https://systemkaran.org

شغل های پر درآمد

شغلهای پر درآمد
5/5 - (100 امتیاز)

شغل های پر درآمد

امروزه افراد زیادی در جامعه بیکار هستند و بدنبال شغل های پر درآمد می گردند. اشتغال نه تنها برای افراد جویای شغل موضوعی حیاتی است. بلکه برای دولتها نیز اهمیت ویژه ایی دارد. خیلی از وب سایتها و افراد تعدادی از مشاغل را بعنوان شغل های پر درآمد معرفی می کنند. اما این مشاغل برای هر افرادی یا برای هر سن و سالی و با هر شرایطی سازگار نیست.

شغل های پر درآمد در هر جامعه و در هر زمانی متفاوت است. اگر واقعا بدنبال یک شغل پر درامد هستید این مقاله را تا انتها بخوانید.

شغل های پر درآمد – طبقه بندی

مشاغل اصولا از چند طریق قابل طبقه بندی هستند. اقسام طبقه بندی مشاغل برای همه افراد متقاضی یک شغل پولساز شنیدنی است. لذا قبل از هر اقدامی با این طبقه بندی های شغلهای پر درآمد آشنا شوید. پس از آگاهی کامل از تقسیم بندی مشاغل می توانید این طبقه بندی ها و ملاحظات آنها را برای خود ترسیم نمایید.

شغل و جنسیت

مشاغل از نظر جنسیت به 4 دسته کلی تقسیم می گردند. یعنی هر شغلی توسط مردان یا زنان مدیریت می شوند یا خیر. مشاغل پر درآمد از نظر جنسیتی اصولا به 3 دسته زیر تقسیم می شوند.

مردانه

زنانه

مردانه و زنانه

بی تفاوت نسبت به مردانه یا زنانه

شغل های پر درآمد آقایان

شغل پر درآمد آقایان به شغلی می گویند که فقط مردان می توانند آنرا انجام دهند. معمولا این مشاغل توسط زنان به سختی انجام می گردد. بطور مثال شغل پر درآمد نصب و راه اندازی کولر گازی بیشتر مختص آقایان است. لذا بانوان محترم نمی توانند در این شغل فعالیت کنند.

شغل های پر درآمد زنانه

مجموعه شغل های پر درآمد بانوان بر عکس مورد فوق فقط ویژه زنان و خانمها هست. یعنی مشاغل پر درآمد زنان معمولا توسط آقایان قابل اجرا نیست. هر مردی نمی تواند شغل های پر درآمد خانمها را اجرا نماید. مخصوصا در کشور ایران که از نظر فرهنگی خیلی از شغلها زنانه از مشاغل مردانه کاملا مجزا هستند. بطور مثال شغل پر درآمد آرایشگری زنانه با متدهای نوین شامل ناخن کاری و لیفت ابرو… از مشاغل مختص خانمها هست.

شغل های پر درآمد مردانه و زنانه ( مشترک )   

خیلی از مشاغل بین خانمها و آقایان مشترک است. شغل های پر درآمد مردانه و زنانه ( مشترک ) معمولا شغلهایی هستند که هم توسط زنان و هم توسط مردان مدیریت می گردند. از جمله این مشاغل می توان دفتر املاک، تهیه غذا و رستوران، فست فوت و غیره نام برد. بطور مثال راه اندازی یک تهیه غذا رژیمی بصورت شراکتی بین زنان و مردان یک شغل پردرآمد مشترک زنانه و مردانه محسوب می گردد.

حتی برخی مشاغل حتی بایستی هم زن و هم مرد در آن کسب و کار باشند که آن کسب و کار موفق باشد. مانند یک باشگاه بدنسازی که هم مردانه نیاز دارد و هم زنانه احتیاج هست.

شغل های پردرآمد مردانه زنانه، عملا زن و مرد مکمل همدیگر هستند و باعث رشد و اعتلا و سودآوری آن شغل می شوند.

شغل انفرادی یا جمعی

برخی مشاغل بصورت انفرادی هستند. مانند مشاغلی همچون آرایشگری، رانندگی، آموزش خصوصی. در مقابل برخی مشاغل هستند که بصورت انفرادی قابل اجرا نیست. مانند رستوران داری یا شرکت داری این مشاغل بایستی توسط چندین نفر با هم مدیریت بشوند.

شغلهای پر درآمد که می خواهید انتخاب کنید بایستی به موضوع انفرادی یا جمعی بودن آن نیز فکر کنید. برخی افراد ذاتا در کارهای انفرادی موفق تر هستند. مانند یک ورزش انفرادی مثل کشتی گیری که توسط یک نفر انجام می گردد. برخی دیگر در کارهای انفرادی موفق نیستند و در کارهای گروهی و جمعی عملکرد بهتری دارند. مثلا یک بازیکن فوتبال به تنهایی نمی تواند بازی کند. اما در عوض همان بازیکن در قالب ترکیب یک نیم عملکرد عالی دارد.

شغل های پر درآمد
شغل های پر درآمد یک سری شغلهای خاصی هستند که بنا بدلایلی دارای سود بیشتر و درآمد خالص بیشتری هستند.

شغل های پر درآمد و سرمایه

در انتخاب یک شغل پر درآمد، موضوع سرمایه نیز مهم هست. برخی از مشاغل با سرمایه زیادی راه اندازی می شوند. ولی برخی از مشاغل دیگر نیاز به سرمایه زیادی ندارند. بطور مثال یک راننده هم می تواند با یک موتور سیکلت برای خود درآمد زدایی کند. یک راننده دیگر با یک خودرو سواری برای خودش درآمد زدایی می کند.

درآمد هر دو عملا و تقریبا مساوی است. یعنی هم یک پیک موتوری و هم یک راننده خودروی اینترنتی عملا درآمد یکسانی دارند. اما یکی با سرمایه کمی یک موتور خریداری کرده است و یکی دیگر با سرمایه بیشتری برای خود یک ماشین فراهم نموده است. دومی نسبت به اولی حدود 10 برابر سرمایه صرف شغل کرده در حالیکه درآمد هر دوی آنها یکی و هم تراز است.

شغل های پر درآمد و مهارت

مهارت افراد در تعیین یک شغل پر درآمد نیز موثر است. برای انتخاب مشاغل پردرآمد به داشته های خود فکر کنید. درون خود را واکاوی کنید و ببینید که چه استعداد و یا مهارتی دارید. استعدادهای خود را شناسایی کنید.

مهارتهای نوین با توجه به رشد انفجار گونه تکنولوژی رمز موفقیت خیلی از افراد است. خیلی از شغلهای پر درآمد در دنیای امروز بواسطه مهارت های جدید و پر تقاضا است.

 آموزش های لازم را در راستای استعداد خود برنامه ریزی و اجرا کنید. آموزش های مهارتی یک ابزار قوی جهت حضور پر قدرت در دنیای کار است.

شغل های پردرآمد و مکان اجرا

مشاغل همواره در هر منطقه و مکانی درآمدهای مختلفی دارد. یک شغل در یک منطقه 100 واحد درآمد دارد. اما همان شغل با همان افراد در یک منطقه دیگر 200 واحد درآمد دارد. چه اتفاقی افتاد که درآمد دو برابر شد؟

بله درست حدس زدید. منطقه با منطقه فرق دارد. اکثر شغلهای پر درآمد در مناطق توسعه یافته وجود دارند. هر چه منطقه مورد انتخاب شما کمتر توسعه یافته باشد طبعا درآمد شما پایین تر است.

انتخاب منطقه اجرای شغل در میزان درآمد اکتسابی خیلی موثر و حیاتی است. جا و مکان اجرای مشاغل رابطه مستقیم با سطح درآمد خاصی از آن مشاغل است. بنابراین در انتخاب یک شغل پر درآمد به جا و مکان انجام آن شغل نیز خوب فکر کنید. معمولا افرادی که هوشمندانه یک منطقه پیشرفته و متمدن تر را انتخاب می کنند، ضریب موفقیت بیشتری دارند.

شغلهای پر درامد و مجوزها و گواهینامه ها

اخذ گواهینامه ها و مجوزها نیز رابطه مستقیم با سطح افزایش درآمد حاصل از مشاغل دارد. در شغل مشابه که یکی مجوزهای لازم را دارد با همان شغلی که مجوز ندارد، دارای درآمد متفاوت هستند. دریافت پروانه ها، مجوزها، جوازها و گواهی نامه ها می تواند در رشد کسب و کار شما کمک شایانی بکند. بطور مثال شرکتهای پیمانکاری بدنبال مجوز ایمنی از اداره کار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجوز مقاله تخصصی اخذ دریافت فوری گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران را مطالعه بفرمایید.

اخذ گواهینامه ایزو نیز می تواند در رشد و اعتلای کسب و کار شما اثربخش باشد. برخی مشاغل که نیاز به دریافت مجوزهای اجباری است. اما برخی مجوزها مانند گواهینامه ISO اجباری نیست و فقط جنبه تبلیغاتی و مارکتینگی دارد.

دریافت گواهینامه ایزو ISO بیشتر برای کسب و کارهای بزرگ و شرکتها کاربرد دارد. لذا اکثر مشاغل انفرادی بدنبال اخذ گواهی نامه ISO ایزو نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن ISO مقاله تخصصی اخذ ایزو : مراحل ، شرایط ، مدارک و نحوه اخذ گواهینامه ایزو را بخوانید.

شغل های پر در آمد و حمایت های اجتماعی

اکثر ما در زمان راه اندازی یک کسب و کار نیاز به حمایت همه جانبه از سوی همگان داریم. حمایت دوستان، خانواده، سازمانها و نهادها، مشتریان و ذی نفعان می تواند قوه محرکه ما را قوی تر کند. لذا در انتخاب یک شغل پر در آمد حمایتهای موجود اطراف خود را بدرستی بررسی نمایید. سعی کنید بیشترین حمایتها را به خود جلب کنید.

استفاده از تجارب و تخصص دیگران می تواند باعث جلب حمایت آنها نیز گردد. لذا در ایجاد یک کسب و کار پردرآمد، دایر گروه دوستان خود را افزایش دهید. از برنامه ها و طرحهای خود در کسب و کارتان آنها را آگاه سازید نقطه نظرات ایده ها و پیشنهادات و انتقادات آنها را کامل بشنوید تا آنها نیز حامی شما باشند.

شغلهای پرسود و علم اقتصادی مهندسی

علم اقتصادی مهندسی به زبان ساده همان مقرون به صرفه بودن طرحها یا توجیه اقتصادی داشتن طرحها و کسب و کارها است. فردی که قصد راه اندازی یک کسب و کار پرسود را دارد، بایستی تا حدودی با علم اقتصادی مهندسی آشنا باشد. با مفاهیم نرخ بهره بانکی، تورم، ریسکهای مالی، ارزش فعلی و آینده پول و سرمایه و… آشنا باشد.

علم اقتصاد مهندسی در انتخاب یک شغل پر سود می تواند یک ابزار فنی و علمی قابل اتکائی باشد. ما توصیه می کنیم مقالات و کتابهای با مفهوم علم اقتصادی مهندسی را مطالعه نمایید. هر چه بیشتر دانش علوم اقتصاد و اقتصاد مهندسی را فرا بگیرید ضریب موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

مشاغل پر درآمد و صداقت در کار

صداقت در هر چیزی یک درآمد و توسعه درآمد پایدار را بهمراه دارد. افرادی که بدون صداقت کار می کنند شاید در اوایل کار خود موفقیت ظاهری کسب نمایند. اما به مرور زمان از تعداد مشتریان و کارفرمایان خود می کاهد. این کاهش تاثیر منفی و مخربی بر سطح درآمد دارد.

در راه اندازی هر شغلی یا کسب و کاری، صداقت در گفتار و رفتار و کسب و کار را سرلوحه خود قرار دهید. مطمئن باشید تمام مشتریان و کارفرماهای شما صداقت شما را درک می کنند. این موضوع در بلند مدت باعث جذب بیشتر آنها خواهد شد. لذا جذب بیشتر مشتریان در نهایت موجب افزایش سطح درآمد شما می گردد.

شغل پر درآمد و قوانین

برای راه اندازی هر شغلی حتما یک سری موارد را مرتبط با قوانین دولتی و حکومتی را یاد بگیرید. در هر کشوری قوانین و مقرراتی برای ایجاد کسب و کارها تهیه و تدوین می گردد. شما نیز بایستی به این قوانین کاملا تسلط داشته باشید.

قوانین ثبت شرکتها

اگر قصد دارید که یک شغلی ایجاد کنید که نیاز به ثبت شرکت هست حتما بایستی قوانین و مقررات ثبت شرکتها در آن کشور را بدانید در ایران سامانه ثبت شرکتها به آدرس www.irsherkat.ssaa.ir را برای این منظور وجود دارد. با کلیک بر روی سایت فوق می توانید برای شغل خود یک وجاهت حقوقی ایجاد نمایید.

ثبت شرکت فقط مختص افرادی است که تمایل دارند در قالب شرکتی فعالیت کنند. لذا برای هر شغلی نیاز به ثبت شرکت نیست.

قوانین مالیاتی

سازمان امور مالیاتی برای هر نوع کسب و کاری تکالیفی معین می کند. فرقی نمی کند که شما چه شغلی ایجاد کنید. فرقی ندارد که شما در قالب یک شرکت حقوقی فعالیت کنید و یا در قالب یک برند شخصی و حقیقی کار کنید. در هر حال بایستی قوانین مالیاتی هر کشوری را رعایت نمایید. البته خیلی از مشاغل پردرآمد علیرغم بالا بردن درآمدشان فرار مالیاتی می کنند. اما ما توصیه می کنیم که امور مالی و مالیاتی خود را کاملا شفاف سازی نمایید.

اخذ کد اقتصادی برای شغل خود یکی از الزامات قانونی و دولتی است لذا در اولین فرصت نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نمایید. تمام مراحل مربوط به امور مالیاتی را بایستی از طریق سایت رسمی به آدرس www.tax.gov.ir طی کنید. مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشید که شما را به بیراهه نکشانند.

قوانین بیمه تامین اجتماعی

صاحبان کسب و کار و شرکتها و هر گونه شغلی بایستی با قوانین بیمه تامین اجتماعی نیز کاملا آگاه باشند. خیلی از افراد با ایجاد یک شغل بدون اطلاع از قوانین بیمه تامین اجتماعی شروع به فعالیت می کنند. لذا پس مدتی دچار سردرگمی در قوانین و مقررات پیچیده بیمه می شوند. چون اطلاعات کافی در این زمینه ندارند متحمل جریمه های سنگین بیمه می شوند.

قوانین و مقررات بیمه تامین اجتماعی را از مشاوران و کارشناسان متخصص در این حوزه را یاد بگیرید. وب سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir را حتما مطالعه کنید. بخشنامه ها و مقررات و آیین نامه های تامین اجتماعی را با دقت بخوانید. حواستان باشد که عدم آگاهی از امورات بیمه و قوانین کارگری و کارفرمایی شما را در آینده دچار مشکلات جبران ناپذیری می کند.

کسب و کار پر درآمد
دستبابی به کسب و کار پردرآمد مستلزم دانستن دانش روز کسب و کارهاست.

دیجیتال مارکتینگ و شغل های پر درآمد

دنیای پیشرفته امروزی در بستر اینترنت و فضاهای مجازی می چرخد. اکثر ما اوقات زیادی را با گوشی تلفن همراهمان سپری می کنیم. در طول روز ساعتی در اپلیکیشن ها و پلتفرم ها در حال چرخش هستیم. فضاهای مجازی در کسب و کارها به فضاهای فیزیکی قالب شدند. مثلا شغل هوشمند سازی کسب و کار یک شغل جدید و نو با علم دیجیتال مارکتینگ هست. اطلاعات بیشتر در این مورد را در مطلب هوشمند سازی سازمان بخوانید.

خیلی از شغلهای با درآمد بالا از طریق وب سایت ها و فضاهای مجازی مشتریان خود را جلب و جذب می کنند. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کاری را دارید حتما حتما با چند کارشناس در دوره های زیر مشورت نمایید.

کارشناسان حرفه ایی طراحی وب سایت

متخصصان کاربلد در طراحی اپلیکیشن و پلتفرم ها

افراد حرفه ایی در حوزه فضاهای مجازی مانند اینستاگرام

کارشناسان متخصص و کاربلد در حوزه فناوری اطلاعات IT

اخذ مشاوره از این افراد دیدگاه شما را در مورد بازاریابی و تعریف آن عوض می کنند. بازاریابی نوین امروزی آنقدر سرعت و رشد روز افزونی دارد که امروز برای دیروز دیر است. دانش امروز IT با دانش IT دیروز کلی تفاوت می کند.

کسب دانش دیجیتال مارکتینگ امروزه حکم مکان و مغازه و ویترین هر کسب کاری است. سرقفلی یک وب سایت خیلی بهتر از سرقفلی یک مغازه در بازار شلوغ است.

انتخاب شغل پر درآمد

با توجه به تمام مواردی که در فوق پرداختیم حالا شما نسبت به قبل از مطالعه این مقاله دید بهتری پیدا کردید. با توجه به موارد و مسائل فوق بایستی یک شغل برای خود انتخاب نمایید. اما با این حال یک سری مشاغل واقعا پر درآمد هستند. ما در زیر نمونه ایی از شغلهای پر سود برایتان درست کردیم.

لیست شغل های پر درآمد

خیلی از کاربران در فضاهای مجازی لیست شغل های پر درآمد را جستجو میکنند. از اکثر مشاغلی که با بالاترین سودها را به خود اختصاص می دهد را می توان موارد زیر نام برد.

دلالی کالا و خدمات لوکس و پرمصرف

شرکتهای بازرگانی در حوزه IT و انرژی

خرید و فروش و دلالی املاک در نقاط توسعه یافته

آموزش مهارتهای نوین

تکنیسین فنی سیستم های سرمایشی، گرمایشی

فعالیتهای مهاجرتی و اقامتی

بازار خودروهای داخلی و خارجی

بازار سکه و ارز و طلا

واسطه گری معاملات ملکی

بازاریابی کالا و خدمات با ارزش بالا

 امور زیبایی و آرایشی و بهداشتی مانند کاشت مو

بازار شغل های پر درآمد
بازار شغل های پر درآمد طرفداران زیادی پیدا کرده است. خیلی از افراد برای داشتن شغل پر درآمد به آموزش در این زمینه نیاز دارند.

شغل های پر درآمد بدون سرمایه در منزل

خیلی از افراد مایل هستند که در منزل کار کنند. شغل های پر درآمد بدون سرمایه در منزل انواع و اقسامی دارد. هر فردی متناسب با داشته های خود بایستی این مشاغل را انتخاب کنند. گاهی لازمست تا برای ایجاد یک شغل پر درآمد یا کار در منزل بدون نیاز به سرمایه آموزشهایی را ببینیم. عوامل زیادی در انتخاب یک شغل خانگی تاثیر دارد. از جمله این عوامل میتوان موارد زیر را نام برد.
سن متقاضی کار در منزل
جنسیت جویای شغل پر درآمد خانگی
میزان تحصیلات
سطح مهارت در یک رشته خاص
مکان زندگی متقاضی کار در منزل
امکانات و موقعیتهای موجود
دسترسی به تجهیزات ارتباطی و اینترنتی
وجود سیستمهای حمل و نقل سریع و مطمئن

برای انتخاب یک شغل خانگی پر سود بایستی تمام عوامل فوق را در نطر بگیرید. خیلی از افراد دچار سودجویانی میشوند که از عدم آگاهی متقاضیان سوء استفاده میکنند و با دریافت مبالغ هنگفتی آنها را برای مدت کوتاهی دلگرم میکنند و سپس آنها را رها میکنند.

بهترین شغل های 10 سال اینده ایران

با رشد روز افزون فناوری و علوم در سطح جامعه، یک سری مشاغل از رده خارج میشوند و یک سری مشاغل جدید ایجاد میگردند. علت این تغییرات را میتوان در رشد سریع و پیشرفت جامعه در همه عرصه ها پیدا کرد. قطعا بهترین شغل های 10 سال آینده ایران مختص ده سال دیگر هست.

بیشترین رشد در حوزه فناوری اطلاعات یا همان it و مدیریت مالی خواهد بود. ورود هوش مصنوعی در بازار عرصه جدیدی را برای مشاغل پر درآمد باز میکند. همچنین تولید محتواها و ایجاد رسانه های ارتباطی برای معرفی محصولات و خدمات می تواند در 10 سال آینده جایگاه ویژه ایی داشته باشد.

شغل های پردرآمد برای بانوان

بانوان در هر جامعه ایی نصف جمعیت آنرا پوشش میدهد. خانمها همواره بدنبال استقلال مالی و درآمدی بطور مستقل برای خود هستند. از اینرو بدنبال شغل های پردرآمد برای بانوان هستند. البته خانمها بایستی در این مورد با احتیاط گام بردارند. بدون تحقیقات کامل و تفحص دست به هر شغلی نزنند.

مشاغل پر درآمد برای بانوان در جامعه کم نیستند. اما نیاز به فراگیری و آموزش و تلاش و پشتکار دوچندان دارد. نا برده رنج، گنج میسر نمی گردد. اما اکثر خانمها وضیعیت فعلی بانوان موفق را میبینند و به گذشته ی پر از کوشش و تلاش آنها مراجعه نمی کنند. اما شغل های پردرآمد برای خانمها به وفور یافت میگردد که با توجه به موقعیت خود بایستی انتخاب بفرمایید.

شغل های میلیاردی در ایران

شغل های میلیاردی در ایران یک واژه پر کاربردی است که اکثر کاربران در گوگل بدنبال آن هستند. تقریبا هیچ شغل با شرافتی نیست که یک شبه فرد رو از این رو به اون رو کند. شغل های میلیاردی در ایران برای افراد یا شرکتهای خیلی بزرگ و با حجم سرمایه خیلی زیادی است.

مشاغل میلیاردی در ایران و در دنیا عملا وجود ندارد. البته همانطور که گفتیم منظ.ر مشاغل با شرافت هست. وگرنه از راه های خلاف میشود سراغ شغل های میلیاردی در ایران رفت. اما ما توصیه می کنیم که همه چیز را فدای پول و در آمد هنگفت نکنید.

لیست مشاغل پردرآمد برای آقایان

فهرست و لیست مشاغل پردرآمد در بالای مقاله آوردیم. در این فهرست هر فردی بایستی با توجه با شرایط خود اقدام کند. شرایط و موقعیت هر فردی با فرد دیگر کاملا متفاوت هست. بدون برنامه و تحقیق دست به هر کاری نزنید. از بزرگان و افراد متخصص و باتجربه در زمینه راه اندازی کسب و کار حتما مشورت نمایید.

شغل پر سود
شغل پر سود و پر در آمد رویای همه افراد با هر سن و سالی می باشد. اکثر مردم دنبال راه هایی هستند که از طریق آن به در آمد بالایی دست پیدا کنند.

شغل های کمیاب و پردرآمد

منظور از شغل های کمیاب و پردرآمد مشاغل نو با ایده های جدیدی هست و بکر هستند و برای همه تازگی دارد. اگر بطور واقع بینانه به اطراف خود بنگریم خواهیم یافت که اکثر شغلهای پر درآمد به یک نوعی یک کسب و کار نو و خلاقانه هست.

شغل های کمیاب و پردرآمد عملا و واقعا کمیاب هستند. چون اگر کمیاب نباشند که فراگیر میشوند و هرکسی خود را در ان کسب و کار مشغول می کند. وقتی افراد زیادی در یک کاری زیاد فعالیت کنند در اصطلاح می گویند دست زیاد شد. در هر کاری که تعداد عرضه کنندگان زیاد گردد، قیمتها شکسته میشود و دیگر این شغل پر درآمد نیست.

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

5 Responses

  1. سلام من در اینترنت دنبال راهی بودم که یک شغل پر در آمد پیدا کنم و با سایت شما آشنا شدم. به عنوان یک خانوم که به دنبال شغل پر سود هست واقعا از شغل های پردرآمد برای بانوان استفاده کردم و شغل های بدون سرمایه در منزل برای افراد با سرمایه کم خیلی مناسب است با سپاس از شما

  2. من به دنبال یک شغل پر درآمد در زمینه دیجیتال مارکتینگ و IT میگردم و مطلب شما درباره هوشمندسازی سازمان را مطالعه کردم. آیا هوشمند سازی سازمان هم یک شغل پر درآمده و برای اینکار چه مهارت هایی مثل برنامه ریزی لازم هستش؟ و آیا هوش مصنوعی هم به این کار هوشمند سازی مرتبط هستش چون توی مطلب شما نوشته شده بود که جزو بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران هست. ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. امور زیبایی و آرایشی و بهداشتی مانند کاشت مو از شغل های پر درآمد زنانه و ويژه خانومها هستند و هرچه مهارت افراد بیشتر باشد درآمد آنها هم بیشتر است. خانوم ها میتوانند برای مکان اجرا در انواع سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه آموزش ببنند و مشغول بکار شوند.

  4. مطلب شغل های پر درآمد واقعا کامل بود هم شغل عای پر سود زنانه و هم شغل های پردرآمد مردانه رو توضیح دادید و برای افراد جوان و با سرمایه کم خیلی راهنمای خوبی و لیست کاملی از شغل های پر سود قرار دادید.

  5. من مطلب شغل های پر درآمد را خواندم اما یک لیست کامل از شغلهای پر سود نبود و فقط مطالب تکراری نوشته بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo