امنیت وب سایت

امنیت وب سایت موثرترین عامل ادامه فعالیت و ثبات و اعتبار یک سازمان است.
5/5 - (100 امتیاز)

امنیت وب سایت

ایجاد امنیت وب سایت به معنی انجام اقداماتی برای محافظت از وبسایت خود در برابر حملات سایبری و هکرها است. این اقدامات شامل نصب نرم افزارهای امنیتی، استفاده از پسوردهای قوی و آگاهی کامل از خطرات احتمالی مانند ایمیل های فیشینگ، لینک ها و …. است. در واقع برای ارتقا استراتژی ها و سیاست ها و خط مشی های سازمان و شرکت ها در زمینه IT می توانید با بکارگیری روش اجرایی فعالیتهای ICT در واحد های مختلف سازمان من جمله واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهت رشد فعالیت های شرکت اقدام نمایید.

امنیت وب سایت چیست؟

مجموعه اقداماتی که با انجام آنها ضریب امنیت وبسایت ارتقا و افزایش می یاید و امکان نفوذ به حداقل می رسد اطلاق می گردد. توجه داشته باشید که امنیت وبسایت تابع مواردی نظیر امنیت سرور امنیت شبکه امنیت سیستم عامل ها امنیت نرم افزارها و بسیاری موارد دیگری که نقش کلیدی دارند هستند.

در واقع کاربرد فعالیت های ICT ، مدیریت و نگهداری زیر ساخت های مربوطه، درجهت ارائه خدمات بهتر، دقیق تر و سریع تر به واحد های سازمانی است. این فعالیت ها شامل انجام فعالیت های روزانه، مراحل اجرای سیستم های مبتنی بر وب، فرآیندهای واحد فنآوری اطلاعات و . . . است.

اهمیت امنیت وب سایت

میتوان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت و ثبات و اعتبار یک وبسایت امنیت است. با توجه به بررسی وضعیت سایت های عادی و بزرگ به این نتیجه می رسیم که بسیاری از مدیران و مسئولان سایت ها اهمیت کمتری برای امنیت سایت قائل هستند. اهمیت کمتر به این معنی است که بر روی یک سایت ضعف های امنیتی وجود دارد که تلاشی برای هک و نفوذ به آن انجام نگردیده است. در صورتی که تحت حملات سایبری قرار گیرد آسیب پذیر خواهد بود. توجه به این نکته ضروری است که حتی با وجود انجام و پوشش موارد امنیتی هر وبسایتی در هر زمان و موقعیت مستعد دریافت حملات و آسیب پذیری هستند. تعداد و روشهای هک و نفوذ بسیار گسترده هستند. برای مقابله در برابر تمامی آنها اقدامات جدی و دائمی و بحث مراقبت و رسیدگی بسیار حائز اهمیت است.

میزبانی وبسایت در هاست امن

می بایست هاست سایت خود را از شرکتهای معتبر و قابل اعتماد تهیه نمایید. استفاده از سیستم های امنیتی مانند آنتی ویروس  فایروال کانفیگ های حرفه ای و اصولی نقش اساسی در امنیت سایت ایفاد می کنند. با توجه به اهمیت هاست موارد مطرح شده در این مقاله جزو موارد بسیار مهم و ضروری در وبسایت ها هستند.

گواهینامه SSL

دریافت گواهینامه SSL (secure sockets layer) تحت عنوان پروتکل امنیتی برای ایجاد ارتباط امن بین وب سرور و مرورگر تعریف می گردد. این گواهینامه اطلاعات حساس در حین انتقال اطلاعات بین کاربران و وب سایت ها را محافظت می نماید. با استفاده از استاندارد SSL ، کاربران وب سایت از استراق سمع و ردیابی توسط برنامه ها محافظت می گردند. این گواهینامه برای افزایش امنیت کاربران وبسایت ها و سازمان و شرکتهای خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در بهبود رتیه وب سایت در جستجوهای اینتزنتی و سئو موثر است.

 این گواهینامه ها اطلاعات حساس بین کاربران و وبسایت را محافظت می کند. گواهینامه SSL انواع متفاوتی دارد. انواع گواهینامه بر اساس نحوه احراز هویت تقسیم بندی می گردد. این گواهینامه SSL با نصب بر روی وب سرور یک کلید و پروتکل HTTPS را فعال و اتصال امن و مطمئن بین وب سرور و مرورگر امکان پذیر می نماید. از مزایای صدور گواهینامه SSL وبسایت این است که از اطلاعات حساس و حائز اهمیت وبسایت کاربران در فضای وب مانند تراکنش های مالی، رمز عبور و نام های کاربری محافظت می نماید.

برای شروع و ایجاد یک ارتباط امن با مرورگرها، یک سازمان باید گواهینامه SSL را بر روی وب سرور خود نصب نمایند. با برقراری این نوع اتصال کلیه ترافیک بین وب سرور و مرورگر ها ایمن خواهد بود. با نصب موفقیت آمیز آن بر روی وب سرور پروتکل اپلیکیشن از HTTP به HTTPS تغییر می یابد. در اینجا حرف S مخفف SECURE به معنای امنیت است.

SSL چیست؟

SSL در واقع لایه سوکت های امن است. برای اینکه این عبارت را بهتر متوجه شوید. کافی است به آدرس وبسایت های مختلف نگاهی بیاندازید. وقتی آدرس وبسایت با http:// شروع گردد هیچ خبری از رمزگذاری اطلاعات در آن وبسایت نیست اما اگر آدرس وبسایت با https:// شروع گردد یک لایه امن بر بستر پروتکل http دارند که اجازه نمی دهد همه افراد به اطلاعاتی که در وبسایت جابجا می گردند دسترسی پیدا کنند. در واقع SSL برای رمز نگاری با یک کلید عمومی رمزنگاری گردیده و امنیت داده ها افزایش می یابد.

اس اس ال امنیت اطلاعاتی که بین سرور و مرورگر مبادله می شود را تضمین می کند و خطر شنود اطلاعات را به حداقل می رساند تا خیالتان از بابت امن بودن وبسایت راحت گردد.

راه اندازی گواهی SSL وبسایت

یکی از بهترین راهکارها برای حفظ امنیت اطلاعات وبسایت استفاده از گواهی امنیتی SSL است. اجرای این گواهی تاثیر بسیار خوبی در نتایج سئو و جلب اعتماد کاربران دارد. اینکار باعث میگردد در بسیاری از موارد از ناامنی وبسایت جلوگیری نماید.

دریافت سیستم مدیریت محتوا و افزونه و … از منبع اصلی

متاسفانه دلیل عمده به خطر افتادن امنیت وبسایت ها عدم رعایت اصل دریافت سیستم مدیریت محتوا از منبع اصلی است. بنابراین هر فایلی از منبع غیر اصلی آن دریافت گردد می تواند مستعد و حاوی انواع بدافزار باشد.

راهکارهای اصولی امینت وبسایت

افزایش امنیت سایت شامل یکسری فرآیندهای ساده و پیچیده است. در همین راستا در این مقاله سعی کردیم نکات اصلی و کلیدی برای بهبود ایمنی وبسایت را به شما آموزش دهیم. در واقع راهکارهای اصولی امینت وبسایت همان اقداماتی است که برای محافظت و امنیت وب سایت انجام میگردد. تا از سایت در برابر هکرها و حملات سایبری محافظت کند. اقداماتی از جمله نصب نرم افزارهای امنیتی روی وب سایت، پسورد گذاری قوی، حفظ امنیت درگاه پرداخت اینترنتی و … از جمله راهکارهای اصولی امنیت وبسایت است.

راهکارهای امنیت وبسایت

کاربرد نرم افزارها و فایروال های و آنتی ویروس های قدرتمند از نکات اساسی راهکارهای امنیت وبسایت است. این سیستم شبکه و کامپیوتر و وبسایت شما را در مقابل نفوذ و دسترسی های غیر مجاز و ترافیک های مخرب و حملات هکری محافظت می نماید. امروزه بسیاری از وبسایت ها بخاطر پایین بودن امنیت مورد حمله هکرهای قرار می گیرند. اگرچه موضوع امنیت وب سایت پیچیده به نظر می رسد اما نیازی به فرآیند طولانی ندارد.

برای تامین امنیت وبسایت باید اقداماتی در خصوص طراحی و نرم افزارهای کاربردی وب سایت و پیکربندی وب سرور رعایت شوند. در این مقاله ما استراتژی های ارزشمند و مهمی که به شما کمک می کند را معرفی می نماییم.

نصب SSL ، برور رسانی مرتب، استفاده از رمز عبور PASSWORD قوی، احراز هویت دو مرحله ای، تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات وبسایت، فایروال وب سایت، استفاده از هاست امن و … جز موارد مهم و ضروری راهکارهای اصولی امنیت وب سایت است.

دانلود رایگان مستندات ایزو درخواست خیلی از کارشناسان و مشاوران فعال در حوزه IT هست. مستندات ایزو و مدارک ISO شامل کلیه الزامات امنیتی هست که هر شرکتی نیاز دارد. همچنین شما عزیزان می توانید جهت الگو برداری برای مستندات و دستورالعمل های سازمان خود از قسمت دانلود رایگان مستندات ایزو نسبت به دانلود رایگان روش اجرایی یا دستورالعمل های مربوطه در قالب فایل WORD استفاده نمایید.

استفاده از نرم افزار و پلاگین های بروز

یکی از رایج ترین مشکلات امنیتی وبسایت عدم استفاده از نسخه های بروز برنامه هاست. دقت نمایید که هکران و ربات های هوشمند سایت شما را برای پیدا کردن چنین موارد اسکن می نمایند.  بروز رسانی برای سلامتی و امنیت وبسایت شما بسیار حیاتی است. اگر نرم افزار یا برنامه های وبسایت شما بروز نباشند سایت شما ایمن نیست.  پس لازم است درخواست های بروز رسانی را جدی بگیرید.

استفاده از آدرس URL امن

یکی از راه های افزایش امنیت سایت استفاده از آدرس URL امن است. برای ارائه آدرس امن سایت به آدرس HTTPS نیاز دارید.  این پروتکل HTTPS برای تامین و افزایش امنیت وبسایت شما از طریق اینترنت استفاده می گردد. همچنین توجه داشته باشید استفاه از پروتکل فوق علاوه بر افزایش امنیت وبسایت موجب افزایش رتبه سئو شما نیز خواهد شد. زیرا افزایش امنیت یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی سئو است.

انتخاب گذر واژه ( PASSWORD) هوشمند

شما جهت افزایش امنیت سایت خود نیاز دارید برای هر بخش ورود یک رمز عبور منحصربفرد و غیر قابل حدس زدن ایجاد کنید. استفاده از گذرواژه های پیچیده و دشوار سایت خود را ایمن نمایید. رمز عبور هوشمند باید فاقد اطلاعات شخصی و یا شرکتی باشد. گذرواژه باید بصورت ترکیبی از اعداد و علائم و حروف بزرگ و کوچک باشد. PASSWORD های خود  را هر دو ماه یکبار تغییر دهید.

یکی از راهکارهای امنیت وبسایت و همچنین راههایی که از نفوذ هکرها ساخت و استفاده از پسوردهای قوی و غیر قابل حدس است. در این مقاله ما نکات مهم و کلیدی که باید هنگام ساخت گذرواژه رعایت کنید را برایتان مطرح می کنیم.

از گذره واژه های متفاوت برای حساب های کاربری متفاوت استفاده نمایید.

در پسوردهای خود از سمبل ها و حروف غیر الفبایی بکار ببرید.

از ترکیب اعداد و کلمات غافل نشوید.

قانون نه خیلی کوتاه نه خیلی بلند را رعایت نمایید.

برنامه های معتبر برای تعریف گذرواژه بکار بگیرید.

بجای یک کلمه عبارت بسازید.

گذرواژه ها را در موبایل خود نگهداری ننمایید.

انتخاب گذر واژه (PASSWORD) هوشمند و امن به قدری اهمیت دارد که بعنوان یک مفهوم کلان از ماهیت افراد و کاربران در دنیای دیجیتال مطرح است. رمز عبور رشته ای از کاراکترهاست که از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و  کاراکترهای ویژه تشکیل می گردد. تعریف پسورد یک روش متداول برای محافظت از وبسایت است. وبسایت ها و سرویس ها با انجام فرآیندی تحت عنوان احراز هویت صحت اطلاعات کاربر را با آنچه از کاربر در سیستم وجود دارد را بررسی میکند. در صورتی که اطلاعات وارده با اطلاعات کاربر همخوانی داشته باشد به کاربر مجوز ورود می دهد.

تهیه نسخ پشتیبان از وبسایت

نکته مهمی که باید تمامی مدیران وبسایت در نظربگیرند تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات وبسایت است. برای اینکه بتوانید قدم مهمی در زمینه امنیت وب سایت خود بردارید اولین گام  تهیه BACKUP از اطلاعات وبسایت است. در ابتدا توصیه می شود از تمامی اطلاعات قدیم و جدید وبسایت خود یک نسخه پشتیبان کامل تهیه نمایید.

سند روش اجرایی فعالیتهای ICT برای سازمان ها و شرکت ها ضروری است. همه ما از اهمیت اطلاعات و ارتباطات در زندگی روزمره با خبر هستیم. تقریبا همه سازمان ها و شرکت ها به نوعی از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده می کنند. عملیات پشتیبان گیری و نگهداری نسخه های پشتیبان وب سایت براساس روش اجرایی  تهیه نسخه های پشتیبان انجام می گردد.

هدف از تهیه نسخ پشتیبان

هدف از پشتیبان گیری این است که در صورت خلل در سخت افزارها و نرم افزارها و پاک شدن اطلاعات وبسایت، به بازیابی سریع و قابل اعتماد اطلاعات وبسایت سازمان یا شرکت دسترسی داشته باشیم.

در این مقاله نمونه روش اجرایی تهیه نسخ پشتیبان بصورت فایل WORD نیز موجود است. روش اجرایی تهیه نسخ پشتیبان در پایان مطلب بصورت دانلود رایگان در قالب فایل ورد قرار دارد.

نمونه روش اجرایی تهیه نسخ پشتیبان در این سایت فقط جنبه الگو برداری دارد. لذا شما می توانید پس از مطالعه و دانلود رایگان روش اجرایی تهیه نسخ پشتیبان، آنرا متناسب با نیاز سازمان ویرایش و اصلاح نمایید.

اهمیت نسخه پشتیبان وب سایت

امروزه با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی و استفاده از آن در کسب و کارها، از دست رفتن اطلاعات وبسایت مانند فلج شدن کسب و کار است. بنابراین در لحظه با توجه به خطرات احتمالی از دست رفتن اطلاعات باید یک نسخه پشتیبان از وب سایت خود داشته باشید.

نسخه پشتیبان از اهمیت بالایی برخورداراست. در زمان هک شدن وبسایت یا بروز مشکلات در اطلاعات وب سایت می توان از نسخه بکاپ کمک گرفت.

مشخصات یک سیستم ایده آل برای پشتیبان گیری وبسایت

برای سازمان ها و یا شرکت ها یک سیستم خوب جهت گرفتن نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات وبسایت باید دارای قابلیت زیر باشد

بازیابی اطلاعات در کمترین زمان ممکن انجام گردد.

نگهداری نسخه های مختلف زمانی از داده ها و اطلاعات وبسایت مقدور باشد.

ایجاد برنامه زمانبندی مختلف برای تهیه نسخ پشتیبان طبق سیاست های امنیتی وبسایت تهیه گردد.

پشتیبان گیری از بخش های مختلف وبسایت و اطلاعات کاربردی سازمان بدرستی انجام گردد.

امکان پشتیبان گیری متمرکز و روتین مقدور باشد.

امنیت وبسایت به معنی انجام اقداماتی برای محافظت از وبسایت خود در برابر حملات سایبری و هکرها است. این اقدامات شامل نصب نرم افزارهای امنیتی، استفاده از پسوردهای قوی و آگاهی کامل از خطرات احتمالی مانند ایمیل های فیشینگ، لینک ها و .... است.
ایجاد امنیت وب سایت یعنی مجموعه اقداماتی که با انجام آنها ضریب امنیت وب سایت ارتقا و افزایش می یاید و امکان نفوذ به حداقل می رسد اطلاق می گردد.

استفاده از هاست و میزبان امن

نام دامنه وبسایت خود را به عنوان یک آدرس خیابان در نظر بگیرید. اکنون میزان را به عنوان املاک و مستغلات در نظر بگیرید که وبسایت شما بصورت آنلاین وجود دارد. همانظور که برای ساختن خانه درباره زمین تحقیق می کنید برای وبسایت خود نیز راجب میزبان تحقیق و بررسی کنید.  انتخاب یک هاست امن خود یک قدم مهم به جهت افزایش امنیت سایت است.

حملات بروت فورس ( BRUTE FORCE)

یکی از حملاتی که باید برای جلوگیری از خطرات آنها، بفکر افزایش امنیت وب سایت خود باشید، حملات بروت فورس است. بسته به نوع امنیت وبسایت شما هکرها می توانند اطلاعات وب سایت را آلوده به بدافزار کرده یا بطور کلی از دسترس خارج کنند. مدت زمان تکمیل پروسه حملات BRUTE FORCE ATTACK می تواند از چند ثانیه تا چند ماه متغیر باشد.

اصطلاح حملات بروت فورس ( BRUTE FORCE) نوعی حمله هکری برای بدست آوری رمز عبور است. در این حمله فرد مهاجم انقدر ترکیب های ممکن یک رمز عبور را تست میکند تا بتواند به رمز صحیح برسد. هر چه گذرواژه پیچیده تر باشد مدت زمان حملات بروت فورس بیشتر طول می کشد و کار هکر ها سخت تر می گردد.

حملات بروس فورس یک روش آزمون و خطا برای رمز گشایی اطلاعات لاگین و بازکردن کلید های رمز گذاری به سیستم ها است. در حملات BRUTE FORCE مجریان سعی می کنند امنیت وب سایت خود را افزایش دهند.

سازمانها می توانند با اعمال ترکیبی از استراتژی ها، امنیت سایبری را مقابل حملات بروت فورس تقویت نمایند.برخی از راهکارهای تقویتی عبارتند از: محدود کردن لاگین ها و رمزکذاری و اجرای احراز هویت دو عاملی است. همچنین سازمانها می توانند با استفاده از ابزارهای رایج امنیت شبکه را تست نمایند.

فیشینگ ( PHISHING )

از شایع ترین حملات سایبری که هر مالک وبسایت با آن روبرو هست فیشینگ نام دارد. تلاش برای گرفتن اطلاعات از کاربر با جعل اطلاعات وبسایت یا همان فیشینگ می تواند برای اطلاعات وبسایت شما بسیار خطرناک باشد. در این روش با ارسال لینک آلوده یا پیامک یا ایمیل یا هر پلتفرم دیگری میتواند شما را هک کند. بنابراین برای محافظت از وبسایت خود باید به فکر افزایش امنیت وبسایت خود باشید.

حمله فیشینگ (PHISHING) در واقع نوعی حمله اجتماعی است. در حمله فیشینگ مهاجمان افراد را فریب می دهند تا اطلاعات حساس کاربران را فاش نماید یا بدافزارهایی مانند باج افزار ها را نصب نماید. معمولا حمله های PHISHING از طریق ایمیل های جعلی که برای کاربران می فرستند اتفاق می افتند. یکی از رفتارهای مجرمانه در فضای اینترنت حملات فیشینگ است.

معمولا حملات فیشینگ منجر به سرقت از کیف پول اینترنتی و باج گیری و انواع دیگر تبهکاری ها می گردد. همچنین حملات فیشینگ برای راهیابی به شبکه های اداری و شرکتی صورت میگیرد. این نوع از فیشینگ بخشی از یک حمله بزرگتر است و با نفوذ تبهکار به شبکه اداری اتفاقات فاجعه باری رخ خواهد داد.

حملات دیداس( DDOS ATTACKS)

یکی از سخت ترین تهدید هایی که می تواند امنیت وبسایت شما را تهدید کند حملات دیداس است. در این حملات هکر کنترل از راه دور شبکه های انلاین شرکت شما را به دست می گیرد. با کمک کامپیوترها و دستگاه های آلوده توسط یک بدافزار حملاتی را علیه سایت شما برنامه ریزی می کند.

عبارت حملات دیداس چیست؟ نوعی حمله سایبری است که در آن فرد مهاجم با ارسال حجم سنگینی از ترافیک اینترنتی به سمت هدف خود باعث از کار افتادن یا ایجاد اختلال در عملکرد وب سایت می گردد. در نتیجه کاربران و بازدید کننندگان برای دسترسی به وبسایت دچار مشکل می گردند.

در این حمله با ارسال بسته های اطلاعاتی به قربانی شبکه یا ظرفیت های پردازشی قربانی را غرق در پکت های اطلاعاتی می کند و مانع دستیابی کاربران و مشتریان به سرویس می گردد.بسته های دیداسی که به سمت قربانی ارسال می گردد بسیار یکپارچه و در هم تنیده است. حجم حمله به قدری می تواند بزرگ باشد که امکان جدا سازی بسته سالم از نا سالم وجود ندارد. در صورتی که مراقبت و تدابیر امنیتی قوی لحاظ نگردد ممکن است آسیب های شدید و جبران ناپذیری به وبسایت یا سیستم کاربران وارد نماید .

بدافزارها و باج افزارها

ویروس ها آشناترین حملات سایبری برای وبسایت شما هستند. نوعی بدافزار مخرب که با نفوذ به سایت شما آن را آلوده می نمایند. بنابراین افزایش امنیت وب سایت در مقابل ویروس ها اهمیت بسیار بالایی دارد. بدافزارها بر خلاف چیزی که فکر می کنیم می توانند تاثیرات بسیار جدی بر امنیت وبسایت و شبکه ها بگذارند تا حدی که حتی مدیران سایت ها نتوانند وارد وبسایت گردند.

عبارت بدافزارها و باج افزارها چیست؟ این عبارت در واقع نوعی ویروس است که اطلاعات یا دستگاههای قربانی را رمز گذاری می کند و برای انتشار آن باج می خواهد. در سالهای اخیر با حملات سایبری متفاوت و بالا باج افزار به یک تهدید امنیت سایبری مهم تبدیل گردیده است.

باج افزارها از طریق مختلف مانند کرمها منتشر میگردند. در واقع پس از نصب اجرا شروع به رمزگذاری روی هارد دیسکها و … می نمایند.

گواهینامه استاندارد ایزو 27001

تنها استاندارد بین المللی قابل ممیزی گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱ است که الزامات مورد نیاز مدیریت امنیت اطلاعات در هر بخش از سازمان من جمله وبسایت را معین می کند. همچنین به سازمانها کمک می کند از اطلاعات وبسایت خود محافظت کند و اعتماد مشتریان و ذینفعان خود را جلب نمایند. این استاندارد مجموعه ای از کنترلر ها و چک لیست های پیشنهادی امنیتی است. همزمان با استاندارد ISO/IEC 27001 استاندارد ISO/IEC 27002  به منظور صدور گواهینامه تدوین گردیده است. نکته قابل توجه این است که دریافت گواهینامه ایزو 27001 امری اختیاری است هرچند که اجرای این استاندارد در کنار استاندارد ایزو 9001 و IMS موجب یکپارچگی و بهبود خدمات و کیفیت سازمان می گردد.

مرکز سیستم کاران با تلفن تماس 79165-021 بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. شما می توانید با مشاوره کارشناسان مرکز ما جهت اخذ گواهینامه ایزو 27001 در کمترین زمان و کمترین هزینه اقدام نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو 27001

اخذ گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱ مبین این موضوع است که یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات طبق یک استاندارد برتر گواهی گردیده است. گواهینامه ای که توسط یک مرجع ثبت و صدور گواهینامه شخص ثالث صادر می گردد. مدرک ایزو 27001 بیانگر این است که شما پیش بینی های لازم جهت حفاظت اطلاعات حساس در برابر دسترسی ها و تغییرات غیر مجاز را انجام دادید.

استعلام گواهینامه ایزو 27001

متقاضیان گواهینامه ایزو 27001 باید بدانند مهم ترین کار پس از دریافت گواهینامه ایزو استعلام و اعتبارسنجی است. مراکز غیر معتبر صدور ایزو سایت های مختلفی با عناوین مختلف ایجاد می کنند. ادعا می نمایند این سایت ها برای استعلام گواهینامه ایزو معتبر هستند. اما تنها سایت اصلی و معتبر استعلام و رجیستری گواهینامه ISO 27001 سایت WWW.IAF.NU است. هر سایت دیگری توسط مرکز صدور گواهینامه معرفی گردد اعتبار ندارد. لذا گواهینامه غیر معتبر صادر می نمایند.

اخذ گواهینامه 27001 ISO

اهمیت گواهینامه ایزو 27001 در سازمان شما جهت مدیریت وبسایت شرکت با بهترین روش امنیت اطلاعات هماهنگ و مطابق است. دریافت گواهینامه ایزو 27001 برای سازمان ها و شرکت ها ضروری است. شرکت هایی که امنیت وبسایت و امنیت اطلاعات سازمان را برای سازمان خود اجرا می نماید اخذ گواهینامه ISO/IEC 27001 تحت اعتبار IAF جزو موارد ضروری است.

نحوه اخذ ایزو : مراحل ، شرایط ، مدارک و نحوه اخذ گواهینامه ایزو مستلزم یکسری اطلاعات اولیه در خصوص گواهینامه ایزو هست. مرکز سیستم کاران با تلفن تماس 79165-021 بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان است. شما عزیزان می توانید با مشاوره کارشناسان مرکز ما جهت اخذ گواهینامه ایزو 27001 تحت اعتبار IAF در کمترین زمان و کمترین هزینه اقدام نمایید.

گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام
اخذ گواهینامه ایزو ISO معتبر و قابل استعلام در کمترین زمان و پایین ترین قیمت

مطالب مهمی که متقاضیان بدنبال آن هستند.

مطالب فنی و کاربردی مورد نیاز کارشناسان و علاقمندان به ایزو ISO

2 Responses

  1. سلام . اطلاعات امنیت وب سایت که تو سایت درج کردین کاربردی بود و نکات مهمی رو یاداوری کرده بود نمنون از توجه و اطلاع رسانی مفیدتون

  2. سلام‌ اطلاعات امنیتی وبسایتون کاربردی و جامع بود بعنوان راهنما الگو مناسب بود میتونه بعنوان الگوی کاربردی استفاده شود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینکهای مفید و مرتبط
enemad-logo