فرمهای ایزو ، فرمهای ISO ، فرم های ایزو

فرمهای ایزو ، فرمهای ISO ، فرم های ایزو
4.9/5 - (1178 امتیاز)

فرمهای ایزو ، فرمهای ISO ، فرم های ایزو

فرمهای ایزو ، فرمهای ISO ، فرم های ایزو متقاضیان زیادی دارد. خیلی از شرکتها و سازمانها و یا کارشناسهای مستند سازی ایزو ، همواره دنبال نمونه فرمهای ایزو هستند. فرم های ISO به دو دسته فرمهای عمومی و فرم های تخصصی ایزو تقسیم می گردند.

فرمهای عمومی ایزو در تمام شرکتها با هر زمینه فعالیتی کاربرد دارد. اما فرمهای تخصصی ISO با توجه به نوع فعالیت شرکتها و سازمانها متغیر هستند. یعنی بایستی برای فرآیند خاصی ، طراحی و تدوین گردند. مرکز سیستم کاران در راستای خدمت رسانی رایگان به شرکتها ، سازمانها ، کارشناسان ایزو ، مشاوران ISO و … تمامی فرمهای عمومی ISO را به اشتراک گذاشته اند.

متقاضیان میتوانند فرم مورد نظر خود را از لیست زیر انتخاب نمایند. سپس هر فرم به راحتی با کلیک کردن به روی آن باز میگردد. فرمت فرم های ایزو در قالب word یا اکسل هست. بنابراین میتوان فرمت فرم های را تغییر داد و با درج لوگو و نام شرکت ، بومی سازی کرد.

فرمهای ISO زیر حتما و قطعا به یک دستورالعمل و یا روش اجرایی منتسب است. در همین سایت تمامی روشهای اجرایی ISO و دستورالعملهای ISO ( البته عمومی ) نیز موجود است.

در قسمت دیدگاه در پایان لیست فرم های ایزو ، ما را در ارائه خدمات رایگان بهتر همکاری نمایید و نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنید.

نمونه فرمهای ایزو

فرم فهرست اطلاعات مدون معتبر

فرم توزيع اطلاعات مدون معتبر

فرم توزيع اطلاعات مدون به خارج از سازمان

فرم فهرست اطلاعات مدون منسوخ شده

فرم پیشنهادات ، انتقادات و نظرات

فرم اقدام اصلاحی

فرم پیگیری اقدامات اصلاحی

فرم جدول زمانبندي سالیانه مميزي داخلی

فرم  برنامه مميزي داخلي

فرم  چک لیست مميزي

فرم گزارش نتايج مميزي داخلی

فرم گزارش عدم انطباق

‌فرم صورتجلسه

فرم ریسک / فرصت

فرم لیست پیگیری ریسکها و فرصتها

فرم لیست وندورلیستها

فرم اطلاعات مناقصه

فرم اطلاعات جلسه مناقصه

فرم قرارداد

فرم لیست ضمانت نامه ها و اعتبار نامه های بانکی

فرم کنترل روزانه انبار

فرم چک لیست بازدید دوره ای انبار

 

برای دیدن لیست کامل فرمها بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

دانلود رایگان فرمهای ایزو بیشتر برای کارشناسان و مشاوران ایزو اهمیت دارد. چون تهیه و تدوین فرم های ایزو خیلی زمانبر است. همچنین خیلی از کارشناسان ایزو ، تجربه کافی جهت تدوین فرمهای ایزو ندارند. به همین دلیل در فضاهای مجازی مانند گوگل بدنبال فرمهای از قبل طراحی شده هستند. مرکز سیستم کاران با چندین دهه سابقه فعالیت بانک عظیمی از فرم های طراحی شده را دارد. انتشار فرم های ایزو توسط سیستم کاران در راستای ارتقای سطح دانش فنی کاربران است.

 

فرم های ایزو ، گواهینامه ایزو

فرم های ایزو ، گواهینامه ایزو با هم ارتباط دارند. فرم ایزو ، رابطه مستقیم با اخذ گواهینامه ایزو دارد. چون برای گرفتن مدرک ایزو بین المللی نیازمند مستند سازی فرآیندهای سازمان هستیم. در فرآیند مستند سازی سیستمهای مدیریتی ، طراحی و تدوین فرم ها اهمیت ویژه ای دارد. گزارشها و فرمهای ایزو با پر حجم ترین و پایین ترین سطح هرم مستند سازی ایزو هست. البته تهیه و تدوین دستورالعملهای ایزو و روشهای اجرایی ایزو نیاز نیازمند تخصص و تجربه است. چنانچه به دستورالعملها و رویه های ایزو نیاز دارید، می توانید دانلود رایگان مستندات ایزو را کلیک نمایید.

 

دانلود رایگان فرمهای ایزو ، فرمت word

دانلود رایگان فرمهای ایزو و گزارشهای ایزو در فرمت word ، در این مقاله طوری برگزاری شدند که براحتی قابل دانلود هست. همچنین مستندات در فرمت word قابل دسترس است. شما متقاضیان محترم، با دانلود فرمت وورد مستندات ایزو می توانید آنها را ویرایش کنید. البته تمامی فرمهای ایزو ، حتی المقدور به صورت کامل و بدون نقص طراحی شدند. اما اگر شما نیاز به اعمال تغییرات دارید این اعمال تغییرات را انجام دهید. فرمت برخی از فرمهای ایزو در قالب اکسل هست. فرمت فرمهای ایزو ، وورد یا اکسل باشد، فرقی ندارد. هر سازمان متناسب با نیاز خودش میتواند فرمت فرمهای ایزو را تغییر دهد. در اعمال تغییرات حواستان به کد فرم ویرایش فرم باشد.

 

فرم های ایزو ، نظم سازمانی

فرم های ایزو کاربرد دیگرش ایجاد نظم سازمانی در شرکت می باشد. استفاده از فرمهای ایزو اثربخش باعث ایجاد نظم ، دقت ، سرعت و کیفیت کار میگردد. همچنین وجود فرمهای ISO در یک شرکت قابلیت گزارش گیری دارد. یعنی مدیران میتوانند با تجزیه و تحلیل داده های مندرج در فرم ها تصمیمات خوبی بگیرند. نحوه بایگانی سوابق فرمها و گزارشها در دستورالعمل مدیریت سوابق کیفیت آمده است.

در ردش اجرایی مدیریت سوابق کیفیت ، برای هر فرم ایزو تکمیل شده ، محل نگهداری ، نحوه نگهداری و مدت زمان نگهداری تعریف میگردد. یعنی هر واحد باید کلیه فرمهای مورد استفاده در واحد خود را برای سه موضوع فوق تعریف و تعیین نماید.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران ، بعنوان یکی از اولین و بزرگترین مراکز مشاوره و فعال در حوزه استانداردهای ISO مستندات ایزو را به رایگان ارائه می دهد. همچنین تمامی فرم ها و دستورالعملهای ایزو را میتوانید به رایگان از سایت دانلود کنید.

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

4 Responses

  1. گواهینامه های ایزو از مراجع IAF و غیرIAF از نظر کارایی با هم یکی هستند؟ اگر تفاوت دارند دلیل آن چیست؟

  2. دسته بندی فرمهای ایزو و قالب بندی آنها در فرمت word کار بسیار خوبی هست و به کار مشتریان نظم و برنامه ریزی می‌دهد. مقالات دیگر شما را هم مطالعه کردم خیلی کاربردی و جامع هستند. بسیار استفاده بردیم .سپاس گزارم

  3. تکمیل فرم درخواست گواهینامه ایزو حتما باید بصورت حضوری انجام بشه اگر بخواهیم کلیه کارهای گرفتن گواهینامه ایزو بصورت آنلاین باشه
    چه شرایط و مراحلی باید طی بشه.

  4. بنده مطالبی که در قالب Word قرار داده بودید رو مطالعه کردم بسیار کامل و دقیق دسته بندی شده بود و برای ما بسیار کاربردی و مفید بود. متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo