اخذ گواهینامه ایزو : شرایط دریافت ایزو ، مراحل اخذ ایزو ، هزینه اخذ ISO

اخذ گواهینامه ایزو : شرایط دریافت ایزو ، مراحل اخذ ایزو ، هزینه اخذ ISO
4.9/5 - (6352 امتیاز)

اخذ گواهینامه ایزو : شرایط دریافت ایزو ، مراحل اخذ ایزو ، هزینه اخذ ISO

اخذ گواهینامه ایزو : شرایط دریافت ایزو ، مراحل اخذ ایزو ، هزینه اخذ ISO چیست؟

دریافت گواهینامه ایزو شامل چه مواردی است؟ شرایط دریافت گواهینامه ISO چیست؟

مراحل اخذ گواهی نامه ایزو چگونه است؟ هزینه اخذ ISO چقدر است؟

دریافت گواهینامه ایزو چقدر زمان می برد؟ و خیلی سئوالات دیگر که اکثر متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو دارند. در این مقاله ما سعی داریم تا تمام سئوالات و ابهامات شما را پاسخ بدهیم. اگر مطلب را تا انتها مطالعه نمایید حتما به دریافت گواهینامه ایزو مورد نیاز شرکت خود موفق خواهید شد.

 

اخذ گواهینامه ایزو : شرایط دریافت گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو شرایط سختی ندارد. در واقع شرایط دریافت گواهی ایزو برای هر شرکت و سازمانی مقدور است. هر مجموعه ایی حتما شرایط دریافت گواهی ISO دارد. خیلی از شرکتها و یا افراد تصور می کنند که گرفتن گواهینامه ایزو خیلی سخت است.

اخذ گواهینامه ایزو شرایط راحتی دارد. کافیست که شرکتهای متقاضی گواهی نامه ایزو شرایط و الزامات استاندارد ISO را رعایت کنند. یعنی شرایط دریافت گواهینامه ISO همان الزامات معین در متن استاندارد ایزو است. الزامات مطروحه در متن استانداردهای ایزو براحتی قابل اجرا هستند. حتی خیلی از فرایندهای ایزو بطور خود به خود در مجموعه شما در حال اجراست. یعنی خیلی از کارهایی که در شرکتشان در حال اجراست مطابق با الزامات ایزو هست. فقط مستندات فرایندهای اجرایی وجود ندارد.

شرایط اخذ دریافت گواهینامه ایزو آسان

شرایط اخذ دریافت گواهینامه ایزو برای شما شاید عجیب و سخت باشد. اما مرکز سیستم کاران با شماره تماس 79165-021 همیشه در کنار شماست. شما می توانید کلیه مستندات ایزوها را بطور رایگان از مرکز سیستم کاران دریافت نمایید. تمام شرایط در داخل مستندات ISO آمده است. بنابراین مستندات ایزو را از همین سایت دانلود نمایید و یا از طریق تماس تلفنی با سیستم کاران سازمان مرکزی بطور رایگان دریافت کنید.

شرایط دریافت گواهینامه ایزو مجموعه الزاماتی ISO است. در هر شرکتی خیلی از الزامات ایزو بطور خودکار در حال اجراست. البته خیلی ها نمی دانستند که خیلی ها نمی دانستند که خیلی از کارهایی که دارند انجام می دادند مطابق با ایزو بوده است.

 

اخذ گواهینامه ایزو ، مراحل اخذ گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو ، مراحل اخذ گواهینامه ایزو شفاف و روشن هست. هر سازمان که قصد دریافت گواهینامه ایزو داشته باشد، باید مراحل آن را بداند. مراحل دریافت گواهینامه ایزو شامل موارد زیر است:

دریافت مستندات ایزو از سیستم کاران

مطالعه و اجرای فرایندهای الزام شده در مستندات ISO

اجرای ممیزی داخلی و رفع عدم انطباقهای احتمالی

انتخاب یک CB جهت انجام ممیزی و اخذ گواهینامه ایزو

انجام ممیزی صدور گواهینامه ایزو

رفع عدم انطباقهای گرفته شده توسط ممیزین

دریافت اصل گواهینامه ایزو معتبر با قابلیت رجیستری

هزینه دریافت گواهینامه ایزو
از عوامل مهم و تاثیر گذار روی قیمت گواهینامه ایزو ، سطح اعتبار مرجع صادر کننده مدرک ISO است

اخذ گواهی نامه ایزو ، هزینه دریافت گواهینامه ایزو

اخذ گواهی نامه ایزو و هزینه دریافت گواهینامه ایزو برای متقاضیان مهم هست. هزینه های دریافت ایزو به عوامل زیادی وابسته است. یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار روی قیمت گواهینامه ایزو ، سطح اعتبار مرجع صادر کننده مدرک ISO است. مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو سطوح اعتباری متفاوتی دارند.

لیست قیمت گواهینامه ایزو شرکتهای صادر کننده ایزو را اگر ببینید تعجب می کنید. هر CB برای خودش قیمتی دارد. البته هر شرکت صادر کننده دلایل خودش را برای قیمت گذاری ISO ارائه می دهد. لیست قیمت صدور گواهینامه ایزوها را وقتی بررسی می کنیم ، تفاوت قیمتهای زیادی دیده می شود. اما اصولا اعتبار گواهینامه ها دو دسته هستند.

گواهینامه ISO صادر شده یا تحت اعتبار IAF هست و یا تحت اعتبار IAF نیستند. تمام CB های تحت اعتبار IAF در یک سطح اعتبار هستند. بنابراین بین تمام CBهای با اعتبار IAF ارزانترین ها را انتخاب کنید. تمام CB هایی که تحت اعتبار IAF نیستند نیز در یک سطح اعتباری هستند. بنابراین اگر قصد دارید یک CB غیر IAF را انتخاب کنید ، ارزانترین آنها را انتخاب کنید.

شرایط دریافت گواهینامه ایزو ، مراحل اخذ ایزو

شرایط دریافت گواهینامه ایزو ، مراحل اخذ ایزو و رعایت الزامات ISO ضروری است. البته هر شرکتی می تواند براحتی گواهینامه ایزو بگیرد. یعنی هر شرکت با مجموعه ایی توانایی ، شرایط دریافت ایزو را دارد. بطور مثال یکی از شرایط ایزو داشتن مستندات الزام شده ایزو است. خیلی از افراد چون با مستندات ISO آشنا نیستند از ISO می ترسند.

شرایط اخذ گواهینامه ایزو ، مراحل اخذ ایزو و مستندات ISO

مستندات یک سری دستورالعمها و روش های اجرایی است. اکثر شرکتها بطور معمول دارای این مستندات هستند. شاید کمی نیاز به نظم دهی دارد. مرکز سیستم کاران یک نسخه کامل از مستندات نمونه بصورت رایگان در اختیار علاقمندان می گذارد. دانلود رایگان مستندات ایزو نیز برای متقاضیان ایزو فراهم شده است. شرکتهایی که قصد دارند گواهی نامه IZO بگیرند می توانند از این مستندات ISO استفاده کنند. مراقب افراد سودجو باشید که مستندات ISO را به شما نفروشند.

مستندات ایزو ISO در مرکز سیستم کاران بصورت رایگان ارائه می گردد. خیلی از شرکتها تصویر می کنند که مستندات ISO دست و پا گیر هستند. در حالیکه اینطور نیست.

مستندات ایزو بایستی راهگشای مشکلات شرکت شوند. نه اینکه خودشون دچار ایجاد مشکل شوند. اگر یک دستورالعمل یا روش اجرایی باعث کندی سرعت کار شود که دیگه مستندات ایزو اسمش نیست. بنابراین مستندات ایزو دانلود رایگان شده را برای شرکت خودتان بومی سازی کنید.

مراحل پیاده سازی ایزو در شرکت
مراحل پیاده سازی ایزو ISO در سطح شرکت بصورت گام به گام امکان پذیر است. روند پیاده سازی ISO در یک سازمان به شرایط و عوامل زیادی بستگی دارد.

مراحل پیاده سازی ایزو ISO در سطح شرکت

روند و مراحل پیاده سازی ایزو ISO در سطح شرکت بصورت گام به گام امکان پذیر است. مراحل پیاده سازی ISO در یک سازمان به شرایط و عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله موارد و عوامل تاثیر گذار در اجرای واقعی و پیاده سازی ISO می توان موارد زیر را نام برد.

1- سطح تمایل اعضای هیئت مدیره برای اجرای ISO در شرکت

2- میزان علاقه مدیر عامل به مباحث ایزو ISO در سازمان

3- تحصیلات آکادمی کارکنان شرکت

4- نحوه همکاری و همیاری همگانی پرسنل شرکت در اجرای ایزو

5- وجود و یا عدم وجود واحد تعریف شده ایزو در شرکت

6- کوچک یا بزرگ بودن شرکت متقاضی پیاده سازی ISO

7- تعداد نفرات پرسنل و کارکنان سازمان برای طراحی و پیاده سازی IZO

8- سطح انتظار مدیران از اجرای سیستمهای مدیریتی ایزو در مجموعه

9- تعداد سایتها و کارگاهها و امکان تحت پوشش جهت اجرای ایزو

10- اسکوپ کاری یا همان زمینه فعالیتی که برای اجرای ISO تعیین شده است.

همه این عوامل و خیلی عوامل دیگر در اجرای پیاده سازی ایزو تاثیر گذار هستند. یک شرکت وقتی می خواهد ایزو را اجرایی کند بایستی به همه این عوامل فکر کند. هر چه عوامل مهم و تاثیر گذار اجرای ISO سهل تر باشد، ایزو سریعتر پیاده سازی می گردد.

پیاده سازی ایزو ISO

مراحل پیاده سازی ایزو در سطح شرکتهای مختلف عموما یکی هست. از جمله مراحل اجرای ایزو می توان موارد زیر را گفت:

1- اجرای آموزشهای لازم به هیات مدیره ، مدیران و کارکنان شرکت
2- طراحی سیستم مدیریتی ایزو بر اساس فرایندهای عمومی و تخصصی شرکت
3- مستندسازی سیستم مدیریت طراحی شده و تصویب آنها
4- اجرای مستندات ISO تهیه  و تدوین شده
5- ممیزی داخلی فرایندهای شرکت
6- اقدامات اصلاحی و رفع مهم انطباقهای شناخته شده
7- بهبود مستمر فرایندها و مستندات ایزو
8- نگهداری سیستم مدیریت ایزو

 

شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو ، ISO ، برای دریافت ایزو

شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو ، ISO ، برای دریافت ایزو خیلی زیاد هستند. اگر در گوگل عنوان گواهینامه ایزو را جستجو کنید، تعداد تبلیغات زیادی نمایش داده می شود. هر شرکتی خود را مدعی ثبت و صدور گواهینامه ایزو می داند. اما متقاضیان از شرایط حقوقی و فنی نهادهای ثبت و صدور ISO اطلاعاتی ندارند.

شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو را CB می گویند.

در واقع این CB ها هستند که گواهینامه های  ISO را صادر می کنند. اما خود CB ها از کجا مجوز فعالیت گرفتند؟

چگونه می توان اعتبار یک CB را سنجید؟ یک CB از کجا مجوز می گیرد؟

نمایندگی CB های خارجی چگونه در ایران فعالیت می کنند؟

CB های صادر کننده مدرک ISO

CB های صادر کننده مدرک ISO بایستی از یک نهاد دولتی بالادستی مجوز بگیرند. نهاد بالادستی و دولتی اصطلاحا AB گفته می شود. هر کشوری یک AB قانونی و رسمی دارد. مثلا نام AB قانونی و دولتی ایران NACI مرکز ملی تایید صلاحیت ایران هست.

نام AB کشور آلمان DAKKS هست. و یا مثلا نام AB دولتی کشور انگلستان  UKAS هست. نام AB کشور سوئیس SAS و کشور ایتالیا ACCREDIA و کشور فرانسه COFRAC  هست.

شرکتهای صادر کننده ایزو یا همان CB ها حتما باید از یک AB اعتباردهی شده باشند. تمام AB های رسمی هر کشوری در یک انجمن بین المللی بنام IAF عضویت دارند.

نهاد بین المللی IAF یک انجمن است که قوانین مربوط به ثبت و صدور گواهینامه های ISO را تدوین و ابلاغ می نماید.

 

سایت ایزو
سایت اصلی اخذ دریافت گواهینامه ISO ایزو چیست؟ وب سایت ثبت و نام دریافت گواهینامه ایزو چیست؟ سایت دریافت گواهینامه ایزو چیست؟

سایت اصلی اخذ دریافت گواهینامه ISO ایزو

وبسایت اصلی اخذ دریافت گواهینامه ISO ایزو چیست؟
وب سایت ثبت و نام دریافت گواهینامه ایزو چیست؟
سایت دریافت گواهینامه ایزو چیست؟
سامانه اخذ گواهینامه ایزو چیست؟
سایت دولتی اخذ دریافت و گرفتن گواهینامه ایزو ISO چیست؟
آدرس وب سایت رسمی دریافت ایزو اخذ ایزو کجاست؟

آدرس شرکت صادر کننده گواهی نامه ایزو کجاست ؟ و خیلی سئوالات دیگر در مورد سایت ISO که متقاضیان ایزو به ایشان پیش می آید. سایت ایزو عملا وجود ندارد و یک سایت رسمی در کل دنیاست. آدرس سایت سازمان ایزو www.iso.org هست. اما سایت ایزو به آدرس مذکور برای صدور گواهینامه های ایزو نیست.

 

سایت رسمی ISO

سایت رسمی ISO برای تهیه تدوین و تدوین استانداردهای ایزو می باشد چون وظیفه سازمان استاندارد جهانی ISO ثبت و صدور گواهینامه های بین المللیISO نیست. در واقع در سایت WWW.ISO.ORG کاربران برای دریافت ایزو به نهاد IAF ارجاع داده می شوند.

نهاد IAF وظیفه مدیریت بر ثبت و صدور گواهینامه های ISO را دارد. آدرس IAF را بخاطر بسپارید. این آدرس www.iaf.nu سایت اصلی و پایه هست. لطفا توجه بفرمایید که نام دامنه سایت IAF یک حرف کم یا بیشتر نباشد. در سایت IAF نام هر کشوری دیده می شود. هر کشور AB خود را در IAF نمایش داده است. نام AB را انتخاب کنید. هر AB نیز برای خودش سایت مختص به خود را دارد. وارد سایت لینک سایت AB شده در IAF شوید. در AB های مختلف شکل و شمایل سایتها متفاوت هست.

در داخل سایت AB کشور انتخابی خود ، لیست CB های اعتباردهی شده را پیدا کنید. CB مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد سایت آن بشوید. از داخل سایت CB اطلاعات تماس CB را پیدا کنید.

در هر مرحله از این روند که با مشکل مواجه شدید با مرکز سیستم کاران 79165-021 تماس حاصل بفرمایید.

کارشناسان مرکز سیستم کاران بطور 24 ساعته در خدمت متقاضیان محترم ایزو می باشد. بطور رایگان از مشاوره های مرکز ما بهرمند شوید.

 

نحوه تمدید اعتبار گواهینامه ایزو ISO تمدید ایزو

نحوه تمدید اعتبار گواهینامه ایزو ISO تمدید ایزو مانند صدور ایزو است. البته معمولا هزینه های تمدید ایزو کمتر از هزینه های صدور ایزو است. خیلی از شرکتها وقتی گواهی نامه ایزو می گیرند تصور می کنند که اعتبار گواهی سه ساله است. روی خیلی از گواهینامه ها اعتبار سه ساله تاریخ درج می گردد. اما شرکت دارنده گواهی ایزو حداقل سالی یکبار بایستی ممیزی مراقبتی سالیانه شود.

اصول ممیزی مراقبتی سالیانه مانند اصول ممیزی صدور مدرک است. با این تفاوت که عدم انطباقهای جزیی در ممیزی قبلی در ممیزی مراقبتی با تاکید بیشتری توجه می شود.

چگونه گواهی نامه ایزو خود را تمدید کنیم؟

سایت تمدید اعتبار ISO کجاست؟

مراحل تمدید گواهینامه ایزو ISO چگونه است؟

روش تمدید اعتبار گواهینامه ایزو چیست؟ همه این سئوالات در ذهن دارندگان گواهینامه ایزو هست. معمولا از طریق همان CB که گواهینامه ISO صادر شده است، تمدید اعتبار آن نیز صورت می پذیرد. برای این کار کافیست نام شرکت صادر کننده گواهینامه ISO خود را از روی گواهینامه بخوانید. براحتی می توانید نام برند صادر کننده گواهینامه ایزو را بیابید.

مرجع صادر کننده گواهی نامه ایزو معتبر

مرجع صادر کننده گواهی نامه ایزوی شما باید یک مرجع معتبر باشد. چون اگر معتبر نباشد ممکنه که برای تمدید وجود خارجی نداشته باشد. همیشه مرجع صدور معتبری را انتخاب کنید که برای تمدید اعتبار سالیانه نیز در کنار شما باشد. خیلی از CB ها هستند که مثل قارچ رشد می کنند و برای تمدید سالیانه بعد دیگر وجود خارجی ندارند.

شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو ISO

شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو ISO همگی خود را معتبر اراِیه می کنند. یعنی هیچ مرجع صادر کننده ایی نمی گوید که من معتبر نیستم یا سطح اعتبار پایینی دارم.

شرکتهای صادر کننده گواهینامه ISO اصولا باید تحت اعتبار IAF باشند.

نحوه تمدید اعتبار سالیانه ایزو گاهی بخاطر اعمال تحریم ها سخت می شود. یعنی یک CB امسال به شما گواهینامه ایزو داده برای امسال بدلیل تحریم ها دیگر قادر به کار در ایران نیست. همیشه از خدمات و مشاوره رایگان سیستم کاران استفاده کنید تا بهترین CB های مطمئن و دائمی را به شما معرفی کند.

انتخاب یک CB معتبر و مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با کمک سیستم کاران سهل و آسان است.

 

نحوه بررسی اصالت گواهینامه ایزو – گواهینامه ایزو اصلی
نحوه بررسی اصالت گواهینامه ایزو ISO نیز برای متقاضیان خیلی مهم است. هر مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو یک وب سایت دارد.

نحوه بررسی اصالت گواهینامه ایزو گواهینامه ایزو اصلی

نحوه بررسی اصالت گواهینامه ایزو ISO نیز برای متقاضیان خیلی مهم است. هر مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو یک وب سایت دارد. تمام وب سایتهای صادر کنندگان گواهینامه ISO توسط خودشان مدیریت می شود.

بررسی اصالت گواهی نامه ایزو ISO توسط همین وب سایت ها انجام میگیرد. هر CB با سلیقه و سیاست خودش یک وب سایت طراحی کرده است. گواهی هایی که صادر می شود در وب سایت خودشان ثبت می کنند. به همین علت خیلی از افراد سودجو با ایجاد سایت های فیک و غیر اصلی اقدام به ثبت و صدور گواهی نامه ایزو می کنند. روش بررسی اصل بودن گواهینامه ایزو خیلی راحت است.

ابتدا وارد سایت نهاد IAF شوید.

آدرس سایت WWW.IAF.NU است.

از توی سایت IAF اعضا یا همان کشورهای عضو را جستجو کنید.

نام AB کشور اعتبار دهنده را پیدا کنید.

وارد سایت AB مرجع صادر کننده گواهی ایزو شوید.

در سایت AB به دنبال لیست CB های تحت اعتبارش بگردید. نام CB صادر کننده مدرک ISO را پیدا کنید.

سپس از روی مشخصات نشان داده شده وارد سایت CB شوید.

در سایت CB قسمت رجیستری گواهینامه ISO را بیابید.

حال براحتی می توانید با وارد کردن شماره گواهینامه خود از اصالت آن خبردار شوید.

 

سایت فرعی IAF

اخیرا انجمن IAF یک سایت جدید و فرعی ایجاد کرده است. در سایت فرعی IAF می توان با وارد کردن شماره گواهینامه هم نام AB و هم نام CB را یافت. آدرس سایت فرعی استعلام گواهینامه های ایزو اصلی www.iafcertsearch.org هست. این سایت توسط خود IAF راه اندازی شده است.

گواهینامه ISO ایزو اگر واقعا تحت اعتبار IAF باشد بایستی در این سایت رهگیری شود.

مراجع صادر کننده ایزو که تحت اعتبار IAF نیستند نیز برای خودشان یک وب سایت دارند. گول ظاهر زیبا و جذاب سایتهای غیر IAF نخورید. سایتهای مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو غیر اصلی معمولا توسط خود افراد راه اندازی می گردد.

گواهینامه ایزو صرفا در یک سایت قابل استعلام است. کفایت نمی کند. خیلی ها فکر می کنند چون گواهینامه شان در یک سایت قابل استعلام است یعنی گواهینامه معتبر است. نه اصلا اینطور نیست. اکثر این سایت توسط خود صادر کنندگان راه اندازی می شود.

چگونه گواهینامه ایزو بگیریم؟

نحوه دریافت گواهینامه ایزو ISO چیست؟

چگونه گواهینامه ایزو بگیریم؟

نحوه دریافت گواهینامه ایزو ISO چیست؟

روش دریافت گواهینامه ایزو چیست؟

نحوه اخذ گواهینامه ISO ایزو چیست؟

همه این سئوالات در ذهن متقاضیان گواهینامه ایزو است. مرکز سیستم کاران همیشه شرکتها را به دریافت گواهینامه ایزو معتبر توصیه می کند. مقاله نحوه دریافت گواهینامه ایزو ISO را مطالعه نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو ارزان و فوری توسط سیستم کاران را تجربه کنید. یک گواهینامه معتبر با طی مراحل قانونی را انتخاب کنید. کلیه مستندات ایزو را بصورت رایگان از سیستم کاران دریافت کنید. مرکز سیستم کاران با سابقه کاری که دارد، یک منبع مستندات قوی در اختیار دارد. از اینرو این مستندات را رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

اخذ گواهینامه ایزو ISO ، دریافت مدرک ایزو از طریق سیستم کاران خیلی راحت است. کافیست مستندات ISO را بگیرید. سیستم کاران 79165-021 به شما رایگان مشاوره می دهد.

اخذ گواهینامه ایزو ISO – چرا از طریق سیستم کاران؟

مرکز سیستم کاران به شما رایگان آموزش می دهد. سیستم کاران به شما کارشناس پیاده سازی ISO می دهد. اجرای قانونی و کامل روند ایزو ضامن معتبر بودن گواهینامه ایزو و شما خواهد بود. هیچوقت بدنبال گواهی بدون پشتوانه نباشید. سیستم کاران تمام مدارک ISO مورد نیاز شما را رایگان به شما می دهد. با وجود این همه اقدامات قانونی و فنی کامل دیگر چرا باید دنبال یک گواهینامه ایزو غیر واقعی باشد؟

روش اخذ گواهینامه ایزو ISO با کمک سیستم کاران خیلی ارزان ، سریع و به صرفه است. استفاده از مستندات ISO سیستم کاران برای شما هزینه ندارد. بلکه در خیلی مواقع باعث ایجاد نظم واقعی در سازمان خود خواهد شد.

 

اخذ گواهینامه ایزو ، دریافت ISO برای شرکت در مناقصات
اخذ گواهینامه ایزو ، دریافت ISO برای شرکت در مناقصات هم طرفداران زیادی دارد چون خیلی شرکتها جهت شرکت در مناقصات نیاز به گواهی نامه ایزو دارند

اخذ گواهینامه ایزو ، دریافت ISO برای شرکت در مناقصات

دریافت گواهینامه ایزو ، اخذ ISO برای شرکت در مناقصات هم طرفداران زیادی دارد. چون خیلی شرکتها جهت شرکت در مناقصات نیاز به گواهی نامه ایزو دارند.  اخذ ایزو ، دریافت ایزو بمنظور شرکت در مناقصه یک الزام است. الزامی که توسط کارفرمایان دولتی و غیر دولتی وضع میکردد.چنانچه برای شرکت در مناقصه به گواهینامه های ایزوها HSE لازم داشتید از خدمات سیستم کاران استفاده کنید. از طریق مرکز سیستم کاران با کمترین هزینه و در کمترین زمان گواهینامه ایزو بگیرید.

گواهینامه ایزو برای مناقصات از الزامات کارفرمایان است. خیلی از کارفرمایان فقط به اخذ گواهینامه ایزو توسط پیمانکاران برای مناقصه بسنده نمی کنند. بلکه علاوه بر مدرک ایزو ISO از پیمانکاران مستندات فنی و مدارک ایزو را نیز مطالبه می کنند. مستندات ایزو را از طریق سایت مرکز سیستم کاران رایگان دانلود بفرمایید. برای دانلود رایگان مستندات ایزو کلیک نمایید.

اخذ ایزو ، دریافت ایزو برای ورود به وندور لیست شرکت نفت و سایر کارفرمایان

اخذ گواهینامه ایزو دریافت گواهی نامه ایزو برای ورود به وندور لیست شرکت نفت نیز برای پیمانکاران نیز اهمیت دارد. شرکتهای پیمانکاری معمولا با درج عناوین زیر در گوگل بدنبال دریافت ایزو هستند.

دریافت گواهینامه ایزو برای وندور لیست شرکت نفت
اخذ گواهینامه ایزو مورد تایید شرکت نفت
دریافت ISO و گواهینامه ایزو برای وندور نفت
ثبت و صدور گواهی نامه ایزو مورد تایید وندور نفت
شرایط ایزو جهت ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت
اخذ گواهینامه ایزو ISO CERTIFICATE برای وندور کارفرما

و خیلی عناوین دیگری که مورد نیاز پیمانکاران هست.

 

دریافت ایزو ، اخذ ایزو برای صادرات کالا و خدمات

دریافت ایزو ، اخذ ایزو برای صادرات کالا و خدمات به کشورهای دیگر نیز مهم هست. خیلی از شرکتها برای صادرات محصولات و خدمات خود به گواهی نامه آیزو نیاز دارند.

گواهینامه های بین المللی ISO برای شرکت صادر کننده اعتبار بهمراه دارد. امروزه داشتن مدارک ایزو برای صادرات یک امر بدیهی است. مخصوصا گواهینامه ISO9001 که نشان دهنده بالا بودن سطح کیفیت محصولات و خدمات است. برای اخذ گواهینامه ایزو جهت صادرات از طریق سیستم کاران اقدام نمایید.

ایزو را با بالاترین سطح بین المللی و قابل قبول در همه کشورها از طریق سیستم کاران بگیرید. ایزو هم معتبر و هم قابل استعلام و هم ارزان و هم سریع توسط سیستم کاران انجام می پذیرد.

مرکز سیستم کاران چند دهه سابقه درخشان و اعتبار درخدمت متقاضیان مدارک بین المللی ISO است.

با ما در ارتباط باشید. 79165-021

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

43 Responses

  1. گواهینامه ایزو یکی از گواهینامه های مهمی هست که برای مناقصات لازم هست. ما شرکت بزرگی هستیم که در زمینه نفت و گاز فعالیت داریم. برای مناقصات از ما درخواست دریافت گواهینامه ایزو رو کردن و همینطور گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران رو خواستند. آیا بایستی حتما گواهینامه ایزو دارای اعتبار IAF بگیریم یا از هر مرجع صادر کننده ایزو دیگری میتونیم استفاده کنیم. لطفا ما رو برای دریافت ایزو برای مناقصات راهنمایی کنید. همچنین هزینه دریافت گواهی ایزو رو بگید.

    1. گواهینامه ایزو برای مناقصات خواست خیلی شرکتهاست. بایستی ببینید که مناقصه گذار از شما گواهی تحت اعتبار IAF خواسته یا نه. پیشنهاد من اخذ گواهینامه ایزو تحت اعتبار IAF هست. اینجوری خیالتون راحت هم هست.

      1. نظر شما درست هست. ترجیحا از مراجع معتبر گواهینامه بگیرید. قابل استعلام بودن کفایت نمیکنه. به سایت iaf متصل بودن خیلی مهمه.
        حتما شرایط کارفرما راهم درنظر بگیرید.

    2. قطعا گواهینامه با اعتبار IAF خیلی بهتره و از اعتبار خوبی برخوردار هست. شما متقاضی محترم توجه بفرمایید که همیشه از یک CB معتبر با عضویت IAF بگیرید. البته گرفتن گواهی با اعتبار IAF هزینه و زمان بیستری داره. خیلی از کارفرماها اعتنایی به نوع CB ندارند و حتی مراجع غیر IAF ی رو نیز قبول میکنند. امتیاز مربوط به گواهینامه ایزو در مناقصات خیلی کارفرماها اثر مثبتی دارد.

  2. لیست کامل استانداردهای ایزو را از کجا باید تهیه کنیم؟ طبق مطالب مفید شما در این مقاله از طریق سایت ایزو جهت مشاهده لیست اقدام کردیم ولی نمی‌دونم چرا نمیشه و نمی‌تونیم عضو بشیم. شما لیست کامل را دارید تا در اختیار بنده قرار دهید.

  3. گواهینامه های ایزو مربوط به آموزشگاه خصوصی کنکور شامل چه‌ مواردی میشه ؟ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را به ما معرفی کرده بودند ولی با توجه به تحقیقی که داشتم ایزو ۹۰۰۱ بعنوان سیستم مدیریت کیفیت برای کارخانه ها و شرکت استفاده میشه . حالا ممنون میشم راهنمایی کنید .

  4. جهت اخذ گواهی نامه ایزو داشتن مدارک دانشگاهی لازم هست؟ مدیر عامل شرکت ما مدرک دیپلم داره از من خواست که پیگیری کنم. آخه برای گرفتن رتبه پیمانکاری از اداره سازمان برنامه و بودجه اقدام کرد و بخاطر تحصیلات کافی نتونست این گواهی را بگیره.

  5. گواهینامه های آموزشی ایزو برای حدود ۱۰۰ نفر پرسنل حدودا چقدر هزینه لازم دارد؟ جهت آموزش مستندات آیا امکانش هست که کارشناس مربوطه به مجموعه ما بیاد چون امکان انتقال ۱۰۰ نفر و هزینه‌های رفت و آمدشون خیلی زیاد میشه.‌ ممنون میشم از پاسخ‌گویی

  6. سلام. برای شهرداری ها چه نوع گواهینامه های ایزو نیاز هست که دریافت کنند؟ از چه مراجعی می تونن گواهینامه های ایزو را بگیرن؟ آیا برای شهرداری ها گواهینامه ISO گرفتید؟ هزینه های دریافت گواهینامه ISO چقدره ؟ آیا تعداد پرسنل برای دریافت گواهینامه موثره یا ربطی به هم نداره؟

  7. ثبت نام تو سایت سازمان جهانی ایزو چجوری هست؟ ما هر چی آدرسش را می‌زنیم صفحه ای که گزینه ثبت نام داشته باشه برامون نمیاد. لطفاً راهنمایی بفرمایید برای گرفتن و اسم نویسی برای گواهینامه ایزو واقعی و قانونی چیکار باید کنیم؟

  8. مستندات ایزو ۹۰۰۱ برای همه شرکتها یکسان هست یا اینکه باید برای هر نوع شغلی جدا جدا نوشته بشه؟ بنده قصد فعالیت در حوزه ایزو و مشاوره ایزو را دارم ولی نیاز به آموزش دارم . آیا شما آموزش میدید و چقدر هزینه میگیرید؟

  9. سلام علیکم
    جناب ما وقتی وارد سایت ایزو میشیم نمیتونیم نام تمامی استانداردهای ایزو را مشاهده کنیم و با یکسری متون انگلیسی فقط مواجه میشیم. آیا باید کد خاصی را وارد کنیم سلام باید هزینه ای پرداخت کنیم؟ ممنون از راهنمایی شما

  10. گواهینامه های ایزو مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران را از کدام مراجع باید بگیریم؟ مراجع خارجی آیا مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران هستند؟ علامت استاندارد بر روی کالا با علامت ایزو چه تفاوتی دارند ؟

  11. شرایط دریافت گواهینامه ایزو برای هر سازمان و شرکتی یکسان هست یعنی تمام مواردی که در مطالب بالا قید فرمودید به همین آسانی شامل حال هر مجموعه و حرفه ای میشه ؟ مدارک اصلی که باید برای گرفتن گواهینامه ایزو آماده کنیم شامل چه مواردی میشه ؟

  12. گواهی ایزو را چگونه می‌تونیم از مرکز ملی استاندارد ایران بگیریم؟ آیا حضور مستقیم در این مرکز امکان پذیر هست یا اینکه باید از مراکز مشاوره اقدام کنیم؟ اگر پروژه را به دست شما بسپاریم حدودا چقدر زمان و هزینه میبرد؟

  13. مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو در شهر تهران چند تا هستند و با چه اسامی کار می‌کنند. ما به دنبال یک برند معروف و دهن پر کن هستیم و اول قصد داشتیم از کشور ترکیه اقدام کنیم . بعد گفتیم اگر در تهران نمایندگی برندهای معروف باشه بهتره و از نظر هزینه کردن به صرفه تر. لطفاً راهنمایی بفرمایید

  14. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ را حدود یک سال پیش از مرکز شما دریافت کردیم. برای حضور در یک مناقصه کارفرما از ما گواهی IMS خواسته. برای گرفتن این گواهی ما را راهنمایی کنید .

  15. نحوه تمدید سالیانه گواهینامه ایزو چگونه هست. متاسفانه از یک‌ مرکز مشاوره دیگری ما مدرک ایزو گرفتیم و ما را نسبت به تمدید سالیانه گواهینامه ایزو آگاه نکردند امسال که گذشت تمدید نکردیم و بعد از صحبت با یکی دوستان متوجه این موضوع شدیم
    لطف کنید بگید باید چیکار کنیم تا مشکلی برامون پیش نیاد.

  16. آسانترین و ارزانترین روشی که ما بتونیم گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را بگیریم چی هست؟ سوال دیگر اینکه آیا بعدا میتونیم با توجه به مدرکی که گرفته ایم پیاده سازی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ را انجام بدیم ؟

  17. چه مجموعه هایی یا افرادی میتونن درخواست گواهینامه ایزو داشته باشند؟ آیا فست فودی ها هم جهت تبلیغ و جلب مشتری می تونن گواهینامه ایزو بگیرند ؟ مهم ترین گواهینامه ایزو برای این شغل چی هست 🙏🏻

  18. سلام شبتون بخیر
    اگر بخواهیم گواهی نامه ایزو را از مراجع معتبر و‌ قانونی درخواست بدیم ولی زمان کوتاهی وقت داشته باشیم آیا راه حلی برای این موضوع هست؟ بهترین و معتبرترین مرجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو چه نام داره؟

  19. گرفتن گواهینامه ایزو بیشتر به درد مناقصات میخوره یا گرفتن گواهینامه HSE ؟ برای وندور لیست هم همین طور کدوم مدرک را بگیریم پاسخ بهتری میگیریم ؟

  20. اجرای مستندات گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ چقدر زمان بر هست و کارشناس داخلی خود مجموعه از عهده پیاده سازی برمیاد یا اینکه باید حتما مشاورین متخصص این کار را انجام دهند؟ شرایط اخذ گواهینامه IMS چگونه هست؟

  21. گواهینامه ایزو با اعتبار DAKKS آلمان در حال حاضر با وجود تحریم‌ها ثبت و صادر میشه؟ ورود به سایت IAF و رجیستری اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو از عهده خود سازمانها بر میاد یا اینکه باید حتما افراد متخصص و کارشناس این کار را انجام دهند؟

  22. برای رسیدن به یک استاندارد جهانی و رضایت بخش از کدوم مرجع گواهینامه ایزو بگیریم بهتر هست ؟ سطح اعتبار و ارزش گواهینامه های ایزو با هم متفاوت یا عین هم هستند ؟

  23. درخواست و تکمیل فرم ایزو ، ارائه مدارک و انتخاب مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو و مراحل ممیزی و در نهایت استعلام و تمدید گواهینامه ایزو جمعا چقدر هزینه و زمان نیاز داره و ایا میشه تمامی مراحل پروژه بصورت آنلاین اجرا شود؟

  24. مدارک و شرایط دریافت گواهینامه ایزو برای تمامی سازمانها و شرکتها با هر نوع کسب و کاری یکسان است و در کل اخذ گواهینامه ایزو نیازی به داشتن شرایط خاص و پیچیده ای ندارد. مهمترین و مرجع تمام استانداردهای ایزو استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ هست. شما میتوانید متناسب با اهدافتان مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو را انتخاب نمایید. بعد از برقراری تماس با مرکز سیستم کاران نامه اعلام قیمت بهمراه لیست کامل مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو و فرم درخواست ایزو و نحوه استعلام اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو از طریق مشاوره سیستم کاران برای شما ارسال و شرح داده خواهد شد. موفق باشید.

  25. گواهینامه های ایزو مرتبط با کارخانه ریخته گری شامل چه مواردی میشه و مدرکی می‌خواهیم که راحت بدون حضور بازرس بگیریم در واقع گواهینامه های ایزو را بخاطر تبلیغات میخواهیم هزینش چقدر میشه؟

  26. خیلی ممنون که بصورت واضح روش رجیستری اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو را در متن بالا آموزش داده اید. واقعا خیالمون راحت شد . امیدوارم همیشه موفق باشید 🌹

  27. سیستم کاران یک مرکز معتبر برای دریافت گواهینامه ایزو اصلی و تحت اعتبار IAF هست. ما از شرکت سیتستم کاران گواهینامه های ایزو 9001 و 14001 و 45001 را در کمترین زمان و هزینه مناسب دریافت کردیم و کارشناسان حرفه ای با حوصله به ما مشاوره دادند. شرکت ما واقعا راضی بود.

  28. اخذ گواهینامه ایزو واقعی با مستندات واقعی معنا پیدا میکنه. من توی این سایت مستندات رایگان ایزو رو دانلود کردم. خیلی برامون مفید بود. ممنونم از عوامل فنی سیستم کاران.

  29. ما شرکت تولیدی داریم و میخواهیم گواهینامه های ایزو بگیریم برای شرکت در مناقصه. اطلاعات خیلی کمی داشتیم ولی مطالب سایت شما درمورد شرایط دریافت ایزو ، مراحل اخذ ایزو ، هزینه اخذ ISO واقعا به ما کمک کرد و مفید بود. حتما برای مشاوره حضوری جهت دریافت گواهینامه حضوری با مرکز شما تماس میگیریم.

  30. من خیلی در مورد گواهینامه ایزو اطلاعات نداشتم و فکر میکردم شرایط سخت و عجیبی داشته باشد. مطالب کامل و مفید شما در مورد اخذ گواهینامه ایزو باعث شد اطلاعاتم بالا برود و فهمیدم دریافت گواهینامه ایزو شرایط سختی ندارد. چطور میتوانم برای دریافت ایزو مشاوره بگیرم چون نمیدانم کدوم گواهینامه برای شرکت ما مناسب است

  31. گواهینامه ایزو اصلی و معتبر تنها از سایت IAF قابل استعلام است و هر مرجع دیگری فیک محسوب میسود. ما از یک شرکت دیگری گواهینامه ایزو با هزینه بالا دریافت کردیم ولی متوجه شدیم فیک هستند و اعتبار ندارند. خوشبختانه توانستیم از شما گواهینامه های ایزو اصلی بگیریم. خیلی ممنون

  32. شرکت تامین کننده هستیم و برای عضویت وندورلیست از مرکز سیستم کاران گواهینامه ایزو اصلی و با اعتبار IAF دریافت کردیم. گواهینامه ایزو برای عضویت وندور AVL ضروری و امتیاز آور است. ما توانستیم با کمک سیستم کاران وارد وندورلیست شرکت نفت شویم.

  33. برای پالایشگاه پتروشیمی از شرکت سیستم کاران گواهینامه ایزو 9001 و 14001 و 45001 دربافت کردیم. برای شرکت در مناقصه برامون مفید بود. اول فکر میکردیم اخذ گواهینامه ایزو طولانی و زمانبر هست اما شرکت سیستم کاران با مشاوران مجرب و حرفه ای ما را کمک کردند و گواهینامه ها زود صادر شدند.

  34. بررسی اصالت گواهینامه ایزو تنها از وب سایت IAF امکان پذیر است و اگر نتوانید در سایت IAF استعلام گواهینامه ایزو را بگیرید فیک است و اعتبار ندارد متاسفانه از یک مرکز دیگری گواهینامه ایزو گرفتیم و گفتند اصلیه اما فیک بود. شما تنها مرکزی هستید که اطلاعات کامل را در مورد ایزو صادقانه میگید ممنون

  35. ما برای اخذ گواهینامه ایزو از مرکز سیستم کاران اقدام کردیم و گواهینامه ایزو اصلی و تحت اعتبار IAF دریافت کردیم. بر خلاف تصورمان شرایط دریافت گواهینامه سخت نبود و ما توانستیم براحتی برای شرکتمان استاندارد ایزو بگیریم

  36. جهت ثبت نام در وندور لیست شرکت نفت گواهینامه ایزو 9001 و 14001 و 45001 با اصالت و با قابلیت استعلام از سایت IAF دریافت کردیم و توانستیم امتیازهای لازم را کسب کنیم.

  37. فقط مرکز سیستم کاران با صداقت در مورد اخذ گواهی نامه ایزو و هزینه دریافت گواهینامه ایزو برای مشتریان توضیح میدهد. ما قصد داشتیم از یک شرکت دیگری گواهینامه ایزو بگیریم و ادعا میکردند از آلمان صادر میکنند اما بعد از مشاوره با کارشناسان سیستم کاران فهمیذیم دروغگو و کلاهبردار هستند و از سیستم کاران گواهینامه ایزو اصلی دریافت کردیم

  38. مراکز زیادی گواهینامه ایزو صادر میکنند. اما مرکز سیستم کاران یک مرکز صدور معتبر و قاب اعتماد است. ما 3 گواهینامه ایزو 9001 و 14001 و 45001 گرفتیم و تمدید هم انجام دادیم و مراحل اخذ ایزو و هزینه اخذ ISO خیلی خوب بود.

  39. مرکز سیستم کاران شرایط اخذ گواهینامه ایزو را برای ما بسیار آسان کردند و در روند و مراحل پیاده سازی ایزو ISO در سطح شرکت بصورت گام به گام ما را بسیار کمک کردند. ما گواهینامه ایزو 9001 و 14001 گرفتیم و خیلی از پروسه دریافت ایزو راضی بودیم.

  40. یک کارخانه بزرگ در ارومیه داریم و میخواستیم عضو وندور لیست نفت شویم. برای ثبت نام وندور باید حتما ایزو میگرفتیم و خوشبختانه مرکز سیستم کاران را یکی از دوستان معرفی کردند و گواهینامه های ایزو برای ما صادر کردند که همگی معتبر بودند و استعلام میشدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo