وندور لیست شرکت نفت

وندور لیست نفت و گواهینامه ایزو
5/5 - (105 امتیاز)

وندور لیست شرکت نفت – آخرین اخبار

دریافت ایران کد برای وندور لیست

( اطلاعیه شماره 102)

جهت ورود به AVL وزارت نفت، متقاضیان بایستی ایران کد 5 رقمی را دریافت کرده باشند. شرکتهایی که قبلا این کد را دریافت کرده اند بایستی برای سال 1403 حق عضویت ایران کد خود را پرداخت نمایند. ایران کد بایستی برای سال 1403 بروز باشد.

شرکتهایی که تابحال ایران کد ثبت نام نکرده اند، بایستی این ثبت نام را انجام دهند. پس از ثبت نام کد 5 رقمی ایران کد را برای شرکت خود دریافت نمایند.

آدرس سایت ایران کد فقط آدرس https://irancode.ir می باشد. متقاضیان ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت، خودشان می توانند در این سایت ثبت نام نمایند. پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سایت ایران کد و انجام مراحل آن موفق به اخذ ایران کد 5 رقمی گردند.

متقاضیان عزیز همچنین می توانند فرآیند ثبت نام در سایت ایران کد را به مرکز سیستم کاران واگذار نمایند. این مرکز با دریافت کارمزد فرآیند ثبت نام ایران کد را انجام می دهد. جهت ثبت سفارش ایران کد 5 رقمی با شماره تلفن 79165-021 داخلی 115 تماس برقرار نمایید.

لازم به ذکر است سامانه اصلی ep همچنان مشکل دارد. در نتیجه فراخوان ششم تا تاریخ درج این اطلاعیه (1403/02/08) توسط وزارت نفت ابلاغ نگردیده است.

 

زمان اعلام فراخوان ششم وزارت نفت

(اطلاعیه شماره 101)

به اطلاع متقاضیان ورود به AVL نفت می رساند زمان اعلام فراخوان ششم وزارت نفت تا زمان انتشار این خبر ( 1403/01/30) ابلاغ نگردیده است. متقاضیان ثبت نام در  وندور لیست شرکت نفت همچنان بایستی منتظر بازگشایی فراخوان ششم باشند.

فراخوان شماره پنج وزارت نفت در سال 1402 تقریبا در اوایل اردیبهشت 1402 ابلاغ گردیده بود. احتمال می رود که در ماه اردیبهشت سال 1403 فراخوان شماره 6 وزارت نفت ابلاغ گردد. البته تا بدین لحظه سایت رسمی برای ثبت نام کنندگان خود اظهاری همچنان مشکل دارد.

نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت
نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت یا همان AVL شرکت نفت برای شرکتهای فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خیلی مهم است.

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص نحوه ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت روی لینک کلیک نمایید و مراحل ثبت نام را مطالعه فرمایید.

نحوه ورود به وندور لیست شرکت نفت و سایر شرکتهای تابعه از سوالات رایج اکثر متقاضیان است. مرکز سیستم کاران در راستای رسالت اطلاع رسانی دقیق اقدام به انتشار آخرین اخبار مینماید. اخبار به روز مرتبط با ثبت نام در AVL با تاریخ انتشار اخبار در بالا موجود است. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره های مرکز تماس حاصل نمایید. مرکز در ساعات اداری با شماره تلفن 79165-021 و در ساعات غیر اداری با شماره های 22131970-021 و 22131962-021 و 22352193-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo