وندور لیست شرکت نفت

وندور لیست نفت و گواهینامه ایزو
5/5 - (110 امتیاز)

وندور لیست شرکت نفت – آخرین اخبار

 

(اطلاعیه شماره 105)

ششمین فراخوان ارزیابی صلاحیت سازندگان و تأمین‌كنندگان دستگاه مركزی وزارت نفت منتشر شد.

آگهی ششمین فراخوان ارزیابی صلاحیت سازندگان و تأمین‌کنندگان دستگاه مرکزی وزارت نفت برای حضور در فهرست بلند منابع تأمین‌ کالای صنعت نفت منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، براساس قانون برگزاری مناقصات و قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و حمایت بیشینه‌ای از توان ساخت داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان و تسریع در تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی و ایجاد فهرست منابع دارای صلاحیت (سازندگان و تأمین‌کنندگان)، دستگاه مرکزی وزارت نفت از همه سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی کالا و تجهیزات تخصصی صنعت نفت دعوت می‌کند به‌منظور انجام مراحل ارزیابی صلاحیت، برای خوداظهاری (درج اطلاعات و بارگذاری مستندهای مورد نیاز) در سامانه مدیریت منابع دستگاه مرکزی وزارت نفت، با رعایت موارد زیر اقدام کنند.

زمان خوداظهاری از روز دوشنبه، یکم مرداد، آغاز و از طریق سامانه مدیریت منابع دستگاه مرکزی وزارت نفت به نشانی sakht.ioiv.ir انجام می‌شود. ضروری است برای آشنایی با مراحل فرایند ازجمله نحوه ثبت‌نام، تکمیل فرم‌ها، بارگذاری مستندها و هزینه‌های مرتبط، به راهنمای سامانه مراجعه شود. همچنین، نحوه ارزیابی، معیارها، شاخص‌های اندازه‌گیری و سایر دستورعمل‌های مربوط، در بخش مستندهای سامانه در دسترس قرار دارد و مطالعه مستندهای ارزیابی، پیش از شروع خوداظهاری، ضروری و مورد تأکید است.

ازآنجاکه توانمندی ساخت و تأمین کالا و تجهیزات، در قالب رده‌ محصول ارزیابی می‌شود، باید رده‌های محصول از درخت‌واره مربوط به‌صورت صحیح انتخاب شود. هر منبع برای هریک از رده‌های محصول مورد تأیید، امتیاز جداگانه دریافت می‌کند. کالا و تجهیزات تخصصی متناظر با رده‌های محصولی درخت‌واره مربوط، به اقلامی گفته می‌شود که مرتبط با فرایند اصلی کسب‌وکار صنعت نفت ‌باشد و سایر رده‌های محصول (کالاهای غیرتخصصی) در درخت‌واره مربوط قرار ندارند.

شرکت‌های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک نیز لازم است در همین فراخوان و با انتخاب گروه کالایی حفاظت الکترونیک، از درخت‌واره مربوط، برای خوداظهاری اقدام کنند، همچنین مدت اعتبار صلاحیت منابع، از پایان فرایند ارزیابی، حداقل دو سال است و سیاست‌های دستگاه مرکزی برای ارزیابی مجدد صلاحیت شرکت‌های مندرج در فهرست، متعاقباً اعلام می‌شود.

با توجه به اینکه فرایند ارزیابی براساس هر رده محصول انجام می‌پذیرد، شرکت‌های عضو در تازه‌ترین نسخه از فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت، در صورت نیاز به افزودن محصول تازه (ثبت الحاقیه محصول)، باید فرایند ارزیابی را دوباره طی کند.

 

(اطلاعیه شماره 104)

پیرو تماسهای مکرر شما عزیزان و متقاضیان ثبت نام وندور نفت در خصوص زمان اعلام فراخوان، به اطلاع می رساند تا بدین لحظه (16 تیرماه 1403) فراخوان شماره 6 اعلام نگردیده است. لازم به ذکر است که فراخوان ثبت خود اظهاری AVL نفت در سال گذشته (1402) در ماه اردیبهشت اعلام شده بود. اما امسال تا بدین لحظه فراخوان ششم ثبت نام در سامانه تامین الکترونیک کالای صنعت نفت ابلاغ نگردید.

متقاضیان ورود به AVL شرکت نفت همچنان بایستی منتظر اعلام فراخوان وزارت نفت باشند. به محض ابلاغ فراخوان شماره ششم ثبت نام وندور وزارت نفت، سریعا به اطلاع عموم خواهیم رساند.

لذا تا زمان این فراخوان می توانید توانمندی های شرکت خود را ارتقاء دهید. جهت آموزش نحوه ارتقاء توانمندیهای شرکت خود می توانید در دوره های آموزشی این مرکز شرکت نمایید. برای ثبت نام در دوره های آموزشی با شماره تلفن 79165-021 داخلی 113 تماس حاصل فرمایید.

همانطور که قبلا گفتیم اخذ ایران کد برای شرکت الزامی است. از هم اکنون می توانید برای شرکت خود ایران کد را تهیه نمایید. چون فرآیند دریافت ایران کد مستقل از فرآیند ابلاغ فرخوان ششم می باشد.

 

فراخوان وندور لیست شرکت نفت
دوره آموزشی توانمند سازی شرکت ها برای ورود به وندور لیست (AVL) وزارت نفت مختص شرکت های بازرگانی و تولید کننده کالاهای نفت، گاز و پتروشیمی

 

 

 

تکمیل فایل اکسل متقاضیان AVL جا مانده سال 1402

(اطلاعیه شماره 103)

متقاضیان محترم شرکت در وندور لیست شرکت نفت به اطلاع می رساند:

آن دسته از متقاضیانی که در فراخوان پنجم موفق به تایید نهایی ثبت نام خود در سامانه تامین الکترونیک کالای صنعت نفت نشدند، تنها تا تاریخ 1403/03/20 فرصت دارند فایل اکسل ثبت نام را که قبلا از طریق ایمیل دریافت نمودند تکمیل نمایند. سپس فایل اکسل تکمیل شده را بهمراه فایلهای پیوست آن در قالب یک CD تهیه کنند. CD را همراه نامه درخواست به دفتر مربوطه ارسال نمایند.

لطفا گواهینامه های ایزو را هم در همین فایل پیوست بفرمایید. از صحت و سقم اعتبار مدارک ایزو خود از طریق کارشناسان مرکز به شماره تماس 79165 اطمینان حاصل نمایید. چون اکثر متقاضیان تصور می کنند که گواهینامه ایزو دریافتی شان معتبر است. در حالیکه اینگونه نیست.

لازم به ذکر است حتما کلیه شیت های فایل اکسل به دقت تکمیل و ضمائم مربوط پیوست گردد.

این اطلاعیه فقط مختص شرکتهای متقاضی است که در سال 1402 موفق به تکمیل ثبت نام خود نشدند. لذا برای متقاضیان جدید این اطلاعیه کاربردی ندارد.

 

 

 

دریافت ایران کد برای وندور لیست

( اطلاعیه شماره 102)

جهت ورود به AVL وزارت نفت، متقاضیان بایستی ایران کد 5 رقمی را دریافت کرده باشند. شرکتهایی که قبلا این کد را دریافت کرده اند بایستی برای سال 1403 حق عضویت ایران کد خود را پرداخت نمایند. ایران کد بایستی برای سال 1403 بروز باشد.

شرکتهایی که تابحال ایران کد ثبت نام نکرده اند، بایستی این ثبت نام را انجام دهند. پس از ثبت نام کد 5 رقمی ایران کد را برای شرکت خود دریافت نمایند.

آدرس سایت ایران کد فقط آدرس https://irancode.ir می باشد. متقاضیان ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت، خودشان می توانند در این سایت ثبت نام نمایند. پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سایت ایران کد و انجام مراحل آن موفق به اخذ ایران کد 5 رقمی گردند.

متقاضیان عزیز همچنین می توانند فرآیند ثبت نام در سایت ایران کد را به مرکز سیستم کاران واگذار نمایند. این مرکز با دریافت کارمزد فرآیند ثبت نام ایران کد را انجام می دهد. جهت ثبت سفارش ایران کد 5 رقمی با شماره تلفن 79165-021 داخلی 115 تماس برقرار نمایید.

لازم به ذکر است سامانه اصلی ep همچنان مشکل دارد. در نتیجه فراخوان ششم تا تاریخ درج این اطلاعیه (1403/02/08) توسط وزارت نفت ابلاغ نگردیده است.

 

زمان اعلام فراخوان ششم وزارت نفت

(اطلاعیه شماره 101)

به اطلاع متقاضیان ورود به AVL نفت می رساند زمان اعلام فراخوان ششم وزارت نفت تا زمان انتشار این خبر ( 1403/01/30) ابلاغ نگردیده است. متقاضیان ثبت نام در  وندور لیست شرکت نفت همچنان بایستی منتظر بازگشایی فراخوان ششم باشند.

فراخوان شماره پنج وزارت نفت در سال 1402 تقریبا در اوایل اردیبهشت 1402 ابلاغ گردیده بود. احتمال می رود که در ماه اردیبهشت سال 1403 فراخوان شماره 6 وزارت نفت ابلاغ گردد. البته تا بدین لحظه سایت رسمی برای ثبت نام کنندگان خود اظهاری همچنان مشکل دارد.

نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت
نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت یا همان AVL شرکت نفت برای شرکتهای فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خیلی مهم است.

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت روی لینک کلیک نمایید و مراحل ثبت نام را مطالعه فرمایید.

نحوه ورود به وندور لیست شرکت نفت و سایر شرکتهای تابعه از سوالات رایج اکثر متقاضیان است. مرکز سیستم کاران در راستای رسالت اطلاع رسانی دقیق اقدام به انتشار آخرین اخبار مینماید. اخبار به روز مرتبط با ثبت نام در AVL با تاریخ انتشار اخبار در بالا موجود است. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره های مرکز تماس حاصل نمایید. مرکز در ساعات اداری با شماره تلفن 79165-021 و در ساعات غیر اداری با شماره های 22131970-021 و 22131962-021 و 22352193-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

One Response

  1. برای ورود به وندور لیست شرکت نفت و دریافت ایران کد برای وندور لیست از مرکز سیستم کاران مشاوره گرفتیم و گفتند زمان اعلام فراخوان ششم وزارت نفت را به ما اعلام میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo