سایت تمدید اعتبار گواهینامه ایزو

سایت تمدید اعتبار گواهینامه ایزو
5/5 - (5704 امتیاز)

سایت تمدید اعتبار گواهینامه ایزو

سایت تمدید ممیزی مراقبتی ایزو

ثبت و صدور گواهینامه ایزو

تمدید سالیانه اعتبار گواهینامه ایزو

مراجع تمدید گواهینامه های ایزو

صدور گواهینامه های ایزو مختلف

سختگیری مراجع تمدید گواهینامه ایزو

قیمت و هزینه مراجع تمدید گواهینامه ایزو

بازرسی تمدید گواهینامه ایزو

سایت تمدید اعتبار گواهینامه ایزو کدامند؟ گواهینامه های ایزو در دو مرحله برای مشتری انجام خواهد شد. اول صدور گواهینامه ایزو ، سپس تمدید اعتبار گواهی نامه ایزو میباشد.

صدور گواهینامه ایزو برای مشتریان در مرحله اول بوده که گواهینامه را صادر کرده و به مشتری تحویل میدهند. این صدور گواهی از مراجع مختلف بوده و مراجع میتوانند گواهینامه های ایزو را صادر کنند. هر گواهی با یک نام مشخص نام گذاری و به همه معرفی میگردد. مشتریان میتوانند برای اطلاعات بیشتر نام این گواهی نامه ها را در گوگل سرچ کرده و به اطلاعات مورد نظر خود برسند.

صدور گواهی نامه ایزو

گواهینامه های ایزو توسط مراجع صادر کننده برای مشتریانی که قصد دریافت گواهینامه ISO را دارند، فعالیت دارند تا راهنمای مشتریان باشند. این گواهینامه ها انواع مختلف داشته که تعداد زیادی از آنها را در بازار کار میتوان نام برد. تمدید گواهینامه امر بسیار مهمی هست و با تمدید اعتبار گواهی نامه متقاضی میتواند رجیستری گواهینامه خود را تحویل کارفرمایان دهد تا اطمینان کنند که گواهی نامه معتبر را دارند.

مراجع برای تمدید ایزو یک سایت دارند که استعلام گواهینامه در این سایت قابل مشاهده میباشد. این سایت تمدید اعتبار برای همکاری کارفرمایان و طرفهای همکار که قصد همکاری فی مابین با هم دارند. مهم ترین مورد برای گواهی نامه ها میباشد. گواهی نامه پرینت میگردد و در سایت مرجع هم برای رجیستری برای مشتری ارسال می گردد. که مشتری میتواند این مدرک دریافتی را در سایت مرجع مشاهده نماید.

مهمترین امر تمدید گواهی نامه ایزو

عواملی که مرجع صدور گواهی نامه سایت رجیستری تمدید اعتبار گواهینامه ایزو را ایجاد می کند می توان چنین بیان کرد. اول مناقصه برای شرکت ها هست. دوم ارسال رجیستری برای همکاری فی مابین مراجع مختلف که به دو نوع غیر IAF و بین المللی با مشتریان همکاری دارند. مراجع بین المللی که تحت اعتبار یک سازمان به نام IAF هستند. مراجع غیرIAF که بصورت بدون اعتبار نهاد بین المللی فعالیت دارند. در داخل کشور تمام صدور و یا تمدید ایزو را انجام میدهند. اما مراجع بین المللی به صادر کنندگان یا مراکز تمدید ایزو اجازه صدور مدرک IAF را میدهند.

نام مراجع تمدید گواهینامه ایزو

مراجعی که صدور و یا تمدید گواهینامه را برای مشتری انجام میدهند در اصطلاح به آنها CB می گویند. این CB ها میتواند از یک کشور که مورد تایید نهاد بین المللی بوده وارد مذاکره شده و گواهینامه ISO را از طریق کشور مورد نظر دریافت کنند. کشورهای عضو اتحادیه بین المللی مانند، آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، سوئیس، ایران بوده که گواهینامه از این کشورها اصلی بوده و با لوگوی IAF همراه است. CB ها گواهینامه های بین المللی را از طریق همکاری با این کشورها تمدید یا صادر میکنند. این CB ها فقط با یک برند کار میکنند و فقط برند انتخابی را برای مشتری صادر میکنند.

مراجع غیر IAF یا تحت اعتبار بین المللی یک مسیر را برای صدور یا تمدید اعتبار گواهی نامه ایزو دارند فقط فرق بین این دو مرجع در اعتبار داشتن توسط IAF یا مراجع بدون اعتبار IAF میباشد. مراجع تحت اعتبار IAF میتواند لوگوی خود را برای مشتریانی که صادرات محصول دارند ارائه دهند تا برای صادرات از این لوگوها استفاده نمایند. برای صادر کردن محصولات لوگوی مراجع بین المللی نیاز میباشد. اگر برای صادر کردن محصولات لوگوی IAF نداشته باشند کشور مورد نظر محصول را قبول نکرده و محصول را بر میگرداند. برای همین مراجع IAF از هر نظر بسیار معروف و گواهی از این مراجع معتبر میباشد. انواع گواهینامه های صادر شده در سایت مرجع ثبت شده و قابل رهگیری میباشد.

گواهینامه ISO از کجا بگیریم؟
گواهینامه ISO از کجا بگیریم؟ مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو معتبر و ارزان و فوری

انواع گواهینامه های ایزو

گواهینامه های ایزو با انواع بسیار گوناگون در سرتاسر دنیا برای صدور و تمدید ایزو شناسایی شده و قابل دریافت میباشند.. سازمانها و شرکتهای مختلف باید بدانند که اگر میخواهند صدور ایزو و یا تمدید گواهینامه ایزو را انجام دهند باید استاندارد کنترل کیفیت را دریافت نمایند. معمولا مراجعی که مشغول فعالیت میباشند یا سختگیری برای انجام صدور و تمدید گواهینامه های ایزو انجام میدهند، یا بدون سختگیری بعضی از گواهینامه های ایزو را صادر یا تمدید میکنند.

در بحث صدور گواهینامه ایزو برای بعضی از محصولات نمیتوان براحتی گواهینامه ایزو را صادر کرد. زیرا در بعضی مواقع بحث کیفیت محصولات که با جان انسانها در ارتباط است و باید برای صدور گواهینامه ایزو به جهت کیفیت محصولات تولید شده که استاندارد کامل را رعایت می کنند یا خیر دقت و سختگیری بیشتری داشته باشند. اگر استاندارد مورد نظر را رعایت میکنند صدور گواهینامه ایزو انجام شود.

از این موارد به صدور گواهینامه ISO13485 که در بحث انواع تجهیزات پزشکی کاربرد دارد اشاره کرد که با کوچکترین خطایی در بحث صدور و یا تمدید گواهینامه و ساخت این محصولات اگر بصورت کاربردی و با کیفیت نباشد جان انسانها را به خطر می اندازدو حتی امکان مرگ انسانها هم وجود دارد. یا برای محصولات تولیدی خوراکی اگر حد استاندارد رعایت نشود باز جان انسانها به خطر می افتد پس نتیجه می گیریم در بعضی موارد بحث کیفیت محصولات بسیار مهم میباشد.

گواهینامه های مختلف جهت صدور

نمونه گواهینامه های ایزو که میتوان به آن اشاره نمود گواهی نامه ISO9001 سیستم مدیریت کیفیت ، گواهی HSE ، نمونه مدرک گواهی 14001 ، سیستم مدیریت بهداشت حرفه ایی به نام ISO45001 ، صنایع غذایی ISO22000 یا HACCP بکار گرفته میشود. انواع گواهی نامه های دیگر هم میتوان خریداری نمود. اما بسته به نوع زمینه فعالیت شرکتها این گواهینامه ها متفاوت میباشد.

مثلا برای زمینه فعالیت پتروشیمی باید گواهی نامه ISO29001 صادر نمود یا برای زمینه فعالیت کاشت زعفران ISO3834 باید صادر شود. پس هر زمینه فعالیت برایش یک استاندارد تعریف می گردد. انواع مختلف استانداردهای ایجاد شده برای زمینه فعالیت های مختلف به چاپ رسیده است که مشتریان با توجه به زمینه فعالیت خود صادر کردن این مدرک را درخواست میکنند.

اولین استاندارد ایجاد شده

گواهینامه های ایزو از سالهای قبل با یک گواهی ISO9001 انتشار یافت و به مرور زمان این گواهی نامه در تمام جهان گسترش یافت که با چاپ برگه گواهی از مراجع مختلف به مشتریان تحویل داده شد. استعلام گواهی نامه های ایزو تقریبا شبیه هم بوده فقط با کمی تفاوت مشتریان میتوانند استعلام گواهی نامه ایزو را بگیرند.

بازخورد دریافت گواهی نامه ایزو برای همه مشتریان بسیار ثمربخش نشان می دهد. بقدری که مشتریان برای کار هم اگر نیاز به مدرک نداشته باشند برای آنکه بگویند شرکتشان هم گواهی نامه ایزو را دریافت کرده و مدرک کیفیت را دارند و تمام استانداردهای ایزو را رعایت میکنند اقدام به گرفتن گواهینامه ایزو می کنند. اما بهتر است اگر مشتریان نیاز واقعی به گواهینامه ایزو دارند برای مجموعه خود این گواهینامه ها را دریافت کنند.

سخت گیری مراجع برای تمدید ایزو

استانداردهای ایزو برای بعضی از مشاغل سخت گیری کرده که تمام موارد مطرح شده استاندارد برای سازمانها را رعایت کنند. از نمونه این موارد تجهیزات پزشکی، خودرو ، پالایش آلاینده های هوا ، کارخانه های مواد شیمیایی در داخل شهرها ، گسترش پسماندهای داخل شهر ، استفاده درست از منابع طبیعی ، جمع آوری خودروهای بسیار قدیمی با آلاینده های دودی مضر ، ایجاد محیط زیست بدون ضرر برای حیوانات و انسانها ، استاندارد ایزو میتواند با راهنمایی درست به ما کمک کند تا تمام ایراد و مشکلات را حل کرده و راه حل درست را جایگزین کنیم. مشاغل مختلف برای تمدید اعتبار میتوانند با هزینه های کم به مقصود خود برسند.

هزینه مراجع مختلف تمدید ایزو

مراجع غیر IAF و مستقل میتوانند با هزینه کمتر از مراجع IAF تمدید اعتبار را برای مشتری انجام دهند و در سایت هم انواع گواهینامه های تمدید اعتبار شده به همراه نام مجموعه را ثبت نمایند. اما مراجع IAF با هزینه بالاتر تمدید اعتبار ایزو را انجام داده آن هم بدلیل بین المللی بودن گواهی نامه هزینه بالاتر را متقاضیان باید پرداخت نمایند. برای تمدید اعتبار گواهی نامه ها از مراجع معتبر IAF به محض تاییدیه مشتری به مرجع با تهیه گزارشات کار تمدید اعتبار گواهی نامه ایزو انجام میشود و به مشتری استعلام در سایت را ارسال میکنند.

صدورگواهینامه ایزو مرحله اول بوده و سپس تمدید اعتبار گواهی نامه انجام میشود. اما برای اعتبار تمدید گواهی نامه ایزو یک ساله بر روی گواهینامه درج میشود و هر مرجع بصورت یک ساله تمدید اعتبار گواهی نامه ایزو را برای مشتری انجام میدهد.

مراجع بالاتر جهت اعتباردهی CB ها

مراجع صادر کننده ISO توسط مراجع بالاتری بنام AB اعتبار دهی میشوند. این مراجع برای CB ها اجازه اعتبار تمدید یا صدور را خواهند داد تا CB ها بتوانند گواهی نامه ایزو را صادر یا تمدید اعتبار کنند. بر روی گواهی نامه تاریخ سه ساله درج گردید که این تاریخ برای تمام مراجع یکسان هست. و برای تمام گواهینامه ها از هر مرجعی که باشد سه ساله چاپ خواهد شد. تاریخ سه ساله گواهینامه بصورت سال میلادی بر گواهینامه چاپ شده است.

برای تمدید سالیانه هم بصورت یکساله درج خواهد شد. در تمام موارد تمدید اعتبار ممیزی و صدور تاریخ میلادی درج می شود. برای تمدید گواهینامه های ایزو مراجع از یک ماه قبل به متقاضیان اعلام میکنند که قصد تمدید کردن ایزو را دارند یا خیر. اگر مشتری تمایل به تمدید اعتبار گواهینامه ایزو داشته باشد تمدید ایزو انجام خواهد شد اما اگر نیاز به تمدید اعتبار گواهی نامه ایزو نداشته باشد تمدید باطل شده و از سایت مرجع صادر کننده حذف خواهد شد.

نحوه تمدید اعتبار گواهینامه ایزو
اطلاعات نحوه تمدید گواهینامه ایزو
مراحل تمدید گواهینامه ایزو
مراجع تمدید اعتبار گواهینامه های ایزو

بازرسی جهت تمدید اعتبار ایزو

برای تمدید اعتبار گواهینامه های ایزو بعضی از مراجع تحت اعتبار بین المللی سختگیری بسیار زیادی داشته این مراجع برای انجام تمدید ایزو بازرس را به سازمان مربوطه اعزام میکند. بازرس ممیز پس از سرکشی به تمام نقاط سازمان و در صورت تاییدیه انجام تمدید ایزو را اعلام میدارد. ممیز رعایت شدن تمام بندهای استاندارد ایزو در سازمان تمدید ایزو را تایید کرده و برای سازمان تمدید انجام خواهد شد. اما اگر تمدید اعتبار گواهینامه را تایید نکند گزارشی مبنی بر عدم رعایت موارد مورد نظر مینویسد که سازمان باید تمام موارد مشروح در گزارشات بازرس را رعایت کند تا تمدید گواهینامه ایزو برایشان انجام شود.

صدور گواهینامه ها در سالهای قبل ایجاد و به مرور زمان در تمام نقاط جهان گسترش یافت. گواهینامه ایزو توسط همکاری و همفکری چند کشور ایجاد گردید و در تمام جهان معرفی گردید و برای هر مشتری که تمایل دارد صادر میگردد.

دلیل ایجاد استانداردهای مختلف

در بحث گواهینامه های ایزو با توجه به سازمانها و مشکلاتی که داشتند این گواهینامه ها برای راهنمایی این سازمانها ایجاد گردید. تا با استفاده از این گواهینامه ها و استانداردها میتوانند مشکلات سازمان خود را برطرف نمایند. در بندهای ایزو روش های اجرایی، نظامنامه سیستم مدیریت کیفیت، تعیین دامنه کیفیت، رهبری و تعهد ، تمرکز بر مشتری ، خط مشی ، مسئولیت ها و اختیارات ، اهداف کیفیت ، طرح ریزی ، پشتیبانی ، زیر ساخت ، فرآیندها ، پایش و اندازه گیری ، دانش سازمانی ، اطلاعات مستند ، ارزیابی عملکرد ، رضایت مشتری ، شناسايي خطرات ، ارزيابي ريسك و تعيين روشهاي كنترلي ، اهداف و برنامه هاي ايمني و بهداشت شغلي، كنترل عمليات ، آمادگي و واكنش در وضعيت اضطراري ، اندازه گيري عملكرد و پايش ، ارزيابي انطباق ها، بررسي رويداد عدم انطباق ، اقدام اصلاحي و پيشگيرانه ، این سر فصلها در پکیج سی دی برای تمام شرکتها میباشد. با این مطالب راهنمایی لازم را دریافت کرده و در سازمان خود بکار گیرند.

مراجع ذیصلاح برای استاندارد13485

استاندارد ISO13485 را از مراجع معمولی نمیتوان دریافت نمود و فقط مرجع سازمان نظام پزشکی حق صادر کردن یا تمدید گواهینامه ایزو را دارد. سازمان نظام پزشکی کشور با توجه به ضوابط کاری خود گواهینامه را صادر یا تمدید میکند. این گواهینامه تنها موردی است که مراجع دیگر حق صادر یا تمدیدکردن آن را ندارند و باید از سازمان نظام پزشکی که مجری ذیصلاح آن میباشد دریافت نمود. گواهینامه های دیگر که میتوان از آن برای مشاغل کاری مرتبط نام برد HSE-MS میباشد که مخصوص محیط زیست پیرامون زندگی انسانها کاربرد دارد. hse در رعایت الزامات زیست محیطی تاثیر بسزایی در نگهداری و پاک بودن محیط زیست انسانها خواهد داشت.

البته علاوه بر گواهینامه HSE-MS گواهینامه ISO14001 که با عنوان سیستم مدیریت زیست محیطی شناخته شده است هم می تواند دریافت شود.

 

گواهینامه ایزو 13485
گواهینامه ایزو 13485 درباره سیستم مدیریت کیفیت ابزارهای پزشکی است. برای شرکت هایی هست که درحوزه پزشکی فعالیت دارند

تفاوت مراجع تمدید گواهینامه ایزو

مراجع تمدید گواهینامه های ایزو میتواند متفاوت باشد که کار صدور یا تمدید گواهینامه های ایزو را انجام دهند. از انواع لیست مراجع تمدید گواهینامه ایزو میتوان به مراجع تحت اعتبار بین المللی یا IAF یا مراجع خصوصی اشاره کرد.

مراجع تحت اعتبار بین المللی یا IAF

مرجع IAS تحت اعتبار IAF آمریکا

مراجع DAKKS تحت اعتبار کشور آلمان

مرجع SGS تحت اعتبار کشور سوئیس

مراجع UKAS تحت اعتبار کشور انگلستان

ACCREDIA تحت اعتبار کشور ایتالیا

مرجع صادر کننده تحت اعتبار کشور فرانسه

مرجع صادر کننده از کشور استرالیا

صادر کننده ایزو از کشور روسیه

مرجع صادر کننده کشور فنلاند

NACI ایران هم از دیگر مراجع جهت تمدید گواهینامه های بین المللی میباشد.

مراجع با اعتبار بین المللی

تمدید ایزو از مراجع نام برده با اعتبار بالای بین المللی تایید شده و در کشورهای مختلف، متفاوت میباشد. دریافت گواهینامه ها از مراجع بین المللی محدود بوده و تمام مراجع حق صادر کردن این گواهینامه ها را ندارند و در صورتی میتوانند گواهینامه ها از مراجع IAF صادر کنند که تاییدیه AB جهت صادر کردن یا تمدید کردن ایزو را دریافت کنند. این مراجع با هزینه بالاتری که با نرخ ارز جهانی که دلار محاسبه میشود با مشتریان همکاری خواهند داشت. بحث تمدید یا صدور گواهینامه ایزو از مراجع تحت اعتبار بین المللی بدلیل بالا بودن سطح این مراجع در تمام کشورها مورد تایید همگان میباشد و مشتری با خیال راحت میتواند این گواهینامه های ایزو را دریافت نماید.

نام مراجع غیر IAF

مراجع غیر iaf بسیارند. در خصوص گواهینامه های غیر IAF میتوان به مراجع مختلفی اشاره نمود. این مراجع خیلی زود ایجاد می گردند و خیلی زود نیز از بین میروند. مراحل تمدید گواهینامه های ایزو از مراجع غیر IAF بسیار آسان تر بوده و براحتی با هزینه کمتر میتوان تمدید گواهینامه ایزو را انجام داد. گواهینامه های صادر شده از مراجع غیر IAF برای مشتریانی که صادرات را میخواهند انجام دهند برای محصولات تولیدی مناسب نبوده و آن هم به این دلیل است که لوگوی مراجع تحت اعتبار بین المللی IAF قابل قبول کشورهای دیگر برای صادرات میباشد. و حتما مشتریان برای صادرات محصول تولید شده خود باید از این مراجع تحت اعتبار IAF گواهینامه های ایزو دریافت کنند.

تغییرات ایزو در سازمانها

در بحث ایزو با توجه به نوع تغییرات در سازمانها و مشاغل کاری و همچنین پیشرفت تکنولوژی ، در بندهای ایزو تغییراتی اجرایی که این نوع تغییرات توسط چند کشور قدر که در سازمان بین المللی عضو می باشند انجام خواهد شد. با ویرایش این تغییرات ورژن گواهینامه هم تغییر میکند و با ورژن جدید وارد بازار کار میگردد.

لیست مراجع تمدید اعتبار گواهینامه

لیست مراجع تمدید اعتبار گواهینامه در حقیقت همان مراجع صادر کننده گواهی ایزو هستند. گواهینامه های ایزو با توجه به گستردگی شرکتها و سازمانها بدلیل مشکلات ایجاد شده در محل کار و شرکتهای مختلف ایجاد شد. این استاندارد نمونه ای از سیستم مدیریت با درجه بالایی از کارایی برای همه ایجاد شده تا اگر هر سازمانی نیاز به این استاندارد در زمینه کاری خود دارد با ایجاد و پیاده سازی آن بتواند نیاز مجموعه خود را برطرف کرده و نقص های بوجود آمده در شرکت یا سازمان را از بین ببرد. بدلیل مشکلات بسیاری که در سازمانها و شرکتها و مشاغل کاری ایجاد شد کشورها با مشورت با هم استانداردی برای رفع نقص های سازمانها پیدا کردند.

شناخته شدن مراجع IAF

فعالیت این مراجع به قدری وسیع هست که در تمام کشور مطرح میباشند. و هر مشتری از هر کدام از این مراجع که تمایل داشته باشد میتواند هم صدور و هم تمدید گواهینامه ایزو را انجام دهد. معمولا مشتریان از هر مرجعی که صدور گواهینامه برایشان انجام میگردد تمدید گواهینامه ایزو را انجام میدهند یا بصورت چندین سال متمادی با مرجعی که صدور گواهینامه ایزو را  انجام داده روال کار تمدید گواهینامه ایزو را هم با همان مرجع پیش میبرند. مراجع تمدید گواهینامه ایزو برای تمدید ایزو بصورت دوسال سالی یکبار به مشتری اعلام خواهند کرد که موعد تمدید گواهینامه ایزو رسیده و مشتری باید اعلام کند که تمدید گواهینامه ایزو را انجام میدهد یا خیر.

لیست مراجع تمدید ایزو

لیست مراجع تمدید گواهینامه ایزو را میتوان از سایت GOOGEL جستجو نمود. تمام مراجع چه تحت اعتبار مراجع IAF یا تحت اعتبار مراجع خصوصی را در سایت گوگل می توان جستجو نمود. انواع مراجع صادر کننده ایزو که هر کدام با روال کاری متفاوت از هم تمدید گواهینامه یا صدور را انجام میدهند. معمولا سازمانهای بزرگ و بسیار گسترده از مراجعی تمدید گواهینامه ایزو را انجام میدهند که تحت اعتبار مرجع IAF میباشد. و برای خدمات و زمینه کاری مشاغل خود باید از طریق این مراجع تمدید گواهینامه ایزو را انجام دهند. مهم ترین مسئله ایی که مشتریان از آن اطلاع ندارند رجیستری گواهینامه های ایزو میباشد. این رجیستری برای همه حائز اهمیت بوده و حتما باید رجستری را دریافت نمایند.

رجیستری گواهینامه ایزو

رهگیری گواهینامه ایزو توسط مراجع صدور انجام میگردد و مراجع با ارسال یک کد که به صورت چند رقم در برگه گواهینامه چاپی هست، میتوانند رجسیتری را در سایت مرجع صدور جستجو نمایند. اگر مشتریان میخواهند د مناقصه شرکت کنند باید این رجیستری را تحویل دهند تا بتوانند برنده مناقصه باشند. دیگر مسئله مهم برای رجیستری گواهینامه به جهت همکاری با کارفرمایان میباشد. کارفرمایان برای همکاری باید رجیستری را داشته باشند. زیرا دلیل اعتماد کارفرمایان با شرکت به جهت همکاری همین تحویل رجیستری میباشد.

 

رجیستری گواهینامه ایزو
رهگیری گواهینامه ایزو توسط مراجع صدور انجام میگردد و مراجع با ارسال یک کد که به صورت چند رقم در برگه گواهینامه چاپی هست، میتوانند رجسیتری را در سایت مرجع صدور جستجو نمایند

استاندارد عمومی شناخته شده در جهان

اولین استانداردی که برای تمام شرکتها قابل اجرا میباشد ISO9001 سیستم مدیریت کیفیت میباشد. این استاندارد به عنوان اصلی ترین و اولین نوع گواهینامه ایجاد شده برای همه قابل اجرا میباشد. بحث کنترل کیفیت برای همه بسیار حائز اهمیت میباشد و همه موظف هستند که سیستم مدیریت کیفیت محصولات یا خدمات خود را رعایت کنند. این استاندارد در مورد کیفیت خدمات شرکتها ایجاد شده است تا هر سازمانی باید بداند که کیفیت خدمات برای مشتریان بسیار اهمیت دارد و باعث فروش بیشتر و سودآوری بیشتر برای همه از مسئول اصلی سازمان تا کارمندان مشغول به کار خواهد شد. محصول با کیفیت باعث رشد و گستردگی و ارتقا سازمان در تمام نقاط کشور خواهد شد.

گواهینامه ایزو برای زمینه کاری

هر سازمان با توجه به زمینه کاری خود باید استاندارد مورد نیاز را برای خود دریافت نماید. نوع این استانداردها با هم متفاوت بوده و نزدیک چندین هزار استاندارد در جهان ایجاد شده که هر کدام با توجه به گذشت زمان امکان ویرایش و بروز رسانی را خواهند داشت. مشتریان و متقاضیان با توجه به نیاز مجموعه خود اقدام به دریافت گواهینامه ایزو میکنند. برای دریافت گواهینامه ایزو باید به مراجع ذیصلاح مراجعه کرده تا در دریافت گواهینامه ایزو متقاضیان را راهنمایی نمایند. پیدا کردن لیست مراجع تمدید گواهینامه های ایزو آنقدر سخت نمیباشد و با جستجو اطلاعات میتوان مراجع مورد نظر را انتخاب نماییم. اولین قدم برای اینکه بدانیم مراجع تمدید اعتبار گواهینامه چه مراجعی هستند باید از خود گواهینامه ایزو اطلاعاتی داشته باشیم سپس به لیست مراجع تمدید اعتبار گواهینامه ایزو رجوع کنیم.

سر فصلهای مهم

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

10 Responses

  1. گواهینامه های ایزو چطور تمدید میشود؟ صدور گواهینامه های ایزو سه ساله هست و اما هر سال بایستی تمدید شود. تمدید به منزله صدور گواهینامه و ارائه گواهینامه ایزو نیست بلکه به معنای ماندن در سایت AB هست.

  2. برای تمدید اعتبار گواهینامه های ایزو بازرس جهت بازرسی به شرکت حتما اعزام میشه؟ دلیل تمدید کردن گواهینامه های ایزو چیست؟ اعتبار تمدید گواهینامه های ایزو همه یکی هستن؟

  3. از مدت اعتبار گواهینامه‌های ایزو ما دو سال گذشته است و الان قصد بروز رسانی مدارک فوق را داریم همون گواهینامه ایزو قبلی قابل تمدید هست یا باید از نو اقدام به طی مراحل درخواست و ثبت و صدور گواهینامه ایزو کنیم؟

  4. گواهینامه ایزو اگر در طی مدت اعتبار ۳ ساله اش اگر تمدید نشود چه اتفاقی می‌افتد و قصد داریم اگر در زمینه فعالیت های داخلی مشکلی پیش نمی‌آید هزینه و وقت برای تمدید صرف نکنیم.

  5. سلام
    ممنون از معرفی سایت و توضیحات مرتبط با تمدید اعتبار گواهی ایزو🙏
    لطفاً هزینه و دستمزد ممیزی و مدت زمان تمدید را
    اعلام نمایید.

  6. تمدید اعتبار گواهی نامه ایزو صرفا باید توسط همان شرکتی صورت بگیره که گواهی نامه ایزو را ازشون گرفتیم یا میشه توسط شرکت دیگه ای کار تمدید را انجام دهیم؟

  7. گواهینامه های ایزو بدون اعتبار iaf نیازی به تمدید سالیانه دارند چون ممیزی و بازرسی انجام نمیشه که هر سال مورد بررسی قرار بگیره ؟

  8. گواهینامه ایزو که گفتید از مرجع IAS آمریکا صادر می‌کنید واقعا تحت اعتبار IAF هست مگه تحریم نیستیم پس چگونه از این مرجع آمریکایی گواهینامه ایزو میگیریم اگر واقعی باشه که خیلی عالی میشه مخصوصا برای صادرات

  9. منظور از سایت تمدید اعتبار گواهینامه ایزو چی هست هر چی سرچ کردیم چنین سایتی را ندیدیم. ما پارسال از یک مرکز در اصفهان گواهینامه ایزو گرفتیم ولی متاسفانه جهت تمدید دوباره هزینه زیادی اعلام کردند آیا مرکز شما تمدید چنین گواهینامه ای را قبول میکنه؟

  10. امکانش هست که گواهینامه ای که تحت اعتبار IAF نیست در زمان تمدید به ایزو تحت اعتبار IAF تبدیل شود؟ ما سال گذشته سه گواهینامه ایزو عمومی که اعتبار اصلی را نداشتند دریافت کردیم و مشکلی نداشتیم ولی الان میخواهیم گواهینامه های اصلی و تحت اعتبار IAF دریافت کنیم برای شرکت در مناقصات و وندور لیست نفت چه اقداماتی باید انجام دهبم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo