعات خود را تکمیل کنید. پس با توجه به اطلاعات و آگاهی کامل نوع گواهینامه آموزشی خود را انتخاب و اخذ نمایند.

لیست دوره های آموزشی

همانطور که گفته شد تعداد دوره های آموزشی خیلی زیاد هستند. از خاصیت این دروه ها اینست که خیلی متغیر هستند. یعنی نسبت به شرایط و سرعت رشد تکنولوژی و علوم وابسته، در حال تغییر هستند.

برای دریافت لیست دوره های آموزشی کافیست یا با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام لیست کامل دوره های موجود را دریافت نمایید. حتی چنانچه دوه خاصی مدنظر شماست می توانید نام دوره ی آموزشی مورد نیاز خود را مطرح بفرمایید تا در صورت نیاز نیاز نسبت به اجرای آموزش و ثبت و صدور گواهینامه های آموزشی مربوطه اقدام گردد.

دوره های آموزشی مرکز سیستم کاران به طور جامع و کامل ارائه می گردد. مطابق با هر دوره گواهینامه مختص آن صادر می گردد. بعنوان مثال جهت کسب اطلاعات کافی در خصوص گواهینامه آموزشی حسابداری بر روی عنوان گواهینامه آموزشی حسابداری کلیک نمایید.

استعلام گواهینامه های آموزشی

استعلام اصالت گواهینامه های آموزشی برای هر مرکز مختلف هست. مثلا گواهینامه های آموزشی اداره کار حتما بایستی در سایت مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی کار به آدرس اینترنتی WWW.Crtosh.mcls.gov.ir رهگیری شوند.

استعلام و رهگیری مدارک آموزشی سازمان فنی و حرفه ایی متفاوت است. چون سازمان فنی و حرفه ایی یک سازمان کاملا مجزا از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی کار است. آدرس سازمان فنی و حرفه ایی برای بررسی دقیق اصالت گواهینامه آموزشی خودش یک آدرس دیگیری است. آدرس اینترنتی مشخص www.irantvto.ir برای فنی و حرفه ایی کشور است.

بنابراین قطعا هر مدرک و گواهینامه آموزشی دارای یک سایت برای استعلام نیز دارد. خیلی مراتب کلاهبرداران باشید که از یک عدم آگاهی شما سوء استفاده نکنند. در صورت تمایل می توانید اطلاعات تکمیل در مورد نحوه استعلام گواهینامه های آموزشی که در مطلب راهنمای دریافت گواهینامه های آموزشی گفته نشده است را از مرکز سیستم کاران بپرسید.

مرکز سیستم کاران ، سازمان مرکزی پیشرو در ارائه خدمات آموزشی عمومی و خصوصی در رشته های تخصصی و دریافت گواهینامه های مهارت آموزشی در خدمت شماست. امیدواریم که مقاله راهنمای دریافت گواهینامه آموزشی پاسخگوی سئوالات و ابهامات شما بوده باشد. همچنین چنانچه سئوال جدید دیگری دارید از طریق واتساپ یا تلگرام یا تلفن در خدمت شما هستیم. خوشحال میشیم بتوانیم به متقاضیان علم و دانش کمکی کرده باشیم و در جهت تقویت رزمه کاری افراد متقاضی سهم شایانی داشته باشیم.

 

دریافت گواهینامه آموزشی

نحوه دریافت گواهینامه آموزشی بدین صورت است که ابتدا هدف خود را از اخذ مدرک آموزشی مشخص نمایید. سپس با توجه به هدف خود نوع مرجع صادر کننده گواهینامه آموزشی را انتخاب نمایید.

تعیین نام دوره آموزشی جهت دریافت گواهینامه آموزشی گام بعدی است. هر فردی متناسب با مهارتها و نیاز خود تقاضای گواهینامه دوره آموزشی خاصی را دارد.

نمونه گواهینامه آموزشی مورد نیاز خود را از آموزشگاه مربوطه بگیرید. الزامات خودتان را با گواهینامه آموزشی نمونه تطبیق دهید. چنانچه نمونه مدرک آموزشی با خواسته های شما منطبق است اقدام نمایید.

 

اخذ گواهینامه آموزشی

اخذ گواهینامه آموزشی علاوه بر افزایش سطح دانش و مهارت دانش پذیر باعث افزایش توانمندی در رزومه شخصی هم میشود. مدرک آموزشی برای تقویت رزومه آموزشی خیلی تاثیر بسزایی دارد.

ساخت یک رزومه قوی میتواند کمک کند تا شخص متقاضی کار جایگاه بهتری پیدا کند. هر فردی بایستی علاوه بر مدارک تحصیلی دانشگاهی، مدارک آموزشی تخصصی دیگری بگیرد. البته گواهینامه مهارتی و آموزشی باید منطبق و مناسب با رشته تحصیلی و سمت شغلی دانش پذیر باشد.

اخذ فوری و ارزان گواهینامه آموزشی در کمترین زمان با یادگیری سریع سرفصلهای مختلف وجود دارد. شما فقط به گرفتن مدرک آموزشی معتبر اکتفا نکنید.

یادگیری محتوای اصلی دروس و فنون و مهارتها در زمان انجام وظایف شما نیز خیلی موثر است. پس ما توصیه می کنیم که فقط بدنبال اخذ مدرک آموزشی معتبر نباشید. بلکه بطور واقعی نیز علوم و فنون را یاد بگیرید.

جهت کسب اطلاعات کافی در خصوص گواهینامه خیاطی بر روی عبارت گواهینامه آموزشی خیاطی – دوره آموزشی خیاطی – مدرک خیاطی کلیک نمایید.

گواهینامه آموزشی معتبر

سطح اعتبار مدارک آموزشی برای هر سازمان و یا شخصی تعریف متفاوت دارد. باید ببینیم که تعریف اعتبار از سوی انظار مختلف چیست!

گواهی آموزشی معتبر توسط مراجع مختلف صادر می گردد. اما ممکنه هر مرجعی، مرجع دیگر را تایید نکند. یعنی فقط نهاد صادر کننده مدرک آموزشی خود را معتبر بداند.

  • افراد مختلف نظرهای زیر را مطرح می کنند.
  • گواهینامه آموزشی اداره کار معتبر است.
  • مدرک آموزشی ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای اعتبار دارد.
  • گواهی نامه آموزشی صادره توسط انجمن های دانشگاه اعتبار دارد.
  • گواهینامه دوره آموزشی که توسط آموزشگاه های داخلی صادر می گردد، معتبر است.
  • گواهینامه های آموزشی بین المللی که CB ها صادر می کنند، اعتبار اصلی را دارند.
  • مدرک بین المللی آموزشی صادره توسط نهادهای خارجی معتبر و اصلی هستند.

همانطور که مشاهده گردید هر فردی یک دیدگاه نسبت به کلمه اعتبار دارد. اما به نظر ما، تعریف اعتبار از نظر کسی درست هست که قراره گواهینامه آموزشی ما را قبول کند.

هر کارفرمایی تعبیر خاص خودش را از لفظ مدرک معتبر دارد. پس گواهینامه ای بگیرید که از نظر کارفرمای شما معتبر باشد.

گواهینامه آموزشی سیستم کاران دارای اعتبار است. همچنین مدارک آموزشی سیستم کاران در سایت رسمی این مرکز قابلیت رهگیری دارد. جهت دریافت مدرک آموزشی معتبر داخلی سیستم کاران با کد استعلام حتما از طریق شماره تلفن 79165-021 تماس حاصل نمایید. از پرداخت هرگونه وجه به افراد متفرقه اکیدا خودداری فرمایید.

 

اخذ گواهینامه آموزشی فوری

اخذ فوری گواهینامه آموزشی مورد تقاضای خیلی از دانش پذیران است. آنها بدلایل مختلفی بدنبال دریافت گواهینامه آموزشی بصورت فوری هستند. نیاز مبرم به اخذ فوری گواهی آموزشی برای استخدام بیشترین آمار دلیل این تقاضا هست.

دریافت فوری گواهینامه آموزشی، مستلزم پیشرفت سریع کلیه مراحل مربوطه است. متقاضیان می توانند شرایط دریافت گواهینامه آموزشی بصورت سریع و فوری از طریق مرکز سیستم کاران جویا شوند.

اگر در حال حاضر بیکار هستید و در محل کار جدید از شما مدرک آموزشی می خواهند، با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم که در کمترین زمان و با کمترین هزینه مدارک آموزشی را دریافت نمایید.

جهت اخذ گواهینامه آموزشی فوری کلیک نمایید.

اخذ گواهینامه آموزشی سریع

شرایط دریافت گواهینامه آموزشی سریع مانند اخذ مدرک در شرایط عادی است. فقط در حالت اول کلیه مراحل بصورت سریع طی می گردد. شخص متقاضی بایستی جهت گرفتن گواهینامه آموزشی بصورت سریع مراحل آن را در کمترین زمان طی کند.

دریافت سریع گواهی نامه آموزشی از نظر اعتبار با گواهی در شرایط نرمال فرقی ندارد. همان مرجع صادر کننده می تواند مدرک آموزشی سریع را صادر نماید.

اخذ سریع گواهینامه آموزشی از نظر هزینه هم تفاوتی ندارد. متاسفانه برخی مراکز بدلیل سریع بودن پروسه ثبت و صدور گواهینامه آموزشی مبالغ بیشتری را مطالبه می کنند.

 

گواهینامه پایان دوره آموزشی

وقتی یک دوره آموزشی پایان می یابد، بایستی یک مدرکی دال بر پایان دوره اعطا گردد. گواهینامه پایان دوره آموزشی یک سابقه ی مستند جهت اثبات برگزاری دوره های آموزشی هست.

فرمت گواهینامه پایان دوره آموزشی توسط شرکتها و سازمان ها تعیین میگردد. این فرمت تابعی از یک سری الزامات، قوانین و همچنین اعمال سلیقه های شخصی است.

شرکتهایی که واحد آموزشی دارند، برای خودشان یک فرمت گواهینامه پایان دوره آموزشی طراحی و تدوین می کنند. مدرک پایان دوره آموزشی که این شرکتها به کارکنان خود می دهند، در حد خودشان معتبر است.

ثبت و صدور مدرک و یا گواهینامه پایان دوره آموزشی که توسط سازمانها نه تنها بد نیست، بلکه باعث ایجاد یک سری مزایا نیز می گردد. از جمله مزایای اعطای مدرک پایان دوره آموزشی میتوان موارد زیر را نام برد.

  • – اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی باعث ایجاد انگیزه و فعالیت بیشتر کارکنان میگردد.
  • – ثبت و صدور مدرک پایان دوره بر سازمان برگزار کننده هویت سازمانی می دهد.
  • – گواهینامه آموزشی پایان دوره علاوه بر اینکه در سازمان کاربرد دارد، برای کاربر در خارج از سازمان نیز کاربرد دارد.
  • – دریافت گواهینامه پایان دوره باعث تقویت رزومه فردی کارکنان میگردد.
  • – اخذ فوری مدرک پایان دوره آموزشی، رضایت شغلی پرسنل را افزایش می دهد.
  • – برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت باعث ارتقای سطح مهارت افراد میگردد.
  • – گواهینامه پایان دوره مجازی یا غیر مجازی معتبر باعث برندسازی مجموعه میگردد.
  • – گرفتن مدارک آموزشی معمولا توسط واحد آموزش انجام میگردد که این کار باعث تثبیت جایگاه آموزش در هر سازمانی می گردد.
  • – دریافت مدرک آموزشی معتبر سازمانی باعث افزایش راندمان و بهره وری می گردد.

مرکز آموزش مجازی ایزو

خیلی از نهادها آموزشهای خود را بصورت مجازی برگزار می کنند. دوره های تخصصی ISO نیز توسط مرکز آموزش مجازی ایزو برگزار می گردد.

مراکز آموزش مجازی ISO معمولا با تعداد کمی از محصلین این آموزشگاه را اجرا می کنند. چون تعداد متقاضیان دریافت گواهینامه آموزشی ISO همواره رو به کاهش است.

جهت کسب اطلاعات در خصوص گواهی آموزشی ایزو بر روی مقاله گواهینامه آموزشی ایزو کلیک نمایید.

اخذ گواهینامه آموزشی ایزو دارای سطوح مختلفی است. چنین دوره هایی ابتدا در سرفصلهای مبتدی و بعدش حرفه ای و سپس ممیزی داخلی و در نهایت سر ممیزی تعریف میگردد.

دریافت گواهینامه آموزشی ISO ایزو خود را از طریق مرکز سیستم کاران به شماره رسمی و همیشگی 021-79165 تجربه کنید.

چنانچه برای مجموعه ی خود قصد دریافت گواهینامه ایزو دارید بر روی عبارت گواهینامه ایزو ISO کلیک نمایید.

 

مرکز آموزش مجازی ایمنی

دوره های آموزشی ایمنی نیز بصورت غیر حضوری و مجازی تشکیل میگردد. از جمله دلایلی که یک مرکز آموزشی مجازی ایمنی بصورت غیر حضوری کار می کند، میتوان موارد زیر را نام برد.

  • – هزینه های فضا و مکان جهت تشکیل کلاس حضوری بالا هست.
  • – شیوع بیماری کرونا Corona باعث جلوگیری از تشکیل کلاس میگردد.
  • – دانشپذیران اکثر در اقصی نقاط ایران هستند و به محل برگزاری دور هستند.
  • – افراد شرکت کننده، زمان کافی را جهت حضور در کلاس را ندارند.
  • – زمان برگزاری کلاس در یک ساعت نامناسب است.
  • – سرعت انتقال مطالب و مفاهیم درسی در کلاس حضوری پایین است.

گواهینامه ایمنی غیر حضوری، حاصل تشکیل چنین دوره هایی هست. شرکت در کلاسهای غیر حضوری و مکاتبه ای در دنیای امروزی خیلی طرفدار دارد. حتی خیلی از دانشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی نیز کلاسهای خود را غیر حضوری و یا مکاتبه ای برگزار می کنند.

شرایط دریافت گواهینامه آموزشی غیر حضوری مانند روش حضوری است. با این تفاوت که در روش غیر حضوری مدرک آموزش سریعتر بدستتان می رسد.

 

مرکز آموزش مجازی HSE

دوره های تخصصی HSE توسط خیلی از مراکز آموزشی از جمله سیستم کاران برگزار می گردد. مرکز آموزش مجازی HSE یک مرکزی است که دوره های ایمنی، بهداشت شغلی و زیست محیطی خود را بصورت غیر حضوری و یا مکاتبه ای اجرا می کند.

لیست مراکز آموزش HSE یک لیست جامع و واحدی نیست. چون هر مرکزی برای خودش کار می کند. مرکز سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی HSE هست.

مرکز آموزش مجازی HSE با بهره گیری از تکنولوژی روز ارتباطی، دوره های خود را بصورت غیر حضوری برگزار می کند. گواهینامه آموزشی مجازی HSE نیز همسطح اعتبار گواهینامه آموزش عادی HSE است.

دریافت گواهینامه مجازی HSE در جامعه امروزی خیلی تقاضا دارد. چون اکثر شرکت کنندگان بدلایل مختلف نمی توانند در دوره های حضوری شرکت کنند. همچنین زمان ثبت و صدور مدارک آموزشی مجازی خیلی کمتر از روش عادی است.

 

گواهینامه آموزشی HSE

دوره های آموزشی HSE یکی از پر طرفدارترین سرفصلهای آموزشی در ایران محسوب میگردد. گواهینامه آموزشی HSE مورد تقاضای افراد علاقمند و یا فعال در واحدهای ایمنی و بهداشت سازمانها هست.

امروزه با رشد و توسعه روز افزون فرهنگ HSE تقاضای شغل HSE در حال افزایش است. کارشناسان زیادی تمایل به این دارند که در واحدهای HSE شرکتها فعالیت کنند. خیلی از این افراد دارای تحصیلات عالی دانشگاهی در رشته تخصصی HSE هستند. اما بسیاری دیگر فاقد تحصیلات دانشگاهی هستند و بدنبال گذراندن دوره های HSE هستند.

دریافت مدرک یا گواهینامه آموزشی HSE برای افرادیکه دارای تحصیلات دانشگاهی نیستند نیز موضوعیت دارد. شما نیز می توانید با کسب مهارتها و دانش اولیه، مدرک آموزشی HSE داخلی و یا بین المللی دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرک آموزشی HSE کلیک نمایید.

 

گواهینامه آموزشی آتش نشانی

پیشگیری و اطفاء حریق یکی از حوادث پرخطر برای هر سازمانی محسوب میگردد. دوره های مرتبط با آتش نشانی، شامل پیشگیری از ایجاد حریق و نحوه اطفاء حریق از اهمیت زیادی برخوردار هست. دوره های آموزشی آتش نشانی پیشگیری و اطفاء حریق از دوره های کاربردی و مفید است.

دریافت گواهینامه آموزشی آتش نشانی حتی برای افراد غیر متخصص در امر HSE نیز توصیه می گردد. دوره عمومی آشنایی با تجهیزات اطفاء حریق و نحوه کار با آنها برتمام افراد سازمان الزامی است.

شرایط اخذ مدرک آموزش آتش نشانی از مراجع مختلف متفاوت است. هر نهادی برای خودش یک روشی برای آموزش دارد. مرکز سیستم کاران روش مکاتبه ای را دارد. سازمان آتش نشانی روش عملی و تئوری را برای سازمانها و شرکتها برگزار می کند.

مطالعه دستورالعمل مقابله با حریق و پیشگیری از آن را به شما توصیه میکنیم.

نحوه دریافت گواهینامه آموزشی آتش نشانی از طریق مرکز سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 راحت ترین روش موجود است.

 

گواهینامه آموزشی افسر HSE

افسر HSE و افسر ایمنی شخصی است که بر امورات مرتبط با HSE در هر پروژه یا شرکتی اعمال قانون و مقررات می کند. فرد افسر ایمنی یا HSE یکی از مشاغل مهم محسوب میگردد. برای همین دوره های آموزشی افسر HSE تقاضای زیادی نسبت به سایر دوره ها را دارد.

گواهینامه آموزشی افسر HSE مختص افرادیست که در سمت افسر HSE مشغول بکار میشوند هست. در دوره مذکور کلیه سرفصلهای HSE در حد متوسط تدریس می گردد.

اخذ گواهینامه آموزشی افسر HSE به دو صورت داخلی و بین المللی صادر می گردد. مدرک آموزشی افسر HSE توسط اداره کار و یا سازمان فنی و حرفه ای صادر نمیگردد. معمولا مراکز دیگری همچون سیستم کاران-سازمان مرکزی مجری آموزش تخصصی افسر HSE هست.

دریافت گواهینامه آموزشی افسر HSE، شخص را در ارائه خدمات مطابق با شرح وظایف افسر HSE کمک می کند. سمت افسر HSE در چارتهای اصولی واحد HSE جایگاه ویژه ای دارد.

 

گواهینامه آموزشی افسر ایمنی

افسر ایمنی همان افسر HSE هم محسوب میگردد. گواهینامه آموزشی افسر ایمنی نیز مانند گواهینامه آموزشی افسر HSE هست. با این تفاوت که افسر ایمنی در امورات فقط ایمنی فعالیت می کند. اما افسر HSE علاوه بر دخالت در امور ایمنی و بهداشت، در امور محیط زیستی نیز فعالیت می کند. مدرک آموزشی افسر ایمنی نیز یکی از پرکاربردترین مدرک آموزشی در جامعه امروزی است.

شرایط دریافت گواهینامه آموزشی افسر ایمنی نیز مانند سایر دوره های مرتبط با HSE است. اعتبار و اصالت گواهینامه آموزشی افسر ایمنی در مرکز سیستم کاران از اعتبار بالایی برخوردار است.

آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزشی افسر ایمنی یا افسر HSE خیلی کم هستند. همچنین سازمان فنی و حرفه ای و اداره کار نیز چنین دوره هایی را برگزار نمی کنند.

اخذ گواهینامه آموزشی افسر ایمنی را از طریق مرکز سیستم کاران با شماره تماس 79165-021 تجربه کنید. تمامی جزوات، دستورالعملها و روش های اجرایی که بصورت رایگان به شما ارائه میگردد را کاملا مطالعه نمایید.

 

گواهینامه آموزشی ایزو ISO

دوره های آموزشی ایزو برای فعالان و علاقمندان در حوزه سیستمهای مدیریتی ISO کاربرد دارد. گواهینامه آموزشی ایزو ISO برای این افراد بعنوان یک امتیاز مثبت و عالی محسوب میگردد. ایزو خودش به تنهایی دارای انواع و اقسام سرفصلهای آموزشی دارد.

استانداردهای ISO دارای سری شماره های اختصاصی هستند. مانند ایزو 9001 یا ایزو 14001 یا ایزو 45001 و… . حال هر یک از این ایزوها خودش سطح و طبقه بندی مجزایی دارند.

سطوح آموزشی دوره های ISO به شرح زیر می باشد.

– تشریح مبانی، الزامات و مستندسازی

– ممیزی داخلی

– ممیزی خارجی

– سر ممیزی

اخذ گواهینامه آموزشی ایزو ISO را از طریق مرکز سیستم کاران سازمان مرکزی به شماره تماس 79165-021 تجربه کنید.

دریافت فوری و ارزان گواهینامه آموزشی ISO ایزو بهمراه جزوات اثربخشی توسط سیستم کاران انجام می شود.

 

گواهینامه آموزشی ممیزی و سرممیزی

دوره های ممیزی و سر ممیزی یکی از تخصصی ترین دوره های آموزشی در زمینه ISO است. گواهینامه آموزشی ممیزی بعنوان یک پیش نیاز برای دریافت گواهینامه آموزشی سرممیزی است. یک سرممیز ابتدا بایستی مدرک را دریافت نماید و سپس بدنبال مدرک سرممیزی باشد.

اخذ گواهینامه ممیزی و گواهینامه سرممیزی توسط سیستم کاران دارای مزایای فراوانی است. از جمله این مزایا می توان به یادگاری ممیزی و سرممیزی اصولی و دقیق مطابق با استانداردهای ایزو نام برد.

شرایط دریافت گواهینامه سرممیزی و گواهینامه ممیزی به روشهای حضوری و غیر حضوری هست. دانش پذیران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرایند ممیزی داخلی بر روی عبارت روش اجرایی ممیزی داخلی کلیک نمایند.

مرکز آموزشی ممیزی و سرممیزی ایزو ISO در ایران خیلی کم هستند. متاسفانه سازمان فنی و حرفه ای و یا نهادهای دولتی دیگری در این حوزه دوره های آموزشی ندارند. لذا دوره های تخصصی ممیزی ایزو ISO و سرممیزی ایزو ISO توسط مرکز سیستم کاران برگزار می گردد.

جهت گرفتن گواهینامه آموزشی ممیزی و سرممیزی از خدمات آموزشی مرکز سیستم کاران استفاده نمایید.

 

گواهینامه آموزشی ایمنی

مدرک آموزشی ایمنی یا گواهینامه آموزشی ایمنی در رابطه با مسائل و موارد ایمنی در پروژه ها یا شرکتها است. دوره های ایمنی توسط خیلی از نهادها و مراکز آموزشی برگزار می گردد. اداره کار، سازمان فنی و حرفه ای و حتی سایر ادارات دولتی و غیر دولتی، همواره در حال برگزاری دوره های متنوع در حوزه ایمنی هستند.

دریافت گواهینامه آموزشی ایمنی فوری و سریع مورد تقاضای خیلی از متقاضیان می باشد. علت این عجله برای استخدام شدن در یک شرکتی جهت تصدی سمتهای مرتبط با ایمنی است. البته ایمنی برای خودش یک رشته تحصیلی دانشگاهی محسوب می گردد. اما گذراندن دوره های میان مدت و کوتاه مدت ایمنی خالی از لطف نیست.

اخذ گواهینامه آموزشی ایمنی می تواند کمک شایانی برای متقاضیان و جویندگان کار باشد. مدرک آموزشی ایمنی بعنوان یک برگ برنده و همچنین تقویت رزومه کاری افراد تلقی می گردد.

 

استعلام گواهینامه آموزشی

نحوه استعلام گواهینامه آموزشی یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان دوره های آموزشی است. دریافت گواهینامه های آموزشی و مدارک آموزشی کار راحتی است. اما آیا این مدارک و گواهینامه های آموزشی اعتبار هم دارند.

اعتبار و اصالت گواهینامه آموزشی را قبلا توضیح دادیم. اما در رابطه با نحوه استعلام آن باید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید.

– استعلام اصالت گواهینامه آموزشی هر سازمانی توسط خودش تعیین می گردد.

– هر مرجع صادر کننده مدرک آموزشی برای خودش یک وب سایت دارد که مدارک صادر شده در آن سایت رهگیری می گردد.

– برخی از مراجع و مراکز با کد ملی شخص متقاضی، اطلاعات آموزشی آن را نمایش می دهند.

– تعدادی از مراجع ثبت و صدور گواهینامه های آموزشی توسط کد رهگیری یا شماره مدرک، وضعیت اعتبار و اصالت مدرک را نشان می دهند.

اعتبار و اصالت مدارک آموزشی متاسفانه توسط یک نهاد واحد دولتی و قانونی رصد نمی شود. بنابراین هر نهادی و یا شرکتی می تواند براحتی یک وب سایت راه اندازی کند و سپس اعتبار مدرک آموزشی خود را نمایش دهد.

 

مدرک آموزشی بین المللی

اخذ مدرک آموزشی بین المللی یکی از خدمات مرکز سیستم کاران به شماره تلفن 79165-021 هست. افراد زیادی بدلایل مختلفی تمایل دارند که گواهینامه بین المللی آموزشی دریافت کنند.

دریافت مدرک بین المللی آموزشی بشرط داشتن اعتبار و قابلیت رهگیری خیلی مهم هست. اکثر این مدارک به زبان انگلیسی صادر میگردد. چنین گواهینامه هایی بیشتر در کشور ایران صادر می گردند.

مراجع مختلفی هستند که به ثبت و صدور مدرک آموزشی اقدام می کنند. مدارک صادره توسط اداره کار متاسفانه قابلیت ترجمه رسمی ندارند. اما گواهینامه های صادره توسط سازمان فنی و حرفه ای قابلیت ترجمه رسمی را دارد و وجاحت و اعتبار دهی بین المللی پیدا می کند.

مدرک آموزشی بین المللی که توسط مراکز خصوصی برگزار می شوند نیز بعضا دارای اعتبار بین المللی هست. قبلا هم گفتیم که اعتبار مدرک آموزشی بین المللی بستگی به تشخیص کارفرما دارد.

 

مدرک ایمنی بین المللی

اخذ مدرک ایمنی بین المللی نیز مانند سایر مدارک بین المللی اعتبار رایج هست. گواهینامه های ایمنی در ایران در دو نوع فارسی و لاتین صادر می گردد. اداره کار مدرک ایمنی بین المللی صادر نمی کند. برای همین مراکز و سازمانهای خصوصی مبادرت به ثبت و صدور مدرک ایمنی بین المللی می کنند.

شرایط دریافت مدرک ایمنی بین المللی را از طریق سازمان مرکزی سیستم کاران به شماره 79165-021 مطلع شوید. بایستی متناسب با نیاز واقعی خود برای گرفتن مدرک ایمنی بین المللی ثبت سفارشی نمایید. مدرک ایمنی بین المللی شما بایستی حتما دارای کد رهگیری با قابلیت رهگیری در سایت صادر کننده باشد.

اخذ فوری و سریع مدرک ایمنی بین المللی نیز مقدور هست. سطح اعتبار گواهینامه ایمنی فوری و سریع مانند مدرک ایمنی در شرایط عادی است. فقط زمان دریافت مدرک HSE و یا هر مدرک بین المللی دیگری کاهش می یابد.

 

مدرک HSE بین المللی

اخذ و دریافت مدرک HSE بین المللی برای افراد علاقمند و یا شاغل در حوزه های HSE خیلی مفید است. مدرک HSE بین المللی یک ابزار قوی برای تقویت رزومه کاری و شغلی افراد هست.

مدرک HSE بین المللی برای افراد جویای کار هم در ایران و هم در خارج از ایران کارساز هست. مشاغل مرتبط با HSE نیز یکی از مشاغل پردرآمد و پرکار هست. خیلی از افراد تمایل دارند که در سمتهای مختلف و گوناگون واحد HSE متصدی باشند.

دریافت فوری مدرک HSE بین المللی از طریق سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 میسر هست. خیلی از افراد متقاضی بنا بدلایل مختلفی نیاز فوری و سریع به گواهینامه بین المللی HSE دارند. برخی در حال استخدام در یک شرکتی هستند و بایستی سریعا علوم و فنون HSE را یاد بگیرند.

مراکز صادر کننده مدرک HSE بین المللی بایستی مراکزی معتبر و با سابقه فعالیت باشند. مرکز سیستم کاران – سازمان مرکزی جهت ثبت و صدور مدرک ایمنی بین المللی در خدمت شماست.

 

لیست دوره های آموزشی ایمنی

فهرست و لیست دوره های آموزشی ایمنی در هر آموزشگاهی فرق دارد. در مرکز سیستم کاران اکثر دوره های تخصصی ایمنی و HSE قابلیت برگزاری کلاس دارد. سرفصلهای آموزش ایمنی مطابق با نیاز روز دانش پذیران تهیه و تدوین می گردد.

لیست دوره های آموزشی ایمنی و سایر دوره های تخصصی دیگر را در سایت ملاحظه بفرمایید. برای رویت این فهرست بر روی منوی مرکز آموزش کلیک نمایید.

 

لیست دوره های آموزشی HSE

دوره های HSE و ایمین با هم تشابهات زیادی دارند. در کلاسهای ایمنی موضوع اصلی فقط ایمنی هست. اما در کلاس های تخصصی HSE علاوه بر موضوع ایمنی مواردی همچون بهداشت شغلی و زیست محیطی نیز تدوین می گردد.

کلاسهای غیر حضوری HSE و ایمنی نیز در مرکز سیستم کاران برگزار می گردد. افرادیکه وقت کافی برای شرکت در کلاسهای حضوری ندارند می توانند در کلاسهای غیر حضوری شرکت کنند.

فهرست دوره های آموزشی HSE را مطالعه نمایید و کلاس مورد نظر خود را ثبت نام نمایید.

 

دریافت مدرک بین المللی

همانطور که قبلا گفتیم مدارک آموزشی بین المللی کاربردهای زیادی دارد. از جمله کاربرد آن جهت اشتغال در شرکتهای داخلی و حتی خارجی است. دریافت مدرک بین المللی از طریق مرکز ما به راحت ترین روش ممکنه  امکان پذیر است.

مدرکهای بین المللی از نظر هر کارفرمایی طبقه بندی های مشخصی میشود. یعنی یک کارفرما در یک نقطه از دنیا، مدرک بین المللی شما را قبول می کند و یکی دیگر اصلا قبول نمی کند.

نحوه دریافت مدرک بین المللی به جهت وجود آموزشگاههای زیاد کمی سخت است. چون نمی توان اعتماد کرد که مدرک اعطا شده، اعتبار دارد یا فاقد اعتبار است.

 

دریافت گواهینامه بین المللی

شرایط دریافت گواهینامه بین المللی ISO یا هر مهرت دیگری سهل و آسان هست. اکثر افرادی که در حال مهاجرت هستند بدنبال دریافت مدرک بین المللی می گردند. آنها در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام یا گوگل، آموزشگاه یا مراکز تخصصی آموزشی را جستجو می کنند. مراکز زیادی هستند که چنین مدارکی صادر می کنند. اما اصلی نیستند.

دریافت گواهینامه بین المللی در رشته های مختلف با یادگیری مهارتهای مربوطه، اثربخش هست و ارزش واقعی را دارد.

 

استعلام مدرک بین المللی

همانطور که گفتیم در سطح جهان یک مرجع واحد جهت ثبت و صدور مدرک بین المللی وجود ندارد. هر سازمانی برای خودش مدرک بین المللی صادر می کند. از اینرو استعلام گرفتن از اصالت چنین مدارکی کار سختی نیست.

مرکز آموزشی صادر کننده مدرک بین المللی براحتی یک وب سایت به زبان لاتین راه اندازی می کند. سپس مدرک بین المللی مشتری خود را در این سایت ثبت می کند. متقاضیان نیز فکر می کنند که یک گواهی بین المللی واقعی و بهمراه استعلام دریافت نمودند.

 

بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت

مدرک بین المللی برای مهاجرت افرادیست که قصد دارند در کشورهای دیگر مشغول بکار شوند. بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت بیشتر مدارک مهارتی هست تا مدارک فنی، چون در کشورهای خارجی به مهارت افراد خیلی اهمیت می دهند.

اخذ گواهینامه بین المللی آموزشی برای مهاجرت باعث کسب و ارتقا شغلی مناسبتر و بهتر در کشور هدف می شود. شما نیز می توانید مهارتهای واقعی و آموزشهای خود را بر روی گواهینامه آموزشی بین المللی مستند نمایید.

دریافت گواهینامه و مدرک آموزشی بین المللی یک امتیاز مثبت و ایجاد سهولت در امر مهاجرت هست.

 

خرید مدرک بین المللی

برای خرید مدرک بین المللی بایستی دوره های آموزشی آن طی شود. کسب مهارتهای لازم در بازار بین المللی از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه هست. افراد زیادی که در کشورهای دیگری کار می کنند با ارائه مدرک بین المللی خود امتیازاتی می گیرند.

خرید گواهینامه آموزشی بین المللی، بدون پشتوانه آموزشی عملا شهری ندارد. در هر حال کسی که بدنبال خرید مدرک بین المللی هست، حتی قراره در یک جایی مشغول بکار شود. پس فقط خود کاغذ مدرک کفایت نمی کند و بایستی مهارت نیز وجود داشته باشد.

 

لیست مدارک بین المللی

کشورهای مختلف برای خودشان یک سری مهارتها تعریف کردند. مثلا در ایران، سازمان فنی و حرفه ای بیش از یکهزار رشته برای مهارتهای مختلف تعریف نمود. بنابراین یک لیست جامع و واحدی در دنیا برای مدارک بین المللی وجود ندارد.

لیست و فهرست مدارک و گواهینامه های آموزشی بین المللی برای هر کشوری مختص همان کشور هست. البته یک سری از رشته ها بین کشورها مشترک است. این رشته ها بیشتر مهارتهای فنی عمومی مانند جوشکاری، تراشکاری، لوله کشی و غیره هست.

 

خرید گواهینامه آموزشی بین المللی

همانطور که قبلا گفتیم خرید مدرک بین المللی یا خرید گواهینامه آموزشی بین المللی بدون پشتوانه علمی فایده ای ندارد. در هر شرکت یا سازمان داخلی و خارجی چیزی که بیش از خود مدرک و گواهینامه مهم است، مهارت در آن رشته است.

خرید گواهینامه آموزشی بین المللی بدون آموزش نه تنها باعث پیشرفت کار شما نمی شود. بلکه در خیلی جاها نتیجه معکوس می دهد. اما کافیست که در رشته مهارتی رود، آموزشی بیشتری ببینید و سپس گواهینامه آموزشی بین المللی بگیرید.

 

دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی

در کشور ایران دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی بازار پر رونقی است. چون اکثر متقاضیان جهت دستیابی به اهداف خود بدنبال اخذ مدرک بین المللی هستند.

استخدام در شرکتها، مهاجرت، کار در خارج از ایران دلایل اصلی این تقاضا هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ و دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی با ما تماس بگیرید. کارشناسان واحد آموزشی سیستم کاران به شماره تلفن 79165-021 بطور رایگان در خدمت شما هستند. بدون مشورت کارشناسان ما بدنبال دریافت مدرک نا معتبر نباشید. خیلی از سایتهای بین المللی هستند که مدارک بین المللی را ثبت و رجیستر می نمایند. ازجمله این سایتها می توان به سایت www.psrcenter.com اشاره کرد.

 

استعلام گواهینامه آموزشی بین المللی

نحوه استعلام گواهینامه آموزشی بین المللی بدلیل تنوع صادر کنندگان مدارک آموزشی بین المللی کمی پیچیده هست. توجه بفرمایید که عبارت سطح اعتبار با عبارت استعلام فرق دارد. منظور از سطح اعتبار میزان مجوزهای قانونی و حقوقی مرجع صادر کننده مدرک آموزشی است. اما استعلام چیزی هست که هر فردی براحتی می تواند این کار را بکند.

مراجع صادر کننده گواهینامه آموزشی بین المللی هر یک برای خود یک وبسایت شخصی دارند. لذا براحتی می توانند اطلاعات مدرک آموزشی را در سایت خودشان قرار بدهند. سپس به فرد متقاضی بگویند که برود در سایت استعلام گواهینامه را بگیرد. صرف اینکه یک گواهینامه آموزشی بین المللی در یک وب سایت رجیستر می شود، دال بر معتبر بودن نیست.

استعلام گواهینامه آموزشی بین المللی خود را از طریق سیستم کاران – سازمان مرکزی به شماره تلفن 021-79165 اقدام نمایید.

کارشناسان این مرکز برای اعتبار سنجی و صحت و سقم استعلام هر مدرکی در خدمت شما هستند.

 

اخذ گواهینامه آموزشی بین المللی

شرایط مراحل، نحوه و چگونگی اخذ گواهینامه آموزشی بین المللی از جمله اطلاعات مورد نیاز هر فرد متقاضی است. متقاضیان وقتی به دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی روی می آورند، نمی دانند که از کجا باید شروع کنند.

اخذ فوری و سریع گواهینامه آموزشی بین المللی نبز در راس درخواست آنها هست. لزوم و وجود فوریت در ثبت و صدور مدارک آموزشی بین المللی می تواند دلایل شخصی متفاوتی داشته باشد.

مراکز صادر کننده گواهینامه آموزشی بین المللی در ایران زیاد هستند. هریک از این مراکز با سیاستها و قوانین و قواعد خاص خود به ثبت و صدور گواهینامه بین المللی آموزشی اقدام می کنند.

آموزشگاههای صادر کننده گواهینامه بین المللی آموزشی هر کدام سطح اعتبار خود را خیلی بالا معرفی می کنند. در حالیکه واقعا چنین چیزی وجود ندارد. خیلی از کشورها مدارک و گواهی های آموزشی بین المللی سایر کشورها را قبول ندارد و تایید نمی کنند.

متقاضیان اخذ گواهینامه آموزشی بین المللی بایستی همواره سطح اعتبار نهاد صادر کننده مدرک بین المللی را بررسی کنند. از آنجاییکه بررسی اصالت و اعتبار این مراکز کار سختی است، می توانید از خدمات رایگان مشاوره مرکز سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 استفاده نمایید.

 

اخذ گواهینامه آموزشی برای مهاجرت

اخذ گواهینامه آموزشی برای مهاجرت مختص افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند هست. خیلی از مردم بدلایل مختلفی قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند. از اینرو سعی دارند تا در کشور مقصد، مهارت شغلی خود را به نمایش بگذارند.

دریافت، اخذ مدارک آموزشی مهارتی بین المللی یک ابزار قوی جهت نمایش این توانمندهای مهارتی هست. برای همین در فضاهای مجازی بدنبال مراکزی هستند تا چنین مدارکی را اخذ نمایند. اما هر مرجعی معتبر نیست و بدون پایه و اساس مدرک صادر می کنند.

جهت اخذ گواهینامه آموزشی برای مهاجرت ابتدا اطلاعات فنی و حقوقی این موضوع را بررسی نمایید. از مشاوران مرکز سیستم کاران به شماره تماس 79165-021 مشورت بگیرید. متناسب با نیاز واقعی خود و با در نظر گرفتن سایر جنبه های فنی و حقوقی به اخذ گواهینامه آموزشی بین المللی برای مهاجرت اقدام نمایید.

نحوه اخذ مدارک و گواهی های آموزشی بین المللی را از کارشناسان مرکز سیستم کاران – سازمان مرکزی بپرسید. کارشناسان متخصص این مرکز شما را در این مورد راهنمایی می کنند.

 

دریافت گواهینامه آموزشی برای مهاجرت

نحوه دریافت گواهینامه آموزشی برای مهاجرت برای خیلی افراد جای سوال دارد.

مراکز صادر کننده گواهینامه آموزشی مهاجرتی نیز اطلاعات دقیق و شفافی از این مدارک به متقاضیان نمی دهند. برای همین همواره متقاضی سردرگم بدنبال اطلاعات دقیقتری می گردد.

هرگونه اطلاعات در مورد دریافت گواهینامه آموزشی برای مهاجرت را از طریق سیستم کاران بگیرید. سیستم کاران-سازمان مرکزی به شماره تلفن 79165-021 در خدمت شماست. این مرکز بعنوان یک سازمان عام المنفعه، کلیه اطلاعات واقعی و میدانی ثبت و صدور مدارک آموزشی مهاجرتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مراحل دریافت گواهینامه آموزشی برای مهاجرت را ابتدا یاد بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید صفر تا صد اخذ مدرک بین المللی مهاجرتی خود را از طریق ما اقدام فرمایید.

 

دریافت مدارک آموزشی بین المللی برای مهاجرت

در کشورهای اروپایی بیشترین آمار مهاجرت از ایران و کشورهای همسایه هست. ایرانیان برای اقامت نیاز شغل و درآمد در این کشورها هستند. لذا دریافت مدرک آموزشی بین المللی برای مهاجرت به ایشان خیلی اهمیت دارد.

مراحل دریافت مدرک آموزشی بین المللی برای مهاجرت به شرح زیر است.

نوع مدرک و رشته مهارتی مدرک بین المللی خود را انتخاب کنید.

– مرجع صادر کننده مدرک بین المللی خود را از نهادهای معتبر انتخاب نمایید.

– با مرکز آموزشی بین المللی مد نظرتان ارتباط برقرار کنید

– نمونه مدرک آموزشی بین المللی را بگیرید و جهت استعلام با مرکز سیستم کاران مشورت نمایید.

– در هر وقت تایید بودن اعتبار مدرک آموزشی، جهت دریافت آن اقدام نمایید.

 

اخذ مدرک آموزشی بین المللی

به سطح اعتبار واقعی مدارک در حین اخذ مدرک آموزشی بین المللی دقت فرمایید. عملا نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورها، هیچ نهادی پیدا نمیشه که از هر لحاظ و از نظر همه کشورها معتبر باشد. در واقع هر کشور و هر مرکزی مدعی بین المللی بودن مدرک آموزشی خودش هست.

اما در واقعیت اینگونه نیست. تعریف بین المللی بودن از نظر هر فرد یا شرکتی متفاوت هست. نبایستی با استفاده از القاب و عناوین لاتین متقاضی اخذ مدرک آموزشی بین المللی را منحرف کرد.

اطلاعات دقیق و اساسی و مهم در رایطه با اخذ مدرک آموزشی بین المللی را از سیستم کاران بگیرید. قبل از هرگونه اقدامی ابتدا سطح دانشها و آگاهی خود را در مورد اعتبار و اصالت چنین گواهینامه هایی را افزایش دهید.

هزینه مدرک آموزشی بین المللی نیز بدلیل عدم نظارت بصورت نا منظم و بدون تعرفه خاصی هست. برای دریافت مدرک و گواهی بین المللی به هدف بین المللی بودنش نباید هزینه زیادی بپردازید.

 

مطالب مهم دیگر مرتبط با این مقاله

مرکز آموزش

کلمات کلیدی مرتبط با این مقاله عبارتند از:

آموزشگاه دوره های HSE – آموزشگاه دوره های ایمنی – اخذ گواهینامه آموزشی – اخذ گواهینامه آموزشی برای مهاجرت – اخذ گواهینامه آموزشی بین المللی – اخذ گواهینامه آموزشی سریع – اخذ گواهینامه آموزشی فوری – اخذ مدرک آموزشی برای مهاجرت – استعلام گواهینامه آموزشی – استعلام گواهینامه آموزشی بین المللی – استعلام مدرک بین المللی – بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت – خرید گواهینامه آموزشی بین المللی – خرید مدرک بین المللی – دریافت گواهینامه آموزشی – دریافت گواهینامه آموزشی برای مهاجرت – دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی – دریافت گواهینامه بین المللی

دریافت مدرک آموزشی برای مهاجرت – دریافت مدرک بین المللی – صدور گواهینامه آموزشی – گواهینامه HSE بین المللی – گواهینامه آموزشی HSE – گواهینامه آموزشی ISO – گواهینامه آموزشی آتش نشانی – گواهینامه آموزشی افسر HSE – گواهینامه آموزشی افسر ایمنی – گواهینامه آموزشی ایزو – گواهینامه آموزشی ایزو ISO – گواهینامه آموزشی ایزو و HSE – گواهینامه آموزشی ایمنی – گواهینامه آموزشی بین المللی – گواهینامه آموزشی معتبر – گواهینامه ایمنی بین المللی – گواهینامه پایان دوره آموزشی – لیست دوره های آموزشی – لیست دوره های آموزشی HSE – لیست دوره های آموزشی ایمنی – لیست مدارک بین المللی – مدرک HSE بین المللی – مدرک آموزشی بین المللی – مدرک ایمنی بین المللی – مرکز آموزش مجازی HSE – مرکز آموزش مجازی ایزو – مرکز آموزش مجازی ایمنی

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

3 Responses

  1. گواهینامه های آموزشی افسر ایمنی اداره کار را میخواستم لطفاً نام دوره و تعداد ساعت و زمان برگزاری کلاس ها را اگر مشخص هست از طریق ایمیل ارسال نمایید.

  2. اخذ گواهینامه آموزشی علاوه بر افزایش سطح دانش و مهارت دانش پذیر باعث افزایش توانمندی در رزومه شخصی هم میشود مدرک بین المللی برای مهاجرت افرادیست که قصد دارند در کشورهای دیگر مشغول بکار شوند. بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت بیشتر مدارک مهارتی هست تا مدارک فنی، چون در کشورهای خارجی به مهارت افراد خیلی اهمیت می دهند

  3. سلام خسته نباشید بنده میخواهم رزومه خود را قوی تر کنم و گواهینامه های آموزشی HSE و گواهینامه آموزشی افسر ایمنی را دریافت کنم تا به کارفرماها ارائه بدهم ولی حتما یک گواهینامه معتبر و بین المللی که در کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد لازم دارم که در آینده با استفاده از آن مهاجرت کنم. چطور میتوانم برای دریافت این دو گواهینامه اقدام کنم و زمان برگزاری کلاسها به چه صورت است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo