مدرک بین المللی لیزر

مدرک بین المللی لیزر
5/5 - (100 امتیاز)

مدرک بین المللی لیزر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی مدرک بین المللی لیزر طیف وسیع و گسترده ای از شاخه پزشکی را به خود اختصاص داده است. امروزه دریافت گواهینامه لیزر آن هم از نوع گواهینامه بین المللی لیزر برای مهاجرت و یافتن شغل مناسب دغدغه بسیاری از افراد میباشد. اخذ مدرک بین المللی لیزر برای افرادی که قصد مهاجرت دارند از اهمیت خاصی برخوردار هست. چرا که اخذ مدرک بین المللی لیزر بازار کار خوبی در اقصی نقاط دنیا دارد. به این دلیل که لیزر بیشتر جهت زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. لذا جذب متخصصین لیزر در کشورهای عربی بیشتر از جاهای دیگر دنیاست.

مدرک لیزر بین المللی ، از سوی متقاضیان معمولا جهت اشتغال بعنوان تکنسین یا اپراتور لیزر دریافت میگردد. دوره های لیزر برای عموم آزاد میباشد و پیش زمینه دریافت مدرک لیزر برای دانشپذیران مدرک دیپلم میباشد. دانشپذیران پس از طی دوره های آموزشی لیزر و قبولی در آزمون میتوانند مدرک بین المللی لیزر اخذ کنند.

جهت کسب اطلاعات کافی در خصوص مدرک بین المللی لیزر و گواهی لیزر بین المللی با مرکز سیستم کاران با شماره تلفن 79165-021 تماس حاصل نمایید.

شرایط گرفتن مدرک لیزر بین المللی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط گرفتن مدرک بین المللی لیزر باید موسسات و آموزشگاه هایی را بشناسیم که معتبر میباشند. یعنی صدور گواهینامه بین المللی لیزر از طریق این موسسات یا آموزشگاه ها قابل دریافت باشد. در دسترس ترین راه شناخت مراکز صدور جستجو در گوکل میباشد.

شرایط گرفتن مدرک بین المللی لیزر ، به مرکز صدور گواهینامه بستگی دارد.

متقاضیان طی دوره های آموزشی می آموزند چگونه با بروزترین دستگاه های لیزر کار کنند و در نهایت با قبولی در آزمون مدرک لیزر را دریافت کنند. دانش پذیران میتوانند با انتخاب مرکز سیستم کاران بعنوان بهترین مرکز مشاوره جهت دریافت مدرک لیزر بین المللی از معتبرترین مراکز اقدام بفرمایند. لذا جهت برقراری تماس با شماره 021-79165 تماس حاصل بفرمایید.

جزوه اپراتور لیزر

کتاب اپرانور لیزر و یا جزوه اپراتور لیزر درخواست بسیاری از متقاضیان گواهینامه آموزشی لیزر ، بخصوص متقاضیانی که بدنبال اخذ گواهینامه اپراتور لیزر مجازی هستند، میباشد. جزوه های بسیاری با نام جزوه لیزر ، جزوه اپراتور لیزر و مقالاتی در خصوص لیزر در گوگل وجود دارد. کاربران می توانند کتاب لیزر شامل کتابهای مورد نیاز اپراتور لیزر و تکنسین لیزر را به رایگان دانلود کنند و مطالعه نمایند.

امروزه با دسترسی به گوگل و فضاهای مجازی کسب علم و اطلاعات در خصوص تمامی موضوعات به راحتی ممکن هست.

کاربرد لیزر

امروزه کاربرد لیزر در جهان اپیدمی گشته و در تمامی صنایع و علوم گسترش یافته است. مخصوصا در پزشکی در زمینه زیبایی کاربرد لیزر بیشتر مشهود میباشد. از جمله موارد کاربرد لیزر در پزشکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد. در راستای همین پر کاربردی لیزر متقاضیان دریافت گواهینامه لیزر روزبروز در حال افزایش هستند. غالبا هم بدنبال گواهینامه بین المللی لیزر هستند.

مهمترین کاربرد لیزر جهت جوانسازی و رفع چین و چروک پوست میباشد. از دیگر مواردی که میتوان به آن اشاره کرد رفع آکنه و لک و پیس های پوستی، تاتو، عروق و اپیلاسیون نیز میباشد. اغلب افراد امروزه ترجیح میدهند کارهای زیبایی خود را با لیزر انجام دهند.

لیزر تاثیر بسزایی بر روی پوست در کارهای جوانسازی و زیبایی دارد. مخصوصا اغلب افراد در اقصی نقاط جهان طالب رفع و حذف موهای زائد با لیزر هستند. به همین دلیل امروزه افراد بسیاری مشاغل مربوط به لیزر و کارهای زیبایی را انجام میدهند. دو شغل اپراتور و تکنسین لیزر به دلیل در آمد بالایی که دارند از مشاغل پرطرفدار در جهان محسوب میگردند.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

در دوره های آموزشی لیزر جهت دریافت گواهینامه لیزر ، انواع دستگاههای لیزر آموزش و در آموزش تعریف میگردند. برای شناخت بیشتر انواع دستگاه لیزر به چند نمونه از دستگاههای کاربردی پر مصرف لیزر اشاره میکنیم.

لیزر الکساندرایت، لیزر دایود، لیزر ای لایت، لیزر IPL، لیزر CO2 از کاربردی ترین دستگاههای امروزی هستند. جهت کارهای زیبایی در زمینه رفع موهای زائد معمولا از لیزرهای الکساندرایت و دایود استفاده میگردد. لیزر IPL از لیزرهای قدیمی محسوب میگردد که امروزه کمتر مورد استفاده واقع میشود.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به رنگ پوست و آناتومی بدن افراد متفاوت میباشد.

لیزر الکساندرایت معمولا برای افرادی استفاده میگردد که رنگ پوست روشن و به اصطلاح اروپایی دارند. برای رفع موهای زائد رنگ پوست های گندمی بهترین دستگاه لیزر دایود میباشد.

لیزر دایود به اصطلاح بیشتر برای پوست های خاورمیانه ای و افراد کرانه مدیترانه کاربرد دارد. لیزرهای دیگری نیز برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار میگیرد. لیزر تیتانیوم و تیتانیوم پلاس قابل استفاده برای تمامی رنگ های پوست میباشند.

نحوه عملکرد لیزر جهت رفع موهای زائد

برای درک نحوه عملکرد لیزر جهت رفع موهای زائد به توضیح کوتاهی در این مورد اشاره میکنیم. در دوره های آموزشی لیزر ، که متقاضیان این رشته پرکاربرد بدنبال اخذ گواهینامه آموزشی لیزر در آنها شرکت میکنند، عملکرد دستگاه لیزر به تفصیل بیان گردید. پوست انسان شامل رنگدانه یا ملانین میباشد و رنگ پوست های مختلف در افراد ناشی از کم یا زیاد بودن ملانین در پوست میباشد. پوست های سفید و روشن دارای ملانین کمتر و پوست های تیره دارای ملانین بیشتری هستند. بنابراین هر چه ملانین موجود در پوست بیشتر باشد، رنگ پوست افراد تیره تر میباشد.

نحوه عملکرد لیزر جهت رفع موهای زائد بدین صورت است که اشعه لیزر توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب میگردد. گرمای حاصل از نور لیزر فولیکول ریشه مو را تضعیف مینماید و سبب حذف مو پس از استفاده مکرر با لیزر میشود. لازم بذکر است پوست افراد دارای رنگ تیره آسیب و خطر کمتری در برابر اشعه حاصل لیزر میبیند. کلا پوست های تیره در برابر آسیب ها مقاوم ترند. بنابراین هر چه موی زائد ضخیم تر تاثیر لیزر جهت حذف موهای زائد بیشتر میباشد.

اپراتور لیزر

گواهینامه اپراتور لیزر یکی دیگر از گواهینامه های پرکاربرد برای متقاضیان هست. واژه اپراتور لیزر به کسانی اطلاق میگردد که کار کردن با دستگاه لیزر را جهت حذف موهای صورت و بدن آموختند. با توجه به ترغیب افراد برای حذف موهای زائد بدن، تعداد اپراتورهای لیزر رو به افزایش است. چراکه این شغل درآمد خوبی دارد و امروزه بسیاری از افراد بعنوان اپراتور لیزر در کلینیک زیبایی مشغول به فعالیت میباشند.

اپراتور لیزر ، علاوه بر یادگیری تکنیک های لیزر باید به زبان انگلیسی مسلط باشد تا بتواند مدرک بین المللی دریافت کند. چون دستگاه های لیزر انواع گوناگون دارند بنابراین کار با هر یک از آنها متفاوت میباشد. لذا اپراتور لیزر با توجه به اینکه با چه دستگاهی کار میکند وظایف متفاوتی به عهده دارد.

اپراتور لیزر موهای زائد بدن باید دو تکنیک مهم را بداند. ابتدا باید نحوه چگونگی استفاده از دستگاه لیزر روی پوست را بداند، یعنی لیزر را چطور روی سطح پوست بکشد تا پوست آسیب نبیند. تکنیک بعدی قسمت بندی پوست به صورت نقطه میباشد که این روش هم آسیب کمتری به پوست وارد میکند و هم تمام موهای نواحی کوچک بدن راحتتر از بین میرود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گواهینامه اپراتور لیزر با شماره 79165-021 تماس حاصل نمایید.

گواهینامه اپراتور لیزر
واژه اپراتور لیزر به کسانی اطلاق میگردد که کار کردن با دستگاه لیزر را جهت حذف موهای صورت و بدن آموختند. با توجه به ترغیب افراد برای حذف موهای زائد بدن، تعداد اپراتورهای لیزر رو به افزایش است.

وظایف اپراتور لیزر

شرح وظایف اپراتور لیزر با توجه به اینکه پوست مهمترین فاکتور برا ی زیبایی میباشد محدود به چند تکنیک نمیگردد. لذا در ادامه به اصولی ترین و مهمترین وظایف اپراتور لیزر اشاره میکنیم.

از کلیدی ترین وظایف اپراتور لیزر ، برقراری ارتباط و چگونگی آماده سازی مشتری قبل از لیزر و همچنین درست کار کردن با دستگاه لیزر میباشد. یکی دیگر از وظایف اپراتور لیزر ، شناسایی و ارزیابی شرایط پوستی مشتری است که با توجه به نوع اپیدرم تنظیم درجات دستگاه متفاوت میباشد. در نهایت بررسی سابقه بیماری و مستندات پزشکی جهت جلوگیری از صدمات جدی به مشتری است.

حساسیت زیاد شغل اپراتور لیزر ایجاب میکند که اپراتور لیزر حتما گواهینامه لیزر اخذ نماید. اگر اپراتور لیزر بخواهد در کشورهای دیگر به فعالیت بپردازد بهتر است مدرک بین المللی لیزر را دریافت کند. چون در اینصورت است که میتواند جایگاه شغلی برتر همراه با درآمد بهتر کسب نماید.

درآمد اپراتور لیزر

از جمله مشاغل پردرآمد در دنیای امروز اپراتور لیزر میباشد. به همین جهت امروزه بسیاری از افراد به دنبال اخذ گواهینامه لیزر و گواهینامه اپراتور لیزر هستند. از آنجا که بشر همواره بدنبال کسب درآمد بیشتر و جایگاه شغلی برتر است بنابراین متقاضیان اپراتور لیزر تعدد بسیاری پیدا کرده است. لذا کسب درآمد بیشتر از لیزر به چند عامل بستگی دارد. از جمله این عوامل میتوان به نوع دستگاه های لیزر، موقعیت مکانی کلینیک، به حسن سابقه پزشکانی که در کلینیک فعالیت دارند، اشاره کرد. البته تخصص و مهارت اپراتور لیزر نیز از عوامل کلیدی در جذب مشتری و درآمد بیشتر این شغل هست.

درآمد اپراتور لیزر بیشتر به نحوه ارتباط با مشتریان بستگی دارد. چرا که هر چه استقبال اپراتور لیرز از مشتریان قشنگ تر باشد به طبع مشتریان بیشتری را جذب مینماید. درآمدی که از شغل اپراتور لیزر میتوان بدست آورد تقریبا 20 برابر یا بیشتراز درآمد معمول افرادی میباشد که طبق قانون کار حقوق دریافت میکنند. مدرک لیزر بین المللی اگر از سوی اپراتور لیزر دریافت گردد میتواند در سطح جهانی با درامدهای دلاری به فعالیت بپردازد. به همین دلیل این شغل امروزه از سوی افراد مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای شغل اپراتور لیزر

از مزایای شغل اپراتور لیزر صرف نظر از مدرک تحصیلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1- شغل اپراتور لیزر محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارد.

2- مهمترین و کلیدی ترین مزیت شغل اپراتور لیزر این میباشد که پاره وقت میباشد. اپراتور لیزر در یک بازه زمانی فعالیت میکند و وقت آزاد بیشتری نسبت به مشاغل کارمندی دارد.

3- اشعه لیزر محدوده امنی از امواج را شامل میشود که تششعات آن آسیبی به پوست نمی رساند.

4- از آندسته مشاغلی میباشد که درآمد بالایی در مقیاس جهانی دارد.

5- متقاضیان کار با لیرز رنج سنی خاصی برایشان تعریف نشده، بنابراین هر فردی که دوره لیزر را بگذراند، میتوانند بعنوان اپراتور لیرز فعالیت کنند.

6- نیاز به سابقه کار ندارد، بنابراین افراد با کسب مهارت و آموزش لازم بدون تجربه قبلی میتوانند اپراتور لیزر گردند.

مزایای شغل اپراتور لیزر همانطور که در بالا ذکر شد، بسیار زیاد میباشد در حالیکه یک عیب بزرگ دارد و آن خطری که برای چشم دارد. بهمین دلیل امروزه برای رفع این مشکل از دستگاه های لیزر پیشرفته استفاده میگردد.

جهت دریافت گواهینامه لیزر و گواهینامه اپراتور لیزر با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل نمایید.

معایب شغل اپراتور لیزر

از معایب شغل اپراتور لیزر ، به موارد زیر جهت جلوگیری و رفع خطرات میتوان اشاره کرد. مهمترین عیب شغل اپراتور لیزر عارضه چشمی میباشد. از دیگر خطرات یا معایب شغل اپراتور لیزر سوختگی، مسمومیت، انفجار، تنظیم دستگاه، امواج الکترومغناطیس میباشد.

یکسری دستورالعمل های ایمنی لیزر باید رعایت گردد تا از خطر انفجار جلوگیری گردد. در خصوص سوختگی نیز باید این موضوع را در نظر داشت که دستگاه لیزر بافت یا سطوح بدن را نسوزاند. تنظیم دستگاه لیزر برای حفظ ساختار و هندسه لیزر از سختی کار با دستگاه لیزر میباشد.

برخی از مواد مورد استفاده با دستگاه لیزر ممکن است سمی باشد. به همین دلیل اپراتور باید از تماس مستقیم، تنفس و هرچیزی که سلامتی را تهدید میکند جلوگیری کند. آگاهی از نکات ایمنی و رعایت آنها چالش و خطرات کار با لیزر را کاهش میدهد.

بنابراین با استفاده از وسایل تجهیزات فردی ایمنی و رعایت دستور العمل های ایمنی، کار با دستگاه لیزر آسانتر میگردد.

لباس فرم اپراتور لیزر

دوره های آموزشی لیزر که بدنبال اخذ گواهینامه بین المللی لیزر برگزار میگردد، تمامی جوانب ایمنی لیزر را در نظر میگیرد. در خصوص لباس فرم اپراتور لیزر باید بدانیم به مرکز یا کلینیک مربوطه بستگی دارد. اما معمولا لباس فرم شامل ست کلاه و اسکراب پزشکی حین کار میباشد. به دلایل متعددی استفاده از لباس فرم برای اپراتورهای لیزر استفاده  میگردد. یکپارچگی و نظم و رعایت مسائل بهداشتی در محیط کار از مهمترین دلایل استفاده از لباس فرم میباشد. همچنین مشتریان راحتتر میتوانند پرسنل تیم پزشکی را بشناسند.

لباس فرم اپراتور لیزر ، معمولا از طریق لوازم پزشکی خریداری میگردد مگر اینکه کارفرما دستور به پوشش لباس فرم خاص بدهد. البته این لباس فرمها از جنس پارچه هایی میباشد که اثرات منفی اشعه لیزر را دفع میکند. لازم بذکر است قیمت این لباس ها خیلی گران نیست به همین دلیل میتوان در اکثر لوازم پزشکیها آن را یافت.

لباس فرم اپراتور لیزر معمولا در رنگهای متفاوتی به فروش میرسد. اما پزشکان یا روسای کلینیک ترجیح میدهند رنگ لباس فرم سبز باشد زیرا سبب تقویت روحیه و آرامش فرد میگردد. همچنین این لباس ها باید طوری دوخت شود که اپراتور لیزر در آن راحت باشد. یعنی حین کار احساس راحتی و آرامش داشته باشد.

برای تمامی مشاغل یکسری الزامات ایمنی از لباس تا تجهیزات فردی جهت آسیب کمتر به اپراتور هر دستگاهی تعریف می گردد. جهت کسب ازلاعات بیشتر در این خصوص بر روی مقاله دستورالعمل استفاده از تجهیزات حفاظت فردی کلیک نمایید.

تکنسین لیزر

در خصوص تکنسین لیزر ، باید دانست شغلی میباشد که با متخصصین پوست در ارتباط میباشد. بنابراین افراد با گذراندن دوره آموزشی،کسب دانش و آگاهی لازم مدرک تکنسین لیزر را دریافت میکنند. تفاوت تکنسین و اپراتور لیزر نحوه عملکردشان میباشد. اپراتورهای لیزر کارهای حذف موهای زائد و تتو و … را انجام میدهند. تکنسین های لیزر نحوه کار با دستگاه لیزر و تفاوت نور لیزر با نور معمولی را بررسی میکنند.

تکنسین لیزر در خصوص تماس لیزر با پوست و اثرات مخرب آن با ارائه نظر متخصصین پوست بررسی های لازم را انجام میدهد. همچنین تنظیم درجه حرارت لیزر برای جلوگیری از صدمه و آسیب به بافت پوست را در راس کارهای خود میگذارند. متخصصین پوست، تکنیسین و اپراتور لیزر تیم گروهی مفیدی در کلینیک های زیبایی هستند که بهترین خدمات لیزر را برای متقاضیان ارائه میدهند. علاوه بر این برترین مزیت کلینیک های زیبایی درآمد بالای ماهیانه آنها میباشد.

دوره تکنسین لیزر

افراد زیادی متقاضی دوره تکنسین لیزر و به طبع آن اخذ گواهینامه تکنسین لیزر میباشند. لذا این افراد باید دوره تکنسین لیزر را بگذرانند تا بتوانند با مهارت و تخصص در کلینک های زیبایی فعالیت کنند. در این دوره افراد با انواع لیزر و خصوصیات آن آشنا میگردند. همچنین فیزیک لیزر و تاثیر لیزر روی پوست در دوره تکنسین لیزر آموزش داده میشود. شناخت انواع دستگاه های لیزر و ایمنی کار با آن نیز در این دوره الزامیست. کاربرد لیزر بر روی پوست هم در دوره تکنسین لیزر آموزش داده میگردد.

دوره تکنسین لیزر را اغلب افرادی که به طور عملی در کلینیک های لیزر آموزش دیده اند اما بدنبال اخذ مدرک لیزر میباشند، میگذرانند. چرا که ارائه مدرک مسیر موفقیت و جایگاه برتر شغلی را برای دانشپذیران هموارتر میکند.

اخذ مدرک بین المللی لیزر برای افرادی که دوره تکنسین لیزر را برای فعالیت در کشورهای دیگر میگذرانند مفید واقع میگردد. چون با ارائه مدرک لیزر بین المللی پذیرش شغل اپراتورها و تکنسین های  لیزر در اقصی نقاط دنیا تسهیل میگردد.

جهت دریافت گواهینامه لیزر و گواهینامه تکنسین لیزر با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل نمایید.

مدرک تکنسین لیزر
دوره تکنسین لیزر را اغلب افرادی که به طور عملی در کلینیک های لیزر آموزش دیده اند اما بدنبال اخذ مدرک لیزر میباشند، میگذرانند.

عوارض اشعه لیزر برای چشم

از عوارض اشعه لیزر برای چشم پیر چشمی یا کدر شدن عدسی در دراز مدت میتواند باشد. نور لیزر همگرا میباشد بر خلاف نور معمولی که طیف گسترده ای را شامل میشود. به همین دلیل تمرکز نور لیزر بالاست بنابراین در صنایع پزشکی بیشتر از دیگر صنایع استفاده میگردد.

عوارض اشعه لیزر برای چشم ، با بکارگیری دستگاه های پیشرفته لیزر رفع یا حذف گردید. محدوده ای از امواج برای لیزر در مصارف پزشکی مشخص شده که به چشم آسیب نمی رساند. با توجه به مصارف زیاد لیزر در پزشکی مخصوصا در زمینه زیبایی دستگاه های پیشرفته طوری طراحی گردید که کمترین عوارضی برای چشم داشته باشد.

در دوره های آموزشی لیزر که برای اخذ گواهینامه لیزر ضرورت دارند، به عوارض اشعه لیزر که یکی از مهمترین این عوارض، عوارض اشعه لیزر برای چشم هست، میپردازد.

سرفصل های آموزشی اپراتور لیزر

در خصوص سرفصل های آموزشی اپراتور لیزر ، متقاضیان باید پکیج کامل و حرفه ای از دوره آموزشی را بگذرانند. دوره آموزشی اپراتور لیزر معمولا شامل، اپراتور لیزر موهای زائد و اپراتور لیزر تتو پاک کن، لیزر CO2 فرکشنال میباشد. لذا در زیر به سرفصل های آموزشی اپراتور لیزر جهت اخذ مدرک بین المللی لیزر اشاره میکنیم.

سرفصل های آموزشی اپراتور لیزر موهای زائد به شرح کار با دستگاه لیزر، وظایف اپراتور لیزر، نحوه استفاده از دستگاه و عملکرد آنها میپردازد. دیگر سرفصلهای این دوره شامل شناخت انواع لیزر و طول موج مجاز فرق دستگاه رولی و شاتی، فولیکول شناسی و بازدهی نتایج بعد از لیزر میگردد.

سرفصل های آموزشی دوره اپراتور لیزر تتو پاک کن ، آناتومی و شناخت انواع پوست، شناخت انواع تتو ها و حذف آن، لیزر تتو صورت میباشد. از دیگر موارد این دوره که مهمتر از بقیه موارد میباشد مراقبت از پوست قبل و بعد از لیزر میباشد.

سر فصل آموزشی اپراتور لیزر CO2 فرکشنال ، ابتدا معنای لیزر CO2 فرکشنال و شناخت پوست و انواع لایه های پوستی را به هنرجویان می آموزد. در گام های بعدی مراقبت از پوست قبل و بعد از لیزر، تاثیر CO2 روی پوست، حذف و رفع لک با CO2 فرکشنال آموزش داده میشود.

دوره آموزشی اپراتور لیزر عملی و مجازی

دوره آموزشی اپراتور لیزر معمولا به دو صورت مجازی و عملی برگزار میگردد. بهتر است دوره آموزشی اپراتور لیزر اغلب بصورت عملی برگزار گردد. چرا که در دوره های عملی افراد درست تر و اصولی تر با نحوه عملکرد و کار با دستگاه لیزر آشنا میگردند.

اما امروزه افراد به دلیل صرفه جویی در زمان و رسیدگی به کارهای روزمره خود دوره مجازی را به عملی ترجیح میدهند. هدف نهایی از گذراندن دوره آموزشی اپراتور لیزر عملی و مجازی، اخذ مدرک بین المللی لیزر برای اغلب افراد جهت توسعه کسب و کار یا استخدام در مراکز زیبایی کل دنیا میباشد.

دوره آموزشی اپراتور لیزر عملی و مجازی جهت دریافت گواهینامه بین المللی لیزر ، از پرطرفدارترین دوره های آموزشی جهت فعالیت در کلینیک های زیبایی است. امروزه به دلیل مخارج زیاد زندگی افراد مجبورند چند شیفت کار کنند تا بتوانند یک زندگی معمولی را هندل کنند. بهمین دلیل افراد شغلی را انتخاب میکنند که درآمد بالایی نه تنها در کشور خود بلکه در مقیاس جهانی داشته باشد.

مرکز سیستم کاران بهترین مراکزی که دوره آموزشی عملی و مجازی برگزار میکنند را جهت اخذ مدرک بین المللی لیزر به کاربران معرفی میکند. جهت برقراری تماس با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

مزایای دوره مجازی اپراتور لیزر

امروزه به دلیل مزایای بیشتر دوره مجازی اپراتور لیزر نسبت به دوره عملی، بیشتر برگزار میگردد. از جمله مزایای دوره مجازی اپراتور لیزر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1- صرفه جویی در زمان و اتلاف وقت کمتر از جمله زمانی که فرد اختصاص به رفت و آمد برای کلاس میگذارد.

2- خطرات بیماری مخصوصا بیماری های مسری از جمله کرونا، آنفولانزا و … کاهش میابد.

3- رسیدگی به دیگر امور روزمره حین برگزاری کلاس که امروزه بدلیل نوع زندگی بسیار زیاد میباشد.

4- عدم دسترسی همه افراد به مکان کلاس، مخصوصا افرادی که خارج از کشور زندگی میکنند.

5- کاهش خطرات و آسیب های جانی از جمله تصادف و … حین عبور و مرور میباشد.

6- از دیگر عوامل مهم و کارآمد این است که افرادی که مشغول بکارند بدون اختلال در کارشان میتوانند دوره آموزشی را بگذرانند.

آموزش رایگان اپراتور لیزر

اغلب آموزش رایگان اپراتور لیزر در قبال دوره های زیبایی بعنوان اشانتیون ارائه میگردد. لذا متقاضیان جهت کار در کلینیک پزشکی در زمینه پوست و مو میتوانند با آموزش دوره های زیبایی به فعالیت بپردازند.

از دوره آموزش رایگان اپراتور لیزر ، مانند دوره های آموزشی معمولی لیزر میباشد با این تفاوت که مباحث کلیدی آموزش داده میشود. معمولا سه شاخه لیزر موهای زائد، لیزر CO2 و لیزر تتو پاک کن که مهمترین زیر شاخه های لیزر میباشند تدریس میگردد.

آموزش رایگان اپراتور لیزر ، برای کسانی کاربردی میباشد که میخواهند پکیج کامل از دوره های زیبایی را بگذرانند. همچنین برای افرادی که جهت اخذ مدرک زیبایی دوره های متعددی را میگذرانند. اما به هر دلیلی قادر به ادامه دوره اپراتور لیزر نبودند کاربرد دارد. لازم بذکر است پکیج کامل آموزش اپراتور لیزر شامل این موارد میباشد.

آموزش لیزر موهای زائد، آموزش لیزر CO2 فرکشنال، آموزش لیزر تتو پاک کن و لیزر کربن تراپی پکیج کامل دوره آموزشی لیزر میباشند. متقاضیان دوره آموزش رایگان اپراتور لیزر پس از موفقیت در آزمون اپراتور لیزر ، راحتتر قادر به اخذ مدرک اپراتور لیزر میگردند.

مدرک اپراتوری لیزر اگر قابلیت کاربرد در مقیاس جهانی داشته باشد، نیز نوعی مدرک لیزر بین المللی محسوب میگردد.

دوره آموزش اپراتور لیزر مراجع مختلف

برای تفهیم دوره آموزش اپراتور لیزر از مراجع مختلف باید بدانیم این دوره توسط خیلی از افراد یا شرکتهای دیگری برگزار میگردد. با توجه به پیشرفت گسترده لیزر در علوم پزشکی برخی از موسسات دوره اپراتور لیزر را به صورت تخصصی تر وبا ارایه مدرک برگزار میکنند. البته لازم بذکر است بیشترین کاربرد لیزر در بانوان میباشد. برخی لیزر بانوان را با لیزر صنعتی به اشتباه میگیرند. لذا اکثر رشته های صنعتی لیزر مربوط به علم فیزیک و هوا فضا در حوزه صنعت است. این لیزر صنعتی با لیزر زیبایی زمین تا آسمان فرق می کند.

دوره آموزش اپراتور لیزر از مراجع معتبر ، بدلیل اعتبار و جامعیت آن بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه کاربرد لیزر در زمینه زیبایی که قسمت اعظمی از علوم پزشکی را در برگرفته است در ایران و حتی کشورهای خارجی معتبرتر میباشد.

شرایط گرفتن مدرک لیزر موهای زائد

مراحل و شرایط گرفتن مدرک لیزر موهای زائد ، با گذراندن دوره آموزشی لیزر بصورت آنلاین یا حضوری بدون نیاز به مدرک پزشکی امکانپذیر میباشد. دانشپذیران پس از گذراندن دوره آموزشی و قبولی در آزمون میتوانند گواهی آموزشی لیزر موهای زائد را دریافت کنند. هنرجو چگونگی استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد را در دوره آشنایی با لیزر مو زائد می آموزند.

شرایط گرفتن گواهینامه لیزر موهای زائد ، یکی از موارد مهم جهت ارائه یک رزومه کاری قوی میباشد. مدرک لیزر موهای زائد دارای اعتبار بالایی میباشد. بنابراین هنرجویان میتوانند مدرک بین المللی لیزر دریافت کنند تا بتوانند با خیال راحت در هر جای دنیا به فعالیت بپردازند. با انتخاب موسسات و مراکز آموزشی معتبر شرایط گرفتن مدرک لیزر موهای زائد راحتتر صورت میگیرد. بنابراین موسسات دارای سابقه فعالیت صدور مدرک بین المللی لیزر را انجام میدهند.

مرکز سیستم کاران با ارائه مشاوره رایگان به علاقمندان بهترین مسیر را به افرادی که دنبال اخذ مدرک لیزر بین المللی هستند معرفی میکند. جهت برقراری تماس با مرکز سیستم کاران با شماره 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

بهترین کشورها برای درآمد اپراتورهای لیزر

شناخت بهترین کشورها برای درآمد اپراتورهای لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. سطح تحصیلات، تجربه کاری، کار در صنایع مرتبط و قوانین کار کشور مربوطه از جمله این عوامل میباشند. با توجه به تحقیقات صورت گرفته کشورهای آمریکا، کانادا و استرالیا از پردرآمد ترین کشورها برای شغل اپراتور لیزر میباشند.

بهترین کشورها برای درآمد اپراتورهای لیزر به ترتیب ابتدا آمریکا، کانادا و در نهایت استرالیا میباشد. بنا براین افرادی که قصد مهاجرت دارند با اخذ مدرک لیزر بین المللی می توانند یکی از سه کشور مذکور را برگزینند. چرا که این کشورها از لحاظ سطح درآمد و رفاه اجتماعی برتر از دیگر کشورهای جهان میباشند.

جهت مشاهده دوره های آموزشی دیگری که در خصوص اخذ آنها می توانید اقدام نمایید، بر روی لیست کامل دوره های آموزشی کلیک نمایید.

متقاضیان طی دوره های آموزشی می آموزند چگونه با بروزترین دستگاه های لیزر کار کنند و در نهایت با قبولی در آزمون مدرک لیزر را دریافت کنند. دانش پذیران میتوانند با انتخاب مرکز سیستم کاران بعنوان بهترین مرکز مشاوره جهت دریافت مدرک لیزر بین المللی از معتبرترین مراکز اقدام بفرمایند. لذا جهت برقراری تماس با شماره 021-79165 تماس حاصل بفرمایید. جهت ارتباط بیشتر با مرکز سیستم کاران، از منوی تماس با مرکز از طرق مختلف راههای ارتباطی با ما مطلع گردید.

بنر ایزو

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

One Response

  1. مدرک لیزر و دریافت گواهینامه لیزر شرایط و ضوابط خاصی نداره؟ هر شخصی با هر سنی و با هر تحصیلاتی میتونه گواهینامه لیزر بگیره؟ با این گواهینامه لیزر میشه کار کرد؟ چون لیزر خیلی پردرآمد هست من میخوام وارد این حرفه بشم با داشتن مدرک دیپلم و داشتن گواهینامه لیزر میتونم توی این حوزه کار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo