فرق بین CB ها چیست؟

فرق بین CB ها چیست؟
5/5 - (1124 امتیاز)

فرق بین CB ها چیست؟

فرق بین CB ها چیست؟ CB مخفف عبارت Certification Body به معنای مرجع صادر کننده گواهی نامه ایزو هست و این cb باید معتبر باشد. هر فردی یک تعبیر از اعتبار و اصالت دارد. سازمان جهانی ایزو اما اعتقاد دارد که تنها مرجع نظارتی معتبر در کل دنیا نهاد بین المللی اعتبار دهندگان IAF هست.

IAF نهادی بین المللی و جهانی هست که تمام کشورهای جهان در نهاد بین المللی IAF عضو هستند. هر کدام از اعضای درون IAF را AB می نامند. نهادهای اعتباردهی عضو در IAF اختصارا AB می گویند. AB یک نهاد و سازمان اعتبار دهنده بین المللی هست که تعداد زیادی CB را تحت پوشش قرار می دهد. بهشان مجوز می دهد تا بتوانند گواهینامه ایزو صادر کنند.

تفاوت بین CB ها

CB ها غالبا هر کدام خودشان را معتبرترین مرجع صادر کننده ایزو می دانند و دیگر CB ها را غیر معتبر و یا دارای اعتبار کم و پایین می دانند. البته امری طبیعی هست چون CB ها نیز مانند دیگر اقشار و مشاغل با هم رقیب هستند و به دلیل جلب مشتریان می خواهند با خراب کردن دیگر CB ها مشتریان را به خود جلب کنند. و این دلیل آنست که CB ها بعضیشان میایند و مدعی اعتبار شده و از خودشان تعریف می کنند. آنها سعی دارند به مشتریان اینگونه القا کنند که گواهی ایزو صادره آنها دارای بالاترین اعتبار بوده و CB های دیگر اعتبار ندارند و دارای اعتبار پایین هستند.

تفاوت قیمت بین CB ها دلیلش چیه؟

تمام CB های با اصالت و معتبر تحت اعتبار یک AB هستند. یک AB دولتی به آنها اعتبار می دهد که این AB ها دارای عضویت در نهاد بین المللی IAF هستند. تمامی CB دارای چنین اعتباری با چنین پروسه از لحاظ فنی و حقوقی همگی دارای یک سطح اعتبار هستند. تفاوت قیمتهای این CB ها به دلایل مختلفی هست.

  • تفاوت بین واحدهای پولی
  • سیاست قیمت گذاشتن بر روی CB ها
  • میانجی گری و زیاد کردن رابطین مابین CBهای اصلی و نمایندگی هایشان
  • درخواست و طمع سود و بهره بیشتر از حد معمول ما بین نمایندگان و رابطین آنها در ایران
  • رقابت میان CB ها جهت پایین آوردن قیمت و کاهش دادن زمان ثبت وصدور گواهی نامه ایزو
  • زیاد شدن و رشد روزافزون تعدد CB ها و نمایندگی CB ها درون ایران
  • بازی کردن با اسامی و عناوین و لقبهای مختلف از طریق نمایندگیهای CB ها توی ایران
  • بالابودن قیمتهای خرید و رهن و اجاره دفتر 
  • افزایش هزینه های تشکیلاتی برخی CB ها درون تهران که آنها را مجبور می کند قیمتها را افزایش دهند

سیستم کاران بعنوان بزرگترین و اولین نهاد عام المنفعه آمادگی دارد تا با ارائه خدمات مشاوره رایگان در خصوص اطلاعات حقوقی و فنی CB ها و تفاوت بین آنها در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

گواهی ایزو – از کجا گواهی ایزو بگیرم؟
نحوه آموزش دریافت مدرک ایزو ، آموزش گرفتن گواهی نامه ایزو ، راه و روش گرفتن گواهینامه ایزو

گواهینامه ایزو – از کجا گواهینامه ایزو بگیرم؟

هر شرکتی به آموزش لازم جهت اخذ گواهینامه ایزو نیاز دارد. اولین قدم در آموزش اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو یادگیری یکسری اصطلاحات و تعاریف در مورد گواهی ایزو می‌باشد.

سازمانها و شرکت‌های متقاضی گواهی ایزو هنگام جستجو در سایتها با اصطلاحاتی همچون گواهینامه IAF ، گواهینامه غیر IAF و CB و AB و AB خصوصی، AB رسمی، CB با اعتبار خصوصی و CB داخلی و رسمی روبرو می‌شوند. ولی آیا تمام عبارات و اصطلاحات صحیح هستند؟ باما دراین مقاله همراه باشید.

گواهی نامه IAF چیست؟ گواهینامه غیر IAF چیست؟

مراجع صادر کننده ایزو به طور کلی دو دسته می شوند: یا اینکه iaf هستند و یا غیر iaf

IAF‌ مخفف International Accreditation Forum بمعنای انجمن اعتبار دهندگان بین المللی می‌باشد. نهاد IAF بزرگترین نهاد بین‌المللی و رسمی در دنیاست و وظیفه نظارت و کنترل نهادهای قانون گذار دولتی و رسمی در هر کشور را برعهده دارد. Accreditation Body یااصطلاحا AB نام نهادهای دولتی و قانون گذار در هر کشور می‌باشد‌که وظیفه نظارت و بازرسی و اعتبار دهی به مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو را دارد. مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو Certification Body یا اصطلاحا CB نامیده می‌شوند.

مرکز ملی تایید صلاحیت ایران

NACI بعنوان نهاد اعتبار دهنده و رسمی سازمان ملی استاندارد ایران می‌باشد. مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو معتبر و رسمی درایران تحت اعتبار NACI گواهی ایزو می‌کنند و NACI نیز تحت اعتبار انجمن IAF فعالیت می‌کند.

مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو هنگامی که تحت اعتبار مراکز اعتبار دهنده عضو انجمن اعتبار دهندگان بین المللی گواهینامه ایزو صادر می‌کنند ( CB تحت اعتبار AB عضو انجمن IAF ) دراصطلاح گفته می‌شود گواهینامه IAF صادر کرده است.

شرکتهای ثبت و صدور گواهینامه ایزو هنگامی که تحت اعتبار مراکز اعتبار دهنده بدون عضویت در انجمن اعتبار دهندگان بین المللی گواهینامه ایزو صادر می‌کنند ( CB تحت اعتبار AB بدون عضویت IAF ) در اصطلاح گفته می‌شود گواهینامه غیر IAF صادر کرده است.

اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو تحت اعتبار IAF با اعتبار بین‌المللی و جهانی و بدون اعتبار IAF با اعتبار داخلی در ایران بعنوان گواهینامه‌های ایزو در داخل ایران مورد تأیید هستند. و اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو تحت اعتبار AB های خصوصی و CB های خصوصی معتبر نیستند و برخی شرکتها با ساخت سایتهای جعلی و فیک متقاضیان و درخواست کنندگان انواع ایزو ISO را گمراه می‌کنند.

شرکتهای معتبر برای دریافت مدرک و گواهینامه ایزو ISO

شناخت مراکز و شرکت‌های مشاوره و آموزش ایزو ISO معتبر کار بسیار سخت و پیچیده‌ای می‌باشد. چرا که متأسفانه در کشور ایران هیچ نهاد و مسئولی بر روی کار مراکز و شرکت‌های مشاوره و آموزش و ثبت و صدور گواهینامه ایزو نظارت نمی‌کند. تمام شرکت‌ها و مراکز خودشان را معتبرترین و کار بقیه رقبا را جعلی و تقلبی معرفی می‌کنند. البته مدیران و مسئولان هر سازمان و شرکتی فقط با کمی تدبیر و تحقیق می‌توانند شرکتهای معتبر آموزش و مشاوره و ثبت و صدور گواهینامه ایزو را شناسایی نمایند.

شرکتها و مراکز مشاوره و آموزش ایزو ISO دارای سایتهای معتبر و پر محتوا هستند. آنها براحتی رزومه کاری خود را در اختیار متقاضیان و مشتریان قرار می‌دهند.

شرکت سیستم کاران عضو رسمی کمیته فنی متناظر تدوین استانداردهای بین‌المللی ISO سازمان ملی استاندارد ایران هست. همچنین برند تأیید و ثبت شده درحوزه ثبت و صدور گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی ISO ، HSE و CE توسط قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را دارد. مرکز سیستم کاران با دارا بودن کلیه این اعتبارها و مجوزها انواع گواهینامه‌های ملی و بین المللی را ارائه و آموزش می‌دهد.

مشخص نمودن اهداف سازمان

دومین قدم بعد از شناخت اصطلاحات ایزو ISO و شناخت مراکز و شرکت‌های معتبر آموزش و مشاوره ایزو مشخص نمودن اهداف سازمان می‌باشد. البته بطور کلی در تمام جهان سازمان‌ها و شرکت‌ها هرنوع هدف و برنامه‌ای داشته باشند باید از طریق مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو با اعتبار IAF اقدام به اخذ و دریافت گواهینامه ایزو کنند. اما ناسازگاری شرایط در ایران رغبت و میل مشتریان را به سمت مراجع صدور گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF سوق داده است.

مرجع صدور گواهینامه ایزو و انتخاب آن

سومین قدم انتخاب مرجع صدور گواهینامه ایزو می‌باشد. اگر سازمانی قصد صادرات کالا و خدماتش را داشته باشد باید مراجع و شرکت‌های صادر کننده گواهینامه ایزو با اعتبار IAF را انتخاب نمایند. همچنین اگر کارفرما یا مناقصه گذار از شرکت‌های پیمانکاری و مدیران سازمانها گواهینامه IAF دار را در مدارک مورد نیاز درخواست کرده باشند باید حتما مراجع ثبت و صدور گواهی ایزو IAF انتخاب شوند.

اگر سازمانی قصد حضور در مناقصات و برندسازی و رشد مجموعه و شناخته شدن میان کاسبان و مشتریان را دارد می‌تواند بصورت اختیاری مراجع صدور گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF را انتخاب نماید.

 

تعیین زمینه فعالیت سازمان و نوع گواهینامه ایزو

چهارمین قدم تعیین زمینه فعالیت سازمان و انتخاب نوع گواهینامه ایزو می‌باشد. سازمان بین‌المللی استاندارد سازمان جهانی ISO برای تمام شرکتهای خدماتی، فنی مهندسی، شرکتهای پیمانکاری، صنایع غذایی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، مراکز آموزشی و پژوهشی، مراکز درمانی، مراکز تفریحی و فروشگاهها، هتل‌ها و رستوران‌ها، شرکتهای کامپیوتری و انفورماتیک، شرکت‌های تبلیغاتی و سازمان‌ها و مجموعه‌های تولیدی و صنایع دیگر انواع استانداردهای ایزو راتهیه و تدوین نموده است.

انواع استانداردهای ایزو

استانداردهای ایزو شامل چند دسته می‌شوند:

  • استانداردهای سیستم‌های مدیریتی ( عمومی و تخصصی )
  • انواع استاندارد محصولات و خدمات

مهم‌ترین و پرکاربردترین نوع قوانین و الزامات تعیین شده برای مشاغل استانداردهای سیستم‌های مدیریتی می‌باشند که مرتبط با نوع محصولات و خدمات نمی‌شوند و مرتبط بافرآیندها و عملکردهای یک مجموعه می‌باشند. گواهینامه‌های ایزو در حوزه سیستم‌های مدیریتی شامل دو گروه عمومی و تخصصی می‌شوند. سیستم‌های مدیریتی عمومی ایزو شامل حال تمام مشاغل فوق می‌شوند ولی سیستم‌های مدیریتی تخصصی ایزو شامل یک نوع حرفه و فعالیت می‌شوند.

 

آماده سازی مدارک و اسناد مورد نیاز دریافت مدرک ایزو ISO

پنجمین قدم تهیه نمونه مستندات ایزو و تکمیل فرم ثبت نام ایزو می‌باشد. با انجام مشاوره و آموزش در مراحل قبلی هم هدف مشخص شد، هم نوع مرجع انتخاب شد و هم نوع گواهینامه ایزو تعیین شد. حال در این مرحله کلیه انتخابها باید در فرم ثبت نام گواهینامه ایزو مکتوب شود و بتوافق طرفین یعنی مرکز مشاوره و ثبت و صدور گواهینامه ایزو و مشتری اخذ و دریافت گواهینامه ایزو برسد.

آماده سازی و درخواست فرم ثبت نام گواهینامه ایزو و تهیه نمونه مستندات از جمله مدارک و اسناد لازم جهت ادامه پروژه اخذ ایزو می باشند. آماده سازی مدارک فوق با انتخاب شرکت معتبر سیستم کاران اصلا پیچیده و سخت نیست. شما فقط کافیست به مشاوران و کارشناسان مجرب مرکز سیستم کاران اعتماد کنید و صفر تا صد پروژه صدور گواهینامه ایزو را بدون هیچ دغدغه‌ای بگذرانید.

مشخصات فرم ثبت نام گواهینامه ایزو

فرم ایزو دارای یکسری مشخصات فارسی و انگلیسی است. این اطلاعات شامل اسم مدیر عامل، کد ملی و شماره همراه ، نام هماهنگ کننده ، شماره همراه، نام شرکت، زمینه فعالیت شرکت هست. تعداد پرسنل و آدرس دفتر مرکزی بهمراه شماره تلفن و فکس و آدرس ایمیل و شماره واتساپ و تلگرام درصورت وجود، نام گواهینامه ایزو نیز نیاز میباشد. نام مرجع صدور گواهینامه ایزو و اعلام قیمت و مدت زمان صدور گواهینامه ایزو باضافه یکسری شرایط و ضوابط که باتوجه بتوافق طرفین قرارداد تکمیل و ثبت می‌شود.

خدمات دریافت مدرک ایزو با سیستم کاران

نمونه مستندات ایزو ISO انواع گواهینامه‌های ایزو و فرم درخواست گواهی نامه ایزو ISO را بصورت رایگان از مرکز سیستم کاران دریافت نمایید. انواع گواهینامه‌های آموزشی ایزو ISO و گواهی نامه HSE و گواهینامه IMS و مشاوره و کارشناسی و آموزش پیاده سازی استانداردهای ایزو را از مشاوران و کارشناسان سیستم کاران را با مناسبترین قیمت و در برخی موارد رایگان دریافت نمایید.

 

پیاده سازی و استقرار استانداردهای ایزو

ششمین قدم اجرای مستندات و پیاده سازی استانداردهای ایزو در سطح مجموعه متقاضی می‌باشد. پیاده سازی استانداردهای ایزو برای سازمانهایی که مراجع صادر کننده تحت اعتبار IAF را انتخاب می‌کنند ملزم و ضروری می‌باشد. مرحله استقرار استاندارد‌ها و قوانین و الزامات مربوط بنوع گواهینامه ایزو باید توسط کارشناسان ماهر و خبره انجام شود.

 

ممیزی ابتدایی و ممیزی نهایی

هفتمین قدم شامل انجام مراحل ممیزی داخلی و ممیزی خارجی می‌شود. مرحله اول ممیزی بدان جهت است که یک کارشناس و بازرس داخلی قبل از انجام بازرسی اصلی توسط مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو معایب و نواقص باقیمانده را رفع نماید. در نهایت ممیز و کارشناس مرجع ثبت و صدور گواهی ایزو در مجموعه متقاضی حاضر می‌شود و در نهایت رأی نهایی را صادر می‌کند.

نکته: سازمانها و شرکت‌هایی که از طرف مراجع صدور گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF اقدام به گرفتن گواهی نامه ایزو می‌کنند. مراحل پیاده سازی استانداردهای ایزو و ممیزی نهایی توسط کارشناس مرجع صدور ایزو از مراحل گرفتن گواهینامه ایزو برایشان حذف می‌شود و بدون هیچ گونه سختگیری گواهی مورد نظرشان را دریافت می‌کنند.

ثبت و صدور گواهینامه ایزو

هشتمین قدم ثبت و صدور گواهی ایزو و هماهنگی با مجموعه درخواست کننده گواهینامه ایزو جهت تحویل گواهینامه ایزو  ISO ، Certificate ISO می‌باشد.

اعتبار مدرک ایزو ، گواهی ایزو ، گواهینامه ایزو چند ساله است؟

اکثر شرکت‌ها و مراجع صادر کننده گواهی ایزو مدت اعتبار مدارک ایزو را سه ساله می‌زنند. ولی در کنار آن انجام یک شرط لازم و ضروری بشرط تمدید سالیانه را گذاشته‌اند. یعنی هر مجموعه‌ای بعد از گرفتن مدرک و گواهی ایزو باید حواسش جمع باشد یک ماه قبل از تمدید کارهای ممیزی مراقبتی را انجام دهد.

و گرنه اگر از تاریخش بگذرد گواهی نامه به تعلیق در می‌آید. مرکز سیستم کاران به این موضوع دقت ویژه داشته و سر زمان و موعد مقرر مجموعه دریافت کننده گواهی نامه ایزو را مطلع می‌سازد.

اخذ ایزو- دریافت ایزو - گرفتن ایزو - صدور ایزو
دریافت ایزو – گرفتن ایزو – صدور ایزو 79165 – 021 از مراجع معتبر ملی و بین المللی با سیستم کاران به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه

اخذ ایزو – دریافت ایزو – گرفتن ایزو – صدور ایزو

جهت اخذ ایزو – دریافت ایزو – گرفتن ایزو – صدور ایزو می توانید به سهولت و آسانی به این منوال اقدام کنید. در ابتدا با مرکز سیستم کاران تماس بگیرید. پس از دریافت اطلاعات لازمه ، فرم ایزو را حتی به صورت اینترنتی دریافت کنید. فرم درخواست گواهینامه ایزو ISO را با دقت کافی پر نمایید. مرکز سیستم کاران که به عنوان بزرگترین و معتبرترین و با سابقه ترین مرکز فعال در زمینه ثبت و صدور گواهینامه ایزو هست. گواهی نامه ایزو معتبر و اصیل را به شرکت شما ارائه میدهد. گواهینامه ایزو معتبر و اصیل متناسب نیاز و شرایط سازمان خود را از مرکز ما بخواهید.

گواهینامه ایزو تقلبی

شرکتهای تقلبی و قلابی با ذکر اسامی و القاب نامربوط با اسامی سازمان ملی استاندارد ایران همچون داشتن پروانه اقدام به صدور گواهینامه بدون اعتبار iaf میکنند. سازمان ملی استاندارد اعتبار و مجوز صدور گواهی نامه ایزو و فعالیت در حوزه صدور ایزو را به شرکتهای مشاور نمی دهد. پس شرکتهای مشاوره حق صدور گواهی نامه ایزو و مجوز آن را ندارند.

 مراقب دلالان و افراد و شیاد و کلاهبرداران حرفه ای در زمینه پیاده سازی ایزو باشید. از خدمات سازمانها و شرکتهایی استفاده کنید که چه در کشور ایران و چه خارج از ایران بتوانند برای شما پیاده سازی کنند. همچنین قابلیت این را داشته باشند که به صورت خضوری و فرستاندن کارشناس و یا مشاور پیاده سازی ایزو خدمات لازمه را ارائه کنند.

مراجع صادر کننده ایزو معتبر

هر کشوری برای خود یک یا حتی چند AB رسمی و یا دولتی و قانونی دارد. کلیه این AB ها درون نهاد بین المللی IAF عضو هستند و عضویت IAF را دارند. سازمان استاندارد جهانی ایزو که کلیه استانداردهای ایزو در آنجا تهیه و تدوین و منتشر می گردد فقط IAF را تایید میکند و معتبر می داند. پس IAF را بایستی منحصر به فرد دانست و با این تفاسیر هیچ نهاد دیگری مجوز اعتبار دهی را ندارد.

نهادها و صادر کنندگان و شرکتهای تقلبی با القاب مختلف و اسامی دهن پر کن در ایران زیاد هستند. آنها با تبلیغات غیر حرفه ای همچون مستندات تقلبی و تقدیر نامه های تقلبی دهان پر کن و سیستمهای قلابی سعی در فریب اذهان متقاضیان اخذ ایزو دارند، هیچ یک مجوز صدور ایزو ندارند.

بسیاری شرکتها هم در این میان هستند که مجوز کار و فعالیت دیگری را دارند. اما میایند و با سوء استفاده از عدم اطلاع و آگاهی متقاضیان اخذ ایزو با بازی با کلمات و اسامی ساختگی در حوزه ثبت و صدور ایزو سعی در موجه نشان دادن خود دارند.

مرکز مشاوره واطلاع رسانی سیستم کاران بعنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی رایگان در خصوص آموزش دریافت گواهینامه ایزو ISO در خدمت متقاضیان گواهینامه ایزو ISO و سایر هموطنان عزیز جهت ارائه کلیه اطلاعات لازم میباشد.

گواهینامه IZO یا گواهینامه ISO
در واقع مدرکISO با مدرک IZO فرقی ندارد بلکه اشتباهاً میان متقاضیان گواهینامه ایزو رواج یافته است.

مدرک IZO یا مدرک ISO ؟

  • مدرک ISO با مدرک IZO چه تفاوتی دارد؟
  • آیا گواهینامهISO  صحیح است یا گواهینامه IZO ؟
  • گواهینامه آی اس او ( ISO ) همان گواهینامه IZO است؟
  • کدامیک از اصطلاحات گواهینامه ISO و گواهینامه IZO صحیح میباشد؟
  • فرق گواهینامه ISO با گواهینامه IS0 چیست؟

در واقع مدرکISO  با مدرک IZO فرقی ندارد. بلکه اشتباهاً میان متقاضیان گواهینامه ایزو رواج دارد.

گواهینامه ISO مخفف کلمه ( International Standard Organization ) بمعنی سازمان استاندارد جهانی هست. متقاضیان مدرک ایزو ISO بدون هیچ اطلاعی توی اینترنت با واژه های مختلف دنبال شرکتهایی هستند که گواهینامه IZO صادر میکنند. وقتی باواژه صحیح ISO مواجه میشوند دچار شک وتردید میشوندکه آیا ISO یا گواهینامهIZO درست میباشد.

کلمه ISO اشتباهاً میان متقاضیان ای اس او نیز تلفظ میشود. همچنین بعضی ازمتقاضیان گواهینامه ایزو ISO از الفاظی همچون گواهینامه آیزو ، گواهینامه آیسو و… نیز استفاده مینمایند. همه عبارات مذکور همان عبارت گواهی نامه ایزو با لفظ انگلیسی ISO میباشد. بنابراین باید اصطلاح درست ایزو را در محاوره عمومی بکار ببریم.

 دربعضی مواقع بجای عبارت گواهینامه ISO ، عبارت گواهینامه IS0 در موتورهای جستجو استفاده میشود. اگر کمی دقت کنیم حرف آخر لغت گواهینامه ISO ، حرف O (او) هست اما در آخر لغت گواهینامه IS0 بجای حرف او عدد صفر تایپ و جستجو میگردد.

مراحل دریافت گواهی استاندارد ایزو

انتخاب نوع گواهینامه ایزو

اولین قدم دریافت گواهی استاندارد ایزو و انتخاب درست نوع استاندارد است. در اولین قدم سازمان باید اطمینان داشته باشد که استاندارد ایزو انتخابی با نیاز و فعالیت سازمان متناسب هست. ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت مشترک با دیگر سیستمهای مدیریتی دارد و در همه سازمان‌ها قابل استفادست. اگر تصمیم دارید جهت نخستین بار در سازمان خودتان استاندارد های ایزو را پیاده کنید، پیشنهاد میشود استاندارد ۹۰۰۱ را ابتدا استقرار نمایید.

انتخاب مرجع صادر کننده گواهی ایزو

دومین قدم انتخاب یک شرکت گواهی دهنده معتبر ایزو هست. جهت انتخاب شرکت گواهی دهنده ایزو باید به موضوعات زیر توجه کنید:

  • بررسی کنید که اعتبار شرکت گواهی دهنده در ایران و محبوبیتش چگونه میباشد؟
  • سابقه ممیزی و تجربه شرکت در زمینه محصولات شما و خدماتتان چگونه هست؟

به دوره ممیزی مراقبتی جهت تمدید سالیانه گواهینامه ایزو نیز توجه داشته باشید.

پیاده سازی استانداردهای ایزو

سومین قدم استقرار سیستم مدیریتی میباشد. سیستم مدیریتی به صورت عمومی طراحی شده است. iso برای صنایع و سازمانهای متفاوت با ابعاد و اندازه های مختلف کاربرد دارد. سیستم مدیریت متشکل از فرآیندهایی جهت فعالیتهای مدیریت، تحقیق محصول، تامین منابع، تجزیه و بهبود و اندازه‌ گیری هست.

ممیزی داخلی و خارجی

چهارمین گام، مرحله ممیزی داخلی و خارجی سیستم هست. در این مرحله مدارک و فرایندهای سیستم مدیریت ممیزی میگردد. عدم انطباقها کشف میگردند و اقدامات اصلاحی برای رفع آنها نیز تعریف میگردند. پس از رفع عدم انطباقها ، گواهینامه ایزو صادر میشود.

تمدید ممیزی مراقبتی ایزو

آخرین قدم در اجرای هر سیستمی، نگهداری سیستم مدیریت میباشد. نگه داشتن سیستم مدیریتی ایزو خیلی سخت ‌تر از دریافت گواهی ایزو میباشد. در این مرحله جهت انگیزه کارکنان و بالا بردن اطلاعات و آگاهی آنها بطور منظم باید دورههای آموزشی برگزار شود. نگهداری سیستم مدیریتی به شما کمک میکند تا در ممیزیهای مراقبتی گواهی استاندارد ایزو، بابت سازمان خود به راحتی گواهی ایزو را تمدید کنید.

گواهینامه ایزو سریع و ارزان

نحوه دریافت گواهی استاندارد ایزو از مباحثی میباشد که شرکتها و سازمان اغلب جهت شرکت درون مناقصات بدنبالش هستند و متقاضی دریافتش هستند. اغلب بدنبال اخذ گواهینامه HSE-MS فوری و یا ایزو فوری میروند. زیرا که گاها پیش میاید که به سرعت بایستی گواهینامه ایزو و یا HSE را فورا به کارفرمای مناقصه گزار برسانند تا مناقصه را از دست ندهند.

بهمین جهت در گوگل جستجو و سرچ میکنند و با مراجع و مراکز مشاوره برمیخورند. مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران یکی از این مراجع میباشد که ضمن مشاوره رایگان با حضور مشاورین باتجربه ، یکی از نمایندگان اینگونه مراجع میباشد. این مرکز معتبر از صفر تا صد کار همراه شماست و تا دریافت گواهینامه تمامی کارها را خودش از صفر تا صد برعهده میگیرد. تنها با یک تماس 79165-021 از خدمات ما استفاده نمایید و در اسرع وقت گواهینامه خود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی گزینه راهنمای دریافت گواهینامه ایزو کلیک نمایید.

سیستم کاران – معتبر ترین مرجع اطلاع رسانی ایزو

    سازمان عظیم سیستم کاران با ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه پیاده سازی انواع استاندارهای ایزو و ثبت و صدور انواع گواهینامه ایزو در خدمت متقاضیان محترم می باشد. قبل از انجام هر کاری حتمأ اطلاعات اولیه فنی و حقوقی شرکتهای مشاوره و ثبت و صدور ایزو را جویا شوید و سپس اقدام نمایید. این اطلاعات خیلی مهم در دریافت ایزو ، اخذ ایزو ، گرفتن ایزو ، صدور ایزو را از سیستم کاران بخواهید.

با ما در ارتباط باشید…

مطالب مهم دیگر مرتبط با این مقاله

گواهینامه ایزو – ۷۹۱۶۵-۰۲۱  اخذ ایزو – گرفتن ایزو – دریافت ایزو

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. ما برای کارگاهمون مدرک ISO میخایم که زیر نظر IAF باشه میشه لطف میکنید بیشتر راهنماییم کنید.

  2. چرا اینقدر قیمت گواهی نامه های ایزو باهم متفاوت هر شرکتی یه قیمتی میده میگه چون مراجع صادر کننده یا همون انگار cb ها با هم فرق می‌کنه
    ولی من پرسیدم حتی از یک مرجع هر شرکتی یه قیمت متفاوتی میده
    حالا اینا مهم نیست دست آخر مطمئن نیستیم گواهینامه ای که گرفتیم اصل هست یا نه
    راه اثبات مرکز شما چیست برای ثبت و صدور گواهینامه ایزو اصلی با هزینه منصفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo