رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت

رضایت مشتریان برای وندورلیست شرکت نفت
5/5 - (100 امتیاز)

رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت

جهت رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت ، نخست کارفرمایان محترم براساس عرضه ی کالای مورد تقاضای مشتری باید اقدام کنند. بدین صورت کارفرما با توجه به سابقه و حسن انجام کار خود، رضایت مشتری را می سنجد. در صورت کسب امتیاز لازم و کافی، شرکت مورد نظر از سوی مشتریان تایید و قابل اعتماد میباشد. گام بعدی پس از این اقدامات، جمع بندی لیست تامین کنندگان یا لیست فروشندگان میباشد.

رضایت مشتریان از شرکتها یا نهادها برای وندور لیست شرکت نفت ، یکی از مهمترین عوامل برای ورود به وندور میباشد. لذا کارفرما جهت ورود به وندور پس از کسب امتیاز کافی و لازم برای شرکت، رضایتمندی مشتریان چند ساله خود را جلب مینماید. ضمن اینکه خدمات پس از فروش هم نقش کلیدی مهمی برای جلب رضایت مشتری دارد. لذا کیفیت کار و زمان بندی بیشترین اثر بخشی را دارد. برای جلب رضایت کارفرمایان برای وندور لیست شرکت نفت ، کسب امتیاز لازم موثرتر میباشد. به همین دلیل مبحث کاربردی CRM مطرح میگردد.

شرکتهای فعال در حوزه نفت و شرکتهای فعال تعریف شده در شرکت ملی نفت ایران متقاضی ورود به وندور لیست شرکت نفت هستند.

وندور لیست چیست؟

خیلی از متقاضیان ورود به وندور لیست برایشان سوال هست که وندور لیست چیست؟ اینکه چگونه میتوان رضایت کارفرمایان برای وندور لیست شرکت نفت را کسب نمایند. خریدارانی که چند هزار تامین کننده دارند با ارزیابی عرضه کنندگان کالا و خدمات، لیست معتبر و پذیرفته شده ای از تامین کنندگان یا لیست فروشندگان تهیه می نمایند، که به وندور لیست معروف می باشد.

کارفرمایان شرکت های تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری جهت ارزیابی کالاهای مورد نیاز خود و دریافت خدمات آنها را وارد لیست تامین کنندگان میکنند. البته پس از طی مراحل مذکور، وارد لیست تامین کنندگان مجاز خدمات و کالا میشوند. این لیست تامین کنندگان مجاز را به لاتین Vendor list گویند. البته (Approved Vendor List) AVL نام دقیق و کامل فهرست عرضه کنندگان مجاز میباشد.

کسب رضایت کارفرمایان برای وندور لیست شرکت نفت ، شرکتها یا عرضه کنندگان کالا را به سمت فعالیت با شرکتهای نفتی سوق میدهد. ضمن اینکه شرکتهای نفت و گاز، عظیم ترین منبع درآمد دنیا را دارند، همکاری با آنها بازده و راندمان بیشتری دارد.

برای ارائه خدمات و مشاوره توسط کارشناسان مجرب متقاضیان محترم، با انتخاب مرکز مشاوره سیستم کاران مسیر رسیدن به اهداف را هموار مینماید. لذا جهت برقراری ارتباط با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت کلیک نمایید.

CRM چیست؟

برای بسیاری از متقاضیان، سوال پیش می آید که CRM چیست؟ CRM مخفف (Customer relationship  management) میباشد. این عبارت تعریفی از مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

مدیریت ارتباط با مشتریان ، بیشتر جهت جلب رضایت مشتری به منظور گسترش و ارتقا کسب و کار توسط کارفرما انجام می پذیرد. جلب رضایت مشتریان برای وندورلیست شرکت نفت ، مهمترین کار CRM میباشد. طی این فرآیند، معمولا کارفرما با ارائه سوالاتی در خصوص کالای عرضه شده به کارخانجات یا فروشگاهها میزان رضایت مشتری را می سنجند. این سوالات در قالب فرم هایی می باشد که هر سوال امتیاز خاص خودش را دارد. در نهایت اگر شرکت امتیاز مدنظر را کسب نماید یعنی مشتریان رضایت کافی را از شرکت مورد نظر دارند.

پس از اطمینان از رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت ، کارفرمایان باید از مشتری گواهی حسن انجام کار دریافت کنند. گواهی حسن انجام کار به منزله ی تایید مشتری از جنس یا کالاهای خریداری شده از سوی کارفرما میباشد. وقتی مشتری گواهی حسن انجام کار را برای کارفرما تنظیم میکند، یعنی رضایت چندین ساله خود را نسبت به شرکت مورد نظر اعلام میکند.

CRM برای وندور لیست شرکت نفت

جهت رضایت مشتریان برای وندورلیست شرکت نفت ، CRM معمولا به دو صورت بر اساس تقاضا و نیاز متفاوت میباشد:

  • سوالات نظر سنجی به صورت دستی روی کاغذ مطرح میگردد، که پس از تحویل مشتری، بررسی های لازم انجام می پذیرد.
  • نظرسنجی به صورت سیستمی و در غالب نرم افزار CRM انجام میگردد.

براساس نوع ارتباط و رضایت مشتری، یکی از موارد بالا توسط شرکت ها انتخاب میگردد. در کشور ایران هنوز خیلی از شرکت ها تمایل به انجام این کار ندارند که دلایل مختلفی مسبب این موضوع هستند.

اما برای رضایت مشتریان برای وندور لیست نفت ، بهتر می باشد این نظرسنجی از سوی مشتریان انجام پذیرد. البته باید که هر طور مشتریان راحتترند، به همان صورت اقدام کنیم، زیرا جلب رضایت مشتریان، مهمترین مهارت برای مدیریت مشتریان میباشد. حتی اگر مشتری رضایت برای انجام این کار نداشت، کلا با صرفنظر از این کار یا حتی انجام آن توسط کارفرما صورت می پذیرد.

گواهی حسن انجام کار

جهت رضایت مشتریان برای وندورلیست شرکت نفت ، کلیدی و مهمترین راه ورود به وندورلیست شرکت نفت دریافت گواهی حسن انجام کار میباشد. گواهی حسن انجام کار از سوی مشتری ثابت میکند که رضایت کافی از کارفرمای خود را دارد. ضمن اینکه میخواهد همکاری خود را برای همیشه با شرکت مورد نظر ادامه دهد.

بنابراین کارفرمایان برای ارتقا شغلی و ورود به وندور لیست نفت مستلزم دریافت گواهینامه حسن انجام کار از سوی مشتری می باشند. ضمن اینکه شرکت نفت پردرآمدترین و گسترده ترین ارگان کشور میباشد. لذا ورود به وندور نفت اعتبار و صلاحیت شرکت را نشان میدهد.

دریافت گواهی حسن انجام کار معمولا به دو صورت انجام میگردد:

  • نمونه گواهی حسن انجام کار توسط شرکت با فرمت خاص تنظیم میگردد و برای امضا و تایید نهایی برای مشتری ارسال میگردد.
  • خود مشتری نامه یا گواهی حسن انجام کار را مطابق فعل و انفعالات شرکت تنظیم و برای کارفرما ارسال می کند.

قطعا روش دوم بهتر و با رضایت بیشتری صورت میگیرد، چون معمولا مدیران گواهی انجام کار را صادر میکنند.

مرکز مشاوره سیستم کاران با ارائه خدمات و مشاوره بهتر توسط کارشناسان مجرب بهترین مسیر را به متقاضیان معرفی مینماید.برای برقراری تماس با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

متن رضایت نامه گواهی حسن انجام کار

چند نمونه متن رضایت نامه، گواهی حسن انجام کار برای شرکتهای مختلف جهت الگو و بکارگیری در زیر اشاره میگردد.

بسمه تعالی

موضوع: گواهی حسن انجام کار

با سلام و احترام؛ شرکت … مجری پروژه این شرکت … بوده و خدمات پشتیبانی را به نحو احسن انجام داده است. شرکت … به عنوان کارفرمای پروژه از نحوه ی عملکرد پشتیبانی، آن شرکت رضایت خود را به طور کامل اعلام میدارد و برای آن مجموعه محترم آرزوی موفقیت روز افزون مینماید. این گواهی به منظور درخواست شرکت … صادر گردیده و فاقد هر گونه ارزش قانونی می باشد.

به نام خدا

موضوع: گواهی حسن انجام کار

بدینوسیله گواهی می گردد که شرکت … تعداد 1000 فقره از نوع کالا Check Valve با شماره فاکتور 1630 از شرکت … خریداری کردند. لذا رضایت خود را از کالای خریداری شده در 10 سال اخیر از این شرکت اعلام می دارم.

بسمه تعالی

موضوع: رضایت نامه فروش محصولات

با سلام و احترام؛ به استحضار می رساند پیرو خریدهای انجام شده از آن شرکت …، بدین وسیله رضایت مندی خود را از ارائه خدمات و تحویل به موقع کالا و خدمات پس از فروش و گارانتی اعلام می نمایم. این گواهی به منظور درخواست شرکت … تنظیم گردید و فاقد هر گونه ارزش قانونی می باشد.

بسمه تعالی

موضوع: گواهی مشتری

با سلام و احترام، بدین وسیله گواهی می نماید، مهندسین مشاور شرکت…، به عنوان بهترین مشاور در بخش خدمات مهندسی پایه قرارداد شماره م.پ1653 مورخ 2/2/1401 فی مابین شرکت … و … همکاری داشتند. لذا رضایت کامل خود را از شرکت … به عنوان یک شرکت تخصصی و حرفه ای اعلام میدارم. این گواهی به منظور درخواست شرکت … تنظیم گردید و فاقد هر گونه ارزش قانونی می باشد.

ارزیابی مشتریان قبلی

جهت ارزیابی مشتریان قبلی، باید گواهی حسن انجام کار و رضایت نامه هایی که سال های اخیر، طی حداکثر 5 سال گذشته ملاک ارزیابی بوده بررسی گردد. به ازای هر گواهی که از شرکت نفت یا شرکت های زیرمجوعه نفت صادر میگردد 10 امتیاز کسب می نمایند. هر گواهی که توسط شرکتهای غیرنفتی صادر میگردد 5 امتیاز به خودش اختصاص میدهد. ضمن اینکه سقف این امتیازات 100 میباشد.

رضایت مشتریان برای وندورلیست شرکت نفت ، با ارزیابی مشتریان قبلی تسهیل میگردد. مشتریان با سابقه و حرفه ای، برای ورود به وندور لیست شرکت نفت ، الویت دارند.

لیست تامین کنندگان یا فروشندگان

پس از اخذ گواهی حسن انجام کار که نشانه ی رضایت مشتری از کارفرما میباشد، تهیه لیست تامین کنندگان یا فروشندگان الزامی هست. لیست تامین کنندگان یا فروشندگان همه ی آن شرکتهایی می باشند که سالیان سال مشتری از آنها کالا خریداری میکند. لذا برای تهیه این فهرست ابتدا شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی در اولویت میباشند. در نهایت پس از جمع آوری گواهی حسن انجام کار و لیست تامین کنندگان، این مدارک تحویل کارشناس وندور میگردد.

رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت ، توسط کارشناس نفت مربوطه شناسایی میگردد. البته کارشناس نفت، قبل از ورود لیست تامین کنندگان یا فروشندگان به وندور نفت، جلسه ای با مشتریان برگزار میکند. پس از برگزاری جلسات توجیهی با مشتریان، کارشناس نفت، لیست تامین کنندگان یا فروشندگان را برای عضویت در وندور بررسی میکند. در نهایت پس از اطمینان از رضایت مشتری و تایید کارشناس نفت، عضویت در وندور انجام میگردد.

گارانتی و وارانتی تاثیر بر رضایت مشتریان

آیتم گارانتی و وارانتی تاثیر بر رضایت مشتریان، از عوامل مهم جلب رضایت مشتریان چندساله میباشد. کالاهایی که دارای گارانتی و وارانتی میباشند، مشتری را مجاب میکند تا کالاهای بیشتری خریداری کنند. ضمن اینکه تقاضای کالا از طرف مشتری افزایش می یابد. بنابراین گارانتی و وارانتی مهمترین و موثرترین عامل جهت ادامه همکاری و مشارکت با کارفرما میباشد. ضمن اینکه سبب اطمینان خاطر مشتری، از کالا و اجناس خریداری شده از سوی مشتری میباشد.

گارانتی و وارانتی تاثیر بر رضایت مشتریان نیز نکته کلیدی است که از سوی کارشناس نفت مورد بررسی قرار میگیرد. جلب رضایت مشتریان برای ورود به وندور لیست نفت، با وجود گارانتی و وارانتی کالاها بیشتر میگردد. لازم بذکر است گارانتی به دلیل مزایای بیشتر نسبت به وارانتی تاثیر بیشتری در جلب رضایت مشتریان را دارد. به همین دلیل شرکت های معتبر اغلب سعی میکنند، کالاهایی دارای گارانتی برای فروش ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روشهای موثر بر رضایت مشتریان بر روی دستورالعمل سنجش رضایت کارفرمایان (مشتریان) کلیک نمایید.

خدمات پس از فروش

معمولا خدمات پس از فروش، در جلب رضایت مشتریان کسب و کارهای بزرگ که سالیان سال کالا خریداری می نمایند بسیار اثرگذار میباشد. به همین دلیل خدمات پس از فروش، نکته قابل توجهی برای رضایت مشتریان برای وندورلیست شرکت نفت میباشد. البته خدمات پس از فروش، هم از سوی کارفرما و هم مشتری قابل توجه میباشد. جلب رضایت مشتری و ادامه همکاری بین کارفرما و مشتری طی سال های متمادی، دلایل توجه کارفرما به این موضوع میباشد.

بنابراین کارفرما هر چه در زمینه خدمات پس از فروش گسترده تر عمل کند، منافع بیشتری کسب می نماید. منافع خدمات پس از فروش، حسن سابقه ی کارفرما را تایید میکند و از طرفی سبب جذب مشتریهای جدید در بازار رقابتی امروز میگردد. خدمات پس از فروش توسط نمایندگی و شعبات، به متقاضیان کالا ارائه میگردد. خدمات پس از فروش، جهت رضایت مشتریان برای ورود به وندور لیست نفت ، از دیگر عوامل تاثیرگذار میباشد. بهمین دلیل با مشارکت دو طرفه مشتریان و کارفرمایان مسیر ورود به وندور نفت هموارتر میگردد.

نحوه ی گرفتن رضایت نامه از مشتریان

جهت نحوه ی گرفتن رضایت نامه از مشتریان، باید بررسی کنیم که مشتریان چگونه راحتترند برای دریافت رضایت نامه، اقدام کنند. برای برخی از مشتریان به صورت حضوری چند بار و برخی دیگر پیرو مذاکره تلفنی اخذ رضایت نامه انجام می پذیرد. شرکت هایی که اخذ رضایت نامه از آنها حضوری میباشد با مذاکره حضوری با مسئول CRM شرکت و بررسی لیست تامین کنندگان یا فروشندگان گواهی صادر میگردد. اما مشتریانی که پیرو مذاکره تلفنی، از طریق اپلیکیشن های مجازی لیست تامین کنندگان یا فروشندگان، برای اخذ گواهینامه اقدام میکنند.

پس از انجام مراحل به صورت حضوری یا غیرحضوری، هر شرکت تعداد گواهی دریافتی جهت ورود به وندور را به کارشناس نفت تحویل می دهد. نحوه ی گرفتن رضایت نامه از مشتریان، به تدبیر و حسن سابقه ی کارفرما بستگی دارد. لذا رضایت مشتریان برای ورود به وندور لیست شرکت نفت ، با دریافت رضایت نامه توسط کارفرما از مشتریان ثابت میگردد.

میزان امتیاز رضایت نامه در وندور لیست نفت

جهت میزان امتیاز رضایت نامه در وندورلیست نفت ، امتیاز شرکت های نفتی یا غیرنفتی را لحاظ میکنیم. میزان امتیاز رضایت نامه در وندورلیست نفت ، 100 میباشد. بدین صورت برای گواهی صادره از شرکت های نفتی 10 امتیاز و برای شرکت های غیرنفتی 5 امتیاز را شامل میشود. لذا شرکت هایی که میخواهند وارد وندورلیست نفت گردند، حداقل 20 گواهی از شرکت های غیر نفتی و 10 گواهینامه از شرکتهای نفتی دریافت کنند. شرکت های فلات قاره، پتروپارس، مپنا و ستاره خلیج فارس نمونه ای از شرکتهای نفتی میباشند.

اما متقاضیان نباید به این تعداد گواهی بسنده کنند. هرچه تعداد گواهی صادره از سوی مشتریان بیشتر باشد، راه ورود به وندور لیست نفت راحتتر میگردد. لذا پیشنهاد میگردد برای شرکت های نفتی 20 گواهی یا بیشتر و برای شرکت های غیرنفتی 40 گواهی، از مشتریان دریافت گردد. کارشناس وندور نفت با بررسی گواهی ها، اقدامات لازم را برای ورود به وندور انجام میدهد.

رضایت نامه و حسن انجام کار مشتریان در پکیج فروش

وجود رضایت نامه و حسن انجام کار مشتریان در پکیج فروش الزامیست. پیش فاکتور، فاکتور، قرارداد، مشخصات فنی، کلیه اسناد CRM، رضایت نامه و حسن انجام کار یکی از اجزای پکیج فروش میباشد. اغلب مشتریان برای خرید کالا یا اجناس متقاضی پیش فاکتور هستند. در صورت تایید از سوی مشتری، جنس یا کالای مورد نظر خریداری میگردد. بعد از انجام این مراحل فاکتور صادر میگردد. در واقع فاکتور نشان از صحت و سقم تقاضای مشتری و خرید از شرکت مدنظر میباشد. اسناد CRM هم رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت را تایید مینماید.

مشخصات فنی برای شناسایی و تفکیک اجناس و کالاها، مخصوصا در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی قابل توجه میباشد. از اجزای مهم پکیج فروش برای ورود به وندور لیست نفت ، مشخصات فنی کالا یا اجناس می باشد. اما مهمترین و اصلی ترین اجزای پکیج فروش قرارداد میباشد. لازمه و بدنه اصلی تقاضا، قرداد فی مابین مشتری و کارفرما، بدنه اصلی پکیج فروش میباشد.

رضایت نامه و حسن انجام کار مشتریان براساس تاریخ صدور

اخذ رضایت مشتریان و گواهی حسن انجام کار بر اساس تاریخ صدور ، اعتبار و شایستگی کارفرما را از سوی مشتری تایید میکند. مشتریان باید این نکته را در نظر داشته باشند که صدور گواهی حسن انجام کار و رضایت نامه در بازه ی زمانی یکسان نباشد. یعنی زمان صدور هر یک از این گواهی یا رضایت نامه ها باید در بازه ی زمانی متفاوت باشند. زیرا صدور گواهی یا رضایت نامه ها در بازه ی زمانی متفاوت دلیل بر قطعیت و صحت همکاری کارفرما با مشتری میباشد.

رضایت نامه و حسن انجام کار مشتریان براساس تاریخ صدور، نکته قابل توجهی برای کارشناس وندور میباشد. تنظیم تاریخ صدور متفاوت گواهی رضایت نامه حسن انجام کار، یکی از عوامل اثبات رضایت مشتریان برای ورود به وندورلیست شرکت نفت ، طی رابطه همکاری میباشد. رضایت نامه و حسن انجام کار مشتریان براساس تاریخ صدور، همچنین دلیل بر فیک یا اصل بودن گواهی یا رضایت نامه میباشد.

رضایت مشتریان و ارتباط با فاکتور

جهت رضایت مشتریان و ارتباط با فاکتور ، بررسی این نکته الزامیست که بابت هر فقره خرید از کارفرما فاکتور دریافت میگردد. اخذ فاکتور از شرکت یا کارفرما به منزله سند رسمی میباشد که اعتبار و صلاحیت شرکت مدنظر را نشان میدهد. ضمن اینکه کارفرما زیر نظر اداره مالیات به عنوان شرکت معتبر فعالیت دارد. بنابراین هرچقدر تعداد فاکتور دریافتی از سوی مشتری بیشتر باشد، نشان از حسن سابقه و اعتبار مشتری دارد. ضمن اینکه این مشتری، در کسب و کار خود موفق میباشد و درآمد بالایی را در دنیای اقتصاد به خود اختصاص میدهد.

رضایت مشتریان و ارتباط با فاکتور ، از سوی شرکت های نفتی مهمتر میباشد. چرا که شرکت نفت بخش گسترده و عظیمی از قراردادها، پیمانها، اقتصاد را دربر میگیرد. به همین دلیل شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی سهم بیشتری برای ورود به وندور لیست نفت دارند. پس همکاری با شرکت های نفتی و صدور فاکتور از جانب آنها جهت رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت ، به نفع مشتریان است. بنابراین اخذ فاکتور از کارفرما برای مشتریان برای هر تقاضا و خرید، راه ورود به وندور را تسهیل مینماید.

مرکز سیستم کاران با ارائه مشاوره رایگان و کیفیت بهتر توسط کارشناسان مجرب، کمک بزرگی به متقاضیان در مسیر دستیابی به اهداف مینماید. لذا جهت برقراری ارتباط با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

حجم فایل و فرمت رضایت نامه مشتریان

ظرفیت حجم فایل و فرمت رضایت نامه مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت ، حداکثر 2 مگابایت میباشد. بنابراین برای تهیه و تدوین رضایت نامه مشتریان ، متقاضیان محترم باید حجم فایل را در نظر داشته باشند. یعنی حجم و فرمت فایل طوری تنظیم گردد که بیشتر از ظرفیت معین نباشد. همچنین رضایت نامه، باید خوانا و بدون خط خوردگی با حجم و فرمت مدنظر مطابقت داشته باشد تا بتوان در سیستم بارگذاری کرد.

حجم فایل و فرمت رضایت نامه مشتریان ، دقت نظر و انضباط مشتری را جهت ورود به وندور لیست شرکت نفت نشان میدهد. رضایت مشتریان برای وندور لیست شرکت نفت ، با توجه به رضایت نامه و گواهی حسن انجام تنظیم شده از سوی مشتری، مشخص میگردد. مشتریان با تنظیم رضایت نامه یا گواهی با حجم فایل و فرمت درست و دقیق، حسن نیت و رضایت خود را از کارفرما اعلام میدارند.

رضایت نامه مشتریان برای تامین کنندگان و سازندگان

اخذ رضایت نامه مشتریان برای تامین کنندگان و سازندگان، برای کارفرما یا شرکت دارای امتیاز می باشد. شرکتهای تامین کننده از امتیاز بیشتری نسبت به سازندگان برخوردارند. شرکتهای بازرگانی نمونه ای از شرکتهای تامین کننده میباشند که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص میدهند. چرا شرکت های تامین کننده امتیاز بیشتری دریافت میکنند؟ زیرا دامنه گسترده ای از واردات و صادرات را به خود اختصاص داده اند.

لیست تامین کنندگان یا سازندگان جهت جلب رضایت مشتریان برای ورود به وندورلیست نفت ، کمک بزرگی در این زمینه به کارفرما می نماید. امتیاز بالای شرکت های تامین کننده و دریافت رضایت نامه از سوی آنها معتبرتر از شرکت های سازنده می باشد.

سازندگان شرکت های تولیدی می باشند که سهم کمتری از امتیاز را دارا میباشند. تمرکز برای اخذ رضایت نامه مشتریان برای تامین کنندگان و سازندگان ، باید بیشتر باشد مخصوصا برای شرکت های تامین کننده که امتیاز بالاتری هم دارند.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران، به متقاضیان ورود به وندور نفت با ارائه مشاوره رایگان بهترین خدمات ارائه میدهد. لذا جهت برقراری ارتباط با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید. برای بهره گیری از ابتکار عمل کارکنان در مورد نحوه دریافت رضایت کارفرمایان از پیشنهادات آنها استفاده کنید. در این خصوص مقاله تخصصی نظام پیشنهادات S.S را بخوانید

بنر ایزو

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. ما برای ثبت نام توی وندورلیست شرکت نفت مشکل داریم میشه راهنمایی کنید. ممنون از مطالب خوبتون

  2. ما شرکت تولیدی هستیم و میخوایم عضور وندور لیست یا AVL بشیم چطور باید CRM و گواهی حسن انجام کار دریافت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo