نحوه استعلام گواهینامه ایزو

نحوه استعلام گواهینامه ایزو معتبر
4.8/5 - (3506 امتیاز)

نحوه استعلام گواهینامه ایزو

نحوه استعلام گواهینامه ایزو از جمله دغدغه های ذهنی گیرندگان جدید گواهینامه ایزو یا حتی دارندگان گواهینامه ایزو هست. برای استعلام اصالت گواهینامه ایزو که قصد دریافتش را دارند کافیست از مرجع یا شرکت ثبت و صدور گواهینامه ISO یک نمونه گواهینامه ترجیحا گواهینامه ایزو 9001 بخواهید.

تصویر نمونه گواهینامه ایزو را به خط واتساپ یا تلگرام مرکز سیستم کاران به شماره 09198386295 ارسال نمایید. کارشناسان مرکز براحتی سطح اعتبار گواهینامه هایی را که ارسال گردید را برایتان تعیین و اعلام می کنند.

نحوه استعلام گواهی نامه ایزو توسط کارشناسان و مشاوران مرکز کمتر از 5 دقیقه انجام میگردد. همان لحظه به متقاضی اعلام میشود که گواهینامه مذکور اعتبار اصل IAF را دارد یا اعتبار IAF را ندارد. آیا توسط شرکتها و یا مراجع بصورت غیر IAF ی صادر شده و اعتبار اصلی یعنی اعتبار IAF ی را ندارد.

نحوه استعلام گواهینامه ایزو

کارشناسان سیستم کاران از روی تصویر گواهینامه ایزو که شما متقاضیان محترم جهت استعلام وضعیت اعتباری گواهینامه ایزو برای ما ارسال نمودید، ابتدا نام مرجع صدور یا همان CB را کشف و شناسایی میکنند. سپس وضعیت اعتباری CB که توسط AB تعیین میشود را بررسی می کند.

AB در واقع نهاد بالا دستی و نظارتی بر CB هاست که در هر کشور یک AB قانونی و دولتی وجود دارد. پس نام AB را از سایت IAF بررسی و تحلیل کنید و در نهایت کلید اطلاعات بدست میاید. مشاوران سیستم کاران اطلاعات لازم در خصوص استعلام گواهی ایزو را به متقاضیان ارائه خواهند داد.

نحوه استعلام گواهینامه ایزو از سایت

طبعا هر مرجع و شرکت ثبت و صدور مدرک ایزو یک سایت معرفی می کند که گواهینامه ایزو ثبتی در آن سایت رجیستر شود. اما مهم اینجاست که آیا سایت تعریفی ، سایت رسمی و واقعی است یا یک سایت فرعی هست؟ اگر یک CB سایتی معرفی میکند بایستی نام دقیق آدرس سایت اعلامی دقیقا با نام آدرس سایت توسط AB معرف منطبق باشد. نه یک حرف کمتر نه یک حرف بیشتر نباشد.

دقت بفرمایید تاکید میگردد که شما برای استعلام وضعیت اعتباری گواهینامه ایزو خودتون حتما بایستی وارد سایت AB شوید و نام سایت CB را از آنجا ببینید. نه نام آدرس سایتی که خود CB اعلام میکند. همچنین نام سایت AB را هم حتما حتما بایستی از طریق سایت IAF رهگیری نمایید.

مراحل نحوه استعلام گواهینامه ایزو

در مجموعه سه مرحله برای استعلام گواهینامه ایزو داریم

مرحله اول : به سایت IAF به آدرس WWW.IAF.NU وارد شوید. و AB کشور مد نظر را پیدا کنید.

مرحله دوم : به سایت AB که توسط IAF معرفی شد وارد شوبد. و CB مرکز ثبت و صدور ایزو AB را پیدا کنید.

مرحله سوم : ورود به سایت CB که قبلا توسط سایت AB اعلام شده و ثبت و کد رهگیری یا همان شماره گواهینامه و کسب اطلاعات اعتباری گواهینامه مدنظرتون رو بدست بیارید.

دریافت گواهی ایزو برای مناقصه

راهنمایی نحوه استعلام گواهینامه ایزو

برای سرعت بخشیدن به گرفتن استعلام گواهی ایزو ISO با کارشناسان مرکز ما مشورت نمایید. برای جلوگیری از بروز اشتباه در ورود به سایتهای مشابه و غیر اصلی شناخت سایت اصلی خیلی مهم هست. شما می توانید با مرکز سیستم کاران به شماره 79165-021 تماس حاصل نموده و از خدمات رایگان مرکز استفاده نمایید.

کارشناسان مرکز در کمتر از 5 دقیقه قادر خواهند بود که وضعیت اعتباری هر نوع گواهینامه ایزو را بررسی و اعلام کنند. همچنین بهتون آموزش دهند تا خودتان چگونگی و نحوه بررسی اعتبار گواهینامه ISO را یاد بگیرید و در هر جایی بتوانید از دانش نحوه استعلام گواهی ایزو استفاده نمایید.

دلایل استعلام گواهینامه ایزو ISO

امروزه افراد و شرکتهای مدعی ثبت و صدور انواع گواهینامه های ملی و بین المللی از جمله ثبت و صدور گواهینامه های ایزو خیلی زیاد شدند. شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو ISO سود خیلی زیادی از بابت صدور ایزو میبرند. از این رو افراد مطلع در حوزه ایزو و همچنین مطلع از مراحل نحوه ثبت و صدور گواهینامه ایزو هر یک بتنهایی خودشون مستقل شدند.

طبق قانون بازار وقتی عرضه زیاد میشود به نسبت تقاضای کواهینامه ایزو کم میشود. عرضه کنندگان و شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو آنقدر تعدادشان زیاد شده که تابوی قیمتهای سنگین و پر سود شکسته گردید. وجود این رقابت در کاهش قیمتها تا جایی ادامه پیدا کرد که صادر کنندگان گواهی نامه ایزو به سمت ثبت و صدور گواهینامه ایزو غیر اعتبار IAF روی آوردند و گواهینامه ایزو ارزان و فوری باب شد.

قطعا برای مشتریانی که متقاضی گواهینامه ایزو اصل و واقعی با اعتبار اصل و تعریف شده IAF هستند، استعلام گواهی نامه ایزو ISO براشون مهم است. البته صادر کنندگان مدارک ISO غیر IAF هم برای خودشان سایتهایی دارند که گواهینامه ایزوهای صادر شده توسط خودشان در این سایتهای دست ساز رجیستر میشود. اما مهم اینکه یک گواهی اصل ایزو در همان سایتهای مرتبط و تعریف شده در IAF رجیستر میگردد.

استعلام گواهینامه ایزو در ایران

در کشور ایران متاسفانه نه کارفرمایان و نه مشتریان بدلیل عدم آگاهی نمی توانند گواهینامه های ایزو طرف مقابل خود را از نظر صحت اصالت استعلام بگیرند. اکثر شرکتهای متقاضی که بیشتر برای ورود به وندور لیستVendor List  یا جهت شرکت در مناقصات گواهینامه ایزو نیاز دارند، از نوع سطح اعتبار غیر از IAF گواهینامه میگیرند. کارفرما هم نه تمایلی دارد که استعلام گواهی ایزو را انجام دهد نه اینکه دانش نحوه استعلام گواهی ایزو را دارد.

سیستم کاران بزرگترین و معتبرترین مرجع جهت اخذ گواهینامه های ایزو ISO , HSE-MS , IMS در ایران و خاورمیانه در خدمت کلیه متقاضیان گواهینامه ایزو و همچنین علاقمندان در حوزه استانداردهای ایزو میباشد.

استعلام اصالت گواهینامه ایزو
استعلام اصالت گواهینامه ایزو چگونه انجام می شود؟ چگونه اعتبار گواهی ایزو خود را استعلام بگیرم؟ از کجا می توانم استعلام گواهی نامه ایزو مرجع انتخابی خود را بگیرم؟

استعلام اعتبار گواهینامه های ایزو ISO

استعلام اعتبار گواهینامه های ایزو ISO و اطمینان از اعتبار گواهی نامه ایزو دریافتی یا گواهی نامه ایزو مورد درخواست سازمان موضوع بسیار مهمی میباشد. این موضوع دغدغه مدیران و تصمیم گیران هر سازمان در زمان دریافت گواهینامه ایزو یا پس از دریافت گواهینامه ایزو میباشد.

حدود 300 الی 400 مرجع صدور گواهینامه ایزو CB در ایران فعالیت مینمایند. در این میانCB هایی وجود دارند که از درجه اعتبار بالا یا پایین برخوردارند یا اینکه در کل اعتباری ندارند.

برندهای گوناگونی ازCB ها ایجاد شدند. همچنین مراجع گوناگون صدور گواهینامه ایزو با درجه های اعتباری مختلف بسیارند. نا آشنایی شرکتها با CB ها و اینکه از راه اعتبار سنجی مراجع صدور گواهی نامه ایزو CB اطلاعی ندارند نیز مزید بر علت گردید. همچنین زمان کافی برای تحقیق راجع به درجه اعتبار گواهینامه های ایزو نیست.

این عوامل شرکتها و سازمانها را بر آن میدارد تا برای استعلام اعتبار گواهینامه ایزو از مراجع و مراکزی مانند مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران که تجربه کافی و وافی سالها کار با لیست شرکت های صادر کننده ایزو یعنی CB ها ی مختلف را داشته است کمک بگیرند.

تماسهای مکرر دوستان و شرکتها با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران در مورد استعلام اصالت و اعتبار گواهینامه ISO و همچنین داشتن سوالات متعدد در زمینه اعتبار CB ها و شناخت برندهای گوناگون CB این مجموعه را بر آن داشت تا خدمت جدیدی به مجموعه خدمتهای خود اضافه نماید.

نحوه استعلام گواهینامه ایزو معتبر

نحوه استعلام گواهینامه ایزو معتبر در دنیای امروزی که هر شرکتی و یا هر فردی اقدام به ثبت و صدور گواهینامه ایزو ISO میکند امری طبیعی و حساس از طرف متقاضی گواهینامه ایزو میباشد.

چگونه گواهینامه ایزو معتبر را تشخیص بدهیم؟

برای تشخیص اعتبار یا عدم اعتبار گواهینامه ایزو باید ابتدا موارد زیر را بدانیم تا بتوانیم بررسی اصالت گواهینامه ایزو را تشخیص بدهیم.

IAF چیست؟

IAF مخفف عبارت International Accreditation بمعنای انجمن اعتبار دهندگان بین المللی است. نهاد IAF بالاترین نهاد رسمی در کل دنیاست که توسط سازمان استاندارد جهانی ایزو ISO به آدرس WWW.ISO.ORG میباشد. وظیفه IAF آی ای اف حفظ رضایت از اعتبار نهادهای دولتی هر کشوری جهت ثبت و صدور گواهینامه ایزو ISO می باشد.

در واقع اکثر کشورهای دنیا با عضویت در این انجمن اعتبار دهندگان بین امللی IAF اعتبار و صلاحیت خود را جهت ثبت و صدور گواهینامه های ایزو را اعلام می کنند. طبیعی است کلید اعضای IAF بایستی تابع قوانین و الزامات معین از سوی IAF باشند. همچنین کلیه فعالیتهای خود را منطبق با خواسته های این انجمن نمایند.

سایت IAF چیست؟

سایت اصلی IAF به نشانی WWW.IAF.NU توسط خود سازمان استاندارد جهانی ISO هست. مراقب باشید که سایت اصلی IAF فقط و فقط سه حرف IAF دارد. دامنه دو حرف NU میباشد. چون خیلی از افراد و شرکتهای سودجو با کپی برداری و تقلید از حروف IAF اقدام به تعریف برندهای غیر اصلی می نمایند که قطعا اعتبار سایت اصلی IAF را ندارند.

آدرس به روز سایت IAF را همیشه از سیستم کاران بپرسید. مرکز سیستم کاران بعنوان یک مرکز عام المنفعه در خدمت کلیه علاقمندان به گواهینامه ایزو و استانداردهای ایزو می باشد.

AB چیست؟

به هریک اعضا و نهاد بین المللی IAF در اصطلاح AB گفته میشود. AB مخفف Accredi tation Body بمعنای موسسه اعتبار دهنده می باشد. در واقع هر کشوری حداقل یک AB رسمی و دولتی و قانونی دارد. AB های هر کشوری به نمایندگی از آن کشور در انجمن اعتبار دهندگان بین المللی IAF عضویت دارد و تابع قوانین جامع و بین المللی IAF هستند. معمولا AB هر کشوری با حروف اختصاری چند حرفی در IAF نمایش داده می شود. در زیر به تعدادی از A.B های دنیا اشاره شده است.

ایران : مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI

انگلستان : UKAS

آلمان : DAKKS

سوئیس : SAS

ایتالیا : ACCREDIA

آمریکا : ANAB-IAF

برای مشاهده ی AB هر کشوری وارد سایت اصلی IAF شده و از آنجا کلیه AB های کشورها را ملاحظه بفرمایید. اگر وارد سایت اصلی IAF شدید و نتوانستید AB ها را ملاحظه بفرمایید با مرکز سیستم کاران تماس حاصل کنید. کارشناسان مرکز بطور رایگان بهتون راهنمایی میدهند تا AB های معتبر دنیا را ملاحظه بفرمایید.

CB چیست؟

به موسسات شرکت ها و مراکز ثبت و صدور گواهینامه ISO در دنیا CB گفته می شود. CB مخفف عبارت Certification Body بمعنای موسسه صدور گواهینامه است. CB ها عاملین صدور گواهینامه ایزو هستند. اما هر فردی و یا شرکتی نمی تواند مدعی صدور گواهینامه ایزو باشد. چون هر CB بایستی حتما حتما از طرف یک AB نهاد اعتبار دهنده های دولتی و قانونی اعتبار دهی شده باشد. اصطلاحا مجوز فعالیت داشته باشد.

هر CB می تواند از AB هر کشوری اعتباردهی شده باشد. برای مشاهده لیست CB های معتبر کافیست وارد سایت AB شده و اصالت CB مدعی صادر کننده گواهینامه ایزو را بررسی نمایید.

حال با توجه به سه عنوان تعریف شده فوق IAF و AB و CB میتوان براحتی گواهینامه ایزو معتبر را شناسایی کرد.

نحوه شناسایی گواهینامه ایزو معتبر

ابتدا وارد سایت اصلی IAF به آدرس WWW.IAF.NU شوید. روی منوی اعضا کلیک کنید تا تمامی کشورها را ببینید. مراکز صدور گواهی ایزو را در لیست کشورها پیدا کنید. سپس بر روی کشور ثبت و صدور کلیک نمایید تا AB یا AB های معین را نمایش دهید. هر AB یک سایت معرفی دارد. بعد وارد سایت AB مد نظر شوید.

مراقب باشید که صادر کننده گواهینامه ایزو نباید آدرس سایت AB را به دلخواه بدهد. بلکه باید دقیقا وارد سایت AB شوید که در IAF هست. بعد از ورود به سایت اصلی هر AB می توانید براحتی لیست CB های مجاز جهت ثبت و صدور گواهینامه ایزو را ببینید. به این نحو می توانید بررسی اعتباری از نظر زمان اعتبار بفرمایید.

پس از دریافت نام CB مربوطه در سایت AB کشور مورد انتخابتون دوباره وارد سایت CB شوید که دقیقا آدرسش در سایت AB هست. نه یک حرف کمتر و یا یک بیشتر. مراقب باشید بعضی از CB ها با تخلف یک سایت دیگری خودشان بوجود می آورند. آنها متقاضیان خود را بجای اینکه به سایت اصلی موجود در AB ببرند به سایتهای فرعی هدایت می کنند.

نحوه استعلام گواهینامه ایزو چگونه است؟ چگونه میتوان فهمید گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) اصل است؟
استعلام گواهینامه ایزو و نحوه استعلام گواهینامه ایزو 79165 – 021 اخذ گواهی ایزو معتبر در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه با سیستم کاران

چگونه اعتبار گواهینامه ایزو را بسنجیم؟

نحوه استعلام گواهینامه ایزو چگونه است؟

چگونگی نحوه استعلام گواهینامه ایزو

گواهی نامه ایزو چیست؟

چه کسی گواهینامه ایزو می‌گیرد؟

 هدف سازمان‌ها از اخذ گواهینامه ایزو چیست؟

مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو را نام ببرید؟

مراحل استعلام گواهینامه ایزو

 

 گواهینامه ایزو چیست؟

امروزه یکی از قدرتمندترین ابزارها جهت پیروزی در میان رقبا برای عرضه محصولات و خدمات بهره‌مندی از استانداردهای ISO می‌باشد. یعنی سازمان‌ها و شرکت‌ها برای اینکه رعایت اصول و الزامات استاندارد‌های ایزو را اثبات نمایند گواهی نامه ISO را می‌گیرند. گواهینامه ایزو ، گواهینامه ISO ، گواهی نامه ایزو در ازای طراحی، اجرا و استقرار سیستم‌های مدیریتی و استانداردهای ایزو ثبت و صادر می‌شود.

 جهت مشاهده گواهینامه ایزو متناسب نیاز خود بر روی مطلب لیست گواهینامه های ایزو | انواع ایزو بر اساس نوع کسب و کار کلیک نمایید.

 

چه کسی گواهینامه ایزو می‌گیرد؟

سازمان بین‌المللی ISO برای تمام مشاغل و کسب و کارها قوانین و دستورالعمل‌هایی را در قالب استاندارد‌های ایزو تهیه و تدوین نموده است. تمامی سازمانها با هر نوع حرفه و زمینه فعالیتی صرف نظر از کوچکی و بزرگی و با هر تعداد پرسنل و کارگری می‌توانند گواهینامه‌های ایزو را بگیرند.

گواهینامه‌های ایزو شامل کلیه مشاغل خدماتی، تولیدی، صنعتی، رفاهی، آموزشی، تبایغاتی، پیمانکاری، درمانی و پزشکی، شرکت‌های کامپیوتری و حتی رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها و مغازه‌داران و مشاورین املاک می‌شوند.

 هدف سازمان‌ها از  اخذ گواهینامه ایزو چیست؟

سازمان‌ها و شرکت‌های خواهان ایزو با اهداف و برنامه‌های مختلفی بدنبال انواع اخذ و دریافت انواع گواهینامه‌های ایزو‌هستند. صادرات مهم‌ترین و بزرگترین هدف یک مجموعه از گرفتن گواهینامه ایزو می‌باشد. اخذ گواهی نامه ایزو اصلی باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و حضور موفق در بازارهای بین‌المللی می‌گردد.

تبلیغات و برندسازی هدف دیگری برای گرفتن گواهی ایزو مخصوصاً برای شرکتهای تازه تأسیس و‌ جوان می باشد. موفقیت در اهداف مارکتینگی و بازاریابی مؤثر و حضور در مناقصات از دیگر عوامل مهم در اخذ و دریافت گواهینامه ISO می‌باشند. حتی برخی از مدیران و صاحبان کسب و کارها برای چشم و هم چشمی و صرفاً جهت داشتن مدرک ایزو برای زینت اتاق کارشان بدنبال گرفتن گواهی نامه ایزو هستند.

 جهت مشاهده لیست ایزوها لطفا کلیک نمایید.

مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو را نام ببرید؟

شرکتها و مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو را CB می‌نامند. تعداد CB های زیادی در شهرهای ایران انواع گواهینامه‌های ایزو را ثبت و صادر می‌نمایند. سطح اعتبار CB ها با هم متفاوت می‌باشد. برخی مراجع ثبت و صدور ایزو زیر نظر اعتبار بین المللی IAF هستند. اما برخی دیگر بدون اعتبار IAF کار می‌کنند.

CB های با اعتبار IAF انواع گواهینامه‌های ایزو را با اعتبار بین‌المللی صادر می‌نمایند. در تمام دنیا مراجع صدور گواهینامه ایزو IAF دار مورد تأیید و قبول تمام کشورهای جهان هستند. در کشور ایران یکسری مراجع با اعتبار داخلی تحت عنوان CB های بدون اعتبار IAF هستند. اعتبار این مراجع جهانی نیست. بطور کلی مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو به دو حالت IAF دار و غیر IAF هستند.

مراحل استعلام گواهینامه ایزو

نام و برند مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو ( معمولا در بالای گواهینامه درج می گردد ) را مشخص نمایید.
سایت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران را بازدید کرده و نام صادر کننده ( گواهی نامه ISO ) را مطابق با لسیت مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو مندرج در سایت تطبیق دهید.
نام و برند مرجع صادر کننده بایستی دقیقاً همان نامی باشد که در لیست مندرج در سایت آمده است. یعنی نام کامل و یا مثلاً بدون مخفف باشد. بطور مثال اگر نام مندرج درسایت کیفیت تکنیک برتر هست باید برند صادر کننده هم دقیقاً روی گواهینامه همین باشد نه القابی مانند QTB ( مخفف همین سه کلمه ) و غیره.
تاریخ اعتبار دهی شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در همان لیست شرکتهای صادر کننده گواهینامه ایزو موجود میباشد. کنترل نمایید که تاریخ روز نگذشته باشد.
وب سایت رسمی مرکز صادر کننده گواهینامه ایزو ( البته پس از حصول اطمینان از درست بودن آدرس اینترنتی وب سایت رسمی موسسه صادر کننده گواهینامه ایزو ) را کنترل کنید. نام شرکت خود به همراه کد انحصاری مندرج در داخل گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) را رویت و کنترل نمایید.
تاریخهای صدور گواهینامه ایزو و انقضاء اعتبار گواهینامه ایزو را کنترل نمایید.

گواهینامه ایزو تقلبی

نظر به احتمال وجود افراد و شرکتهای سودجو جهت صدور گواهینامه ایزو تقلبی و عدم توانایی دارندگان و یا متقاضیان گواهینامه ایزو در تشخیص تمامی موارد ذکر شده ، کارشناسان مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران میتوانند در هر زمان بصورت کاملاً رایگان ، شما را راهنمایی کنند. تنها با مراجعه و یا با ارسال تصویر گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) از طریق ایمیل به ایمیل رسمی مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران ، از صحت و اصل بودن یا نبودن گواهینامه ایزو ( گواهی نامه ISO ) خود مطلع گردید.

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

15 Responses

  1. ما از یه شرکتی که خیلی معروفه و توی گوگل خیلی مطرحه و اسم نمیبرم یه گواهینامه ایزو گرفتیم به اسم و رسم و اعتبار آلمانی و اما فهمیدیم اینا توسط یه سایت ایرانی به زبان آلمانی مدیریت میشه و استعلام میشه واقعا متاسفم که با اعتماد مردم و شرکتها به این شکل بازی میشه

    1. ما هم همین طور
      یه شرکتی توی سمنان به ما ایزو قلابی داد. بردم سازمان ملی استاندارد ازم گرفتن پارش کردند.
      همچین با اعتماد به نفس هم تبلیغات خودشونو میکردند و دروغهای شاخداری بهمون گفتند. بعدا فهمیدیم که فقط گواهینامه های با اعتبار iaf.nu معتبر هست.
      خیلی مراقب باشید مثل ما گول نخورید.

  2. استعلام گواهینامه های ایزو از مراجع مختلف چطوری انجام میشه آیا برای تمدید مراقبتی در سایت فقط میشه رهگیری انجام داد؟

  3. مدت اعتبار گواهینامه‌های ایزو بین المللی با مدت اعتبار گواهینامه‌های ایزو داخلی یکی هست؟ آیا در طی مدت اعتبار گواهی ایزو بازرس و ممیزی از طرف مرجع صادر کننده به مجموعه سرکشی می‌کند؟ ملاک تأییدیه ممیزین ایزو چیست؟

  4. نحوه استعلام گواهینامه ایزو اصل رو فقط از طریق مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام بدید.
    اگر گواهینامه تون واقعا اصل باشه باید تحت اعتبارiaf باشه.

  5. متن بالا بسیار دقیق و جامع گفته شده کلیه ابهامات و سوالات ما در مورد گرفتن گواهی نامه ایزو برطرف شد‌. واقعا خسته نباشید. لطفاً لیست مراجعی که باهاشون کار میکنید همراه با قیمت برای بنده ارسال کنید . ممنون

  6. ما گواهینامه ایزو گرفتیم نمیدونستیم استعلام رو کجا باید بریم ببینیم بعضی از مراجع راهنمایی نمیکنند که چطور این استعلام ها ارزیابی میشه . اما سیستم کاران تماس گرفتیم به ما گفتن که استعلام گواهینامه ها چطور انجام میشه. ما که از یه مرجع دیگه دریافت کردیم گفتن گواهینامه اصلی هستند اما با پیگیری سیستم کاران فهمیدیم گواهینامه اصلی نیست و هزینه زیادی هم از شرکت ما گرفتند ولی گواهینامه اصلی برامون صادر نکردند.

  7. سلام مهندس
    گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را ما از یک مرکز مشاوره دیگه گرفتیم شما چقدر هزینه میگیرید که استعلام اعتبار و اصالت مدرکی که داریم را بگیرید و کلا رجیستری اعتبار و اصالت گواهینامه ایزو چقدر زمان بر هست ؟

  8. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را از یه مرکز مشاوره دیگه گرفتیم برای استعلام اعتبار بين المللی گواهینامه به مرکز مربوطه اعتبار نداریم شما استعلام را انجام می‌دهید و چقدر هزینه می‌گیرید. جواب را ایمیل بزنید

  9. نحوه رجیستری را بعد از اخذ گواهینامه می‌تونیم بیاییم تهران و بصورت حضوری ‌پیگیری کنیم و بعد از حصول اطمینان همون جا هزینه مدارک را پرداخت کنیم.

  10. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را از naci ایران گرفتیم نحوه استعلامش مثل اطلاعاتی که در مطلب فوق منتشر کرده اید؟

  11. نحوه صحیح استعلام اعتبار گواهینامه ایزو یکی از دغدغه های بسیار مهم ما بود. مدام داخل اینترنت بدنبال شکل اصلی مدارک ایزو بودیم فکر می‌کردیم از روی ظاهر به درستی میشه اصلی بودن یا فیک بودن را تشخیص بدیم. تا اینکه مطالب سایت سیستم کاران را مطالعه کردم. دیگه خیالم راحت شد. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ را درخواست دادم .فرم ثبت نام را تکمیل کردم و نظر ما انتخاب مرجع تحت اعتبار نهاد جهانی iaf میباشد.

  12. نحوه استعلام گواهینامه ایزو را طبق دستور العمل مقاله انجام دادیم ولی موفق نشدیم
    شما بصورت رایگان این کار را برای ما انجام میدهید و از تک تک مراحل اسکرین شات میگیرید بر روی خط تلگرام شرکت بفرستید ممنون .

  13. وقت بخیر ما در زمینه تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت میکنیم و قصد داریم برای ورود به وندور لیست شرکت نفت اقدام کنیم. برای اینکار باید گواهینامه ایزو تهیه کنیم ولی اطلاع دقیقی درباره تعداد ایزو هایی که باید دریافت کنیم و امتیاز هر گواهینامه چقدر هست و حتما باید گواهینامه اصلی و تحت اعتبار IAF دریافت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo