گواهینامه آموزشی MBA

5/5 - (100 امتیاز)

گواهینامه آموزشی MBA

جهت دریافت گواهینامه آموزشی MBA ، باید بدانیم MBA چیست و در دنیای مدیریت چقدر حائز اهمیت است. از آنجا که مدیریت فیلد مهم و اساسی در سطح جهان میباشد. ارتقا سطح مدیریتی جهت توسعه کسب وکار و پیشبرد اهداف بلند مدت از جانب مدیران برای شرکتها و سازمانها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گواهینامه آموزشی MBA ، به دانشپذیران و علاقه مندانی که دوره های مدیریتی را با موفقیت طی کردند، تعلق میگیرد. در کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا، در بین نیروهای متخصص و ماهری که تجارت انجام میدهند، دریافت مدرک MBA ، چشمگیر هست.

مهمترین دلیل دریافت گواهینامه آموزشی MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) ، تقویت ارتباطات و مدیریت تخصصی افراد جهت پیشرفت در مسیر علایق متقاضیان است. یک مدیر موفق علاوه بر تبحر و تخصص، باید در زمینه مدیریت حرفه ای باشد. زیرا یک مدیر حرفه ای میتواند با ایجاد انگیزه، کارائی و راندمان نیروهای خود را بیشتر نماید. ضمن اینکه عوامل مذکور سبب پیشرفت سازمان یا شرکت میگردد.

جهت مشاهده دوره های آموزشی مورد نیاز خود بر روی لیست دوره های آموزشی کلیک نمایید.

MBA چیست؟

برای متقاضیان غالبا سوال پیش میاید که MBA چیست؟ MBA مخفف (Master of Business Administration) میباشد. MBA بطور عامیانه به عنوان مدیریت ارشد کسب و کار بیان میگردد. اما از لحاظ تحصیلات دانشگاهی در واقع همان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی میباشد. MBA یکی از پرطرفداترین و معتبرترین رشته های دنیا محسوب میگردد.

اینکه MBA چیست؟ چرا در دنیای امروزی بسیار کاربردی میباشد؟ سوالی است که ذهن خیلی از افراد را درگیر میکند. MBA در واقع چگونگی برقراری ارتباط افراد در کار و تجارت برای اثربخشی و بهره وری بیشتر میباشد.

اخذ مدرک MBA چه از طریق تحصیلات دانشگاهی و چه از طریق دریافت گواهینامه آموزشی MBA معتبر جامعیت دارد. آموزش و دریافت گواهینامه آموزشی MBA برای دانشجویان یا فارغ التحصیلان هر رشته ای امکان پذیر میباشد.

زیرا دریافت مدرک MBA بیشتر از جانب افرادی دریافت میگردد که میخواهند کسب و کار خود را گسترش و ارتقا دهند. لذا هم مدیران و هم افرادی که تحصیلات مرتبط یا غیرمرتبط دارند با گذراندن دوره های آموزشی MBA جهت دریافت این مدرک میتوانند اقدام کنند.

دریافت گواهینامه آموزشی MBA اغلب از جانب مدیرانی صورت میگیرد که کسب و کار خود را از قبل داشتند اما میخواهند دامنه ی کسب و کار خود را گسترش دهند.

مهارت های رشته MBA

برخی از مهارت های رشته MBA که برای همه متقاضیان مشترک میباشد را میتوان اینگونه تعریف کرد.

1- انگیزه و مدیریت در رفتار: افراد با کسب دانش و اطلاعات در زمینه روانشناسی و جامعه شناسی مهارت های ارتباطی با دیگران را یاد میگیرند. علاوه براین مدیران متبحر و متخصص آموزش میبنند چطور با ایجاد انگیزه در افراد بهره وری در کار را افزایش دهند.

2- کارگروهی (Teamwork) : لیدر یا مدیر یک گروه باید بداند چه تنها و چه جمعی با افراد کار کند. همچنین قابلیت و انعطاف پذیری نیروهای خود را برای شرکت در کار گروهی افزایش دهد.

3- مهارت صحبت و ارتباط جمعی: مهمترین رمز موفقیت مدیران مهارت ارتباط جمعی در ارتباط با دیگران میباشد. یک مدیر موفق باید بداند چطور با دیگران ارتباط برقرار کند، مخصوصا در محیط هایی که می خواهد سخنرانی کند.

4- حل مساله و رفع پیچیدگی: مدیران موفق باید بدانند چطور در برابر مسائل و موضوعات چالش برانگیز مدیریت درستی داشته باشند. بنابراین باید روش های حل مساله و پیچیدگی های سازمان را با شناخت عمیق، در موقعیت های تحت فشار رفع نمایند.

اخذ گواهینامه آموزشی MBA

دریافت و اخذ گواهینامه آموزشی MBA تنها مورد توجه خیلی از دانشپذیران و علاقمندان نمیباشد، بلکه مورد توجه خیلی از مدیران صنعتی و کارآفرینان هست. توسعه کسب و کار مدیران در صنعت و تجارت، افراد را به سمت اخذ گواهینامه آموزشی MBA سوق میدهد. لذا متقاضیان یا علاقه مندان با انتخاب مراکز صادرکننده گواهینامه یا موسسات آموزش عالی جهت دریافت مدرک ام بی ای اقدامات لازم را انجام میدهند.

بنابراین اخذ گواهینامه آموزشی MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) ، با توجه به زمان و نوع تقاضا برای افراد مختلف متفاوت میباشد. برخی از افراد مراکز حضوری و برخی دیگر مراکز غیرحضوری (آنلاین) را جهت دریافت گواهینامه انتخاب میکنند.

معمولا مراکز حضوری با برگزاری کلاس یا دوره های آموزشی برای افرادی که میخواهند در زمینه MBA ، متخصص و ماهر شوند، توسط متقاضیان انتخاب میگردد. اما دوره های غیر حضوری یا آنلاین برای افرادی که فقط میخواهند مدرک دریافت کنند و زمان کافی جهت طی دوره های آموزشی ندارند، بیشتر متقاضی دارد. افرادی که رشته تحصیلی دیگری را گذراندند، اما میخواهند مدرک کارشناسی ارشد MBA دریافت کنند نیز متقاضی دوره های آنلاین هستند.

دوره آموزشی حضوری MBA

برخی افراد دوره آموزشی حضوری MBA را ترجیح میدهند. دانشپذیران و علاقه مندانی که مهارت و تخصص برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دوره حضوری را جهت اخذ گواهینامه آموزشی MBA میگذرانند. زیرا در این دوره ها نحوه ی برقراری ارتباط جهت مدیریت قوی و تاثیرگذار برای ارتقا در کسب و کار، مهمترین بخش آموزش میباشد.

دوره اموزشی حضوری MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) به متقاضیان می آموزد که چطور از دانش و مهارت خود، با انجام کار تیمی به نتایج بهتر و موثرتری دست یابند. همچنین تکنیک یا قلق هایی جهت رقابت کسب و کار بهتر و کنترل بازاریابی را در این دوره ها به دانش پژوهان آموزش میدهند. بنابراین افرادی که زمان کافی و لازم برای دوره های آموزشی و افزایش مهارت برای ارتقا شغلی دارند، دوره ی آموزش حضوری را ترجیح میدهند.

متقاضیان گرامی می توانند برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، مرکز سیستم کاران را انتخاب بفرمایند. برای برقراری ارتباط با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

دوره آموزشی غیرحضوری یا آنلاین MBA

اکثر علاقه مندان دوره آموزشی غیرحضوری یا آنلاین MBA ، را انتخاب میکنند. به این دلیل که مدرک MBA را علاوه بر مدرک دانشگاهی خود انتخاب میکنند. همچنین زمان کافی برای شرکت در دوره ها را ندارند یا به خاطر زندگی در کشورهای دیگر دسترسی به محل برگزاری دوره ندارند.

دریافت گواهینامه آموزشی MBA ، برای افرادی که دوره ی آنلاین یا غیرحضوری را میگذرانند با سرعت بیشتری انجام میگردد. بنابراین افرادی که تسریع در دریافت مدرک آموزشی MBA برایشان ضروری می باشد، متقاضی دوره آنلاین هستند. مانند مدیران ارشدی که قبلا کسب و کاری راه اندازی کردند اما در کمترین زمان ممکن میخواهند سهم عظیمی از کسب و کار را در بازار رقابت به خود اختصاص دهند. افراد متقاضی جهت کیفیت و ارائه مشاوره رایگان با مرکز سیستم کاران می توانند بهترین مراکز صدور گواهینامه را برگزینند. لذا برای برقراری ارتباط با کارشناسان مجرب جهت مشاوره رایگان با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده لیست دوره های آموزشی مرکز سیستم کاران بر روی منوی مرکز آموزش کلیک نمایید.

مزایای دوره آموزشی غیرحضوری یا آنلاین MBA

دوره آموزشی غیرحضوری یا آنلاین MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) مزایای بسیاری دارد. از مزایای دوره آموزشی غیرحضوری یا آنلاین MBA میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1- حضور در کلاس چه در ایران چه خارج از ایران برای دانشپذیران امکانپذیر میباشد.

2- خطر ابتلا به بیماری ها، مخصوصا بیماری های واگیردار و کرونا را کاهش میدهند.

3- هزینه رفت و آمد و هزینه های جانبی دیگر کاهش می یابد.

4- سرعت عمل بخشیدن و تسریع جهت راه اندازی در کارها بیشتر میگردد.

با توجه به گستردگی فضای مجازی و تکنولوژی، بازدید و شرکت در دوره های مجازی متقاضیان بیشتری را جذب میکند.

مدیر دوره با پیشتیبانی همزمان حین برگزاری دوره، افراد را ترغیب به شرکت در دوره های بعدی میکند.

نحوه ی اخذ گواهینامه آموزشی MBA

جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه ی اخذ گواهینامه ی آموزشی MBA ، گوگل در دسترس ترین و راحتترین راه جستجو می باشد. اما پیدا کردن یک مرکز با اصالت و معتبر جهت اخذ گواهینامه آموزشی MBA مهمترین گام برای دریافت گواهینامه مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.

جهت نحوه ی اخذ گواهینامه آموزشی MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) ، قدم اول شناسایی مراکز اخذ گواهینامه آموزشی MBA می باشد. انتخاب مرکز صادرکننده گواهینامه از جانب علاقه مندان گام بعدی جهت درخواست مدرک آموزشی MBA میباشد.

نحوه ی اخذ گواهینامه آموزشی MBA ، از طریق مرکز سیستم کاران درست ترین و بهترین انتخاب برای متقاضیان و علاقه مندان می باشد. مرکز سیستم کاران با کارشنان مجرب و خبره مسیر درست را جهت اخذ گواهینامه آموزشی MBA به متقاضیان نشان میدهد. این مرکز بهترین راه حل ها را برای اخذ گواهینامه آموزشی MBA ، به علاقه مندان گرامی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه با مشاوره رایگان با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

جهت اخذ گواهینامه آموزشی فوری از طریق مرکز ما اقدام نمایید.

دریافت گواهینامه آموزشی MBA
آموزش و دریافت گواهینامه آموزشی MBA برای دانشجویان یا فارغ التحصیلان هر رشته ای امکان پذیر میباشد.

دوره MBA رایگان

یکی از اهداف دوره MBA رایگان ، اخذ گواهینامه آموزشی MBA ( گواهینامه مدیریت ارشد کسب و کار ) برای سازمانهای نوپا میباشد. دوره ام بی ای رایگان برای سازمانها و نهادها جهت حذف هزینه های جانبی و خلا و کمبود سازمان یا شرکت مورد تقاضا هست.

صدور گواهینامه آموزشی MBA رایگان با شناخت یک مرکز معتبر و دارای صلاحیت در کمترین زمان ممکن انجام میگردد. لذا سازمان یا نهادهایی که با مهارت های مدیریتی و بازاریابی قوی میخواهند پیچیدگی و مشکلات اقتصادی را کاهش دهند، دوره MBA رایگان را انتخاب می کنند. علاوه بر مورد مذکور اخذ گواهینامه آموزشی MBA رایگان، امتیازی از طرف مدیر برای کارکنان شرکت محسوب میگردد.

اخذ گواهینامه آموزشی MBA رایگان، جهت کاهش هزینه های اقتصادی، برای مدیران دانا و مدبر قابل توجه میباشد. مدیران در قبال هزینه ای که جهت اخذ گواهینامه های دیگر متقبل می گردند، از مراکزی استقبال میفرمایند که مدرک آموزشی MBA رایگان ارائه دهند.

مدرک MBA بین المللی

جهت دریافت مدرک MBA بین المللی ، ابتدا باید دوره MBA که از دوره های پر رونق مدیریتی در سال های اخیر میباشد، طی گردد. دوره MBA بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به دانش و مهارت مدیریتی دارند، اما در رشته ی دیگری تحصیل کردند.

دوره های MBA بستگی به دانشگاه های مختلف از کشوری به کشور دیگر متفاوت میباشد. اما دانشپذیران یک سری موضوعات مشترک را طی دوره MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) میگذرانند. مدرک بین المللی MBA به دلیل قابل استفاده بودن در دنیا مورد توجه خیلی از کاربران میباشد. پس چگونگی اخذ مدرک بین المللی MBA برای متقاضیان مهم میباشد.

برای دریافت مدرک MBA بین المللی ، متقاضیان می توانند یا از طریق سازمان فنی و حرفه ای یا مراکز صدور گواهینامه اقدام کنند. با توجه به اعتبار و جامعیت سازمان فنی و حرفه ای خیلی از افراد به این سازمان مراجعه میکنند. اما مراکز صدور دیگری هم که از سوی کارفرمایان خارج کشور مورد تایید می باشند، مدرک MBA بین المللی صادر میکنند.

متقاضیان جهت مشاوره یا ارائه خدمات بهتر، می توانند مرکز سیستم کاران را برگزینند. برای برقراری تماس با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای مدرک MBA بین المللی

از مهمترین مزایای مدرک MBA بین المللی برای علاقه مندانی که میخواهند در سطح جهانی به فعالیت بپردازند، موارد زیر را میتوان نام برد.

1- واضح ترین مزیت اخذ مدرک MBA بین المللی ، ایجاد یا تقویت کسب و کار در زمینه مدیریت در دنیا می باشد.

2- اغلب گواهینامه آموزشی MBA بین المللی از سوی کارفرمایان معتبر در سطح جهانی مورد پذیرش قرار میگیرد.

3- سبب افزایش اعتماد به نفس، بهره وری و رضایت شخصی افراد و راندمان کاری بالا میگردد.

4- ارتقا شغلی و صعود به جایگاه بالاتر، با اخذ مدرک MBA بین المللی با توجه به نظر کارفرما تسهیل میگردد.

اخذ مدرک MBA بین المللی

برای اخذ مدرک MBA بین المللی ، مراکز صدور گواهینامه پیشنهادی عالی میباشند. متقاضیان می توانند با توجه به در خواست و فعالیت خود یکی از این مراکز را برای صدور گواهینامه انتخاب کنند. جهت اخذ گواهینامه بین المللی MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) ، اعتبار و برند گواهینامه ام بی ای ، نکته مهم و کلیدی میباشد. چرا که اخذ مدرک MBA بین المللی ، بر اساس الویت بندی کارفرمایان متفاوت میباشد.

ابتدا کارفرمایان مهارت و تخصص فرد دارنده گواهینامه آموزشی MBA را می سنجند. سپس جایگاه شغلی مدیریتی را با توجه به استراتژی های شرکت برای فرد تعیین میکنند.

مدرک MBA بین المللی ، از موسسات و نهاد مختلفی قابل دریافت میباشد. متقاضیان می توانند برای این کار از مراکز صدور گواهینامه، مراکز فنی و حرفه ای و دانشگاه ها یا موسسات آموزش عالی اقدام کنند. مدرک دانشگاهی ام بی ای برای علاقمندانی کاربردی میباشد، که میخواهند علاوه بر رشته ی تحصیلی اصلی خود در زمینه مدیریت هم فعالیت کنند.

مدرک MBA برای مهاجرت

شناخت مدرک MBA برای مهاجرت ، برای افرادی که میخواهند در کشور دیگر در زمینه مدیریت فعالیت کنند، الزامیست. همچنین برای افراد و مدیران برتر که میخواهند کسب و کار خود را توسعه بخشند، دریافت گواهینامه آموزشی MBA پیشنهاد خوبی می باشد. مدرک MBA برای مهاجرت ، برای افرادی که میخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند قابل توجه میباشد. یعنی مدرک MBA هم جهت دریافت مجوز کار (Work permit) و هم برای کسب جایگاه شغلی مناسب برای متقاضیان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدرک MBA برای مهاجرت ، در اقصی نقاط دنیا برای متقاضیانی که میخواهند در حوزه مدیریت فعالیت کنند، ضروری می باشد. ضمن اینکه دریافت مدرک MBA برای مهاجرت بهترین و سریعترین راه برای افرادی میباشد که قصد مهاجرت کاری دارند.

مرکز سیستم کاران با ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب، جهت اخذ مدرک MBA برای مهاجرت ، این مسیر را برای متقاضیان هموار میکند. دانشپذیران عزیز برای برقراری ارتباط با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایند.

مدارک دیگری نیز جهت مهاجرت متقاضی دارند. مثلا گواهینامه آموزشی حسابداری از این مدارک محسوب میگردد.

 گواهینامه بین المللی MBA

اخذ گواهینامه بین المللی MBA از مراجع معتبر ملی و بین المللی برای متقاضیان بسیار حائز اهمیت هست. متقاضیان جهت دریافت انواع گواهینامه های آموزشی همچون MBA در گوگل جستجو میکنند. مراکز زیادی بالا می آیند. اما استفاده از یک مشاور خیره و مرکز مشاوره معتبر در جهت دریافت مدرک بین المللی MBA حیاتی هست.

دریافت گواهینامه MBA

نحوه دریافت گواهینامه MBA از مراجع مختلف متفاوت هست. ابتدا با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید. تمامی مراحل اخذ MBA توضیح داده میشود. شما کاربران عزیز میتوانید با مشاورین مرکز آموزش مرکز ما تماس حاصل نمایید. پروسه دریافت مدرک MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) با سیستم کاران به راحتی ممکن هست.

هزینه مدرک MBA

جهت هزینه مدرک MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) ، بهترین راه استعلام، جستجو در گوگل و تماس با شرکت های صدور گواهینامه میباشد. مدرک MBA با توجه به انتخاب نوع مدرک و اینکه تحت اعتبار جهانی باشد یا نه هزینه متفاوتی دارند. کاربران با توجه به نوع فعالیتی که می خواهند انجام دهند، همچنین مبلغی که می خواهند برای اخذ گواهینامه پرداخت کنند، هزینه متفاوتی باید متقبل گردند. هزینه مدرک MBA به نظر مدیران و کارفرمایان و مبلغی که می خواهند برای شرکت یا مجموعه خود خرج کنند، بستگی دارد.

اغلب مدیران متخصص و با تدبیر، معمولا مسیری را برمی گزینند که هزینه کمتری برای شرکت در پی دارد. مدیریت اقتصادی مخصوصا برای شرکت های تجاری و بزرگ و مهم از تدابیر مدیران مقتدر میباشد. لذا مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران، با ارائه بهترین خدمات و کیفیت به متقاضیان کمک میکند معتبرترین گواهینامه MBA را انتخاب کنند. کاربران گرامی جهت برقراری تماس با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایند.

بهترین کشور برای رشته MBA

انتخاب بهترین کشور برای رشته MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) ، به نوع نگرش و مدیریت مخاطبان بستگی دارد. بهترین کشور برای رشته MBA ، به آینده و نوع فعالیت فرد بستگی دارد. برای انتخاب بهترین کشور برای رشته MBA ، ابتدا باید پویایی و فعالیت کشور مورد نظر در زمینه MBA بررسی گردد. بعد از این مرحله با انتخاب فیلد مورد نظر کسب و کار خود را ارتقا دهند.

برخی از کشورها که در زمینه MBA فعالیت گسترده ای دارند را نام می بریم. از جمله این کشورها آمریکا، کانادا، آلمان، انگلستان، اسپانیا، سنگاپور، فرانسه، ایتالیا، هلند و … میباشد. افراد برای ارتقا شغلی و مدیریت حرفه ای یکی از این کشورها را برای زندگی انتخاب میفرمایند. رشته MBA ، دارای گرایش های متفاوتی از جمله بازاریابی، مدیریت پروژه، IT، تجارت بین الملل میباشد.

اولین کشور جهت بیزینس و مدیریت، آمریکا است. چرا که آمریکا دارای سیستم سرمایه داری عظیمی می باشد. به همین دلیل قسمت اعظم Businuss دنیا را به خود اختصاص داده است.

کانادا با برگزاری دوره های با کیفیت یک الی دو ساله MBA ، در بهترین مراکز معتبر و علمی، گواهینامه آموزشی MBA را ارائه میدهد. اما اخذ مدرک MBA در آلمان برای افرادی مناسب هست که میخواهند با کمترین هزینه به تحصیل بپردازند و وارد بازار کار شوند.

معتبرترین مدرک MBA

دریافت معتبرترین مدرک MBA ، خیلی مهم میباشد. چرا که بحث داغ اقتصاد و مدیریت، رقبای زیادی در دنیا دارد. به همین دلیل کاربران، باید جهت رشد و توسعه کسب و کار خود، معتبرترین مدرک MBA را دریافت کنند. چرا که این مدرک در سطح بین المللی دارای اعتبار و صلاحیت میباشد. بنابراین افرادی که این مدرک را دریافت کرده اند، از سوی کارفرمایان یا مدیران خارج کشور پذیرفته میگردند.

معتبرترین مدرک MBA ، اگر طی دوره های دانشگاهی اخذ گردد باید مورد تایید وزارت علوم باشد. اما مدارکی که به صورت گواهینامه از مراکز صدور اخذ میگردند، مرکز صادرکننده باید معتبر و شناخته شده باشد. این اعتبار با توجه به حسن سابقه و کیفیت خدمات شرکت صادر کننده گواهینامه مشخص میگردد. مرکز سیستم کاران، بهترین و درست ترین مسیر را به افراد متقاضی گواهینامه نشان میدهند. لذا افراد برای برقراری تماس با مرکز سیستم کاران توسط کارشناسان، با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایند.

مدرک بین المللی MBA

اخذ مدرک بین المللی MBA بنابر دلایل مختلفی دغدغه مهم متقاضیان مدرک ام بی ای هست. آنها نمیدانند چه گواهینامه ای معتبر هست. از کجا باید گواهی MBA بین المللی را بگیرند. چگونه متوجه شوند که گواهی MBA که دارند از یک مرجع میگیرند معتبر و بین المللی هست. جهت کسب اطلاعات لازم با ما تماس بگیرید.

دریافت مدرک MBA

متقاضیان دریافت مدرک MBA بدنبال اخذ مدرک MBA معتبر با اهداف مختلفی هستند. جهت دریافت MBA از مراجع مختلف می توانند اقدام کنند. یکسری از این مراجع همچون دانشگاهها و مراکز فنی و حرفه ای دارای اعتبار بین المللی هستند. یکسری نیز مراجع خصوصی هستند که گواهی MBA آنها کار راه انداز هستند اما دارای اعتبار بین المللی نیست.

مدرک MBA معادل چیست؟

اینکه مدرک MBA معادل چیست؟ سوالیست که برای خیلی از متقاضیان کارهای مدیریتی مطرح میگردد. به زبان عامیانه مدرک MBA معادل کارشناسی ارشد میباشد. چون مدرک MBA امروزه توسط خیلی از افراد که متخصص در زمینه مدیریت نمی باشند، اخذ میگردد. این افراد معمولا کسانی می باشند که نمی خواهند در زمینه رشته خود فعالیت کنند. ضمن اینکه علاقه مند به کسب و کارهایی در زمینه مدیریت می باشند. البته ناگفته نماند مدیریت پروژه اصلی ترین مبحث در MBA میباشد.

از مهمترین مزایای دریافت گواهینامه آموزشی MBA این است که موجب افزایش فرصت و جایگاه شغلی برتر در سطح جهان می باشد. اخذ گواهینامه آموزشی MBA در سطح بین المللی نیز در کوتاهترین زمان ممکن مسیر ارتقا شغلی را هموارتر می نماید. افرادی که برایشان جای سوال دارد که مدرک MBA معادل چیست؟ میتوانند با برقراری ارتباط با مرکز سیستم کاران ابهامات لازم را رفع نمایند. جهت برقراری ارتباط با مرکز سیستم کاران همراه با مشاوره رایگان و کسب اطلاعات با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایند.

رشته MBA به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

اینکه رشته MBA به چه افرادی پیشنهاد می شود؟ مدنظر افرادیست که ایده های بزرگ جهت راه اندازی کسب و کار بین المللی دارند و تجارت یا واردات و صادرات میخواهند انجام دهند. رشته MBA به افرادی پیشنهاد میگردد که در راستای مشاغل مدیریتی گام برمیدارند. همچنین افرادی که رضایت از شغل قبلی خود ندارند و نمی توانند ارتباط خوبی با مدیر و همکاران خود برقرار کنند. ضمن اینکه مهمترین آیتم یعنی علاقه مندی این افراد به رشته مدیریت میباشد.

بنابراین متقاضیانی که گواهینامه آموزشی MBA دریافت کردند، یعنی دانش و صلاحیت در زمینه ی مدیریت دارند. قابلیت و پذیرش این افراد از سوی کارفرما یا هیات مدیره و تشخیص جایگاه شغلی مناسب تسهیل میگردد. مدیرانی که میخواهند تحول عظیمی در سازمان خود ایجاد کنند یا استراتژی های موثر جهت رشد اقتصادی سازمان دارند، با انتصاب افرادی که دانش و مهارت در زمینه مدیریت دارند، به رشد سازمان کمک میکنند.

خصوصیات افراد مناسب رشته MBA چیست؟

در مورد اینکه خصوصیات افراد مناسب رشته MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) چیست؟ پاسخ به این سوال را باید به توانایی و مهارت های ذاتی و اکتسابی افراد نسبت داد. اغلب افرادی که به سمت رشته MBA جذب میشوند دنبال پیدا کردن مسیری برای کسب درآمدهای کلان میباشند. ضمن اینکه این افراد حتما قبلا در زمینه مدیریت فروش، اقتصاد و تجارت فعالیت داشتند. اما اینکه چه کسی در این زمینه موفق میگردد علاوه بر درایت و توانایی ذاتی فرد، به تخصص و مهارت فردی که دوره ی MBA را میگذراند، بستگی دارد.

خصوصیات افراد مناسب رشته MBA چیست؟ اخذ گواهینامه آموزشی MBA ، نشاندهنده ی این است که دوره های MBA توسط فرد طی گردید. البته تنها اخذ گواهینامه MBA دلیل بر موفقیت در بیزینس یا کسب و کار نمیگردد. زیرا هرکسی نمیتواند مدیر، لیدر، کارآفرین و خلاق باشد. بنابراین فردی موفق میباشد که همه ی جوانب را در کنار هم در نظر بگیرد.

MBA چقدر پول ساز است؟

هدف از این سوال که MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) چقدر پول ساز است؟ مهمترین و بارزترین علاقمندی افراد به رشته ی MBA کسب درآمد بیشتر میباشد. چرا که کارآفرینان و مدیران افراد زیاده خواهی می باشند که با گسترش و وسعت کسب و کار خود بدنبال کسب درآمد های بیشتر هستند. تجربه ثابت کرده افرادی که رشته ی  MBA را گذراندند، نسبت به افراد رشته های دیگر 4 یا 5 برابر درآمد کسب میکنند. لذا با توجه به گین مالی زیادی که برای  افراد دارنده ی مدرک MBA در دنیا وجود دارد، متقاضیان رشته MBA هر روز بیشتر از قبل گردید.

MBA چقدر پول ساز است؟ در واقع می توانیم این طور بیان کنیم که دنیا، دنیای مادیات میباشد. گسترش و تنوع تکنولوژی و تجربه ی انسان در زمینه های گوناکون و لذت دستیابی به جایگاه برتر، از بارزترین عواملی است که انسانها را ترغیب به کسب درآمد بیشتر میکند. اکثر افرادی که دوره MBA را طی کردند، اهداف بزرگی دارند و برای اعمال این اهداف، نیازمند درآمد های بیشتر یا بعبارتی کلان میباشند.

مدرک MBA
مدرک MBA ، نیز برای افراد متخصصین فنی که مشغول فعالیت های حرفه ای میباشند، با توجه به تکنولوژی روز دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.

DBA چیست؟

اینکه DBA چیست؟ سوال متقاضیان مدرک DBA میباشد. DBA مدیریت کسب و کار می باشد. مدرک dba در کنار مدرک mba یکی دیگر از گواهینامه های آموزشی در حوزه مدیریت هست که جهت بازار کار متقاضیان زیادی دارد. جهت اخذ گواهینامه DBA و کسب اطلاعات بیشتر با سیستم کاران تماس بگیرید.

مدرک DBA

اخذ مدرک DBA ، برای افرادی که می خواهند آگاهی و خلاقیت خود را افزایش دهند الزامیست. برای رسیدن به نتایج بهتر و عالی افراد نباید تنها به مدرک یا گواهینامه بسنده کنند. بلکه باید تخصص و مهارت لازم را جهت ارتقا شغلی کسب نمایند. افرادی که در صدد افزایش دانش و آگاهی خود در زمینه ی کسب و کار با انجام تحقیقات مدون هستند، اخذ مدرک DBA ضروری است.

مدرک DBA ، در واقع دکترای مدیریت کسب و کار میباشد. لذا علاقه مندان پس از دریافت مدرک MBA می توانند، مدرک DBA اخذ نمایند. نکته بارز طی دوره DBA ، هنر حل مسئله و  هضم انتقادات در دنیای تجارت را مورد بررسی قرار میدهد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه خدمات بهتر مرکز سیستم کاران را می توانند بهترین معرف برای اخذ گواهینامه انتخاب بفرمایند. لذا جهت برقراری تماس با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایند.

تفاوت مدرک DBA و MBA

برای درک تفاوت مدرک DBA و MBA ، در واقع به اختلاف درجه ی مدرک میرسیم. بدین صورت مدرک MBA کارشناسی ارشد و مدرک DBA دکترای رشته مدیریت کسب و کار میباشد.

تفاوت مدرک DBA و MBA ، از دیدگاه مدیران و کارفرمایان برای تعیین سمت و جایگاه شغلی مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین برای توسعه و تحقیق کارهای عملیاتی، تصمیم گیری مدیران را راحتتر مینماید.

مدرک MBA ، نیز برای افراد متخصصین فنی که مشغول فعالیت های حرفه ای میباشند، با توجه به تکنولوژی روز دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین مدرک DBA برای متخصصین متبحری که می خواهند کسب و کار جدیدی راه اندازی کنند مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل با کسب دانش و آگاهی با استفاده از تئوری و فرضیه ها، برای گسترش کسب و کار و ارتقا شغلی مدرک DBA اخذ میگردد.

کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر، از طریق مرکز سیستم کاران اقدامات لازم را بعمل آورند. برای برقراری تماس با شماره 79165-021 تماس حاصل فرمایند.

بنر ایزو

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

One Response

  1. پس ارشد مدیریت بازرگانی همون گواهینامهMBA هستش؟ میشه بدون رفتن به دانشگاه دربافت کرد مدرکشو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo